Begint met een kinderzitje en voor je het weet beroven ze een hele bank.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Welke zakkenwauzer jat er nou een kinderzitje_!
Flikker eens op met je debiele reacties?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:05 schreef Bas321 het volgende:
Waarom neem je kinderen als je ze toch niet zelf opvoed? Een hoop onvruchtbare mensen, die dolgraag kinderen zouden willen hebben, zouden je onverdoofd kunnen castreren, poephoofd.
Hoezo? Hij heeft wel gelijk...quote:Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Flikker eens op met je debiele reacties?
Wat heeft dit voor te stellen? En weet mevrouw niet het verschil tussen reactie en reacties?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Flikker eens op met je debiele reacties?
Gewoon niet doen. 1 reactie, 2 reacties, who gives a fuck. Dergelijke opmerkingen hou je maar voor je.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:28 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Wat heeft dit voor te stellen? En weet mevrouw niet het verschil tussen reactie en reacties?
Ga effe bitneuken over een typefout, zeikerd. Lompe opmerkingen hou je maar voor je, ooit aan gedacht dat het misschien helemaal zo slecht niet is voor een de kinderen op een dagverblijf? Iets als 'sociaal gedrag', bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:28 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Wat heeft dit voor te stellen? En weet mevrouw niet het verschil tussen reactie en reacties?
Dat sociale gedrag komt wel als ze lekker buiten spelen met andere kinderen, deed ik ook, en op de kleuterschoolquote:Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef JF_ het volgende:
[..]
Ga effe bitneuken over een typefout, zeikerd. Lompe opmerkingen hou je maar voor je, ooit aan gedacht dat het misschien helemaal zo slecht niet is voor een de kinderen op een dagverblijf? Iets als 'sociaal gedrag', bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Herald het volgende:
IS ER AL IETS BEKEND OVER DE AFKOMST VAN DE DADERS???!??!?
OK ik ga wel in de WW, dan kan jij voor mij werken, goed?quote:Op woensdag 5 september 2007 17:15 schreef worldpimber het volgende:
Echt een man hoor, kinderzitje + kinderdagverblijf![]()
Voed je eigen kids op pauper!![]()
In Overdie woont volgens eigen schatting voor 90 % aan allochtonenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Herald het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Herald het volgende:
Mee eens.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:57 schreef LegerNeger het volgende:
Als je een kind hebt, heb je er beide gewoon voor gekozen. En dan moeten de ouders ook maar overleggen wie er op het kind past. Altijd één ouder thuis is gewoon een goede zaak. bv Maandag de moeder, dinsdag de vader enz. Of één van de dagen de oma/opa. Ik zie t probleem niet.
Kinderen nemen is per definitie primair egoisme. Over het algemeen is zo'n kind voor hen ook niet meer dan een speelgoedje, dump het ergens anders als je met een ander speelgoedje wilt spelen. Maar dat is je antwoord, mensen nemen kinderen om dezelfde reden als ze een hond, een kat of een nieuwe auto nemen.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:57 schreef LegerNeger het volgende:
Waarom neem je een kind, als je het niet eens kan opvoeden?
Hier ben ik het zo ontzettend mee eens. Vroeger nam je kinderen omdat je dat wilde, tegenwoordig neem je kinderen omdat de buren het ook hebben en je er anders niet meer bijhoort. Maar je moet er vooral geen overlast van hebben en daarom worden die kinderen maar in allerlei opvangcentra en dergelijke gedumpt zodat pa en ma er vooral geen last van hebben als ze carriere moeten maken.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:09 schreef 700MB het volgende:
Kinderen nemen is per definitie primair egoisme. Over het algemeen is zo'n kind voor hen ook niet meer dan een speelgoedje, dump het ergens anders als je met een ander speelgoedje wilt spelen. Maar dat is je antwoord, mensen nemen kinderen om dezelfde reden als ze een hond, een kat of een nieuwe auto nemen.
Wel eens aan bijv. hoge hypotheek, die betaald moet worden, gedacht?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo ontzettend mee eens. Vroeger nam je kinderen omdat je dat wilde, tegenwoordig neem je kinderen omdat de buren het ook hebben en je er anders niet meer bijhoort. Maar je moet er vooral geen overlast van hebben en daarom worden die kinderen maar in allerlei opvangcentra en dergelijke gedumpt zodat pa en ma er vooral geen last van hebben als ze carriere moeten maken.
Niet een paar euro voor een mensen leven overhebbenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:53 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Wel eens aan bijv. hoge hypotheek, die betaald moet worden, gedacht?
Nee daar hoef ik niet aan te denken. Als je materieel bezit zoals een huis boven een kind stelt, dan zou je helemaal geen kinderen moeten hebben. Een hoge hypotheek is je eigen keuze, dus dat kun je niet aan een ander verwijten. Neem dan inderdaad een kleiner huis of zo, dan heb je dat probleem niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:53 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Wel eens aan bijv. hoge hypotheek, die betaald moet worden, gedacht?
Wat een gigantische bullshit zeg.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo ontzettend mee eens. Vroeger nam je kinderen omdat je dat wilde, tegenwoordig neem je kinderen omdat de buren het ook hebben en je er anders niet meer bijhoort. Maar je moet er vooral geen overlast van hebben en daarom worden die kinderen maar in allerlei opvangcentra en dergelijke gedumpt zodat pa en ma er vooral geen last van hebben als ze carriere moeten maken.
Het is nooit onder geen enkele omstandigheid nodig dat pa en ma allebei werken, in ieder geval niet allebei gelijktijdig. Het is te regelen dat er altijd iemand thuis is voor de kinderen. De hoogte van je hypotheek, het aantal keren dat je op vakantie gaat etc heb je allemaal zelf in de hand.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:02 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Wat een gigantische bullshit zeg.
Weet je wat het kost om een huis/hyptheek te betalen, met het gezin op vakantie te gaan, kinderen naar school te laten gaan, later laten studeren, laten sporten, een gezin te onderhouden etc.? Blijkbaar niet.
Dit is bijna onmogelijk als maar 1 van de 2 ouders aan het werk is. Helemaal wanneer deze ene ouder geen topsalaris heeft. Misschien kun jij je niet goed inleven, maar soms is het nodig dat beide ouders werken, en dat komt ten goede van de kinderen!
Jullie oordelen allemaal zo makkelijk over iemand die jullie niet / nauwelijks kennen.
Misschien brengt de TS zijn kind maar 1 of 2 dagen in de week naar de kinderopvang, so what?
Begin maar met oordelen zodra jullie zelf zover zijn dat jullie kinderen mogen krijgen.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar voor mij is het een ordinaire dumpplaats. Ik woon naast een school en daar staan vanaf 7 uur in de ochtend de SUV's op een rijtje om de kinderen te dumpen, waar allemaal moeders in mantelpakje en op naaldhakken uitkomen en vooral het kind zo snel mogelijk lozen om op tijd op de zaak te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:14 schreef AdBlocker het volgende:
Ja. En denk ook dat sommige ouderstellen geen hogere salaris (kunnen) hebben, waardoor ze geen keus hebben dat 1 van de 2 ouders niet minder kan werken? Huizenprijzen zijn gewoon hoog in bepaalde streken, hoge hypotheek voor een simpel, kleine rijtjeshuis voor mensen met een laag salarisje. En ze hebben vast ongetwijfeld hele grote kinderwens gehad en wie zegt dat de kids hele week bij opvang blijven? Ongegrond, die vooroordelen.
En..... last but not lease; kinderopvang is toch niet zo slecht, niet? Het is geen dumpplaats.
Jaja, en ga nu eens werkelijk tellen hoeveel SUV's het zijn. Je overdrijft schromelijkquote:Op donderdag 6 september 2007 10:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar voor mij is het een ordinaire dumpplaats. Ik woon naast een school en daar staan vanaf 7 uur in de ochtend de SUV's op een rijtje om de kinderen te dumpen, waar allemaal moeders in mantelpakje en op naaldhakken uitkomen en vooral het kind zo snel mogelijk lozen om op tijd op de zaak te zijn.
Ik heb ze geteld en ik overdrijf niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaja, en ga nu eens werkelijk tellen hoeveel SUV's het zijn. Je overdrijft schromelijk
Leg mij dan maar eens uit waarom het niet kan? Mijn vader werkt, mijn moeder niet en ze komen al jaren rond met 3 kinderen die nog thuis wonen, naar school gaan etc.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:41 schreef M4a1 het volgende:
Die mensen hier die denken dat ieder gezin kan rondkomen met 1 geldverdiener![]()
Grow up.
Haha, status en aanzien, even lachen. Okee die mensen heb je ook.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is nooit onder geen enkele omstandigheid nodig dat pa en ma allebei werken, in ieder geval niet allebei gelijktijdig. Het is te regelen dat er altijd iemand thuis is voor de kinderen. De hoogte van je hypotheek, het aantal keren dat je op vakantie gaat etc heb je allemaal zelf in de hand.
Tegenwoordig moeten mensen in een megahuis wonen, 1 of 2 auto's op de oprit, allemaal in de merkkleding etc. Het is tegenwoordig allemaal status en aanzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |