abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 13:49:55 #126
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52981255
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Gelukkig kom je dit soort types voornamelijk op FOK! tegen. En gelukkig maar: compleet hersendood, roepen om het roepen, een zelfverklaard IQ van 300 en in staat om in 5 minuten alle problemen in de wereld op te lossen in 3 'simpele' stappen.

Negeren.
gelukkig weten die types het zelf wel beter, aangezien ze altijd aangevallen worden door types als jij.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 6 september 2007 @ 13:54:55 #127
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_52981384
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:48 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

OK ik ga wel in de WW, dan kan jij voor mij werken, goed?
Precies! WW = geen werk = geen werk ervaring == na je kind ook geen werk meer want niemand moet je meer . Dat joch snapt zeker niet dat er ook mama's zonder papa's zijn die alles dus zelf moeten doen .

Ow en Overdie is idd geen goed plan om dingen buiten te laten staan net als hoefplan en oudorp .
phluphy for president!
pi_52981484
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Precies! WW = geen werk = geen werk ervaring == na je kind ook geen werk meer want niemand moet je meer .
Heel spijtig, maar dat is iets om te bedenken voordat je een kind neemt.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  donderdag 6 september 2007 @ 14:04:30 #129
84926 WyriHaximus
pi_52981637
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:59 schreef 700MB het volgende:

[..]

Heel spijtig, maar dat is iets om te bedenken voordat je een kind neemt.
Heel spijtig dat ook de volgende dingen gebeuren:
  • Je word verkracht of raakt op een andere manier ongewenst zwanger (en je laat het niet weg halen omdat je er tegen bent of er telaat achter bent gekomen)
  • Papa neemt de benen na de geboorte
  • Papa word plat gereden door een vrachtwagen of overlijd om een andere reden
  • Het gaat uit als ze het kind hebben of what ever er zijn genoeg mogelijk heden

Het leven is zo zwart wit nog niet en ik geloof er niks van dat ze een kind zou nemen als ze wist dat ze in deze situatie zou komen . Kijk je kunt een kind dan wel opgeven voor adoptie .
  • phluphy for president!
    pi_52981668
    wat zou je dan doen met een kind waarvan de ouders scheiden als het al 2à3 jaar is? Afstaan ter adoptie aan een ander gezin? Vergassen?
    eerst Vlaming, dan pas belg
    Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
    En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
    pi_52981851
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:04 schreef WyriHaximus het volgende:
    Heel spijtig dat ook de volgende dingen gebeuren:
  • Je word verkracht of raakt op een andere manier ongewenst zwanger (en je laat het niet weg halen omdat je er tegen bent of er telaat achter bent gekomen)
  • Als je er tegen bent kies je daar verder zelf voor. Er is geen enkele medische reden om het kind niet te houden als je het niet wilt. Voor wat betreft er te laat achter komen ben ik zeker voorstander van het verruimen van de periode waarin en abortus gepleegd mag worden. En adoptie kan inderdaad dan ook nog.
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:04 schreef WyriHaximus het volgende:
  • Papa neemt de benen na de geboorte
  • Papa word plat gereden door een vrachtwagen of overlijd om een andere reden
  • Het gaat uit als ze het kind hebben of what ever er zijn genoeg mogelijk heden
  • Kind afstaan of jezelf wegcijferen.
    You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
    Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
    pi_52981900
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:05 schreef Athmozz het volgende:
    wat zou je dan doen met een kind waarvan de ouders scheiden als het al 2à3 jaar is? Afstaan ter adoptie aan een ander gezin? Vergassen?
    Adoptie is een optie, of de verzorgende ouder moet het eigen leven opgeven. Hadden ze maar geen kind moeten produceren.
      donderdag 6 september 2007 @ 14:16:41 #133
    178671 LegerNeger
    Met pijl en boog!
    pi_52981976
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef 700MB het volgende:

[..]

Adoptie is een optie, of de verzorgende ouder moet het eigen leven opgeven. Hadden ze maar geen kind moeten produceren.
    Bovendien nemen veel mensen ook een kind, omdat ze dan denken dat de relatie tussen hun weer beter wordt .
    pi_52981987
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef 700MB het volgende:
    En adoptie kan inderdaad dan ook nog.
    Denk je dat iemand nog kinderen WIL hebben dan? Jezelf weg moeten cijferen omdat je kinderen hebt, dan heb je gewoon beter geen kinderen. Vroeger moesten kinderen van hun 14 jaar al naar de fabriek gaan werken en hadden de ouders er ook geen tijd voor, die zijn ook grotendeels goed terechtgekomen. Het gaat hem niet om de hoeveelheid tijd die beschikbaar is voor de kinderen, het gaat om de manier van opvoeden & het respect bijbrengen.

Hier komen ook soms kinderen van collega's van m'n pa langs, 4 jaar en dat loopt gewoon rond en doet je kasten open om daar eens in te kijken & de ouders reageren daar niet op. Dan mag je nog zoveel tijd hebben om met je kind samen te zijn, als je het vertikt om ze een deftige opvoeding te geven loopt het mis.
      donderdag 6 september 2007 @ 14:17:53 #135
    84926 WyriHaximus
    pi_52981999
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als je er tegen bent kies je daar verder zelf voor. Er is geen enkele medische reden om het kind niet te houden als je het niet wilt.
    Het is idd een keuze die je op dat moment maakt.
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef 700MB het volgende:Voor wat betreft er te laat achter komen ben ik zeker voorstander van het verruimen van de periode waarin en abortus gepleegd mag worden. En adoptie kan inderdaad dan ook nog.
    [..]

Kind afstaan of jezelf wegcijferen.
    Ja precies, ben zelf ook geadopteerd (mama was 17 en papa wist er niks van af (en nog steeds niet)) en het is denk ik een hele goeie keuze van haar geweest en ben daarom ook erg voor adoptie . Het geeft jouw als moeder de kans om er echt klaar voor te worden en je maakt een ander stel dolgelukkig (en je kind ook mits alles goed gaat). Het probleem is denk ik ook meer dat je je kind wil houden als moeder omdat het toch iets van jezelf is.
    phluphy for president!
      donderdag 6 september 2007 @ 14:18:19 #136
    152789 karr-1
    pi_52982008
    Ik kan wel zaken herhalen, maar 700MB verwoord het beter als dat ik het zeggen kan.
      donderdag 6 september 2007 @ 14:19:28 #137
    84926 WyriHaximus
    pi_52982041
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:16 schreef LegerNeger het volgende:

[..]

Bovendien nemen veel mensen ook een kind, omdat ze dan denken dat de relatie tussen hun weer beter wordt .
    Idd een kind neem je niet als show iets om mee te pimpen of om je relatie mee te lijmen. Gadverdamme !
    phluphy for president!
    pi_52982054
    dus als ik het goed begrijp, dan komt het kort gesproken (ok, op bepaalde punten na dan) neer op het oude "de vrouw aan de haard" principe; de pa gaat werken & de vrouw blijft thuis om de kinderen op te voeden?
      donderdag 6 september 2007 @ 14:21:31 #139
    152789 karr-1
    pi_52982094
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:16 schreef LegerNeger het volgende:

[..]

Dat is helemaal walgelijk, en dan bij elkaar blijven voor het kind of zo.
      donderdag 6 september 2007 @ 14:22:17 #140
    152789 karr-1
    pi_52982113
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:19 schreef Athmozz het volgende:
    dus als ik het goed begrijp, dan komt het kort gesproken (ok, op bepaalde punten na dan) neer op het oude "de vrouw aan de haard" principe; de pa gaat werken & de vrouw blijft thuis om de kinderen op te voeden?
    Als je al het gelul er om heen weg haalt komt het daarop neer ja, het is ouderwets, maar het werkt wel.
      donderdag 6 september 2007 @ 14:22:19 #141
    178671 LegerNeger
    Met pijl en boog!
    pi_52982114
    quote:
    Nee. daar kan je afspraken over maken. Moeder zorgt op maandag, vader op dinsdag, vader op woensdag, oma op donderdag, en moeder op vrijdag. Of in een totaal andere volgorde.
      donderdag 6 september 2007 @ 14:23:03 #142
    84926 WyriHaximus
    pi_52982131
    quote:
    Persoonlijk zie ik het meer als een verantwoordelijkheid voor bijden. Later (als ik groot ben ) wil ik ook minder gaan werken of thuis gaan werken zodat ik ook de kinderen kan gaan opvoeden. En me vriendin denkt er gelukkig het zelfde over . Het is jouw kind niet van iemand anders. Als je nou je kind 1 dag in de week bij een opvang brengt vind ik het nog kunnen maar meer dan dat moet je je echt gaan afvragen of je je kind neemt om kinderen te hebben of omdat je een kind wil, er v oor wilt zorgen, het opvoeden etc etc.
    phluphy for president!
      donderdag 6 september 2007 @ 14:23:56 #143
    152789 karr-1
    pi_52982151
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:22 schreef LegerNeger het volgende:

[..]

Nee. daar kan je afspraken over maken. Moeder zorgt op maandag, vader op dinsdag, vader op woensdag, oma op donderdag, en moeder op vrijdag. Of in een totaal andere volgorde.
    het boeit niet wat je afspreekt, als je maar iets afspreekt.
    pi_52982194
    quote:
    Het is wenselijker als beide ouders ongeveer evenveel aanwezig zijn, maar als het slechts een van beiden is zie ik het verschil niet zo tussen een altijd aanwezige vader of een altijd aanwezige moeder.
    pi_52982201
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:22 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Als je al het gelul er om heen weg haalt komt het daarop neer ja, het is ouderwets, maar het werkt wel.
    ok, man/vrouw aan de haard dus.

Wel, dit is perfect waar in België extreem rechts voor staat (naast hun campagne aangaande vreemdelingen), en daarop worden ze hier volledig afgekraakt.
    pi_52982218
    Ik woon ook in Alkmaar. Ik lach mensen die in Overdie wonen altijd uit!

HAHAHA!
    pi_52982221
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:25 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het is wenselijker als beide ouders ongeveer evenveel aanwezig zijn, maar als het slechts een van beiden is zie ik het verschil niet zo tussen een altijd aanwezige vader of een altijd aanwezige moeder.
    dat kan dan ook bijna niet, er zijn veel functies die je niet zomaar even parttime kan gaan doen... er zijn nu eenmaal mensen die 60-urenweken moeten draaien voor hun functie, dus thuis zijn voor de kinderen zit er dan niet meer in.
      donderdag 6 september 2007 @ 14:27:39 #148
    152789 karr-1
    pi_52982239
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:25 schreef Athmozz het volgende:

[..]

ok, man/vrouw aan de haard dus.

Wel, dit is perfect waar in België extreem rechts voor staat (naast hun campagne aangaande vreemdelingen), en daarop worden ze hier volledig afgekraakt.
    Dan kan ik me voor dat punt aansluiten bij extreem rechts, so be it.
    pi_52982248
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:26 schreef Athmozz het volgende:
    dat kan dan ook bijna niet, er zijn veel functies die je niet zomaar even parttime kan gaan doen... er zijn nu eenmaal mensen die 60-urenweken moeten draaien voor hun functie, dus thuis zijn voor de kinderen zit er dan niet meer in.
    Dan zoek je maar een andere baan waarbij dat wel mogelijk is.
      donderdag 6 september 2007 @ 14:28:09 #150
    84926 WyriHaximus
    pi_52982252
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:23 schreef karr-1 het volgende:

[..]

het boeit niet wat je afspreekt, als je maar iets afspreekt.
    Precies, het zijn jouw kinderen niet die van een ander!

Voorbeeldje:
    Me vriendin heeft SPW3 Kinderopvang gedaan en daardoor een aantal stages gelopen. Bij 1 van die stages was er een stelletje dat dumpte het kind om 7 uur (of was het half 7 weet het niet meer) bij de kinder opvang. Om een uurtje of 7 's avonds werd het gevalletje weer opgehaald. Maar overdag was slapen verboden bij de ouders zodat hij 's avonds gelijk uit de auto kon eten en dan naar bed of zelfs gelijk ze bed in. Dat soort ouders mogen ze wat mij betreft achter een auto binden met een touw en de hele A9 afsleuren !
    phluphy for president!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')