Dit is wel een mooi schaakspelquote:

Ik wou net zeggen dat Jaap niet zo enthousiast overkwam, wellicht dat z'n reactie niet goed heb meegekregen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Jaap is er duidelijk blij mee, top Huub![]()

De taart is ook van Huub?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Jaap is er duidelijk blij mee, top Huub![]()
En die taart![]()

Zei Huub net niet dat hij het een paar weken geleden al had gekocht?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef riri het volgende:
wedden dat dat clubje straks zegt....dat huub zich probeert in te likken met dat cadeau....
dat hij het al gekocht had voor die ontslagronde vergeten ze dan vast weer

Ja precies. Huub heeft er duidelijk over nagedacht om een cadeau te geven dat Jaap echt kan waarderen! Zal denk ik ook behoorlijk wat kosten dat schaakspel.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De taart is ook van Huub?
Zou Jaap zich nu niet achter zijn oren krabbelen dat hij juist van 'de vijand' een op zijn lijf geschreven cadeau krijgt en van zijn naaste vrinden een 'relatiegeschenk'?

Huub heeft zelf al uitgesproken dat hij dat verwacht.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef riri het volgende:
wedden dat dat clubje straks zegt....dat huub zich probeert in te likken met dat cadeau....
dat hij het al gekocht had voor die ontslagronde vergeten ze dan vast weer

kloptquote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Zei Huub net niet dat hij het een paar weken geleden al had gekocht?

Dat horloge is ook best mooi, maar dat dat nu van 5 mensen moet komen... (meer omdat de rest niets heeft gehaald)quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja precies. Huub heeft er duidelijk over nagedacht om een cadeau te geven dat Jaap echt kan waarderen! Zal denk ik ook behoorlijk wat kosten dat schaakspel.

Ik kan wel zeggen; ik hoop dat hij erin blijft,quote:Op donderdag 6 september 2007 11:31 schreef Varen het volgende:
Jaap eet zijn eigen lul op

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 6 september 2007 08:53 schreef Varen het volgende:
Morruge allemaal, Drs H bedankt voor je felicitatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |