abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 09:17:30 #76
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52975245
Ik heb begrepen dat Huub voor Jaap een glazen schaakspel heeft gekocht. Zou mij niets verwonderen als de Briellenaar het zo laat stuiteren als hij het in ontvangst neemt. Dat pas wel bij zijn derderangs platvloerse humor.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  donderdag 6 september 2007 @ 09:19:29 #77
168159 FSR
Just myself
pi_52975279
Als Huub slim is, is hij Jaap daarmee voor..
Dst is wel een leuk statement maken...
When exist, things are inévitable
pi_52975297
Ja dat zou mooi zijn: Kijk eens Jaap ik heb een kadootje voor je gekocht en dat Huub het dat zelf uit zijn handen laat vallen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_52975310
Van harte Varen!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 6 september 2007 @ 09:24:38 #80
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52975383
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:18 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Kleine correctie: Dennis heeft op Fok! DRIE (3!) fans hoor !!!
ik denk nog maar 2
ik ben al afgehaakt... 100% zeker weten
ik ben een "mietje" en als TeRRoRNoGNiX er ook één is schaam ik mij daar diep voor
... en huiver mee
pi_52975393
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
Ik heb begrepen dat Huub voor Jaap een glazen schaakspel heeft gekocht. Zou mij niets verwonderen als de Briellenaar het zo laat stuiteren als hij het in ontvangst neemt. Dat pas wel bij zijn derderangs platvloerse humor.
Nee, dat doet hij niet. Vannacht voor het slapen hebben H&L hem gefeliciteerd en hadden zelfs nog even een normaal gesprekje.

Mogguh
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 6 september 2007 @ 09:29:50 #82
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52975498
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Nee, dat doet hij niet. Vannacht voor het slapen hebben H&L hem gefeliciteerd en hadden zelfs nog even een normaal gesprekje.

Mogguh
Sorry Ruud, je kunt mogelijk met Jaap wel een normaal gesprekje voeren, maar dat wil niet zeggen dat zijn hersenprikkels ook resulteren in normaal gedrag, wat dat betreft is Jaap volkomen onvoorspelbaar en onbetrouwbaar,
pi_52975543
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:

[..]

Sorry Ruud, je kunt mogelijk met Jaap wel een normaal gesprekje voeren, maar dat wil niet zeggen dat zijn hersenprikkels ook resulteren in normaal gedrag wat dat betreft is Jaap volkomen onvoorspelbaar en onbetrouwbaar,
Ik verwacht het niet maar je zou best gelijk kunnen hebben. Ik durf er geen geld op in te zetten. Even afwachten dan maar.
pi_52975547
quote:

[..]

Mogguh
Klopt dat was plotseling weer een gewoon gesprekje waaruit meteen weer bleek hoeveel die bolle de rest van de dag loopt te acten. Overigens heeft hij wel aan Amanda en Brian laten doorschemeren dat hij een dis kado van Huub verwacht en het meteen gaat wegmikken zonder te kijken.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52975567
Palma heeft zich toch iets aangetrokken van de kritiek: Ze fluistert de mensen nu wakker.
  donderdag 6 september 2007 @ 09:35:03 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52975617
Ik geloof niet dat ik gisteravond/vannacht ook maar iets heb gemist, is het wel?
Geen haardrama voor Nadia en/of Amanda?
Geen Brian die water in wijn veranderde en geen Dennis die nu eens echt spitsvondig uit de hoek kwam?

En uiteraard goedemorgen aan allen en gefeliciteerd aan Varen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52975632
quote:

[..]

Mogguh
Jaap heeft gisteren gezegd, dat als hij een kado van Huub en Lieke kreeg hij het rechtstreeks in de vuilnisbak zou deponeren, zonder het uit te pakken.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52975639
Het duo stront&vlieg....
het één kan niet zonder het ander
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52975702
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef petraa het volgende:

[..]

Jaap heeft gisteren gezegd, dat als hij een kado van Huub en Lieke kreeg hij het rechtstreeks in de vuilnisbak zou deponeren, zonder het uit te pakken.
Dat heb ik dan even gemist. Ben benieuwd. Als het een leuk kado is en hij flikkert het kapot is het op zich ook weer leuk als hij er later achter komt wat het was.
pi_52975706
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef petraa het volgende:

[..]

nee...hij zei in de vijver gooien...
moet ie doen...een mooi schaakbord met schaakstukken weggooien wat Huub al voor de ontslagronde had besteld van eigen geld en toch wil geven.
Ziet er goed uit als Jaap dat doet...niet dus
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52975721
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat heb ik dan even gemist. Ben benieuwd. Als het een leuk kado is en hij flikkert het kapot is het op zich ook weer leuk als hij er later achter komt wat het was.
Het is een glazen schaakspel!! Dus ik denk dat hij daar achteraf dan wel van zou balen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 6 september 2007 @ 09:40:08 #92
168159 FSR
Just myself
pi_52975731
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef riri het volgende:
Het duo stront&vlieg....
het één kan niet zonder het ander
Zeker Anix niet... dat is net als:
anaal&ridder
Rugge&tuffer
Darm&toerist
Bruin&werker
Ho&mo
etc&enz.
When exist, things are inévitable
pi_52975748
Ach gos, allemaal een mooi gekleurd bordje bij het ontbijt, het kinderfeestje voor Jaap kan beginnen
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 6 september 2007 @ 09:42:08 #94
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52975779
Vanmiddag mag Japio in de ballenbak spelen en het springkussen lek jumpen
  donderdag 6 september 2007 @ 09:42:49 #95
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52975794
Wie is de 8e aan de ontbijttafel?
pi_52975822
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:40 schreef Margo37 het volgende:
Ach gos, allemaal een mooi gekleurd bordje bij het ontbijt, het kinderfeestje voor Jaap kan beginnen
Palma heeft vast gisteren naar de kinderachtige act van Jaap en Dennix gekeken en alles daarop aangepast.....
pi_52975835
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:39 schreef petraa het volgende:

[..]

Het is een glazen schaakspel!! Dus ik denk dat hij daar achteraf dan wel van zou balen.
De bedoeling is goed natuurlijk, maar elke beetje schaker loopt met een boogje om die 'feest'schaakborden heen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2007 @ 09:44:33 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_52975837
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:40 schreef Margo37 het volgende:
We hebben een feestje

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52975892
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat ik gisteravond/vannacht ook maar iets heb gemist, is het wel?
Geen haardrama voor Nadia en/of Amanda?
Geen Brian die water in wijn veranderde en geen Dennis die nu eens echt spitsvondig uit de hoek kwam?

En uiteraard goedemorgen aan allen en gefeliciteerd aan Varen.
Wees blij dat je gisteren het gepiep van Dennis hebt gemist. Non stop Jaap in zijn hol kruipen. Hij lag dubbel van de onzinnige plannen die hij keer op keer herhaalde tegen zijn holmaat... Het leukste was nog wel dat hij boven op Jaap sprong die op de bank lag en later nog een keer tegen hem omhoog sprong met zijn benen om jaap heen geklemd. Volgens mij is hij verliefd op Jaap.
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2007 @ 09:48:22 #100
135305 beequeen
Lost.
pi_52975934
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef Jewscky het volgende:
Wie is de 8e aan de ontbijttafel?
Goeie vraag, misschien José zelf?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'