En de rest:quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef lcicle het volgende:
Wat zitten hier toch een stel kattige kut wijven zeg! Gatverdamme! Hebben jullie eigenlijk wel door dat ELKE keer wanneer Bass Miss iets zegt, daar een kilo zout op wordt gelegd en elk woordje expres verkeerd gelezen wordt!? Wanneer 1 van de incrowd users hier zoiets zou posten, zouden jullie zowat voor ze op de knieën gaan om ze gelijk te geven!
Gatverdamme, dat het toch ELKE keer zo moet gaan!
Bass Miss zal het niets uit maken, die staat boven dat gezeik (terecht!), maar ik erger me groen aan dat belachelijk kinderachtige gedrag van jullie! Het ontneemt mij de behoefte om hier nog iets te zeggen over met name hetgeen Marit1978 gepost heeft (verstandige posts!). Beseffen jullie eigenlijk dat de sfeer op deze manier totaal verziekt wordt?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef lcicle het volgende:
Wat zitten hier toch een stel kattige kut wijven zeg! Gatverdamme! Hebben jullie eigenlijk wel door dat ELKE keer wanneer Bass Miss iets zegt, daar een kilo zout op wordt gelegd en elk woordje expres verkeerd gelezen wordt!? Wanneer 1 van de incrowd users hier zoiets zou posten, zouden jullie zowat voor ze op de knieën gaan om ze gelijk te geven!
Gatverdamme, dat het toch ELKE keer zo moet gaan!
Bass Miss zal het niets uit maken, die staat boven dat gezeik (terecht!), maar ik erger me groen aan dat belachelijk kinderachtige gedrag van jullie! Het ontneemt mij de behoefte om hier nog iets te zeggen over met name hetgeen Marit1978 gepost heeft (verstandige posts!). Beseffen jullie eigenlijk dat de sfeer op deze manier totaal verziekt wordt?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, maar ik persoonljik vind de denigrerende manier waarop B-M vaak (let op, niet altijd) in dit soort discussies de mening van anderen meent te moeten bespreken eerder de oorzaak van evt. sfeerverpestend gedrag dan de reacties erop.
En idd, wat Sugar zegt... relax...
B-M kiest er voor op die manier de discussie in te gaan, dan kan je ook de bal terug verwachten. En als zij er al geen last van heeft zou ik, als ik jou was, me er dan ook niet druk om maken.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef lcicle het volgende:
Ik wél SugarMaar die figuren die hier zo triest op haar reageren waarschijnlijk niet. Anders zouden ze haar woorden beter begrijpen.
En bij filmpjes en foto's kun je niet zoveel 'verkeerd' zeggen
Brighteyes, ik ga even lekker een poepluiertje verschonen en me verder verheugen op de echo die ik vanmiddag hebNo worries
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Poep is altijd goed!
Oh, en echo's uiteraard ook!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Denigrerend omdat ik vind dat het CB goed is als een soort van controle voor mensen die er net te weinig van afweten en zo domme dingen kunnen doen? Of omdat ik ondervonden heb dat ik meer over de onderwerpen afweet waar een CB-arts in mijn ogen echt wel minstens iets over gelezen zou moeten hebben?
Of gaat het om mijn reactie naar Evenstar toe die nog maar eens domme praat aan het verkopen was?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, gewoon over het algemeen vind ik dat je in dit soort discussies weinig respect hebt voor de mening van anderen en dan gaat het nog met name om de manier waarop je dat brengt.
Dat je van mening kan verschillen is 1 ding, maar ik krijg bij jou vaak het gevoel dat jij je idd verheven voelt boven anderen.
Dat is een gevoel. Er zijn meer mensen die dat hebben, er zijn ook mensen die dat niet hebben. Kan gebeuren.
Maar je weet volgens mij ook zelf prima dat je dat doet, soms doe je het er volgens mij zelfs ook nog wel om ook.
Ik zat net in mezelf te denken (nav de felle reactie van Icicle) dat je een beetje de Troel van deze tijd lijkt te zijn, eerdere reacties van je hebben een bepaald beeld teweeg gebracht en op dit moment lijkt dat mede te bepalen hoe men jouw reacties in dit soort discussies leest. Idd speelt dan heel duidelijk mee wie het post, naast wat er gepost is. *einde psychologie van de koude grond*
Hier verder dan maar...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef lcicle het volgende:
Misschien moet Bass Miss dan ook maar onder een kloon gaan posten.
Ik ga er niet wakker van liggen, nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Jij hebt daar zelf geen probleem mee, prima toch?
Ik heb geen probleem met tegengas hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:59 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk is de discussie wel mogelijk. Juist mogelijk. Je krijgt alleen soms flink tegengas.
Nee, maar als het cb bijvoorbeeld zegt dat men flesjes moet bijgeven is dat verkeerd. Dat een arts het over gemalen voeding heeft is niet verkeerd, maar het is wel spijtig dat ze zich niet meer ingelezen heeft...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:00 schreef _evenstar_ het volgende:
jij hebt jou manier van opvoeden, andere mensen blieven een andere weg.
maar dat wil niet zeggen dat de jouwe de juiste is.
quote:Vooral voor de mensen die zelf niet al te verstandig zijn en voor elke pruts advies nodig hebben. Ook om die kindjes in de gaten te houden en eventueel melding van te kunnen maken als er iets grondig fout dreigt te gaan..
Maar toch blijft het jammer dat er nogal wat verkeerde adviesen gegeven worden. Vooral ook omdat zo een mensen alles klakkeloos overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |