quote:Op donderdag 6 september 2007 15:55 schreef rdanjel het volgende:
is dat niet modern talking?
Die niet...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:13 schreef rdanjel het volgende:
You're My Heart You're My Soul
Brother Louie
Stranded In The Middle Of Nowhere
ben geen plato expert hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Kom op, Yuri, van iemand die een spreuk van Plato in z'n sig heeft staan, mag ik toch wel een goed antwoord verwachten...
Ergo conclusio, met die satellietfoto's is men nu aan het onderzoeken/bewijzen dat ten noorden/noordwesten van Bermuda de gezonken stad Atlantis te vinden is.quote:
Rdanjel +1quote:Op donderdag 6 september 2007 16:38 schreef rdanjel het volgende:
sony
Madmaster +1quote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Canberra
Checken? Wat checken?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef Deceit het volgende:
anker en echappement wordt samen het echappement genoemddacht dus dat ik de vraag zowiezo fout had.. aja.. ik was er dus wel grr.. zal voortaan euh ja meer checken als ik antw.!
Eerder had ik dit cryptogram, denk daar nog maar eens over na...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:48 schreef rdanjel het volgende:
Niet wikipediaen he!
*zet aluminium hoedje opquote:Op donderdag 6 september 2007 16:54 schreef ChopperMick het volgende:
wie is er verdacht?
* choppermick zet witchhuntmode on
Corry Konings, huilen is voor jou te laat.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder had ik dit cryptogram, denk daar nog maar eens over na...![]()
Dit Vikingdrankje is samen met een ingeraamde afbeelding rondom Peru niet toegestaan.
[afbeelding]
Wie is dit en wat was haar grootste hit?
Vond ik wel toepasselijk die titel...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Corry Konings, huilen is voor jou te laat.
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vond ik wel toepasselijk die titel...
Mjod?quote:
Dia?quote:ingeraamde afbeelding
Kinderarbeid?quote:rondom Peru niet toegestaan.
Dit gaat niet meer om punten, maar misschien kennen jullie dat 'Vikingdrankje' niet in Ierland.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjod?
[..]
Dia?
[..]
Kinderarbeid?
Dit is wat ik ervan kan maken maar ik zie de samenhang niet
Was ze niet logopediste?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat was de professie van Corry Brokken na haar zangcarrière, en wat is haar nummer 1 hit?
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer om punten, maar misschien kennen jullie dat 'Vikingdrankje' niet in Ierland.
Laat dan het drankje maar achterwege...![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ze niet logopediste?
Haar #1-hit was 'Milord'.....
Dat neem je terug...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:11 schreef ElizabethR het volgende:
Edith Piaf zul je bedoelen!!
Nee, want ik weet zeker dat het Piaf was, want Liesbeth heeft het ook gezongen in de musicalquote:
quote:En die Vikingdrank is geen bier...
RB zal je zo doen verrassen...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want ik weet zeker dat het Piaf was, want Liesbeth heeft het ook gezongen in de musical
Geen honingmeuk, zelfs de uitspraak 'laat dat drankje maar weg' was cryptisch...quote:Toch die honingmeuk dus
Weet ik nog steeds niet wat je bedoelt met dat crypto
hier dan he! of het antw goed is hier.. want vaak denk ik van, neh zal wel fout zijn, en vandaar dus te lang wegquote:Op donderdag 6 september 2007 17:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
of het antw goed is wat ik had geplaatst!
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Dus Deceit Google'd he?
Normandie????quote:Op donderdag 6 september 2007 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Geen honingmeuk, zelfs de uitspraak 'laat dat drankje maar weg' was cryptisch...
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:38 schreef PhysicsRules het volgende:Allemaal.
Zijn we weer in de witchhunmodus
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:38 schreef PhysicsRules het volgende:Allemaal.
Zijn we weer in de witchhuntmodus
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Is dat die B52 die onlangs boven de USA op weg was?
Nee het gas stond iets te ver openquote:Op donderdag 6 september 2007 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Is dat die B52 die onlangs boven de USA op weg was?
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:51 schreef ChopperMick het volgende:
Burn witch, burn! Fire! Fire!
quote:Burn baby burn! - Disco inferno!
Burn baby burn! - Burn that mama down
Burn baby burn! - Disco inferno!
Burn baby burn! - Burn that mama down
Burnin'!
Welke antwoorden waren er goed?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:00 schreef ChopperMick het volgende:
ben niet zo bekend met Corry haar doen en laten dus heb het even opgezocht en moet ER niet een puntje krijgen? Kan ze een nieuwe vraag stellen.
dat is het seizoen !quote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef ScottTracy het volgende:
Shit nee het is 2003/2004!!!!!!!!!!
noem die schrijvers nog evenquote:
Jazeker!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:56 schreef Homdeck het volgende:
is dat van marek v/d jagt aka arnon grunberg?
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef qonmann het volgende:
Mutola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |