Nog maar 8 te gaan...quote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij weet jij het antwoord. Is het voor Warchild?![]()
Met als 'friends':
-Bono (U2)(Miss Sarajevo)
-Sepultura
-Placido Domingo
-Pieter van Vollenhove
-Willy Nelson
-Dolores O'riordan(o.a. Linger)
-Marco Borsita
-John Denver
????
Nee, die ook niet...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef ElizabethR het volgende:
Euj?? Zat Placido Domingo niet bij de vrienden van Pavarotti?? En Jose Careras dan zeker ook niet??
Zeker en dan dus nog tientallen anderen, waaronder Zucchero, Lionel Richie, Gloria Estefan, Elton John, The Corrs etc. etc. ...quote:
Jannes was zeker goed totdat hij begon met z'n zang-carièrre...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:34 schreef ChopperMick het volgende:
Jannes?
te laat hoewel ik bijna zeker was dat hij goed was...
De viespeuk...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:43 schreef steekbal het volgende:
Clapton speelt overal mee, gelukkig
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:49 schreef rdanjel het volgende:
Lodewijk de 15de toch?
quote:
Het is nog veel erger....quote:Op donderdag 6 september 2007 10:14 schreef JDude het volgende:
Volgens mij heeft 14 zo lang geregeerd dat 15 zijn kleinkind was. 15-16 weet ik niet, vader-zoon?
Jeej! Dit is inderdaad goed. 14 regeerde 80 jaar ofzo, waardoor zowel zijn zoon als kleinzoon al dood waren toen hij zelf doodging. 15 werd toen koning op hele jonge leeftijd, ook hij overleefde zijn zoon, waarna zijn kleinzoon koning werd. We weten allemaal hoe het daarmee afgelopen isquote:Op donderdag 6 september 2007 10:20 schreef steekbal het volgende:
15 achterkleinzoon van 14, 16 kleinzoon van 15 ?
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:23 schreef ChopperMick het volgende:
waren vast gay lovers van elkaar, bij die maffe fransen sta ik nergens meer van te kijken
moeten ze eens een goeie soapserie van makenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:28 schreef MadMaster het volgende:
16 was de incestueze zus (op haar 5e onderging zij een geslachtoperatie van vrouw naar man) van zonnegod 14, die op zijn beurt weer heimelijk geadopteerd was door Maria-Theresia waardoor ze met hem moest trouwen om een deugelijke relatie t.o.v. 15, de stiefvader van 16, aan te tonen...
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:40 schreef ChrisJX het volgende:
Moord op Kennedy?
Idd, prijs/loof/eer de Heer.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:52 schreef MadMaster het volgende:
Loof de Heer
Daar heeft hij wel mee samengespeeld...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:04 schreef ChopperMick het volgende:
Jesper Olsen?
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:19 schreef ScottTracy het volgende:
Dick Schoenaker?
ChrisJX +1quote:Op donderdag 6 september 2007 11:31 schreef ChrisJX het volgende:
Quick en Flupke
Ik ken alleen de tekenfilmquote:Op donderdag 6 september 2007 11:40 schreef Deceit het volgende:
was er ook een cartoon over hen?
Yepquote:Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef rdanjel het volgende:
Wat dat niet met Gert? van Samson en Gert?
Dat heeft Maikuul toch maar mooi voor mekaar gekregenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef Mark_V het volgende:
in fok termen: hendig sjiek
Zoiets is het ja. Héél letterlijk vertaald betekent het iets met moeders en hoeren, maar volgens mij is het een uitdrukking in het spaans die eigenlijk positief is, net als dat "wreed" letterlijk een negatieve lading heeft, maar je het ook als positief kunt opvatten. Maar goed, de gemiddelde breezer weet dat vast nietquote:Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef Mark_V het volgende:
in fok termen: hendig sjiek
Hendig sjiek???quote:Op donderdag 6 september 2007 12:18 schreef Mark_V het volgende:
huh dat was mijn antwoord toch ook al?
Je weet wel; keigaaf, onwijs leuk, megastoer, vet gaaf, retecool.quote:
MadMaster +1quote:Op donderdag 6 september 2007 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Een Vlaamse gaai
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:49 schreef steekbal het volgende:
jane fonda ?
Nee, hoewel die het allemaal ook niet zo serieus nam...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:05 schreef rdanjel het volgende:
toch niet Karl Noten haha
Guido Weijers!quote:Op donderdag 6 september 2007 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga, net als de meesten hier nu geloof ik doen gezien de rust, even wat te eten halen en laat jullie achter met dit:
[afbeelding]
Tot over 15 à 20 minuten...
Dat dus! Ik had dus gewoon het punt verdiendquote:Op donderdag 6 september 2007 12:21 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je weet wel; keigaaf, onwijs leuk, megastoer, vet gaaf, retecool.
Maar dan in het Limburgs, verworden tot FOK!s
Die prijst toch geen fitness programma aan? Dat zou me tegenvallen!!!quote:
Lijkt me ook niet, maar die ogen zijn toch echt van Guido Weijers. Maar dat zal er wel niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die prijst toch geen fitness programma aan? Dat zou me tegenvallen!!!
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:48 schreef ElizabethR het volgende:
Jezus, weer iemand van zijn voetstuk gevallen voor me...![]()
Nu wel!! *mompelt iets over te snel oordelen enzoquote:Op donderdag 6 september 2007 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Heb je op de link geklikt dan?
Shaunquote:Op donderdag 6 september 2007 14:00 schreef rdanjel het volgende:
shawn of the dead
Madmaster +1quote:Op donderdag 6 september 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Brian May, Roger Taylor en John Deacon (hoewel die niets meer met Queen doet).
Oke. Maar dat geldt voor mij dan gelukkig nog maar een paar deeltjesquote:Op donderdag 6 september 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Die Geschichte:
Ik moest vanwege een Duits bezoek hier vanmorgen aan dit stukje denken en bedacht dat dit een aardige vraag kon zijn, aangezien die 'Duitse Aerobic' van Guido Weijers behoorlijk bekend en populair is geworden en zelfs zijn doorbraak heeft betekend.
Maar als ik vraag wie heeft de Duitse Aerobics in Nederland bekend gemaakt, dan is het even F5'en en klaar.
Van Mark_V heb ik onlangs geleerd dat een vraag soms best wel iets gecompliceerder mag zijn dus daar kunnen jullie voortaan rekening mee houden...
beiden het echappement tochquote:Op donderdag 6 september 2007 14:24 schreef rdanjel het volgende:
nee, ff serieus
Anker of een tandwiel?
De context van je antwoord begrijp ik niet, maar echappement is juist.quote:
dan was anker en tandwiel ook goed, want dat is het echappementquote:Op donderdag 6 september 2007 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De context van je antwoord begrijp ik niet, maar echappement is juist.
[afbeelding]
Deceit +1
Tussenstand deel 994
ScottTracy 3
Steekbal 2
rdanjel 3
JDude 2
ChrisJX 2
MadMaster 3
Mark_V 1
Deceit 1
Ik vroeg het 'deel', niet de 'delen' of 'onderdelen' en doelde dus expliciet op echappement.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:31 schreef rdanjel het volgende:
dan was anker en tandwiel ook goed, want dat is het echappement
Ik stuur je voortaan eerst het antwoord per PM toe en dan stel ik 5 minuten later de vraag, OK?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:37 schreef rdanjel het volgende:
zeg dat dan :-P
Kan dat bij mij ook?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stuur je voortaan eerst het antwoord per PM toe en dan stel ik 5 minuten later de vraag, OK?![]()
MM maakt het antwoord compleet. Punt dus terecht voor hemquote:Op donderdag 6 september 2007 15:09 schreef JDude het volgende:
Zie net dat PR punt 1 noemde, niet MM.. Allebei een puntje dan maar?
En ik moet nodig slapen.
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:55 schreef rdanjel het volgende:
is dat niet modern talking?
Die niet...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:13 schreef rdanjel het volgende:
You're My Heart You're My Soul
Brother Louie
Stranded In The Middle Of Nowhere
ben geen plato expert hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Kom op, Yuri, van iemand die een spreuk van Plato in z'n sig heeft staan, mag ik toch wel een goed antwoord verwachten...
Ergo conclusio, met die satellietfoto's is men nu aan het onderzoeken/bewijzen dat ten noorden/noordwesten van Bermuda de gezonken stad Atlantis te vinden is.quote:
Rdanjel +1quote:Op donderdag 6 september 2007 16:38 schreef rdanjel het volgende:
sony
Madmaster +1quote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Canberra
Checken? Wat checken?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef Deceit het volgende:
anker en echappement wordt samen het echappement genoemddacht dus dat ik de vraag zowiezo fout had.. aja.. ik was er dus wel grr.. zal voortaan euh ja meer checken als ik antw.!
Eerder had ik dit cryptogram, denk daar nog maar eens over na...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:48 schreef rdanjel het volgende:
Niet wikipediaen he!
*zet aluminium hoedje opquote:Op donderdag 6 september 2007 16:54 schreef ChopperMick het volgende:
wie is er verdacht?
* choppermick zet witchhuntmode on
Corry Konings, huilen is voor jou te laat.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder had ik dit cryptogram, denk daar nog maar eens over na...![]()
Dit Vikingdrankje is samen met een ingeraamde afbeelding rondom Peru niet toegestaan.
[afbeelding]
Wie is dit en wat was haar grootste hit?
Vond ik wel toepasselijk die titel...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Corry Konings, huilen is voor jou te laat.
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vond ik wel toepasselijk die titel...
Mjod?quote:
Dia?quote:ingeraamde afbeelding
Kinderarbeid?quote:rondom Peru niet toegestaan.
Dit gaat niet meer om punten, maar misschien kennen jullie dat 'Vikingdrankje' niet in Ierland.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjod?
[..]
Dia?
[..]
Kinderarbeid?
Dit is wat ik ervan kan maken maar ik zie de samenhang niet
Was ze niet logopediste?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat was de professie van Corry Brokken na haar zangcarrière, en wat is haar nummer 1 hit?
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer om punten, maar misschien kennen jullie dat 'Vikingdrankje' niet in Ierland.
Laat dan het drankje maar achterwege...![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ze niet logopediste?
Haar #1-hit was 'Milord'.....
Dat neem je terug...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:11 schreef ElizabethR het volgende:
Edith Piaf zul je bedoelen!!
Nee, want ik weet zeker dat het Piaf was, want Liesbeth heeft het ook gezongen in de musicalquote:
quote:En die Vikingdrank is geen bier...
RB zal je zo doen verrassen...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want ik weet zeker dat het Piaf was, want Liesbeth heeft het ook gezongen in de musical
Geen honingmeuk, zelfs de uitspraak 'laat dat drankje maar weg' was cryptisch...quote:Toch die honingmeuk dus
Weet ik nog steeds niet wat je bedoelt met dat crypto
hier dan he! of het antw goed is hier.. want vaak denk ik van, neh zal wel fout zijn, en vandaar dus te lang wegquote:Op donderdag 6 september 2007 17:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
of het antw goed is wat ik had geplaatst!
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Dus Deceit Google'd he?
Normandie????quote:Op donderdag 6 september 2007 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Geen honingmeuk, zelfs de uitspraak 'laat dat drankje maar weg' was cryptisch...
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:38 schreef PhysicsRules het volgende:Allemaal.
Zijn we weer in de witchhunmodus
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:38 schreef PhysicsRules het volgende:Allemaal.
Zijn we weer in de witchhuntmodus
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Is dat die B52 die onlangs boven de USA op weg was?
Nee het gas stond iets te ver openquote:Op donderdag 6 september 2007 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Is dat die B52 die onlangs boven de USA op weg was?
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:51 schreef ChopperMick het volgende:
Burn witch, burn! Fire! Fire!
quote:Burn baby burn! - Disco inferno!
Burn baby burn! - Burn that mama down
Burn baby burn! - Disco inferno!
Burn baby burn! - Burn that mama down
Burnin'!
Welke antwoorden waren er goed?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:00 schreef ChopperMick het volgende:
ben niet zo bekend met Corry haar doen en laten dus heb het even opgezocht en moet ER niet een puntje krijgen? Kan ze een nieuwe vraag stellen.
dat is het seizoen !quote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef ScottTracy het volgende:
Shit nee het is 2003/2004!!!!!!!!!!
noem die schrijvers nog evenquote:
Jazeker!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:56 schreef Homdeck het volgende:
is dat van marek v/d jagt aka arnon grunberg?
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef qonmann het volgende:
Mutola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |