mooie lucht in relatie tot de grond lag je vast,quote:Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef ElizabethR het volgende:
En deze heb ik een half uur geleden geschoten vanaf de pier bij ons achter. Ik vond het aardig apart, die ene wolk zo mooi belicht door de zon en de rest gewoon grijsachtig.
quote:
Deze??quote:Op woensdag 5 september 2007 22:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
mooie lucht in relatie tot de grond lag je vast,
Je had ook zo,n blauw/grijze lucht een paar dagen geleden met een stenen bankje
was mooi !![]()
Ja die, !quote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze??
Da's geen bankje. Dat is een 5000 jaar oud keltisch graf
Ze hebben er 17 lichamen in gevonden
En RB, inderdaad, dat valt mij ook steeds vaker op, er is nergens zo'n mooi licht om foto's te maken als in Ierland
Zoiets, ik ben pitten. ST +1quote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef ScottTracy het volgende:
In de Romeinse tijd was Rome de hoofdstad en lagen er veel wegen van daaruit om alle uithoeken van het rijk te kunnen bereiken
Kus op je huig terug...quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Dikkevoor allen aanwezig, en...tot morgen.
![]()
Dat zegt men ook over Nederland. Vandaar dat oude meesters vaak in Nederland vertoefden.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Alle foto's die ik in Ierland heb gemaakt hebben een hele aparte belichting die ik nergens anders heb gezien. Hele mooie foto trouwens.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zeg ik nog CCCP, het oude Rusland.
qonmann maakt het af. Andere mogelijkheden: Zweden en 'gewoon' Duitsland (dat is dus voor de jaren tot 1962 en vanaf 1992..). Nederland staat overigens 17de op deze lijst.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef qonmann het volgende:
Hongarije ?
Sorry vraag verkeerd gesteld!!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Alleen de Zomerspelen, doen de Winterspelen niet meer mee?
Verdeuriequote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Paaseiland (zie verklarende symbolen)
Ja , Rapa Nui is de naam die de bewoners zelf gebruiken.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Paaseiland (zie verklarende symbolen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |