*zet aluminium hoedje opquote:Op donderdag 6 september 2007 16:54 schreef ChopperMick het volgende:
wie is er verdacht?
* choppermick zet witchhuntmode on
Corry Konings, huilen is voor jou te laat.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder had ik dit cryptogram, denk daar nog maar eens over na...![]()
Dit Vikingdrankje is samen met een ingeraamde afbeelding rondom Peru niet toegestaan.
[afbeelding]
Wie is dit en wat was haar grootste hit?
Vond ik wel toepasselijk die titel...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Corry Konings, huilen is voor jou te laat.
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vond ik wel toepasselijk die titel...
Mjod?quote:
Dia?quote:ingeraamde afbeelding
Kinderarbeid?quote:rondom Peru niet toegestaan.
Dit gaat niet meer om punten, maar misschien kennen jullie dat 'Vikingdrankje' niet in Ierland.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjod?
[..]
Dia?
[..]
Kinderarbeid?
Dit is wat ik ervan kan maken maar ik zie de samenhang niet
Was ze niet logopediste?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat was de professie van Corry Brokken na haar zangcarrière, en wat is haar nummer 1 hit?
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer om punten, maar misschien kennen jullie dat 'Vikingdrankje' niet in Ierland.
Laat dan het drankje maar achterwege...![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ze niet logopediste?
Haar #1-hit was 'Milord'.....
Dat neem je terug...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:11 schreef ElizabethR het volgende:
Edith Piaf zul je bedoelen!!
Nee, want ik weet zeker dat het Piaf was, want Liesbeth heeft het ook gezongen in de musicalquote:
quote:En die Vikingdrank is geen bier...
RB zal je zo doen verrassen...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want ik weet zeker dat het Piaf was, want Liesbeth heeft het ook gezongen in de musical
Geen honingmeuk, zelfs de uitspraak 'laat dat drankje maar weg' was cryptisch...quote:Toch die honingmeuk dus
Weet ik nog steeds niet wat je bedoelt met dat crypto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |