abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:33:18 #26
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53191382
Ik wil even zeggen dat ik zo super vind dat het update-topic zo consequent wordt bijgehouden. De post is net gezet en vaak binnen twee minuten is er in het update-topic een link geplaatst, door een modje of user!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:37:09 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53191414
Ja, ik ben ook echt helemaal om!
Vanwege het modden kom je het meeste toch wel tegen, maar dit is wel erg makkelijk om even te zien waar je iig even moet gaan kijken.
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:57:07 #28
24188 Belana
kloon van belana
pi_53192288
ik vind het ook top! want ik heb gewoonweg geen tijd om alles te lezen tegenwoordig, dus helemaal goed
stormy waters...
sailin'
pi_53193556
Er was toch een topic over welke spullen je van de kraamlijst allemaal wel/niet nodig hebt?

Linkje voor me iemand ?
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:02:58 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53193611
Ik denk dat je deze bedoelt: Algemene benodigdheden thuis/ziekenhuis bevalling en daarna?

Ik wist toevallig nog dat Faja hem had geopend, dat zoekt makkelijker als je de exacte titel niet weet.
pi_53193836
Bedankt BE!
Die bedoelde ik ja.. Ik zocht jouw lijst en de aanvulling die iemand (ET) erop had gemaakt...

(ga zo naar prenatal en wilde weten hoeveel dekentjes ik nou eigenlijk nodig heb voor wiegje en ledikantje... Of je daar niet gewoon dezelfde voor kan gebruiken)
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:09:05 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53206434
Waar is dat nominatietopic ergens?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53208696
Wie wil je waarvoor nomineren? Dat maakt het zoeken wat makkelijker
pi_53209175
oh wacht..ik zat ff niet op te letten
Saartje
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:47:14 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53264066
Uit: Verkeerde CB adviezen/opmerkingen

Het begin:
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef lcicle het volgende:
Wat zitten hier toch een stel kattige kut wijven zeg! Gatverdamme! Hebben jullie eigenlijk wel door dat ELKE keer wanneer Bass Miss iets zegt, daar een kilo zout op wordt gelegd en elk woordje expres verkeerd gelezen wordt!? Wanneer 1 van de incrowd users hier zoiets zou posten, zouden jullie zowat voor ze op de knieën gaan om ze gelijk te geven!

Gatverdamme, dat het toch ELKE keer zo moet gaan!

Bass Miss zal het niets uit maken, die staat boven dat gezeik (terecht!), maar ik erger me groen aan dat belachelijk kinderachtige gedrag van jullie! Het ontneemt mij de behoefte om hier nog iets te zeggen over met name hetgeen Marit1978 gepost heeft (verstandige posts!). Beseffen jullie eigenlijk dat de sfeer op deze manier totaal verziekt wordt?
En de rest:
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef lcicle het volgende:
Wat zitten hier toch een stel kattige kut wijven zeg! Gatverdamme! Hebben jullie eigenlijk wel door dat ELKE keer wanneer Bass Miss iets zegt, daar een kilo zout op wordt gelegd en elk woordje expres verkeerd gelezen wordt!? Wanneer 1 van de incrowd users hier zoiets zou posten, zouden jullie zowat voor ze op de knieën gaan om ze gelijk te geven!

Gatverdamme, dat het toch ELKE keer zo moet gaan!

Bass Miss zal het niets uit maken, die staat boven dat gezeik (terecht!), maar ik erger me groen aan dat belachelijk kinderachtige gedrag van jullie! Het ontneemt mij de behoefte om hier nog iets te zeggen over met name hetgeen Marit1978 gepost heeft (verstandige posts!). Beseffen jullie eigenlijk dat de sfeer op deze manier totaal verziekt wordt?
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry, maar ik persoonljik vind de denigrerende manier waarop B-M vaak (let op, niet altijd) in dit soort discussies de mening van anderen meent te moeten bespreken eerder de oorzaak van evt. sfeerverpestend gedrag dan de reacties erop.

En idd, wat Sugar zegt... relax...
B-M kiest er voor op die manier de discussie in te gaan, dan kan je ook de bal terug verwachten. En als zij er al geen last van heeft zou ik, als ik jou was, me er dan ook niet druk om maken.
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef lcicle het volgende:
Ik wél Sugar Maar die figuren die hier zo triest op haar reageren waarschijnlijk niet. Anders zouden ze haar woorden beter begrijpen.
En bij filmpjes en foto's kun je niet zoveel 'verkeerd' zeggen

Brighteyes, ik ga even lekker een poepluiertje verschonen en me verder verheugen op de echo die ik vanmiddag heb No worries
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Poep is altijd goed!
Oh, en echo's uiteraard ook!
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:22 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Denigrerend omdat ik vind dat het CB goed is als een soort van controle voor mensen die er net te weinig van afweten en zo domme dingen kunnen doen? Of omdat ik ondervonden heb dat ik meer over de onderwerpen afweet waar een CB-arts in mijn ogen echt wel minstens iets over gelezen zou moeten hebben?

Of gaat het om mijn reactie naar Evenstar toe die nog maar eens domme praat aan het verkopen was?
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, gewoon over het algemeen vind ik dat je in dit soort discussies weinig respect hebt voor de mening van anderen en dan gaat het nog met name om de manier waarop je dat brengt.
Dat je van mening kan verschillen is 1 ding, maar ik krijg bij jou vaak het gevoel dat jij je idd verheven voelt boven anderen.
Dat is een gevoel. Er zijn meer mensen die dat hebben, er zijn ook mensen die dat niet hebben. Kan gebeuren.
Maar je weet volgens mij ook zelf prima dat je dat doet, soms doe je het er volgens mij zelfs ook nog wel om ook.

Ik zat net in mezelf te denken (nav de felle reactie van Icicle) dat je een beetje de Troel van deze tijd lijkt te zijn, eerdere reacties van je hebben een bepaald beeld teweeg gebracht en op dit moment lijkt dat mede te bepalen hoe men jouw reacties in dit soort discussies leest. Idd speelt dan heel duidelijk mee wie het post, naast wat er gepost is. *einde psychologie van de koude grond*
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef lcicle het volgende:
Misschien moet Bass Miss dan ook maar onder een kloon gaan posten.
Hier verder dan maar...
pi_53264152
Ik ga echt niet onder een kloon gaan posten omdat er hier mensen zitten die zich ( terecht of niet) aangesproken voelen en in hun gat gebeten zijn, omdat ik geen zin heb in rond de pot posts.
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:52:56 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53264189
Dat zeg ik dus ook niet.
Daarnaast is de kloon waar nu over gesproken wordt een stuk genuanceerder dan de oorspronkelijke user. En zoals je zelf zegt, daar heb jij geen zin in.

Ik wilde er alleen maar mee aangeven dat je nou eenmaal niet altijd kan voorkomen dat mensen mee laten wegen wie iets post naast wat er gepost wordt.
Jij hebt daar zelf geen probleem mee, prima toch?
pi_53264227
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:

Jij hebt daar zelf geen probleem mee, prima toch?
Ik ga er niet wakker van liggen, nee.
Ik vind het wel jammer dikwijls. Een discussie is niet echt mogelijk meer.
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:59:25 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53264317
Tuurlijk is de discussie wel mogelijk. Juist mogelijk. Je krijgt alleen soms flink tegengas.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53264321
De kloon is niet erg veel genuanceerder, maar houdt zich uit bepaalde topics en negeert bepaalde uitlokkers gewoon. Voor de rest lijkt er meer tegen de naam geschopt te worden dan tegen de oorspronkelijke user, hetgeen al een tijd geleden flink duidelijk is geworden.
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:00:56 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53264340
hoe moet men een discussie voeren t.o.v. jou als jij bij voorbaat al je mening klaar hebt en dat pretendeerd als de juiste..
------

Denigrerend omdat ik vind dat het CB goed is als een soort van controle voor mensen die er net te weinig van afweten en zo domme dingen kunnen doen? Of omdat ik ondervonden heb dat ik meer over de onderwerpen afweet waar een CB-arts in mijn ogen echt wel minstens iets over gelezen zou moeten hebben?

-------------

jij hebt jou manier van opvoeden, andere mensen blieven een andere weg.
maar dat wil niet zeggen dat de jouwe de juiste is.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53264344
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:59 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk is de discussie wel mogelijk. Juist mogelijk. Je krijgt alleen soms flink tegengas.
Ik heb geen probleem met tegengas hoor.
Zolang men mijn posts leest, begrijpt en daar op in gaat. Maar dat is blijkbaar moeilijk.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 september 2007 @ 10:02:02 #44
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53264366
Hmm.. kval midden in een ander discussie zie ik.

Ennieweej:

@Noli en Icaä: we proberen FOT laagdrempelig te houden en laagdrempeliger te krijgen. Het klopt dat dit niet _altijd_ lukt. Toch lopen er genoeg users in FOT rond zonder digitale spiegelreflex of users die met een gewone camera zijn begonnen en uiteindelijk zijn doorgeschoven (ondergetekende bijvoorbeeld, maar ook bv. een Puckzz, PdeHoog en nog zo wat anderen).
Het is soms even doorbijten en vooral: kritiek kunnen hebben. Want hoewel meestal goed bedoelt, kan het commentaar op foto's soms wel hard aankomen.

Ik hoop dat jullie toch de stap nog eens durven te wagen. Er staan ook nog steeds wat initiatieven op stapel om FOT voor beginners aantrekkelijker te maken, maar ik heb iets meer uren in een dag nodig om daar echt mee van start te kunnen (gelukkig wordt het herfst, dan fotografeer ik toch minder)
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:03:57 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53264407
Minder naar OUD-FOT meets gaan dan Yoni!
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:04:20 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53264417
Misschien dat dialect ook veel doet?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53264459
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef _evenstar_ het volgende:

jij hebt jou manier van opvoeden, andere mensen blieven een andere weg.
maar dat wil niet zeggen dat de jouwe de juiste is.
Nee, maar als het cb bijvoorbeeld zegt dat men flesjes moet bijgeven is dat verkeerd. Dat een arts het over gemalen voeding heeft is niet verkeerd, maar het is wel spijtig dat ze zich niet meer ingelezen heeft...
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:06:36 #48
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53264473
Iedereen las je posts. Tex en Livelink gingen er prima op in. Livelink begreep zelfs precies wat je bedoelde, toch? Dat ze het voorziet van een sneer, lijkt me niet jouw grootste probleem?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53264591
Neen, Livelink begreep helemaal niet wat ik bedoelde.
Volgens Livelink schreef ik dat ik vind dat iedereen die naar het CB gaat dom is, terwijl ik schreef dat ik het CB best goed vond voor mensen die het zelf niet goed weten of niet in staat zijn om informatie op te zoeken. En als een soort van sociale controle.
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:19:15 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53264699
quote:
Vooral voor de mensen die zelf niet al te verstandig zijn en voor elke pruts advies nodig hebben. Ook om die kindjes in de gaten te houden en eventueel melding van te kunnen maken als er iets grondig fout dreigt te gaan..
Maar toch blijft het jammer dat er nogal wat verkeerde adviesen gegeven worden. Vooral ook omdat zo een mensen alles klakkeloos overnemen.

Niet al te verstandig zijn en voor elke pruts advies nodig hebben... En die mensen nemen het ook nog klakkeloos over... Dat klinkt toch als dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')