Laten ze dan een soort Natanael erin doen, rond de 30 en een beetje slim. En niet weer iemand van 23 en onwijs onzeker is (nadia, dennis)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef carpediem23 het volgende:
Voor 23 September mag er nog iemand worden getoneelhaakt; dat lijkt me dan iig Jaap te zijn als hij zo overhoop ligt met de redaktie. En als ze "slim" zijn gooien ze Amanda of Dennis eruit. Ze zullen toch wel eindelijk doorhebben dat Amanda absoluut niet populair is bij de kijkers (altijd onderaan in de popo) Dennis omdat hij zijn praatjes bij zijn entree niet heeft waargemaakt.
Maar gelukkig ziet hij het bij zichzelf gebeuren en probeert er wat aan te doen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:25 schreef riri het volgende:
Huub heeft gelijk...
Verblijf wordt sektarischer....blik op de werkelijkheid vervaagt
best gevaarlijk zoals dat zich ontwikkelt
Eerder hadden ze ook dertigers en veertigers maar ja die hebben de villa al vrij vroeg verlaten (vrijwillig of niet).quote:Op donderdag 6 september 2007 00:28 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Laten ze dan een soort Natanael erin doen, rond de 30 en een beetje slim. En niet weer iemand van 23 en onwijs onzeker is (nadia, dennis)
Kijk dit kan dennis dus niet, gewoon even over normale dingen praten...Even zonder (terror?)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef ruby het volgende:
Dennis ligt zich nu vast te verbijten in z'n bedje omdat Jaap met Huub en Lieke praat.
Die ligt waarschijnlijk te huilen. En als troost mag Nadia "anustikkertje" bij 'm spelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef farceman het volgende:
Waar is Dennis nu?
Hij zal dit niet leuk vinden
en even zonder Dennix zijn ''humor''quote:Op donderdag 6 september 2007 00:38 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kijk dit kan dennis dus niet, gewoon even over normale dingen praten...Even zonder (terror?)
De nieuwe para is geboren..Want dennis denkt dat er nu dingen worden besproken over nieuwe..? (terror)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Die ligt waarschijnlijk te huilen. En als troost mag Nadia "anustikkertje" bij 'm spelen.
Pffff nou.. Ik ben blij dat dat nu even opgehouden is zeg want het werd me te veel.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Borga het volgende:
[..]
en even zonder Dennix zijn ''humor''
Jaap kan het ook!!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:40 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke kunnen heel normaal doen na al die toestanden die er gebeurt zijn...wat dat betreft verschillen ze bijvoorbeeld echt 100% van Amanda,Dennix en Nadia...die gaan helemaal op in hun negatieve gevoelens en zien dat hele spel als realiteit.
helemaal niet..ze vult het gesprek heel goed aanquote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Als Jaap en Huub samen praten, vind ik Lieke steeds zo super irritant, ze verpest steeds het gesprek...![]()
Dennis bax klinkt niet, dus word het Dennis haak(toneelhaak)..The entertainer..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Pffff nou.. Ik ben blij dat dat nu even opgehouden is zeg want het werd me te veel.
Gelukkig kan ik Dennis zijn goeie grappen wel gebruiken op feesten en partijen.![]()
Als Huub een verhaal verteld dan komt Lieke midden in zijn verhaal ertussendoor! Heel irritant ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Als Jaap en Huub samen praten, vind ik Lieke steeds zo super irritant, ze verpest steeds het gesprek...![]()
Dennis Afhaak, zodat het lijkt alsof hij vrijwillig is vertrokken en niet op commando van de FEBO.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dennis bax klinkt niet, dus word het Dennis haak(toneelhaak)..The entertainer..
Zo lijkt het ja, maar gevoelsmatig is het het een kouwe kikker met haar bijdrages in het gesprek...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal niet..ze vult het gesprek heel goed aan
Tja dat hebben Huub en lieke allebei ze proberen er steeds doorheen te komen en luisteren vaak slecht naar gesprekspartner.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Ja, dat wel maar het klinkt toch nooit echt lekker naturelquote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal niet..ze vult het gesprek heel goed aan
Inclusief het ranzige beddengoed? Brrrrrr, ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:48 schreef cobain94 het volgende:
Idee..De bewoners elke dag laten rouleren met de bedden? Maak ze gek zeg ik...
Yep.. ze lijken daarin veel op elkaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja dat hebben Huub en lieke allebei ze proberen er steeds doorheen te komen en luisteren vaak slecht naar gesprekspartner.
Horen zichzelf graag praten...
Precies.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. ze lijken daarin veel op elkaar.
Net in het gesprek met Jaap vond ik Lieke irritant.. maar Huub heeft vaak genoeg hetzelfde trekje. 't Is een beetje elkaar aftroeven wie er het best een discussie kan voeren.. terwijl ze dan eigenlijk op hun slechtst zijn, want een goeie discussie bestaat ook uit luisteren.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar het klinkt toch nooit echt lekker naturel![]()
De mens is net een dier, krijg je rare toestanden..(mooie tvbeelden) terretorium of zoiets..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Inclusief het ranzige beddengoed? Brrrrrr, ik moet er niet aan denken.![]()
Mooie tv-beelden hebben we al dankzij onze raskomiek Dennix.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:57 schreef cobain94 het volgende:
[..]
De mens is net een dier, krijg je rare toestanden..(mooie tvbeelden) terretorium of zoiets..
jaap en huub alleenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies.
Lijkt meer op elkaars vliegen afvangen.
Ze laten Jaap echt weinig vertellen of uitpraten.
quote:
quote:
Oyquote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef markisboer het volgende:
mooie op en tvp
Jaap en dennix..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Mooie tv-beelden hebben we al dankzij onze raskomiek Dennix.
Kleine correctie: Dennis heeft op Fok! DRIE (3!) fans hoor !!!quote:Op donderdag 6 september 2007 08:11 schreef DrsH het volgende:
Dennix mag zich verheugen op 1 fan die toevallig ook nog op het Fok forum post.
Morgen lieffie, neem mij niet kwalijk en hij had ook 8% toch of vergis ik mij weer?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kleine correctie: Dennis heeft op Fok! DRIE (3!) fans hoor !!!
Ja,.. zijn zusje, zijn moeder en Rogier.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat dacht je maar. Met dank aan VOL.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:38 schreef carpediem23 het volgende:
En rust.....
Mogguhquote:Op donderdag 6 september 2007 08:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dacht je maar. Met dank aan VOL.
Nadia :auwwwwww dennis neeee
Wat doe je nou
rustig aan ,auwwwww,neeee auw ,ohhh
Dennis :hahah
Nadia :nee,stop,fok,auw,nee auw ,mmmm
Dennisustig
Nadiaww jaja
dennis:truste
Nadia :als je durf
Dennis:hahah
Nadia:niet zo heel erg hard
Nogal vreemde sex, of ligt het aan mij?
Mogguh, ik heb geen idee. Ik heb ook een keer meegeluisterd en toen ging het net zo, heel krampachtig allemaal en zo fake als het maar zijn kan. Er klopt duidelijk iets niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Mogguh
Dennis wilde anaal maar nadia had andere plannen...?
Goedemorgen en van hartequote:Op donderdag 6 september 2007 08:53 schreef Varen het volgende:
Morruge allemaal, Drs H bedankt voor je felicitatie![]()
ACHT procent ja !! Ik gok dat hij de volgende PoPo Huub voorbij vliegt !!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 08:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Morgen lieffie, neem mij niet kwalijk en hij had ook 8% toch of vergis ik mij weer?
Oh ja, jij ben jarig he ? V A N H A R T E G E F E L I C I T E E R D !!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 08:53 schreef Varen het volgende:
Goedenmorgen.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:53 schreef Varen het volgende:
Hij zou hem wel geven.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Margo37 het volgende:
Goeie s'morgens![]()
Varen gefeli![]()
Ben benieuwd of Huub het schaakspel nog aan Jaap geeft vandaag....
Ow, dat weet ik bijna wel zeker, 100%quote:Op donderdag 6 september 2007 08:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ACHT procent ja !! Ik gok dat hij de volgende PoPo Huub voorbij vliegt !!!!
Mooi zo, laat zien dat hij erboven staat.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:06 schreef Ning het volgende:Hij zou hem wel geven.
Is zijn au de anux op dan ?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:54 schreef DrsH het volgende:
Dennix bespuit zichzelf iedere morgen met DDT ( Dennix Darm Tourist)![]()
![]()
![]()
ik denk nog maar 2quote:Op donderdag 6 september 2007 08:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Vannacht voor het slapen hebben H&L hem gefeliciteerd en hadden zelfs nog even een normaal gesprekje.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
Ik heb begrepen dat Huub voor Jaap een glazen schaakspel heeft gekocht. Zou mij niets verwonderen als de Briellenaar het zo laat stuiteren als hij het in ontvangst neemt. Dat pas wel bij zijn derderangs platvloerse humor.
Sorry Ruud, je kunt mogelijk met Jaap wel een normaal gesprekje voeren, maar dat wil niet zeggen dat zijn hersenprikkels ook resulteren in normaal gedrag, wat dat betreft is Jaap volkomen onvoorspelbaar en onbetrouwbaar,quote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Vannacht voor het slapen hebben H&L hem gefeliciteerd en hadden zelfs nog even een normaal gesprekje.
Mogguh![]()
Ik verwacht het niet maar je zou best gelijk kunnen hebben. Ik durf er geen geld op in te zetten. Even afwachten dan maar.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sorry Ruud, je kunt mogelijk met Jaap wel een normaal gesprekje voeren, maar dat wil niet zeggen dat zijn hersenprikkels ook resulteren in normaal gedrag wat dat betreft is Jaap volkomen onvoorspelbaar en onbetrouwbaar,
Klopt dat was plotseling weer een gewoon gesprekje waaruit meteen weer bleek hoeveel die bolle de rest van de dag loopt te acten. Overigens heeft hij wel aan Amanda en Brian laten doorschemeren dat hij een dis kado van Huub verwacht en het meteen gaat wegmikken zonder te kijken.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Vannacht voor het slapen hebben H&L hem gefeliciteerd en hadden zelfs nog even een normaal gesprekje.
Mogguh![]()
Jaap heeft gisteren gezegd, dat als hij een kado van Huub en Lieke kreeg hij het rechtstreeks in de vuilnisbak zou deponeren, zonder het uit te pakken.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Dat heb ik dan even gemist. Ben benieuwd. Als het een leuk kado is en hij flikkert het kapot is het op zich ook weer leuk als hij er later achter komt wat het was.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft gisteren gezegd, dat als hij een kado van Huub en Lieke kreeg hij het rechtstreeks in de vuilnisbak zou deponeren, zonder het uit te pakken.
nee...hij zei in de vijver gooien...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft gisteren gezegd, dat als hij een kado van Huub en Lieke kreeg hij het rechtstreeks in de vuilnisbak zou deponeren, zonder het uit te pakken.
Het is een glazen schaakspel!! Dus ik denk dat hij daar achteraf dan wel van zou balen.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist. Ben benieuwd. Als het een leuk kado is en hij flikkert het kapot is het op zich ook weer leuk als hij er later achter komt wat het was.![]()
Zeker Anix niet... dat is net als:quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef riri het volgende:
Het duo stront&vlieg....
het één kan niet zonder het ander
Palma heeft vast gisteren naar de kinderachtige act van Jaap en Dennix gekeken en alles daarop aangepast.....quote:Op donderdag 6 september 2007 09:40 schreef Margo37 het volgende:
Ach gos, allemaal een mooi gekleurd bordje bij het ontbijt, het kinderfeestje voor Jaap kan beginnen![]()
De bedoeling is goed natuurlijk, maar elke beetje schaker loopt met een boogje om die 'feest'schaakborden heen.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is een glazen schaakspel!! Dus ik denk dat hij daar achteraf dan wel van zou balen.![]()
We hebben een feestjequote:Op donderdag 6 september 2007 09:40 schreef Margo37 het volgende:
Ach gos, allemaal een mooi gekleurd bordje bij het ontbijt, het kinderfeestje voor Jaap kan beginnen![]()
Wees blij dat je gisteren het gepiep van Dennis hebt gemist. Non stop Jaap in zijn hol kruipen. Hij lag dubbel van de onzinnige plannen die hij keer op keer herhaalde tegen zijn holmaat... Het leukste was nog wel dat hij boven op Jaap sprong die op de bank lag en later nog een keer tegen hem omhoog sprong met zijn benen om jaap heen geklemd. Volgens mij is hij verliefd op Jaap.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat ik gisteravond/vannacht ook maar iets heb gemist, is het wel?
Geen haardrama voor Nadia en/of Amanda?
Geen Brian die water in wijn veranderde en geen Dennis die nu eens echt spitsvondig uit de hoek kwam?
En uiteraard goedemorgen aan allen en gefeliciteerd aan Varen.
Goeie vraag, misschien José zelf?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef Jewscky het volgende:
Wie is de 8e aan de ontbijttafel?
Dat hoop ik van harte, gezellig op de catwalk in je bikini terwijl het stroomt van de regen.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:51 schreef Margo37 het volgende:
Staat er nog iets op het programma vandaag? Dat bikinigedoe is morgen toch?
Wordt stormachtig morgen geloof ik![]()
![]()
Hang er maar een duur prijskaartje aan, dan is Jaap wel content.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
De bedoeling is goed natuurlijk, maar elke beetje schaker loopt met een boogje om die 'feest'schaakborden heen.
Preciesquote:Op donderdag 6 september 2007 09:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Hang er maar een duur prijskaartje aan, dan is Jaap wel content.
Nadia heeft wel iets gekocht van de rest, weet ik het nietquote:Op donderdag 6 september 2007 10:01 schreef Darklight het volgende:
Heeft alleen Huub een cadeau gekocht?
Of zn vrienden ook?
palma!quote:Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef Jewscky het volgende:
Wie is de 8e aan de ontbijttafel?
Grappig, dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Hang er maar een duur prijskaartje aan, dan is Jaap wel content.
Amanda most gisteren nog wat bedenken.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Nadia heeft wel iets gekocht van de rest, weet ik het niet
Vast wel en Dennix mag op zijn schoot zitten en hem stukjes taart voeren.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Copycat het volgende:
Schattig, die kleuterontbijttafel!
Mag Jaap zo ook een hoedje op, van papier?
En krijgt hij een plakplaatje van de juf?
Een stripact, wellicht?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
Amanda most gisteren nog wat bedenken.
ik dacht meer aan gelijk weer doorverkopen.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig, dat ben ik niet met je eens.Hij heeft waarschijnlijk al 1 of 2 goede schaakborden en als hij versiering voor zijn huis wil dan schat ik in dat hij wat anders uitzoekt want dan staat het puur in de weg.
Ik schat Jaaps pragmatische kant nog net iets overheersender in dan zijn materialistische.
Heeft Brian al een stripact van Amanda gehad, of heeft ze die badjas nog niet binnen?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een stripact, wellicht?
Of een manicure.
Nu ben ik benieuwd wat erin staat!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:16 schreef blomst het volgende:
ik ben benieuwd of mijn kaartje voor Nadia en Lieke vandaag ook binnen komt.
Als het goed is komt dat ding vandaag binnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft Brian al een stripact van Amanda gehad, of heeft ze die badjas nog niet binnen?
ik ben nieuwsgierig... wat staat erin?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:16 schreef blomst het volgende:
Blomst wat had je er opgezet?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:16 schreef blomst het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef Katewalker het volgende:
[afbeelding]
.
..................niet voor Jaap...........ik haat Jaap...![]()
Voor mezelf![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef Katewalker het volgende:
[afbeelding]
.
Voor mezelf![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat erin staat!![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:17 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig... wat staat erin?
Beter kleine tieten dan hangtietenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Blomst wat had je er opgezet?
Nou van Harte zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef Katewalker het volgende:
[afbeelding]
.
Voor mezelf
kapslon in beeld en wie zou daar zitten?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:30 schreef pullup het volgende:
Zitten ze al aan tafel ondertussen ? ( Ik heb de streams even uitgezet)
Nee nog niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:30 schreef pullup het volgende:
Zitten ze al aan tafel ondertussen ? ( Ik heb de streams even uitgezet)
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef blomst het volgende:
[..]
kapslon in beeld en wie zou daar zitten?
Ik hoop dat je kaart door de ballotagecommissie komt.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:34 schreef DrsH het volgende:
Jaap wordt wakker en duikt gelijk weer in zijn rol als wereldvreemde mongool
Getver...wat is ie ook eng..quote:Op donderdag 6 september 2007 10:37 schreef SiRojK het volgende:
Opstaan, beetje Coke en gaan:
[afbeelding]
als nadia maar niet gaat huilen danquote:Op donderdag 6 september 2007 10:29 schreef blomst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beter kleine tieten dan hangtieten
misschien is heeft zij ook een schotse trekzakquote:Op donderdag 6 september 2007 10:37 schreef DrsH het volgende:
Was Nadia haar vader nou Schots, haar borsten lijken op Highland Pipes
Heb jij het duo "vlug op de rug" wel eens iets zien presteren dan?????quote:Op donderdag 6 september 2007 10:46 schreef pullup het volgende:
Nadia heeft gisteren ossehaas met salade weten te verpesten![]()
Ze is zelfs in staat ovenfrites te verpesten .quote:Op donderdag 6 september 2007 10:46 schreef pullup het volgende:
zouden ze de post die niet doorkomt aan hen geven als ze de kooi uitkomen?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:46 schreef DrsH het volgende:
Ik vrees Blomst dat dat een kaart met 1 Zwarte streep wordt, alhoewel ik hoop dat hij zonder censuur doorkomt. Mijn kaart voor Dennix is in ieder geval niet doorgekomen zonde van de gespendeerde Euri' s
Hoeveel vet is er al doorheen gegaan? En hoe is het met de Chi-tang gesteld?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
DOB heeft zijn best gedaan maar![]()
[afbeelding]
wtf.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
en dan ook nog een veel te groot kleurverschil van echte haren en de extentions...die zijn gewoon veel te blond...je kunt het nephaar gewoon zien zittenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad: het ziet er nog steeds niet uit.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef itsme het volgende:
wtf.Is dit nadat gisteren haar haar gedaan is met nieuwe extensions of een oude pic.
Het ziet er nog precies hetzelfde uit namelijk.![]()
![]()
![]()
Geen beelden van het smeren gezien en de Chi-tang bewaken ze met hun leven.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel vet is er al doorheen gegaan? En hoe is het met de Chi-tang gesteld?
Dat kind moet zich niet wagen aan andere dingen dan het geven van blowjobs en het faken van orgasmesquote:Op donderdag 6 september 2007 10:46 schreef pullup het volgende:
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:00 schreef Varen het volgende:
Katewalker gefeliciteerd!! Zijn we samen jarig![]()
![]()
Ook jij natuurlijk:quote:Op donderdag 6 september 2007 11:00 schreef Varen het volgende:
Katewalker gefeliciteerd!! Zijn we samen jarig![]()
![]()
Dat doen ze inmiddels bijna allemaal. Op Lieke na volgens mij.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:01 schreef AnTjUh het volgende:
jesus gaat amanda nou ook al beginne met
lulullululu
Is het vaderdag?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:05 schreef AnTjUh het volgende:
goh zo leuk origineel kadootje van brian die stropdas
Waarom doen ze dat, wat betekent het?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat doen ze inmiddels bijna allemaal. Op Lieke na volgens mij.
ja maar die heeft gisteravond ook zo geknaldquote:Op donderdag 6 september 2007 11:08 schreef Margo37 het volgende:
Alleen Dennis is een beetje stilletjes![]()
Gisteren waren er ook al een paar redelijk misvormde caps van die knakkers te maken.quote:
Dennix was te druk met Huub in zijn hoofd.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:10 schreef Darklight het volgende:
Heeft Dennix geen cadeau voor zn grote meester?
Hij durft niks te zeggen,hij is bang dat Jaap boos kijkt.,de NIXLUL>quote:Op donderdag 6 september 2007 11:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Dennix was te druk met Huub in zijn hoofd.
Neequote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef Desii het volgende:
Ik heb geen streams.. heeft Huub zijn kado al gegeven??
"Oh, jij hebt een cadeautje gekocht? Mag ik met jou meedoen?"quote:Op donderdag 6 september 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
1 cadeutje van 4 mensen.. Wat kansloos
Het is wel binnen maar Huub wacht nog even, eerst het kado van Dennix, Amanda, Naad en Brian, een horloge.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef Desii het volgende:
Ik heb geen streams.. heeft Huub zijn kado al gegeven??
Vreemde uitspraak maar het is Jaap natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef kybe het volgende:
Jaap:''mijn vorige horloge kreeg ik toen ik het idee had om een paard los te laten,gelukkig zijn die mensen ontslagen''
Een glazen schaakspel.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:17 schreef mspoez het volgende:
Wat heeft Huub dan voor kado?
Het bezoek komt zaterdag.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Krijgt Jaap nog bezoek vandaag?
Een schaakspel van glas en een taart met Jaap in zijn nakie op het bed.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:17 schreef mspoez het volgende:
Wat heeft Huub dan voor kado?
Top! Thanks..komt zijn moeder want de tuin kan wel weer een snoeibeurt gebruiken.quote:
wat zei de politie?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef ruby het volgende:
Goedemorgen.
Ik hoor Dennis amper. Zit ie misschien nog te huilen omdat Jaap vannacht met Huub en Lieke aan het praten was?
En ik las dat Katewalker ook jarig is, gefelicteerd dan maar.![]()
Varen had ik al gefeliciteerd vannacht.
En als ik nog 1 x lelelelelele hoor, dan bel ik de politie.![]()
Die is zijn liefde aan het tonen aan zijn vriend.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:20 schreef ruby het volgende:
Dennis is opvallend rustig.
Ik moet nog bellen.quote:
Het gezicht van Huub sprak boekdelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemde uitspraak maar het is Jaap natuurlijk.
Ow....ik dacht eerder omdat ie in z'n broek zat te schijten omdat z'n vijanden aan dezelfde tafel zitten en dat Jaap gewoon praat met ze.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is zijn liefde aan het tonen aan zijn vriend.
Dat schaakspel moet hij leuk aan Lieke geven - zij schaakt inmiddels ook graag. Van de taart die Huub besteld heeft, zijn er verschillende mensen helaas al door de redactie op de hoogte gesteld.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Een schaakspel van glas en een taart met Jaap in zijn nakie op het bed.
De moeder van Jaap heeft al aangegeven dat ze niet komt, en na het verhaal over de dood van zijn broer denk ik dat ze nooit meer komt.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Top! Thanks..komt zijn moeder want de tuin kan wel weer een snoeibeurt gebruiken.
Ik vind Huub een mooi joch om te zien! Moest het even kwijt.
Wat zei Jaap dan? Ik miste dat.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Het gezicht van Huub sprak boekdelen.
Ik kreeg door Huub de indruk, dat Jaap de waarheid sprak.
quote:
Dit is wel een mooi schaakspelquote:
Ik wou net zeggen dat Jaap niet zo enthousiast overkwam, wellicht dat z'n reactie niet goed heb meegekregen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Jaap is er duidelijk blij mee, top Huub![]()
De taart is ook van Huub?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Jaap is er duidelijk blij mee, top Huub![]()
En die taart![]()
Zei Huub net niet dat hij het een paar weken geleden al had gekocht?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef riri het volgende:
wedden dat dat clubje straks zegt....dat huub zich probeert in te likken met dat cadeau....
dat hij het al gekocht had voor die ontslagronde vergeten ze dan vast weer
Ja precies. Huub heeft er duidelijk over nagedacht om een cadeau te geven dat Jaap echt kan waarderen! Zal denk ik ook behoorlijk wat kosten dat schaakspel.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De taart is ook van Huub?
Zou Jaap zich nu niet achter zijn oren krabbelen dat hij juist van 'de vijand' een op zijn lijf geschreven cadeau krijgt en van zijn naaste vrinden een 'relatiegeschenk'?
Huub heeft zelf al uitgesproken dat hij dat verwacht.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef riri het volgende:
wedden dat dat clubje straks zegt....dat huub zich probeert in te likken met dat cadeau....
dat hij het al gekocht had voor die ontslagronde vergeten ze dan vast weer
kloptquote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Zei Huub net niet dat hij het een paar weken geleden al had gekocht?
Dat horloge is ook best mooi, maar dat dat nu van 5 mensen moet komen... (meer omdat de rest niets heeft gehaald)quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja precies. Huub heeft er duidelijk over nagedacht om een cadeau te geven dat Jaap echt kan waarderen! Zal denk ik ook behoorlijk wat kosten dat schaakspel.
Ik kan wel zeggen; ik hoop dat hij erin blijft,quote:Op donderdag 6 september 2007 11:31 schreef Varen het volgende:
Jaap eet zijn eigen lul op
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 6 september 2007 08:53 schreef Varen het volgende:
Ze heeft ook vaak wel van die dingen waarbij je denkt... Sja, wat moet ik daar nu op zeggenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:34 schreef ruby het volgende:
Luistert er iemand wel naar Lieke? Ik heb regelmatig het idee dat ze in het luchtledige zit te praten.
Ik denk ze zich daardoor best eenzaam zal voelenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:34 schreef ruby het volgende:
Luistert er iemand wel naar Lieke? Ik heb regelmatig het idee dat ze in het luchtledige zit te praten.
Jaap zei:De laatste keer dat hij een horloge had gekregen was omdat hij een paard had losgelaten..die mensen waren nu wel ontslagen.quote:
Dat heb ik ook bij haar ja. Het is ook haar manier van praten denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze heeft ook vaak wel van die dingen waarbij je denkt... Sja, wat moet ik daar nu op zeggen
Lijkt mij ook ja. Misschien probeert ze te hard haar best te doen waardoor het geforceerd overkomt. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk ze zich daardoor best eenzaam zal voelen
Ah, oké. Thanks!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Jaap zei:De laatste keer dat hij een horloge had gekregen was omdat hij een paard had losgelaten..die mensen waren nu wel ontslagen.
klopt, ze kan dingen niet pakkend vertellen... das jammerquote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze heeft ook vaak wel van die dingen waarbij je denkt... Sja, wat moet ik daar nu op zeggen
Hij is echt aan het knallen nu hoor!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:40 schreef Yollie het volgende:
dennid heeft echt nog niets gezegd.
Nee dat wordt eerdaags 7 tegen 1,maar dan ben jij de LUL.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij is echt aan het knallen nu hoor!
Hallo IEMAND....wat betekent het?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:01 schreef AnTjUh het volgende:
jesus gaat amanda nou ook al beginne met
lulullululu
Tis ook niet erg!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:41 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, ze kan dingen niet pakkend vertellen... das jammer
Hij moet wachten tot hij weer achter Jaap aan kan lopen, zodat ze hun terror kunnen uitvoeren, waar Dennis dan nogal hysterisch en geforceerd om gaat lachen...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij praat wel hoor, met Nadiaquote:Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij is het stilzwijgen hier voldoende antwoordquote:Op donderdag 6 september 2007 11:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hallo IEMAND....wat betekent het?
Ben benieuwd?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
Jaap zou het cadeau van Huub toch weggooien?
Ik geloof dat Brian dat verzonnen heeft en het betekent waarschijnlijk helemaal niets. Gewoon één of ander "stopwoordje" om het zo maar te noemen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, Jaap zou zoveel.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
Huh? Ze zijn toch met z'n zevenen? Of weet jij meer dan ik?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:44 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Nee dat wordt eerdaags 7 tegen 1,maar dan ben jij de LUL.![]()
Hij vind het vast te mooi om weg te gooien.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
Foutje.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Huh? Ze zijn toch met z'n zevenen? Of weet jij meer dan ik?
Oh, ik dacht 40.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:47 schreef Varen het volgende:
15 december wordt Amanda 20
Het was een gezamelijk kado van Huub en Lieke.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:50 schreef Dreamboy het volgende:
Wat heeft Jaap van Lieke gekregen?
STIK ERIN!!11!!1!!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Naad eet een framboos, wat een lef zeg.![]()
Het begon volgens mij als ze over iets spraken wat niet mocht.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De opname is vandaag.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef ruby het volgende:
Ow jee, dan moeten ze de bikini contest missen. Wat naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |