Gast.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Bron Aisatti die een arbitragezaak wil?
Ajax staat boven PSV hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me echt heel sterk dat je nu graag van PSV naar Ajax wil.
Ik snap het wel als ze dat geboden hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:37 schreef S-Two het volgende:
Als Ajax serieus 3,5 miljoen geboden heeft zou dat wel heel sneu zijn. Maar dat mag ik hopen van niet.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:43 schreef Nashje het volgende:
psv mag blij zijn met 3,5 miljoen hoor. Hebben ze eindelijk weer iemand uit de eigen jeugd verkocht aan een Europese topclub.
Jammergenoeg heb jij het niet voor het zeggen bij psvquote:Op woensdag 5 september 2007 14:43 schreef Nashje het volgende:
psv mag blij zijn met 3,5 miljoen hoor. Hebben ze eindelijk weer iemand uit de eigen jeugd verkocht aan een Europese topclub.
het zal me niets verbazenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag aannemen dat het niet waar is...
voor wat het waard isquote:Yannis Anastasiou, oud-spits van Ajax, Roda JC en Sparta, traint op het moment mee met de amateurs van AFC. Anastasiou's laatste werkgever, Sparta, verlengde zijn contract niet en dus zit de 34-jarige Griekse spits op het moment zonder club.
quote:Voor het selecte groepje dat over is gebleven in Amsterdam, zette de trainersstaf woensdagochtend een technisch parcours uit over het hele trainingsveld. De spelers moesten eerst een bal vanaf de cornervlag het doel in zien te schieten. Als dat gelukt was, konden ze door naar de tweede oefening: de bal tussen de lat en een hoog in het doel gespannen lint schieten. Lukte dat, dan moest op weer een ander doel de lat worden geraakt.
En tot slot moesten de Ajacieden de bal nog tussen twee pylonen zien te plaatsen. Het spel leverde veel lachende gezichten en een mooie strijd op. Assistent-trainer Alfons Groenendijk bleek ongenaakbaar tijdens het latje trappen en werd uitgeroepen tot winnaar van het ‘Ajax-apenkooien’.
Omdat het nog altijd 3 klasses beter is dan Le Mansquote:Op woensdag 5 september 2007 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Trabelsi naar Ajax terug wil?
Je zou het haast denken..quote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zouden onze prestaties misschien aan de trainingen liggen?
[..]
Er is verder ook niets gebeurd met hem bij ons he...quote:Op woensdag 5 september 2007 15:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat het nog altijd 3 klasses beter is dan Le Mans
quote:Suárez leert niet van fouten Davids'
Ajax-aanwinst Luis Suárez lijkt niet te hebben geleerd van de beenbreuk van teamgenoot Edgar Davids. De Uruguayaan draagt volgens het fanzine Ajax Showtime soms geen scheenbeschermers.
Deze zomer brak Davids zijn scheenbeen omdat hij naliet met beschermers aan te treden. De supporterssite heeft aan de hand van foto's van Suárez ontdekt dat de aanvaller het ook niet zo nauw neemt met zijn benen.
De Zuid-Amerikaan lijkt meestal met een soort lage scheenbeschermer te spelen. Op één afbeelding, genomen tijdens Ajax-sc Heerenveen, is zelfs te zien dat hij er geen draagt.
Aan Le Mans te zien zijn de illusies van Trabelsi toch een beetje verminderd. Maar ik vraag het me ook sterk af of hij ooit nog in Amsterdam zou willen spelen.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Trabelsi naar Ajax terug wil?
Wat heeft hem dat jaartje in Engeland hem opgeleverd? Helemaal niks, en nu gaat hij naar een middenmotor in Frankrijk. Ok misschien beter voor zijn sociale contacten maar meer ook niet. In Amsterdam en bij Ajax zal hij met open armen worden ontvangen (al zitten er altijd wel een stelletje haters tussen)quote:Op woensdag 5 september 2007 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar gaat het dus niet om, je mist mijn punt. Wie zegt dat hij terug wil?
Overtrokken kut-bericht. Het is hier al meermalen gezegd: die scheenbeschermer was hij verloren en ging direct na dat duel weer om.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dit dan.. ik zie het al gebeuren..
"Suarez 6 maanden uitgeschakeld door scheenbeenbruek"
[..]
Ik vind zowiezo dat HTC de jeugd ontzettend weinig kans geeft. Sarpong bijvoorbeeld heeft vorig jaar gewoon niet gespeeld. Donald en Anita 1 of 2 wedstrijdjes. Van der Wiel alleen in de laatste fase van het seizoen een paar wedstrijdjes. En ook dit seizoen krijgen de breedte aankopen voorlopig de voorkeur boven eigen jeugd.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef Mennosson het volgende:
Ach joh, geen Trabelsi maakt niets uit.
Wat ik erg vind is dat men Colin haalt en niet een jeugdspeler brengt.
Mitchell Donald is een goede middenvelder, maar Delorge speelt.
Zo blijf je kopen want je eigen kweek krijg nooit een kans.
Precies.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:07 schreef Roflbroek het volgende:
12 Miljoen is dan ook wel een erg groot risico.
Soms moet je ook de gok durven wagen en niet altijd op zeker spelen zoals Ajax al zovaak doet.quote:
Desnoods als spits of keeperquote:Op woensdag 5 september 2007 19:39 schreef Madine het volgende:
Als Ogararu weer inzetbaar is zul je zien dat Colin in actie gaat komen als centrumverdediger of linksback.
Ja soms wel, maar ik kan me ook wel in denken dat Ajax het niet aandurfde. Jammer trouwens dat er dit weekend interlandvoetbal is. Het was beter geweest gewoon een wedstrijd te hebben om die bittere nasmaak na zondag wat weg te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Soms moet je ook de gok durven wagen en niet altijd op zeker spelen zoals Ajax al zovaak doet.
ja, wat een belachelijke bedoeling dat er een prijs is genoemd en nog wel eentje die Ajax kan betalenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef Nashje het volgende:
13 miljoen voor Aissati. Ik had het wel geweten. Ook na de uitschakeling.
En dat ze 3,5 hebben geboden wil ik nog best geloven. Ze doen er namelijk alles aan om ons voor lul te zetten.
Inderdaad! Mooi momentje ook om even de koppies leeg te maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:21 schreef BonJovi het volgende:
Ach Interland voetbal kan ook leuk zijn
WES-LEY SNEIJDER
Misschien dat hij niet bij wil tekenen en PSV wat geld voor hem wil zien.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, wat een belachelijke bedoeling dat er een prijs is genoemd en nog wel eentje die Ajax kan betalen
of hij wil bijtekenen is nog niet bekend aangezien hij eerst wil kijken of hij genoeg aan spelen toe komt.... dan gaan ze pratenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Misschien dat hij niet bij wil tekenen en PSV wat geld voor hem wil zien.
Centraal niet.. daar zijn Vermaelen, Heitinga en vd Wiel hem nog voor..quote:Op woensdag 5 september 2007 19:39 schreef Madine het volgende:
Als Ogararu weer inzetbaar is zul je zien dat Colin in actie gaat komen als centrumverdediger of linksback.
Tsja.. maar waarom heb je Luque dan gehaald?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef Chadi het volgende:
Aissati is elke stuiver meer dan waard. Wordt een wereld voetballer.
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja.. maar waarom heb je Luque dan gehaald?
Heitinga centraal, dat zou ik niet doen... Die staat gewoon goed op t middenveldquote:Op woensdag 5 september 2007 21:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Centraal niet.. daar zijn Vermaelen, Heitinga en vd Wiel hem nog voor..
Linksback hebben we Vertonghen en Schilder eerst nog..
Oftewel.. Colin
nee oke.. maar dat is een optie eerder dan colin bedoel ik..quote:Op woensdag 5 september 2007 21:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Heitinga centraal, dat zou ik niet doen... Die staat gewoon goed op t middenveld
daar ben je nu dus te laat mee.quote:Frank de Boer heeft spijt van arbitragezaak tegen Ajax Geplaatst op 05-09-2007 22:12 door Timo Wisse
Frank de Boer heeft er spijt van dat hij in 1998 een arbitragezaak tegen Ajax gestart is om een vertrek af te dwingen. Dit lied De Boer weten in Sportweek.
Frank de Boer wilde graag een vertrek naar FC Barcelona forceren, maar de rechter floot de speler terug. Enkele maanden later vertrok de verdediger samen met zijn broer, Ronald De Boer, alsnog naar Barcelona.
,,Het dieptepunt van mijn loopbaan, daar ben ik nu heel eerlijk over, is dat we onze vriend Morten Olsen (de toenmalige coach van Ajax, red.) door het slijk gehaald hebben. We gingen over lijken, omdat we dachten dat we niets anders meer konden doen om weg te komen bij Ajax. Vreselijk, achteraf, dat we het zo gedaan hebben. We zagen toen geen uitweg meer, maar wat hiep het nou? Niks. Als ik iets terug zou mogen draaien, is dat het'', aldus Frank de Boer.
Nou jaaaaaahhhh.... kan.. ehh.. het waarderen dat ie.... eeeehhhhh.... er voor uitkomtquote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef toma het volgende:
weet niet of t al geplaatst is.
[..]
daar ben je nu dus te laat mee.
Helemaal niet. Frank blijft een held.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef toma het volgende:
[..]
Klopt wel een deel van. In de eredivisie heeft hij eigenlijk weinig op die plek te zoeken. In Europees verband kan ie een belangrijke man uitschakelen. Dat heeft ie al bewezen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Fides het volgende:
Ik vind dat de prestaties op van Heitinga op het middenveld overschat worden. Ja, hij maakt minder beslissende fouten (tja, dat hebt je op het middenveld, er kan nog iets worden rechtgezet door de mannen achter je), maar voetballend heeft hij toch weinig in te brengen. Zie hem gewoon te vaak schoppen ipv voetballen.
mooie goal van Perez toen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef MaxC het volgende:
Overigens wordt het bij Heracles ook moeilijk hoor. Vorig jaar wonnen we wel met 0-3 maar toen was het voetbal echt triest. Kunstgras![]()
Frank de Boer schoot de vrij trap er wel weer schitterend in vanavond met Lucky Ajax.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef toma het volgende:
[..]
Nu Ronald nogquote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef D1 het volgende:
Nou jaaaaaahhhh.... kan.. ehh.. het waarderen dat ie.... eeeehhhhh.... er voor uitkomt![]()
"he blonde K. negert" !quote:Op woensdag 5 september 2007 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
is Koné soms vertrokken bij PSV omdat Perez m had uitgescholden?
Jammer dat kutOranje speelt? Hoezo? Ben je dan verplicht te kijken ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:
Voorlopig gelukkig geen thuiswedstrijd meer, heb het even gehadWel jammer dat dat kut Oranje nu dit weekend speelt.
Jaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef BonJovi het volgende:
Ben ik de enige die het wel leuk vind dat Oranje speelt?
Wat hebben ze toch lekkere kuiten hequote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef BonJovi het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:45 schreef GatussoBM het volgende:
Misschien handig om te weten, dat er gisteren een forum geopend is door het bestuur van ajax om zo te communiceren met supporters.
Je kan vragen stellen aan Henk, martin en aardappel fontein.
http://www.ajax-forum.nl/index.php is de link
Is dat serieus?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:45 schreef GatussoBM het volgende:
Misschien handig om te weten, dat er gisteren een forum geopend is door het bestuur van ajax om zo te communiceren met supporters.
Dat van die geuzennaam is echt onzin, overigens vind ik het frappant dat alleen het klassieke logo wordt gebruikt in de lay-out en niet die moderne, met de elf streepjes.quote:Beste supporter,
We snappen dat er veel frustratie is bij jullie allen. Dat betekent uiteraard niet dat we zomaar kunnen accepteren dat iedereen hier maar wat begint te schelden en te vloeken. Daar zijn wij uiteraard niet van gediend. Vandaar dat Maarten, Martin, Henk en ik een aantal regels hebben opgesteld waar jullie je aan moeten proberen te houden.
Fatsoen
Iedereen gedraagt zich normaal en fatsoenlijk, eigenlijk zoals je in het voetbalstadion ook zou doen.
Geuzennaam
Jullie weten inmiddels dat ik probeer om onze geuzennaam uit het stadion te krijgen. Willen jullie dat op dit forum ook niet gebruiken? Je kwetst er andere mensen mee.
Ziektes
Af en toe komen er de meest vervelende ziektes van de tribunes gevlogen. We zouden het op prijs stellen als die ziektes hier niet gebruikt worden.
Ajax is van ons allemaal
Ajax is van ons allemaal en wij proberen er allemaal het beste van te maken. Ga het ons niet kwalijk nemen dat het nu even wat minder gaat. Daar kunnen wij niks aan doen. Wij vragen op dit forum om een construcitieve bijdrage.
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:46 schreef Cordoba32 het volgende:
geloof er geen fuck van...
quote:Helemaal mee eens. 4-3-3 (het Ajax-systeem) is vergane glorie. Er bestaan, bijna, geen echte buitenspelers meer. Waarom dan toch blijven aanfrotten? Beter is het, om met de tijd mee te gaan. Hoe jammer het ook is.
quote:Daarnaast is Martin van Geel van mening dat een goede supporter vast wel een leuke speler te koop weet voor Ajax. Hij wil daar in zijn subforum dan ook graag met jullie over discussiëren.
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk is dat serieus. Ze zijn zelfs moderators daar.
Welnee man, daar zou niks van terecht komen...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja maar het zou wel een goed idee zijn zo'n forum.. alleen (bijna) onmogelijk
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja een heel goed idee, je lekker verschuilen achter een pc i.p.v. gewoon rechtstreeks met de supporters te praten, of vrijkaartjes te geven als zoethoudertje..
Jij bent toch Ismael Urzaíz?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wie van de FOK!kers hier hebben zich al geregistreerd op dat forum?
Ik denk er niet aan......quote:Op donderdag 6 september 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wie van de FOK!kers hier hebben zich al geregistreerd op dat forum?
En jij bent Jurgen Colin?quote:
Die heeft weinig reden tot juichen, in tegenstelling tot dat menneke van mijn avatar.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:45 schreef GatussoBM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |