Ik hou ook van jouquote:
Jah, goed topic!quote:
Ik zag dat je lyrisch werd van chicken tonight, dat kan nooit compatibility voorspellenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
Daten?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Even geduld, dank zij Lennymoet ik 2 topics terug bladeren voor de op
Daten?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik zag dat je lyrisch werd van chicken tonight, dat kan nooit compatibility voorspellen![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En terecht.
Leer die wikipagina maar uit je hoofd
Zet de wikipagina in je bladwijzers![]()
Kan je ookquote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef eer-ik het volgende:
volgens mij kan ik met deze layout veel sneller posten
quote:
eer, ik geloof dat wij hier de jonkies zijn hoor....quote:
wat zeg je dat heerlijk diplomatiekquote:
Naast de kip ben ik best lief hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 15:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik zag dat je lyrisch werd van chicken tonight, dat kan nooit compatibility voorspellen![]()
het lijkt erop iddquote:Op donderdag 6 september 2007 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
eer, ik geloof dat wij hier de jonkies zijn hoor....
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat zeg je dat heerlijk diplomatiek![]()
Komt goed. Kost wel een half uurtje typen maar das niet erg toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En terecht.
Leer die wikipagina maar uit je hoofd
Ik ben ook nog niet zo oud als jonger dan Papier, Fruts, JJ, Aartiquote:Op donderdag 6 september 2007 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
eer, ik geloof dat wij hier de jonkies zijn hoor....
van liefde ken je nie vretequote:Op donderdag 6 september 2007 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naast de kip ben ik best lief hoor
wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC is niet zo moeilijk te onthouden tochquote:Op donderdag 6 september 2007 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Komt goed. Kost wel een half uurtje typen maar das niet erg toch?
bij mij laadt ie de fok! header nog niet eens volledig als ik naar je fobo gaquote:
zelfbescherming.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij mij laadt ie de fok! header nog niet eens volledig als ik naar je fobo ga
Mijn eigen pagina doet het wel gewoon
Raaaaaar..
Ik probeer het nog eens.
Zal ik voor je koken dan?quote:
zolang het maar geen sausje uit een potje isquote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik voor je koken dan?
jupquote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Aarti het volgende:
is dat mijn usernummer?
Matig....quote:
ja, je bent oldbiequote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Aarti het volgende:
is dat mijn usernummer?
ik heb me heel lang afgevraagd wat mijn usernummer isquote:
16170 is niet zo heel veel inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb me heel lang afgevraagd wat mijn usernummer is![]()
met mijn postaantal heb ik geen recht mezelf oldbie te noemen![]()
Ik haal alleen zout uit een potje.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
zolang het maar geen sausje uit een potje is
coolquote:Op donderdag 6 september 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
aarti, als je met je muis over je naam bij je post gaat, zie je ook je usernummer.
en als je naar je active topics gaat, zie je ook http://forum.fok.nl/user/active/usernummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |