abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 10:25:58 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52976680
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:22 schreef Nashje het volgende:
Ik heb 2 accounts .
Heb jij je ook vernoemd naar Tony Montana?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 6 september 2007 @ 10:27:10 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52976704
quote:
Op donderdag 6 september 2007 01:45 schreef GatussoBM het volgende:
Misschien handig om te weten, dat er gisteren een forum geopend is door het bestuur van ajax om zo te communiceren met supporters.

Je kan vragen stellen aan Henk, martin en aardappel fontein.

http://www.ajax-forum.nl/index.php is de link
Zo'm forum kan best werken, maar dan moet je een soort van IQ-filter kunnen toepassen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52976727
quote:
Raap me op

Grappig idee, maar had iets geloofwaardiger opgezet kunnen worden.
pi_52976769
quote:
Misschien handig om te weten, dat er gisteren een forum geopend is door het bestuur van ajax om zo te communiceren met supporters.

Domeinnaam ajax-forum.nl
Status actief
Houder SAB000939-MIHOS
Sablono
Zuidereinde 172
1243KP 'S-GRAVELAND
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon BOE021679-MIHOS
M. Boer
+31 (0)653592520
marco@sablono.nl
Deelnemer Mihosnet
C P van der Leestraat 40
1396JP BAAMBRUGGE
Netherlands
Technische contactpersonen BOE021680-MIHOS
M. Boer
+31 (0)653592520
marco@sablono.nl
Domeinnaamservers ns1.techno-tronics.nl 83.149.69.97
ns2.techno-tronics.nl 83.149.69.98
Datum registratie 05-09-2007
Datum laatste wijziging 05-09-2007
Administratie door NL Domain Registry
pi_52976827
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef BonJovi het volgende:
Ben ik de enige die het wel leuk vind dat Oranje speelt ?
yep
  donderdag 6 september 2007 @ 10:39:07 #106
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52976951
quote:

Laat me raden met censuur van hier tot Tokyo..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 6 september 2007 @ 10:40:02 #107
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52976967
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ja want het is echt...

Jawel, je keek.
pi_52976980
Kan iemand ff tegen John Jaakke zeggen dattie mijn account goedkeurt.
  donderdag 6 september 2007 @ 10:44:08 #109
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52977077
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:30 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Domeinnaam ajax-forum.nl
Status actief
Houder SAB000939-MIHOS
Sablono
Zuidereinde 172
1243KP 'S-GRAVELAND
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon BOE021679-MIHOS
M. Boer
+31 (0)653592520
marco@sablono.nl
Deelnemer Mihosnet
C P van der Leestraat 40
1396JP BAAMBRUGGE
Netherlands
Technische contactpersonen BOE021680-MIHOS
M. Boer
+31 (0)653592520
marco@sablono.nl
Domeinnaamservers ns1.techno-tronics.nl 83.149.69.97
ns2.techno-tronics.nl 83.149.69.98
Datum registratie 05-09-2007
Datum laatste wijziging 05-09-2007
Administratie door NL Domain Registry

Jawel, je keek.
pi_52977179
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb jij je ook vernoemd naar Tony Montana?
Nee .
  donderdag 6 september 2007 @ 10:48:31 #111
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_52977185
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_52977289
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand ff tegen John Jaakke zeggen dattie mijn account goedkeurt.
Moet je effe bij je Spam kijken.
  donderdag 6 september 2007 @ 11:02:03 #113
82589 S-Two
barba macacu
pi_52977494
Geplaats door Jurgen Colin:
quote:
Hoezo ben ik nou weer de schuldige van de doelpunten tegen Slavia. Het is de schuld van Stam. Die maakt teveel fouten de laatste tijd. En het ligt juist helemáál niet aan de backs (Urby en ik).

Voordat ik mijn contract tekende heb ik nog uitgebreid gesproken met Martin van Geel. "Ik moet je vertellen dat we je een contract willen geven, máár op dit moment wordt je voor de breedte gehaald. Als de keuzes boven jou zijn weggevallen kom jij aan bod." Ik vroeg nog wat ik zou gaan verdienen. Hij zei dat ik een prestatiecontract zou krijgen. Klotezooi, dacht ik toen.

Nou volgens mij was Henk ten Cate het niet zozeer met Martin van Geel eens. George viel weg en ik kwam gelijk aan bod. Ik heb hem nog gezegd dat Gregory eigenlijk aan de beurt was. "Nee.", zei Henk ten Cate. "Jij speelt Jurgen. Jij moet toch ook je centen krijgen. Neem geen risico's en geef gewoon tikkies breed en tikkies terug. Dan zal er morgen vast en zeker brood op de plank liggen. Het enige nadeel van jou, is dat je geen Spanjaard bent. Hmm." Naja, toen moesten we weer gaan trainen en riep ik richting Henk: "Gracias." Haha. Er verscheen een brede lach op zijn gezicht en riep terug: "Nu speel je zeker!"
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52977603
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52978039
quote:
Ajax investeert bijna half miljoen in Stichting Axios

Amsterdam, 06 sep 2007
De samenwerking tussen AFC Ajax en Axios is met drie jaar verlengd. Ajax zal in totaal 450 duizend euro investeren in de stichting die geweld van Ajax-supporters wil voorkomen en verminderen.

Stichting Axios bestaat in de huidige vorm sinds 1996 en komt voort uit een project van de Gemeente Amsterdam en Ajax. Door middel van preventief sociaal beleid wil de stichting vandalisme van Ajax-supporters voorkomen en verminderen. ,,Ajax voelt zich verantwoordelijk voor al zijn supporters”, zegt algemeen directeur Maarten Fontein over de verlengde overeenkomst met Axios. ,,Daarom willen wij als club steun geven aan de activiteiten van Axios om problemen met risicogroepen te voorkomen dan wel op te lossen."

Axios staat via twee werknemers dagelijks in contact met de risicogroep van de Ajax-supporters. De stichting probeert op diverse manieren problemen met deze groep op te lossen. Axios organiseert bijvoorbeeld sportwedstrijden, regelt vervoer naar wedstrijden van Ajax, is betrokken bij activiteiten in het Supportershome en begeleidt supporters met een stadionverbod.

Klik hier voor meer informatie over de Stichting Axios.
Goed besteed geld!

Ajax.nl
  donderdag 6 september 2007 @ 11:24:45 #116
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_52978047
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:02 schreef S-Two het volgende:
Geplaats door Jurgen Colin:
[..]

I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_52978288
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Goed besteed geld!

Ajax.nl
Nouja, ik zie de hooligans wel denken.. Oh? Stichting Axios? Dan nokken we maar met het trappen van die ongein.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52978322
Ze moeten die gasten een keer goed aanpakken met hun geweld. Te idioot voor woorden gewoon dat je je club zoveel geld kost omdat je te ziek bent en moet gaan slopen.
pi_52978352
Kampioenen
pi_52978371
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef Chadi het volgende:
Ze moeten die gasten een keer goed aanpakken met hun geweld. Te idioot voor woorden gewoon dat je je club zoveel geld kost omdat je te ziek bent en moet gaan slopen.
Spreek die raddraaiers volgende keer op hun gedrag aan
  donderdag 6 september 2007 @ 11:37:33 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52978376
quote:
Ajax heeft deze zomer een poging gedaan om het talent Ismail Aissati bij PSV los te weken. De club uit de hoofdstad zag in de Marokkaanse Nederlander de ideale opvolger van de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder.

De Amsterdammers deden een bod van 3,5 miljoen euro. PSV gaf echter aan dat Aissati onder geen beding mocht vertrekken. De 19-jarige middenvelder heeft nog een grote toekomst voor zich, zo melden de Eindhovenaren, die binnnenkort met het groeibriljantje om de tafel willen gaan zitten voor een nieuw contract.

Ajax liet zich niet zo makkelijk afschepen en was van plan om na de voorronde van de Champions League een nieuw bod uit te brengen. Door het missen van het miljoenengala liep de club echter veel geld mis, waardoor er geen pogingen meer werden gedaan.

PSV-coach Ronald Koeman gaf in Voetbal International aan het bod niet hoog genoeg te vinden. "De vraag is of je dat bod serieus moet nemen, mij lijkt Aissati veel meer waard", aldus de trainer, die in het verleden ook Ajax onder zijn hoede had.
de nieuwssites zijn er laat mee
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52978478
3.5 mil voor Aissati..
pi_52978504
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Spreek die raddraaiers volgende keer op hun gedrag aan
Kom door dat soort gasten niet meer in het stadion zowat. Weiger om achter een hek te gaan zitten en door die hele beveiligings shi en zo. Voetbal is voor iedereen en moet zo toegankelijk blijven.
pi_52978526
belachelijk laag bedrag natuurlijk 3,5 miljoen.

Was hier ook al gemeld dat HTC Braafheid wilde aantrekken?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52978554
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:43 schreef Longmen het volgende:
belachelijk laag bedrag natuurlijk 3,5 miljoen.

Was hier ook al gemeld dat HTC Braafheid wilde aantrekken?
Yup... maar Trabelsie niet
pi_52978666
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kom door dat soort gasten niet meer in het stadion zowat. Weiger om achter een hek te gaan zitten en door die hele beveiligings shi en zo. Voetbal is voor iedereen en moet zo toegankelijk blijven.
In de stadions gebeurd helemaal niets meer. Ik zou niet weten waarom je dan weg moet blijven.
pi_52978681
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:41 schreef Chadi het volgende:
3.5 mil voor Aissati..
Belachelijk laag bedrag natuurlijk. Voor zo'n speler hadden we best zo'n 10 miljoen euro neer mogen leggen.
pi_52978767
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

In de stadions gebeurd helemaal niets meer. Ik zou niet weten waarom je dan weg moet blijven.
Ik vind die hele molen belachelijk. Was voor het laatst 2 jaar terug of zo in het stadion. Controle hier en daar ..jezus hee lijkt wel de gaza strook. Ik wil gewoon niet mee doen aan die poppenkast... Ik vind dat de staat in moet grijpen en het voetbal voor iedereen toegankelijk moet maken zonder al die scc kaarten en noem maar op.
pi_52978788
Leuk forum dat Ajax-forum. Voel me eigen d'r al helemaal thuis.
pi_52978809
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Belachelijk laag bedrag natuurlijk. Voor zo'n speler hadden we best zo'n 10 miljoen euro neer mogen leggen.
Dat geld is ie dubbel en dwars waard .. zeker gezien zijn leeftijd en zijn ontwikkeling. En hij zou echt wel komen als PSV een akkoord bereikt met Ajax.
pi_52978821
Aissati had ik wel graag gezien, maar helaas nu te laat.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52978823
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef Nashje het volgende:
Leuk idee ja
pi_52978841
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef Nashje het volgende:
Ben jij Milevsky?
pi_52978843
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind die hele molen belachelijk. Was voor het laatst 2 jaar terug of zo in het stadion. Controle hier en daar ..jezus hee lijkt wel de gaza strook. Ik wil gewoon niet mee doen aan die poppenkast... Ik vind dat de staat in moet grijpen en het voetbal voor iedereen toegankelijk moet maken zonder al die scc kaarten en noem maar op.
Ik zie het probleem niet echt. Je moet je SCC (in jouw geval waarschijnlijk je wedstrijdkaartje) door de lezer doen, vervolgens wordt je gefouilleerd (lang niet altijd) en als je het vak in wilt, laat je weer je kaartje zien. That's it. Valt toch allemaal wel mee?

Haha en jij wilt SCC's afschaffen? Dus voor iedere wedstrijd vrije verkoop?
pi_52978855
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat geld is ie dubbel en dwars waard .. zeker gezien zijn leeftijd en zijn ontwikkeling. En hij zou echt wel komen als PSV een akkoord bereikt met Ajax.
Waarom denk je dat? Ik zie niet zo in waarom een speler over zou stappen van PSV naar Ajax.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52978863
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben jij Milevsky?

Шевченко зібрав друзів
pi_52978890
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Ik zie niet zo in waarom een speler over zou stappen van PSV naar Ajax.
Verbeterd contract?
pi_52978925
Het is niet altijd vol toch dan kan je die kaarten toch best in de vrije verkoop gooien.

Ik was toevallig met die jongens van de fanshop meegegaan omdat die een kaartje voor me haden geregeld... anders was ik er nooit geweest.

Was hier in Utrecht een tijdje terug geweest.. omdat een vriend van me niet kon men wat een mongool zat er voor me.. die heeft echt niets van de wedstrijd gezien..die zat maar te kk-eren op de scheids en op de tegenstander en te tuffen.. godskolere zeg
pi_52978936
*zucht* ik word soms zo moe van mensen....

Nu vooral even van een klant van me. Hij is echt normaal heel aardig en zelfs leuk. Maar de enige 2 grote verschil tussen ons zijn... Ik kan goed tegen mijn verlies als het om voetbal gaat, maar hij niet... maar het ergste is... HIJ IS VOOR AZ... *kuch*

Vorig jaar heeft hij het ook een paar dagen uitgesteld om me te bellen op het werk omdat Ajax er beter uitkwam als AZ. Dat vond ik echter al vrij teleurstellend... maar nu heeft hij dus weer volop goede hoop voor zijn az... en stuurde via via een mailtje met wat grapjes over het grote Ajax!
Nu ben ik het een beetje zat en zoek ik grappige dingen over az, en heb ik dus jullie nodig. Hebben jullie nog grappige, leuke zeik dingen over az????

Dan ken ik zijn dag ook even goed maken!!!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_52978953
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Suijk het volgende:

[..]

Omdat hij wil spelen...
pi_52978966
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Chadi
pi_52978970
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben jij Milevsky?
Nee .
.
pi_52978977
Geen CL, rommelend elftal, rommelende organisatie, trainer die na dit jaar weg is, baggerspelers als Collin, Urzaiz etc. om je heen. enz...

Ja ik denkt dat Aissati lang getwijfeld heeft...
pi_52979004
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Chadi het volgende:
Het is niet altijd vol toch dan kan je die kaarten toch best in de vrije verkoop gooien.
Dus alle fanatieke supporters moeten elke week opnieuw een kaartje kopen? En inderdaad, het zit niet altijd vol, maar wedstrijden tegen feyenoord, psv, az en een eventuele kampioenswedstrijd zijn natuurlijk zo uitverkocht, met het risico dat de fanatieke supporters geen kaarten hebben. Plus dat je de ene wedstrijd bijvoorbeeld op 413 zit (goedkope plaats) en de volgende wedstrijd op 122 (dure plek, omdat je iets te laat was). En dan nog je vriendengroep met wie je bijvoorbeeld altijd naar Ajax gaat. Iedereen zit verspreid door het hele stadion'.

Waarom ga ik er eigenlijk nog op in? Wat een achterlijk idee
pi_52979006
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Chadi het volgende:

Ik was toevallig met die jongens van de fanshop meegegaan omdat die een kaartje voor me haden geregeld... anders was ik er nooit geweest.

Was hier in Utrecht een tijdje terug geweest.. omdat een vriend van me niet kon men wat een mongool zat er voor me.. die heeft echt niets van de wedstrijd gezien..die zat maar te kk-eren op de scheids en op de tegenstander en te tuffen.. godskolere zeg
Je moet ook niet in het rolstoelvak gaan zitten.
pi_52979007
Ivan gabrich op het forum
pi_52979052
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef annelies80 het volgende:
*zucht* ik word soms zo moe van mensen....

Nu vooral even van een klant van me. Hij is echt normaal heel aardig en zelfs leuk. Maar de enige 2 grote verschil tussen ons zijn... Ik kan goed tegen mijn verlies als het om voetbal gaat, maar hij niet... maar het ergste is... HIJ IS VOOR AZ... *kuch*

Vorig jaar heeft hij het ook een paar dagen uitgesteld om me te bellen op het werk omdat Ajax er beter uitkwam als AZ. Dat vond ik echter al vrij teleurstellend... maar nu heeft hij dus weer volop goede hoop voor zijn az... en stuurde via via een mailtje met wat grapjes over het grote Ajax!
Nu ben ik het een beetje zat en zoek ik grappige dingen over az, en heb ik dus jullie nodig. Hebben jullie nog grappige, leuke zeik dingen over az????

Dan ken ik zijn dag ook even goed maken!!!
Ajax heeft 1 punt meer dan az. ZEG DAT TEGEN DIE ROTZAK!
pi_52979068
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je moet ook niet in het rolstoelvak gaan zitten.
pi_52979090
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dus alle fanatieke supporters moeten elke week opnieuw een kaartje kopen? En inderdaad, het zit niet altijd vol, maar wedstrijden tegen feyenoord, psv, az en een eventuele kampioenswedstrijd zijn natuurlijk zo uitverkocht, met het risico dat de fanatieke supporters geen kaarten hebben. Plus dat je de ene wedstrijd bijvoorbeeld op 413 zit (goedkope plaats) en de volgende wedstrijd op 122 (dure plek, omdat je iets te laat was). En dan nog je vriendengroep met wie je bijvoorbeeld altijd naar Ajax gaat. Iedereen zit verspreid door het hele stadion'.

Waarom ga ik er eigenlijk nog op in? Wat een achterlijk idee
Je kan het restant toch wel in de vrije verkoop gooien of zie ik het nou verkeerd. vakken van tegenstanders die leeg zitten kan je toch ook verkopen. Of betaalt Ado den haag voor dat hele vak als ze komen???
pi_52979115
Zeg gewoon dat ze bij Ajax wel heul mooi tongende wijven op het vak hebben en bij AZ niet! Dat zal hem leren!1111
pi_52979131
Daar zal die vast onder de indruk van zijn
pi_52979135
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je kan het restant toch wel in de vrije verkoop gooien of zie ik het nou verkeerd. vakken van tegenstanders die leeg zitten kan je toch ook verkopen. Of betaalt Ado den haag voor dat hele vak als ze komen???
ADO komt voorlopig niet
pi_52979166
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

ADO komt voorlopig niet
Bij jullie toch wel
pi_52979205
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Bij jullie toch wel
Ja, dan worden de stoelen die over zijn gewoon verkocht. Gaan we er gezellig tussen zitten.
pi_52979209
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als er geen uitsupporters komen (of maar een beperkt aantal) wordt het uitvak in tweeën verdeeld. Het ene deel voor de uitsupporters. Voor het andere gedeelte kunnen Ajacieden kaarten kopen.

Verder is het bij sommige wedstrijden natuurlijk niet verstandig om kaarten in de vrije verkoop te gooien. Denk aan een Ajax-feyenoord. Vrije verkoop zou betekenen dat ook feyenoorders kaarten kunnen kopen voor het Ajax-vak. Is dat wat jij wilt?
pi_52979246
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja, dan worden de stoelen die over zijn gewoon verkocht. Gaan we er gezellig tussen zitten.
ja want je kan natuurlijk nergens anders zitten.. het zit dan bomvol
pi_52979277
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als er geen uitsupporters komen (of maar een beperkt aantal) wordt het uitvak in tweeën verdeeld. Het ene deel voor de uitsupporters. Voor het andere gedeelte kunnen Ajacieden kaarten kopen.

Verder is het bij sommige wedstrijden natuurlijk niet verstandig om kaarten in de vrije verkoop te gooien. Denk aan een Ajax-feyenoord. Vrije verkoop zou betekenen dat ook feyenoorders kaarten kunnen kopen voor het Ajax-vak. Is dat wat jij wilt?
We leven toch niet in Afrika of zo. Ik bedoel als ie met een feyenoord sjaal wil zwaaien moet ie dat vooral doen.
pi_52979312
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

We leven toch niet in Afrika of zo. Ik bedoel als ie met een feyenoord sjaal wil zwaaien moet ie dat vooral doen.
Kom jij wel eens buiten?
pi_52979315
quote:

[..]

.

Niet over nagedacht dat dan ook wel eens 200 man uit rotterdam een kaart voor hetzelfde vak koopt? Gezelig, dat wel, maar dat is het punt niet...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52979324
quote:

[..]

Laat maar. Verspilde moeite
  donderdag 6 september 2007 @ 12:12:34 #162
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52979375
wat een kut forum trouwens
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52979381
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.

Niet over nagedacht dat dan ook wel eens 200 man uit rotterdam een kaart voor hetzelfde vak koopt? Gezelig, dat wel, maar dat is het punt niet...
sport verbroederd
pi_52979415
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Laat maar. Verspilde moeite
Ook gezegd dat Ajax wel zou winnen in Praag ?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52979441
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

de ... zie het nu pas... een slavia logo
pi_52979456
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jep
pi_52980806
Haha dat Slavia logo

Zaterdag maar kaartje az uit fixen
  donderdag 6 september 2007 @ 16:13:09 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52984313
John Jaakke, Maarten Fontein en Martin van Geel hebben gereageerd op de vragen/opmerkingen van supporters!

donderdag 6 september 2007 @ 16:25:57 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52984527
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
John Jaakke, Maarten Fontein en Martin van Geel hebben gereageerd op de vragen/opmerkingen van supporters!

Heee het oude logo komt terug volgens John!
Gourmetten of steengrillen?
pi_52985633
mooi
pi_52985739
Dat forum..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52985753
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:17 schreef Ordinair het volgende:
Dat forum..
pi_52985896
quote:
Hatem Trabelsi vraagt Le Mans bedenktijd

06/09/2007 13:57

Le Mans wacht op een antwoord van Hatem Trabelsi, die de aanbieding van de Franse club in overweging heeft genomen.

'Hij wil nog wat tijd nemen', zegt Le Mans-voorzitter Henri Legarda. 'Door zijn polyvalentie is hij een zeer interessante speler. Hatem kan links, rechts en centraal in de defensie spelen.'

Trabelsi, die sinds zijn afscheid van Manchester City zonder club zit, kan bij Le Mans een contract voor één seizoen tekenen. De Tunesische verdediger zou neigen naar een ja. Eind deze week geeft hij uitsluitsel.
Kan V.Geel mooi een sms sturen naar Hatem

"Hatem ,pikkie... ouwe reus van me.. komt zellig een balletje trappen in de arena"
  donderdag 6 september 2007 @ 17:30:44 #174
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52986060
quote:
Jurgen Colin

Geplaatst: do 06 september , 2007 12:20 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik kan je uit betrouwbare bronnen van binnen de club melden dat het logo terug komt. Ze willen 't officieel melden als de nieuwe shirts er weer aan gaan komen, dus rond juli pas. Dat omdat het nieuwe logo dan meteen op de nieuwe shirts kan worden gezet en dan wordt meteen alle merchandising omgegooid met het 'nieuwe' logo. Dus nog even wachten!
quote:
John Jaakke
Site Admin

Geplaatst: do 06 september , 2007 14:24 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Dag Jurgen,

Jammer dat je dit nu al naar buiten brengt. Maar hij heeft gelijk, we zullen vanaf volgend seizoen een oude traditie terugbrengen in de club: het oude logo.

John Jaakke
Raap me op aub
  donderdag 6 september 2007 @ 17:32:23 #175
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52986102
Of deze
quote:
Dag supporters,

Wat Ajax op dit moment nodig heeft is rust in zijn gelederen. Dat bereiken we niet met het ontslaan van de trainer. Een nieuwe trainer moet dan al heel vroeg in het seizoen diezelfde rust zien terug te krijgen, en dat terwijl hij de selectie helemaal niet kent.

De spelers hebben aangegeven nog steeds vertrouwen in ten Cate te hebben en wij hebben dat ook. We gaan er van uit dat Ajax de tweede ronde van de UEFA cup haalt.

Aan het einde van het sezoen is het contract van ten Cate afgelopen en dan presenteren we een nieuwe trainer.

Met vriendelijke groeten,

John Jaakke
Deze is nog mooier
quote:
Artem_Milevskiy

Geplaatst: do 06 september , 2007 10:52 Onderwerp:

Незважаючи на поважний вік Карл-Хайнц Хайманн уважно слідкує за перипетіями в футбольному та суспільному житті нашої країни. 80-річний ювілей

Geplaatst: do 06 september , 2007 14:26 Onderwerp:

Beste Artem,

Het heeft geen zin om te gaan schelden in het Russisch natuurlijk. Als je hier niet mee ophoudt dan moet ik je vragen niet meer terug te komen.

Maarten Fontein

donderdag 6 september 2007 @ 17:32:57 #176
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52986121
Officiële forum, my ass
  donderdag 6 september 2007 @ 18:25:58 #178
82589 S-Two
barba macacu
pi_52987344
quote:
Damn
pi_52987363
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:25 schreef S-Two het volgende:

[..]

Damn
www.johnjaakke.nl
www.martinvangeel.nl

pi_52987450
Jezus
pi_52987462
Schitterend ja. AFCA.nl is het serieus helemaal zat . Dat forum vind ik dan wel weer een leuk initiatief .
pi_52987484
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:31 schreef Nashje het volgende:
Schitterend ja. AFCA.nl is het serieus helemaal zat . Dat forum vind ik dan wel weer een leuk initiatief .
Dat forum vind ik echt humor van de bovenste plank
  donderdag 6 september 2007 @ 18:33:54 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52987507
Best grappig!
pi_52987533
Wie zijn jullie op het forum?
pi_52987544
Ze hebben er in ieder geval wat aandacht aan besteed, moet er ook wel om lachen.
Klik dan als je durft
pi_52987568
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:34 schreef Nashje het volgende:
Wie zijn jullie op het forum?
Ik ben niemand. Ik lees alleen mee
  donderdag 6 september 2007 @ 18:38:22 #187
82589 S-Two
barba macacu
pi_52987630
Het is inderdaad wel een beetje sneu, maar wel humoristisch .
pi_52988035
quote:
Sportweek meldt dat Henk ten Cate zijn vizier had gericht op Twente-speler Edson Braafheid. Ten Cate zag in de linksbenige verdediger van FC Twente een goede versterking Martin van Geel dacht daar anders over en sprak zijn veto uit over de transfer. Van Geel wilde volgens Sportweek overigens ook geen vervanger voor Edgar Davids halen; hij heeft alle vertrouwen in Schilder en Vertonghen.
Van Geel .
pi_52988800
Babel lovend over coach Benitez
Ryan Babel heeft het vooralsnog zeer goed naar zijn zin bij Liverpool. De van Ajax overgekomen aanvaller leert veel van zijn nieuwe coach Rafa Benitez. Ook mentaal groeit de international.

Het talent legt dit laatste uit. "Hij vertelde me dat hij me zag spelen in een uitwedstrijd van Ajax en dat het hem opviel hoe snel ik was beďnvloed door het publiek. Hij zag hoe ik haperde, wanneer het publiek zich even tegen mij keerde. Hij zag dat aan mijn lichaamstaal. Ik liet nameljk onbewust mijn schouders hangen."

Benitez probeert die angst juist om te zetten in iets positiefs. Babel: "Hij heeft me verteld dat zoiets me eigenlijk alleen maar sterker moet maken, want hoe meer fans van de tegenstander mij uitscholden, hoe banger ze voor mij waren."
AFC AJAX
pi_52988835
Nou Ryan, die levensles vergeet je van je leven niet meer he. Chappeau Benitez.
Klik dan als je durft
  donderdag 6 september 2007 @ 20:15:24 #191
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52989053
quote:
Vermaelen opnieuw geblesseerd aan schouder

Ajacied Thomas Vermaelen heeft opnieuw een schouderblessure opgelopen. De Belgische centrum verdediger had al eerder last van de blessure.

De Belg liep de blessure op tijdens een training van het Belgische nationale elftal. "De schouder is heel erg verrekt. Maar blijkbaar is het iets waarmee Thomas al eerder af te rekenen kreeg. Hij ziet er zelf geen probleem in. De volgende dagen zullen we zien, maar ik ga ervan uit dat hij gewoon zal kunnen hervatten," aldus de bondscoach in de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
pi_52989103
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:00 schreef Suijk het volgende:
Nou Ryan, die levensles vergeet je van je leven niet meer he. Chappeau Benitez.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 6 september 2007 @ 20:20:32 #193
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52989146

pi_52989307
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:20 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]

Waarom heeft ze geen arm?
pi_52989452
Nou laten we het bestuur maar weer op straat gooien, komt er weer een nieuw bouwplan en over drie jaar weer hetzelfde liedje.

Wat een opportunisten hebben we toch onder onze supporters.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 6 september 2007 @ 20:40:20 #196
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52989474
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Nou laten we het bestuur maar weer op straat gooien, komt er weer een nieuw bouwplan en over drie jaar weer hetzelfde liedje.

Wat een opportunisten hebben we toch onder onze supporters.
ernstig he. gaat weer nergens over. dan blijf je mensen ontslaan en elke keer is het toch weer hetzelfde liedje
pi_52990619
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:40 schreef Houniet het volgende:

[..]

ernstig he. gaat weer nergens over. dan blijf je mensen ontslaan en elke keer is het toch weer hetzelfde liedje
Hou, laat je ava niet Jari zien, die zijn 1-0 tegen AC Milaan thuis (eindstand 2-0) viert in de CL van '94/'95?

/einde kennis-opschepmode
pi_52991152
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:33 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom heeft ze geen arm?
ze heeft dat wel hoor
AFC AJAX
pi_52991862
Mooe avatar HeinekenAFCA.

Verder nog steeds kut natuurlijk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52991907
Hm, wel een idee om al m'n veroveringen in Praag op de gevoelige plaat te leggen in (liefst met niets anders aan) een Ajax-shirt. Whehehehe...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')