quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Modus het volgende:
Minder vaak naar MacDonalds geweest waarschijnlijk haha snap je hem!!1!!12_!
Nee, leg hem eens uit?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Modus het volgende:
Minder vaak naar MacDonalds geweest waarschijnlijk haha snap je hem!!1!!12_!
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Sowieso vind ik dat vollere figuur wat ze had mooier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen, ik vind 'r er niet echt gezond uitzien...
Geen idee. Zou er niet van staan te kijken als het zo zou zijn. Zonde eigenlijk dat uiterlijk zoveel bepalend is in die industrie terwijl je toch voornamelijk naar de muziek luistert ipv er naar kijkt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Numbie het volgende:
Sjezus zeg, daar is minstens 12kg vanaf. Knap hoor; al zou ze waarschijnlijk wel gemoeten hebben van d'r label. Onder het motto "als je echt beroemd wilt worden...."
Tnkx even snel geluisterdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
Er zijn op haar facebook wat nieuwe nummers te horen.
http://www.facebook.com/amymacdonaldmusic?v=app_10531514314
Ook even snel geluisterd. Ben benieuwd naar het nieuwe album!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
Er zijn op haar facebook wat nieuwe nummers te horen.
http://www.facebook.com/amymacdonaldmusic?v=app_10531514314
Ik ben 'm nu ook aan het luisteren, en had er eigenlijk ook meer verwacht. Ze herhaalt zichzelf in een aantal nummers, terwijl de nieuwe single (die ik als videoclip op TMF zag) juist veel te Avril Lavigne klonk - harder, maar holler dan de eerste cd. Misschien is het wennen en vind ik 'm na een paar keer luisteren beter, maar tot dusver ben ik enigszins teleurgesteld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Christiaan het volgende:
Wat ontzettend saai zeg. Er zit echt nul vooruitgang in. Deze liedjes doen me stuk voor stuk denken aan nummers van het vorige album. Vooral This Pretty Face en Troubled Face. Valt me erg tegen.
Precies. Heb nu alles 1x geluisterd (op Don't Tell Me na dan). Denk wel dat ik Love Love en Spark vaak ga luisteren.quote:Ik mis een uitschieter, maar na een aantal luisterbeurten ligt het wel weer lekker in het gehoor allemaal.
quote:
Ohh dat is echt wel klote voor je.quote:Op zondag 2 mei 2010 07:16 schreef Meike26 het volgende:
Voor het eerst een hekel gekregen aan Amy![]()
Maar dar kan zij weinig aan doen. Bij ons in het dorpje word een aantal dagen voor Koninginnedag al een grote feesttent neergezet en is er op de dag zelf altijd veel actie/sportiviteit op en om het grasveld heen. Smorgens altijd eerst de parade en dan de Kinderspelen waar kids tot 15 jaar aan mee kunnen doen en prijzen winnen. Maar tussen de activiteiten door, word er ook muziek gedraaid, waaronder This is the Life van Amy!
Maar die knurft van een DJ heeft maar een playlist van 5 nummers...en zo hoorden we This is the life dus meerdere keren per uur.... over de hele dag![]()
Dan kan je zeggen...goed, dan ga je toch niet naar dat feestterein toe ? Maar we wonen er naast
Klopt, werd gisterenavond door LiveNation ook bevestigd via Twitter...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef FedExtra het volgende:
Ik hoorde gisteren op Rockin'Park dat Amy in November weer in NL is!! In de HMH in Amsterdam.
Perfect, duurt nog even maar ik ben er ook weer bij. Bij mijn favo site vovert melden ze dat deze vrijdag de kaartjes al verkocht gaan worden.
http://www.rtl.nl/compone(...)en_amy.avi_plain.xmlquote:Op maandag 28 juni 2010 18:57 schreef Modus het volgende:
Gisteren dook ze ineens op bij de uitzending van vi-oranje op RTL7. Dat is vast nog wel ergens terug te kijken...
Laten we dan ook maar hopen dat ze weer een goede producer heeft uitgekozen en dat het een stuk beter zal zijn dan haar vorige album...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:29 schreef FZN05 het volgende:
Het gerucht gaat dat ze met een nieuw album komt die nog voor kerst wordt uitgebracht.
Laten we het hopen!
Vond je haar vorige album slecht? Ik vond hem erg leuk, maar er is weinig van gedraaid op de radio.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Laten we dan ook maar hopen dat ze weer een goede producer heeft uitgekozen en dat het een stuk beter zal zijn dan haar vorige album...
Ik vind haar 2e album wel minstens zo goed als de eerste eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef belsen het volgende:
Laten we dan ook maar hopen dat ze weer een goede producer heeft uitgekozen en dat het een stuk beter zal zijn dan haar vorige album...
Ik ook. En ik ben benieuwd naar het mogelijke nieuwe albumquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind haar 2e album wel minstens zo goed als de eerste eigenlijk...
Ik ook wel eigenlijk en niet kapot gedraaid door alle radiostations.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb beide albums, maar vind de tweede echt het beluisteren bijna niet waard, terwijl ik het eerste album wel erg kan waarderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Was het maar meer van hetzelfde. Ik vind met name de productie van dat tweede album om te huilen. Ik vraag me echt een beetje af wat die producer gedacht heeft toen ie met Amy MacDonald in zee ging...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:59 schreef Modus het volgende:
Ik vond uiteindelijk maar een nummer of 4 er echt uitspringen van de eerste, en het eerste wat ik toen van de 2e hoorde was zoveel meer-van-hetzelfde dat ik daar maar niet eens aan begonnen ben. Zal voor de nieuwe dan ook weinig moeite doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |