mooie lucht in relatie tot de grond lag je vast,quote:Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef ElizabethR het volgende:
En deze heb ik een half uur geleden geschoten vanaf de pier bij ons achter. Ik vond het aardig apart, die ene wolk zo mooi belicht door de zon en de rest gewoon grijsachtig.
quote:
Deze??quote:Op woensdag 5 september 2007 22:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
mooie lucht in relatie tot de grond lag je vast,
Je had ook zo,n blauw/grijze lucht een paar dagen geleden met een stenen bankje
was mooi !![]()
Ja die, !quote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze??
Da's geen bankje. Dat is een 5000 jaar oud keltisch graf
Ze hebben er 17 lichamen in gevonden
En RB, inderdaad, dat valt mij ook steeds vaker op, er is nergens zo'n mooi licht om foto's te maken als in Ierland
Zoiets, ik ben pitten. ST +1quote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef ScottTracy het volgende:
In de Romeinse tijd was Rome de hoofdstad en lagen er veel wegen van daaruit om alle uithoeken van het rijk te kunnen bereiken
Kus op je huig terug...quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Dikkevoor allen aanwezig, en...tot morgen.
![]()
Dat zegt men ook over Nederland. Vandaar dat oude meesters vaak in Nederland vertoefden.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Alle foto's die ik in Ierland heb gemaakt hebben een hele aparte belichting die ik nergens anders heb gezien. Hele mooie foto trouwens.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zeg ik nog CCCP, het oude Rusland.
qonmann maakt het af. Andere mogelijkheden: Zweden en 'gewoon' Duitsland (dat is dus voor de jaren tot 1962 en vanaf 1992..). Nederland staat overigens 17de op deze lijst.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef qonmann het volgende:
Hongarije ?
Sorry vraag verkeerd gesteld!!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Alleen de Zomerspelen, doen de Winterspelen niet meer mee?
Verdeuriequote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Paaseiland (zie verklarende symbolen)
Ja , Rapa Nui is de naam die de bewoners zelf gebruiken.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Paaseiland (zie verklarende symbolen)
Een kenner...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
cicade
Inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2007 23:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wegens populaire japanse spelletjes (niet alle soorten vliegend hert trouwens)
Bijna alleen het woord doorzetten is onjuistquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Vergissen is menselijk. Doorzetten is duivels.
Goed genoeg !quote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, hoe noem je dat. Volhouden.
..en dat het zo van pas zou komenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn leraar Latijn zou trots op me zijn geweest.
Ik heb er jarenlang erg veel pret vanquote:
quote:was een deugniet die vrij als een vogel door het zestiende-eeuwse Vlaanderen en Duitsland trok en iedereen voor de gek hield met zijn streken.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef MREn het volgende:
Uylenspieghel
Zo deed men dat vroegher toch oock, met voldoende extra lettersch om het leeven zoo lastig moogenlyk te maaken?quote:
Denk het !quote:Op donderdag 6 september 2007 00:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Zo deed men dat vroegher toch oock, met voldoende extra lettersch om het leeven zoo lastig moogenlyk te maaken?
True !quote:Op donderdag 6 september 2007 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Leuk hoe het op het engelse perseverance lijkt he
Dan moet je in Tilburgquote:Op donderdag 6 september 2007 00:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Zo deed men dat vroegher toch oock, met voldoende extra lettersch om het leeven zoo lastig moogenlyk te maaken?
Fantástisch!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
Dan moet je in Tilburggaan wonen, daar ben je zo klaar
heu?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tilburgers kan ik nog wel uitstaan, Helmonders is helemaal een apart ras.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
> staat voor 'is groter'?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef ScottTracy het volgende:
Den Bosch > Tilburg.
Groter, leuker, gezelliger, mooier. Wat je maar wilt.quote:
Jazekers. Heb zijn bekendse 'an essay on the priciple of population' hier nog in de kast staan...toch maar eens aan beginnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Malthus
Groter niet, Tilburg is een van de grootste steden van het land.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Groter, leuker, gezelliger, mooier. Wat je maar wilt.![]()
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik zeer plezierig in Breda heb gewoond, in tegenstelling tot in Tilburgquote:Op donderdag 6 september 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik las laatst ergens dat Breda de meeste cafés van Nederland heeft, kan dat kloppen?
Per vierkante meter ja....quote:Op donderdag 6 september 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik las laatst ergens dat Breda de meeste cafés van Nederland heeft, kan dat kloppen?
Nog zo'n stad waar ik voor geen goud zou willen wonen. Hoe mooi het centrum dan ook moge zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Amsterdam heeft nog steeds de meeste kroegen
ATuin-hek+1quote:Op donderdag 6 september 2007 00:30 schreef ATuin-hek het volgende:
KLM?
Ik hoef sowieso niet in een stadquote:Op donderdag 6 september 2007 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Nog zo'n stad waar ik voor geen goud zou willen wonen. Hoe mooi het centrum dan ook moge zijn.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat is het proteoom van een organisme?
Hangt van de stad af. In een rustige buitenwijk van een stad woon je beter dan in een dorp vind ik; wel de rust van weiland en bos om je heen, maar ook binnen 15 minuten in de stad.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso niet in een stad![]()
Als ik ooit ga verhuizen is het naar Amsterdam.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Nog zo'n stad waar ik voor geen goud zou willen wonen. Hoe mooi het centrum dan ook moge zijn.
Ik wist niet dat de naam KLM er nog aan hing, over een paar jaar is die zeker weg.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef MREn het volgende:
Even voor de goede orde: KLM en Air France bestaan niet meer, Air France-KLM is dus het goede antwoord.
Utrechtquote:Op donderdag 6 september 2007 00:38 schreef broer het volgende:
Als ik ooit ga verhuizen is het naar Amsterdam.
Nou ja, of Utrecht. Dat kan ook nog net.
Jouw vraag blijft staan , mijn antwoord was niet goedquote:Op donderdag 6 september 2007 00:40 schreef ATuin-hek het volgende:
Blijft mijn vraag staan of gaat het punt toch naar qonmann? Vind ik ook goed.
Nee, niet waar... KLM en Air France zijn samen een bedrijf maar twee uchtvaartmaatschappijen. Wat dat betreft zijn ze nog steeds apart.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef MREn het volgende:
Even voor de goede orde: KLM en Air France bestaan niet meer, Air France-KLM is dus het goede antwoord.
Wil ik ook niet. Maar áls...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom zou je willen verhuizen, je woont in een knusse provinciestad.
okquote:Op donderdag 6 september 2007 00:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jouw vraag blijft staan , mijn antwoord was niet goed![]()
geen idee wat dat moeilijke woord betekent maarquote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Een vraag uit recente tentamenstof:
Wat is het proteoom van een organisme?
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
Proteine, alle eiwitjes in een cel
Dat kloptquote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
De vraagstelling doet vermoeden dat het iets met het genetica te maken heeft.
Hmja ik heb eindexamen gedaan en biologie 1 en 2 maar om nou te zeggen dat ik het heel interessant vond, nee. Smaken verschillenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kloptIk kwam de term laatst tegen met het leren voor een tentamen DNA technologie. Erg interessante stof (imo)
Gecheckt. Is goed.quote:Op donderdag 6 september 2007 03:02 schreef Maringo het volgende:
Menerva
een claddagh-ring, ik heb er zelf ook eentje. Gegeven aan mijn vrouw natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
Slaap lekker WA
Ik weet niet of ik deze al eens gevraagd heb, zou best kunnen namelijk, indien ja, excuus
Hoe heet een dergelijke ring??
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |