ik denk nog maar 2quote:Op donderdag 6 september 2007 08:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kleine correctie: Dennis heeft op Fok! DRIE (3!) fans hoor !!!
Nee, dat doet hij niet. Vannacht voor het slapen hebben H&L hem gefeliciteerd en hadden zelfs nog even een normaal gesprekje.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
Ik heb begrepen dat Huub voor Jaap een glazen schaakspel heeft gekocht. Zou mij niets verwonderen als de Briellenaar het zo laat stuiteren als hij het in ontvangst neemt. Dat pas wel bij zijn derderangs platvloerse humor.
Sorry Ruud, je kunt mogelijk met Jaap wel een normaal gesprekje voeren, maar dat wil niet zeggen dat zijn hersenprikkels ook resulteren in normaal gedrag, wat dat betreft is Jaap volkomen onvoorspelbaar en onbetrouwbaar,quote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Vannacht voor het slapen hebben H&L hem gefeliciteerd en hadden zelfs nog even een normaal gesprekje.
Mogguh![]()
Ik verwacht het niet maar je zou best gelijk kunnen hebben. Ik durf er geen geld op in te zetten. Even afwachten dan maar.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sorry Ruud, je kunt mogelijk met Jaap wel een normaal gesprekje voeren, maar dat wil niet zeggen dat zijn hersenprikkels ook resulteren in normaal gedrag wat dat betreft is Jaap volkomen onvoorspelbaar en onbetrouwbaar,
Klopt dat was plotseling weer een gewoon gesprekje waaruit meteen weer bleek hoeveel die bolle de rest van de dag loopt te acten. Overigens heeft hij wel aan Amanda en Brian laten doorschemeren dat hij een dis kado van Huub verwacht en het meteen gaat wegmikken zonder te kijken.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Vannacht voor het slapen hebben H&L hem gefeliciteerd en hadden zelfs nog even een normaal gesprekje.
Mogguh![]()
Jaap heeft gisteren gezegd, dat als hij een kado van Huub en Lieke kreeg hij het rechtstreeks in de vuilnisbak zou deponeren, zonder het uit te pakken.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Dat heb ik dan even gemist. Ben benieuwd. Als het een leuk kado is en hij flikkert het kapot is het op zich ook weer leuk als hij er later achter komt wat het was.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft gisteren gezegd, dat als hij een kado van Huub en Lieke kreeg hij het rechtstreeks in de vuilnisbak zou deponeren, zonder het uit te pakken.
nee...hij zei in de vijver gooien...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft gisteren gezegd, dat als hij een kado van Huub en Lieke kreeg hij het rechtstreeks in de vuilnisbak zou deponeren, zonder het uit te pakken.
Het is een glazen schaakspel!! Dus ik denk dat hij daar achteraf dan wel van zou balen.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist. Ben benieuwd. Als het een leuk kado is en hij flikkert het kapot is het op zich ook weer leuk als hij er later achter komt wat het was.![]()
Zeker Anix niet... dat is net als:quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef riri het volgende:
Het duo stront&vlieg....
het één kan niet zonder het ander
Palma heeft vast gisteren naar de kinderachtige act van Jaap en Dennix gekeken en alles daarop aangepast.....quote:Op donderdag 6 september 2007 09:40 schreef Margo37 het volgende:
Ach gos, allemaal een mooi gekleurd bordje bij het ontbijt, het kinderfeestje voor Jaap kan beginnen![]()
De bedoeling is goed natuurlijk, maar elke beetje schaker loopt met een boogje om die 'feest'schaakborden heen.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is een glazen schaakspel!! Dus ik denk dat hij daar achteraf dan wel van zou balen.![]()
We hebben een feestjequote:Op donderdag 6 september 2007 09:40 schreef Margo37 het volgende:
Ach gos, allemaal een mooi gekleurd bordje bij het ontbijt, het kinderfeestje voor Jaap kan beginnen![]()
Wees blij dat je gisteren het gepiep van Dennis hebt gemist. Non stop Jaap in zijn hol kruipen. Hij lag dubbel van de onzinnige plannen die hij keer op keer herhaalde tegen zijn holmaat... Het leukste was nog wel dat hij boven op Jaap sprong die op de bank lag en later nog een keer tegen hem omhoog sprong met zijn benen om jaap heen geklemd. Volgens mij is hij verliefd op Jaap.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat ik gisteravond/vannacht ook maar iets heb gemist, is het wel?
Geen haardrama voor Nadia en/of Amanda?
Geen Brian die water in wijn veranderde en geen Dennis die nu eens echt spitsvondig uit de hoek kwam?
En uiteraard goedemorgen aan allen en gefeliciteerd aan Varen.
Goeie vraag, misschien José zelf?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef Jewscky het volgende:
Wie is de 8e aan de ontbijttafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |