In Nederland? Je kunt het zo cru niet stellen, maar dan staat het 1:1 (als we de au-pair, haar ongeboren kind en haar oppaskindje als één nemen).quote:Op woensdag 12 september 2007 15:15 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar het aantal van dit soort moorden uit racistisch motief staat op dit moment natuurlijk (gelukkig) niet in verhouding tot het aantal moorden uit de extreme moslim-hoek. En we zouden ons als westerlingen moeten schamen dat dit heeft kunnen gebeuren. En velen van ons doen dat ook, ik wel, in ieder geval.
Zie je echt het verschil niet? De skinhead heeft de au pair (die schijnbaar overigens geen moslima was, maar dat terzijde) niet vermoord terwijl hij claimde dat mede uit mijn naam te doen; ik ben geen rechts-extremist, geen skinhead, etc.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Nederland? Je kunt het zo cru niet stellen, maar dan staat het 1:1 (als we de au-pair, haar ongeboren kind en haar oppaskindje als één nemen).
Ik was toen in Belgie, maar ik ben niet de strat opgegaan om te protesteren, omdat ik dacht: wat heb ìk daar nou mee te maken? Ik heb de trekker niet overgehaald.
Nu zie ik, dankzij jou, in dat ik had moeten gaan.
Ik ben het zeer met je eens, de moslimgemeenschap is veel te veel selectief passief en hypocriet met mega boter op hun hoofd.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Op 11/9/2001 stonden er ook Nederlandse moslims te juichen omdat er zoveel onschuldige Amerikanen waren uitgemoord. Je punt is?
Er komt gewoon vanuit de moslimgemeenschap veel te weinig tegengas tegen het moslimextremisme. Of dat uit angst of uit onwil is weet ik niet, doet er wat mij betreft ook weinig toe. Het is niet teveel gevraagd om een (non-native) religie te vragen, desnoods te dwingen, geweld uit diens naam met alle mogelijke middelen tegen te gaan.
Youtube argument.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Demophon het volgende:
Resultaat: Lauwe en opmerkelijk passieve reacties van andere moslims daarop. Je zou verwachten dat miljoenen moslims de straat opgaan om te protesteren tegen deze aanslagen wat onrecht aandoet naar hun religie, maar niks is minder waar.
Hoe kan het dat een plaatje op een stukje papier meer moslims doet demonsteren, dan de vele terroristische aanslagen in de naam van de Islam? Terwijl dat laatste toch vele malen oneindig kwalijker is naar hun religie toe.
White power, uit naam der blanke raszuiverheid, dus ook uit naam van jou.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:30 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zie je echt het verschil niet? De skinhead heeft de au pair (die schijnbaar overigens geen moslima was, maar dat terzijde) niet vermoord terwijl hij claimde dat mede uit mijn naam te doen; ik ben geen rechts-extremist, geen skinhead, etc.
Dat doen moslim extremisten wel; en dát maakt dat moslims krachtig zouden moeten uitspreken dat men niet accepteert dat dat soort gruweldaden uit hun naam gepleegd worden.
Nee. Want ik ben bepaald geen aanhanger van "White Power". De vergelijking slaat kant noch wal, rechts extremisme is geen religie en kent geen 1 miljoen aanhangers alleen in Nederland. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
White power, uit naam der blanke raszuiverheid, dus ook uit naam van jou.
Joh, het hele internet staat er vol mee.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Demophon het volgende:
* Duizenden moslims plegen terroristische aanslagen of brengen onschuldigen om in de naam van de Islam en Jihad.
Resultaat: Lauwe en opmerkelijk passieve reacties van andere moslims daarop. Je zou verwachten dat miljoenen moslims de straat opgaan om te protesteren tegen deze aanslagen wat onrecht aandoet naar hun religie, maar niks is minder waar.
Nee, maar de dader deed het wel voor de blanken, dus ook voor jou. En uit naam van jou.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben bepaald geen aanhanger van "White Power". De vergelijking slaat kant noch wal, rechts extremisme is geen religie en kent geen 1 miljoen aanhangers alleen in Nederland. Gelukkig maar.
Denk je echt dat de media niet elke kans zouden aangrijpen om dit soort demonstraties te laten zien? Je gelooft toch niet serieus dat als er op dezelfde schaal door moslims geprotesteerd zou zijn tegen Al Qaida aanslagen als er geprotesteerd is tegen de Deense cartoons dat dat dan selectief door de media geweerd zou worden?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Joh, het hele internet staat er vol mee.
http://nl.youtube.com/watch?v=-NYzs8IjxhY
http://www.canada.com/ott(...)c3-a66f-be02a2e544fd
http://gatewaypundit.blog(...)test-in-bahrain.html
http://gatewaypundit.blog(...)tration-against.html
Waarom komt dat niet vaker in het nieuws? Niet spannend genoeg, denk ik.
Ik distantieer mij zonder enige mits of maar van zijn daad. Dat doet de moslimgemeenschap nu juist niet, er volgt steevast een vergoelijking op een veroordeling, daar zit hem nu juist de kneep.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar de dader deed het wel voor de blanken, dus ook voor jou. En uit naam van jou.
Wat zijn die links die ik plaatste dan? Leugens? Van de BBC etc.?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef Jalu het volgende:
[..]
Denk je echt dat de media niet elke kans zouden aangrijpen om dit soort demonstraties te laten zien? Je gelooft toch niet serieus dat als er op dezelfde schaal door moslims geprotesteerd zou zijn tegen Al Qaida aanslagen als er geprotesteerd is tegen de Deense cartoons dat dat dan selectief door de media geweerd zou worden?
Ja, nu ik je erop aanspreek. Godzijdank word jij niet dag in, dag uit medeverantwoordelijk gehouden voor wat een ander doet.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:51 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik distantieer mij zonder enige mits of maar van zijn daad. Dat doet de moslimgemeenschap nu juist niet, er volgt steevast een vergoelijking op een veroordeling, daar zit hem nu juist de kneep.
Als ik me er niet ondubbelzinnig van distantieer dan ben ik medeverantwoordelijk, zeker in het geval van herhaling. Daar is niets 'kut' aan. Gelukkig neemt de westerse samenleving ook die verantwoordelijkheid; kijk maar eens hoe er met extreem-rechts omgegaan wordt in de diverse westerse democratieën. Het zou tijd worden dat moslims op dezelfde manier met moslim-extremisme zouden omgaan. Dat is niet teveel gevraagd en dat politiek-correcte geageer tegen die eis aan de moslim-gemeenschap is een beetje griezelig aan het worden.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, nu ik je erop aanspreek. Godzijdank word jij niet dag in, dag uit medeverantwoordelijk gehouden voor wat een ander doet.
Kut is dat, hè, als dat gebeurt?
Jah en uiteindelijk hebben we een allochtonen oorlog onder elkaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:37 schreef Ryan3 het volgende:
Natuurlijk komt er, actie is nu eenmaal reactie, binnenkort een groep ex-moslims, die zich weer afzetten tegen de ex-moslims, die zich afzetten tegen de ex-moslims rondom Ellian..
Heb jij overigens wel op die links geklikt? De moslimgemeenschap distantieert zich al van terrorisme.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef Jalu het volgende:
[..]
Als ik me er niet ondubbelzinnig van distantieer dan ben ik medeverantwoordelijk, zeker in het geval van herhaling. Daar is niets 'kut' aan. Gelukkig neemt de westerse samenleving ook die verantwoordelijkheid; kijk maar eens hoe er met extreem-rechts omgegaan wordt in de diverse westerse democratieën. Het zou tijd worden dat moslims op dezelfde manier met moslim-extremisme zouden omgaan. Dat is niet teveel gevraagd en dat politiek-correcte geageer tegen die eis aan de moslim-gemeenschap is een beetje griezelig aan het worden.
Ik zie in drie van de vier links moslims die protesteren tegen terrorisme gepleegd tegen andere moslims. Wat mijn punt eigenlijk perfect bewijst: de verontwaardiging van de moslimgemeenschap is vaak heel selectief.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij overigens wel op die links geklikt? De moslimgemeenschap distantieert zich al van terrorisme.
Er is niet veel politiek-corrects aan mij, hoor. Ik ben gewoon van mening dat een individu een individuele verantwoordelijkheid heeft. Ik vond het ook belachelijk toen (heel pc) het Vlaams Belang de schuld kreeg van die moord. Lächerlich.
Terrorisme in hun land en Al Qaida. En die eerste link dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:11 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik zie in drie van de vier links moslims die protesteren tegen terrorisme gepleegd tegen andere moslims. Wat mijn punt eigenlijk perfect bewijst: de verontwaardiging van de moslimgemeenschap is vaak heel selectief.
Daar zit helemaal niemand op te wachten, op die"wetenschappelijke (quote:Op maandag 10 september 2007 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen die mijn wetenschappelijk werkje hebben gelezen weten dat deze 2 ideologieën (de Islam en het homoïsme) elkaar uitsluiten.
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Tja, hoe lovenswaardig ik dat filmpje ook vind, de reacties in het filmpje uit die link zijn eerder uitzondering dan regel in de dagelijkse nieuwsuitzendingen. Is dat dan de schuld van de media?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Terrorisme in hun land en Al Qaida. En die eerste link dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |