Daar voor zitten we hierquote:Op woensdag 5 september 2007 13:38 schreef kleinzusje het volgende:
Moet aan de slag, dus lees het later terug![]()
( jullie zijn wel leuk hier)
Thx: gelezen: Oh, ok![]()
Nee volgens mij hebben we dat nog niet maar je kunt het hier altijd vragen. Wij zijn wel wat gewend met mensen die niet zo snugger met computers zijn (of helemaal niet snugger uiteraard)quote:Op woensdag 5 september 2007 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Normaal klik ik hem weg bij downloads, maar nu kwam hij automatisch mn PC binnen![]()
Hebben jullie hier al een soort topic: "Hulp voor Dummies ?", waar je alles kunt vragen in lekentaal en uitleg krijgt die een kleuter nog snapt![]()
( en waar ik me niet hoef te schamen voor mn lage PC IQ)![]()
Dat ook jaquote:Op woensdag 5 september 2007 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
80% van de topics in dig zijn dat soort vragen![]()
Dus als je vragen hebt gewoon een topic openen.
We merken het welquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
Het gaat niet om de lengte maar om hoe je hem gebruikt
* WyriHaximus eens isquote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
In ze dromen jaquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Smileyposts![]()
En.......... aangesproken?
In praktijk eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus eens is
[..]
In ze dromen ja.
[..]Ow lekker inkoppertje
Nee hoor niet aangesproken... heb me vriendin in 3,5 jaar nog niet horen klagen dusquote:Op woensdag 5 september 2007 13:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Smileyposts![]()
En.......... aangesproken?
truequote:Op woensdag 5 september 2007 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In praktijk eigenlijk ook wel.
Zolang ze niet klagen zit het wel snor lijkt mijquote:Op woensdag 5 september 2007 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee hoor niet aangesproken... heb me vriendin in 3,5 jaar nog niet horen klagen dus
En smilieposts FTWeen plaatje zegt meer als 1000 woorden
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
Wise words from a licking pussy (?)!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!
Daarom delete ik smileyposts ook in de meeste topics.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
En smilieposts FTWeen plaatje zegt meer als 1000 woorden
Ach het houd je van de straat hequote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom delete ik smileyposts ook in de meeste topics.
Waarom, als iemand alleen een smilie wil gebruiken mag dat toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom delete ik smileyposts ook in de meeste topics.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach het houd je van de straat he.
* WyriHaximus gelooft er niks vanquote:Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ok, laatste smiley-post hier [hoop ik]
Wat een slechte TVP!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:35 schreef FredvZ het volgende:
Hmmm, was weer eens afgeleid... Maar goed, Nerds is het ook niet helemaal
* JortK ook nietquote:Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus gelooft er niks van![]()
Ah kijk het word hier steeds gezelligerquote:Op woensdag 5 september 2007 14:35 schreef FredvZ het volgende:
Hmmm, was weer eens afgeleid... Maar goed, Nerds is het ook niet helemaal
Ik was echt afgeleid... (anders had ik die andere SC wel gelijk gesloten)quote:
Leuk he usersquote:Op woensdag 5 september 2007 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had inspiratie.
Nadat gezeik.
Jij vindt mij een pauper user hequote:Op woensdag 5 september 2007 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had inspiratie.
Nadat gezeik.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wise words from a licking pussy (?)!
Nou, doe eens vaker! Siert je~!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had inspiratie.
Nadat gezeik.
Open Relay is idd veel beter!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:44 schreef mschol het volgende:
vraagje m.b.t. Kerio mailserver:
welke optie kan ik beter gebruiken:
[afbeelding]
de geselecteerde optie of de optie daar onder?
ik vind namelijk dat outlook erg traag is met senden/recieven op m'n mail server (of ligt dat ergens anders aan?)
Is die TT niet copyrighted bij Buzzer? GC Feedback - Mod dat nou ?quote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 5 september 2007 14:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Is een tegeltje, die hangt aan de muur in de wc bij m'n neef.
Ik confronteerde hem ermee, zegt ie dat zijn vrouw die had opgehangen.
Vroeg ik of die er dan iets mee wou zeggen, kreeg ik een pets op m'n achterhoofd.
![]()
Beter goed gepikt dan slecht bedacht!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Is die TT niet copyrighted bij Buzzer? GC Feedback - Mod dat nou ?
lokale server die hier nog geen 2 meter van me af staatquote:Op woensdag 5 september 2007 14:46 schreef phluphy het volgende:
Ook gij, mschol?
jaquote:Op woensdag 5 september 2007 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
Woon je in een achterstandswijk?
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:45 schreef phluphy het volgende:
Goedemiddag!
Taak voor vanmiddag: brief (klacht) aan KPN. Server problemen zijn nog steeds niet verbeterd.![]()
Kütt@k$oppen!![]()
Oh ja. Mijn probleem zit in de DNS hoek. Ik ga maar even wat klooien. Als jullie nooit meer wat van me horen, is het mis gegaan!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:48 schreef mschol het volgende:
lokale server die hier nog geen 2 meter van me af staat![]()
Wat is er mis met mensen uit achterstandswijken?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
Dan kan je idd best eens een pauper zijn.
Deze gebruiken wij:quote:Op woensdag 5 september 2007 14:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh ja. Mijn probleem zit in de DNS hoek. Ik ga maar even wat klooien. Als jullie nooit meer wat van me horen, is het mis gegaan!![]()
Dus voor de zekerheid: jullie waren goede vrienden.![]()
![]()
Nee je mag niet weg! * WyriHaximus bind plurry vast en laat haar niet gaanquote:nameserver 213.227.141.10
nameserver 62.250.3.3
Niksquote:Op woensdag 5 september 2007 14:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen uit achterstandswijken?
En duitslandquote:Op woensdag 5 september 2007 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks
Maar dat kunnen paupers zijn.
Maar er wonen ook paupers in andere wijken.
Paupers kunnen ook in het buitenland zitten.
Of in Limburg!
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus gelooft er niks van![]()
Ja die is ook leuk idd.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hahahahahamet stijl!
Of "In iedere vrouw zit iets goeds, je moet het er alleen zelf insteken!". Hing in een computer zaak boven (waar ook geen vrouwen kwamen maar stage jochies van een schoon.) in de werkplaats
.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
GVD!
Staan er nu gewoon google ads midden in mijn topic?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
GVD!
Staan er nu gewoon google ads midden in mijn topic?![]()
Welnee, in Duitsland wonen ook leuke mensen (Ja, ik heb ze gevondenquote:
Duitsers?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:56 schreef Godlike02 het volgende:
Wat heb ik een grafhekel aan die dingen![]()
Nou als ik weer eens bij me ouders op texel ben zie ik ze altijd putjes scheppenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Welnee, in Duitsland wonen ook leuke mensen (Ja, ik heb ze gevonden)
Zullke Duitsers ken ik nou net weer niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Nou als ik weer eens bij me ouders op texel ben zie ik ze altijd putjes scheppen
Moet je maar eens in de zomer op het strand komen kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zullke Duitsers ken ik nou net weer niet.
Brakke zooi leveren. Klagen helpt wel, in die zin dat ik al een paar keer mijn abonnementsgeld heb teruggekregen.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:50 schreef WyriHaximus het volgende:
![]()
Wat doen die klojo's bij KPN nou weer?
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks
Maar dat kunnen paupers zijn.
Maar er wonen ook paupers in andere wijken.
Paupers kunnen ook in het buitenland zitten.
Of in Limburg!
Die IP's die ik je gaf in je TCP/IP instellingen instellen van je NIC kijken of dat wel werktquote:Op woensdag 5 september 2007 15:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Brakke zooi leveren. Klagen helpt wel, in die zin dat ik al een paar keer mijn abonnementsgeld heb teruggekregen.
Heb nu eerst dit geprobeerd.
start > uitvoeren > cmd > ok > ipconfig/flushdns
Beetje lastig uittesten of het nu beter is, FOK! is nu weer traag van zichzelf.![]()
Pak hem pak hem, grijp hem leewin! Rijt hem aan stukken en peuzel hem op!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Daar wil ik gaan wonen.
![]()
Dat lijkt mij een stomme beslissing.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Daar wil ik gaan wonen.
![]()
Nee. Dit ga ik diplomatiek oplossen!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Pak hem pak hem, grijp hem leewin! Rijt hem aan stukken en peuzel hem op!Go plurry
Go plurry
!
Dus als politiek activiste?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee. Dit ga ik diplomatiek oplossen!
Yes Sir! GodLike02 heeft altijd gelijk! Dank u!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
Dat lijkt mij een stomme beslissing.
Maar dat schijnt ook te maken te hebben met persoonlijke voorkeur.
Nee want die is er alquote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ook mee naar het strand geweest, maar ging geen putje graven)
Bij modjes slijmenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yes Sir! GodLike02 heeft altijd gelijk! Dank u!
()
Is al de hele middag zoquote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef Sjowhan het volgende:
Fok liep wel te hikken net
Gaat 't gezeur nu al beginnen
Ik kom even met je babbelen/msn'en!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Die IP's die ik je gaf in je TCP/IP instellingen instellen van je NIC kijken of dat wel werkt.
Gezelligquote:Op woensdag 5 september 2007 15:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik kom even met je babbelen/msn'en!![]()
Dat dacht ik ookquote:
Niet alle Duitse vrouwen....quote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee want die is er al. * WyriHaximus zoekt dekking voor plurry
Ziet er wel aardig uit ja. Je hebt wel gelijk de duiste vrouwen zijn er een stuk beter uit dan de duitse mannen.
No way!quote:
Ja ok dat er uitzonderingen zijn is standaardquote:Op woensdag 5 september 2007 15:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Niet alle Duitse vrouwen....
Hmm dat is waar.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
No way!
Maar "laat die vent maar lullen, wat weet hij er nou van" vond ik zo onaardig klinken.
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dat is waar.
Ow als ik straks in eens 5 min of langer stil ben dan staat me baas achter me.
Duitse degelijkheid hequote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ook mee naar het strand geweest, maar ging geen putje graven)
Die zit op de 2e in vergadering kwam ik net achterquote:
ja eingelijk wel, beetje files checken en de juiste info er uitslopen. Checken of de encryptie goed werkt en dan naar me baas sturenquote:
http://www.vixy.netquote:Op woensdag 5 september 2007 15:52 schreef phluphy het volgende:
Jongens/Heren, hoe heet ook alweer die/dat (ge)dinges om een youtube-je mee op te slaan?![]()
![]()
Danke schön! En nog succes die 1,5 uur. Heb je vandaag wat leuker werk dan gisteren?quote:
Nee... ik zit vandaag achter de telefoon te supportenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Danke schön! En nog succes die 1,5 uur. Heb je vandaag wat leuker werk dan gisteren?
Nja, daarom ben ik ook aan het rondloeren. Ik wil best rotklusjes doen, maar niemand die het verder wilt doen, en dus op mijn bord schuift.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef phluphy het volgende:
Doe je goed Sjowhan!
Zoiets dus ook; kennisgebrek, dus schuiven ze 't door naar mij toequote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... ik zit vandaag achter de telefoon te supporten
Mensen zijn zo dom, maar mijn support collega's hebben allemaal dingen laten liggen waar ze niet uitkomen, daardoor heb ik vandaag 43 calls op kunnen lossen
Wij zoeken nog een supporter voor CRM en ERPquote:Op woensdag 5 september 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets dus ook; kennisgebrek, dus schuiven ze 't door naar mij toe(en dan gaat 't enkel over domein vragen/verhuizingen/opzeggingen etc). Leuk, maar ik wil ook wel eens van het domeingedoe af..
Dat is het voordeel als je al om half 8 op je werk bentquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je al om half 8 op je werk bent.
Ow mailtje nog gehad?
Niet bestquote:Op woensdag 5 september 2007 22:39 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker, hoorde tikken in mijn systeemkast, bleken het 2 harde schijven (1x 80, 1x 120) te zijn. Morgen maar als de wiede weerga 2x 500gB aanschaffen, dat ik de data iig veilig kan stellen
![]()
Nu bed in, morgen dus weer vroeg op
quote:
Zeker niet best, aangezien daar ook mijn documenten op staanquote:
Je kan er niet eens mee bellen...quote:Op donderdag 6 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Die nieuw aai-pod ziet er trouwens verrukkelijk uit![]()
[afbeelding][afbeelding]
Tsja op je nokia staat toch ook nokiaquote:
Ja dat vergeten ze tegenwoordig best vaak met telefoonquote:Op donderdag 6 september 2007 09:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan er niet eens mee bellen...
Da's wel jammer jaquote:Op donderdag 6 september 2007 09:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan er niet eens mee bellen...
Veel te gadget achtigquote:Op donderdag 6 september 2007 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja
Maar voor de rest is 't een leuk apparaatje zo te zien.
* FredvZ heeft over enkele dagen een HTC P3600.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef JortK het volgende:
Veel te gadget achtig
* JortK heeft HTC s710
HTCquote:Op donderdag 6 september 2007 09:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
* FredvZ heeft over enkele dagen een HTC P3600.
Ook touchscreen, ook een mediaspeler en je kan er nog mee bellen en tomtom-en ook.
Je hebt geen keus anders zit je met zonder telefoonquote:Op donderdag 6 september 2007 09:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Mewh ben benieuwt wat ik volgend jaar als mobieltje heb. Moet eens kijken of ik me contract verleng of niet.
Kan altijd ergens anders gaanquote:Op donderdag 6 september 2007 10:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt geen keus anders zit je met zonder telefoon
KPN ftwquote:Op donderdag 6 september 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan altijd ergens anders gaan.
Ja zit nu bij Hi (quote:
Ik zit bij T-Mobile (quote:Op donderdag 6 september 2007 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja zit nu bij Hi () (ook KPN dus
) en ben eingelijk best wel tevreden heb altijd bereik (ook bij me ouders waar iedereen bereik problemen heeft). Dus denk dat ik me contract wel verleng
.
Lijkt veel op de iPhone?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Die nieuw aai-pod ziet er trouwens verrukkelijk uit![]()
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb ook KPN (mobiel abonnement), maar weet niet hoe makkelijk zij zijn mbt verlenging + foons.quote:
Dan komt bij mij de vraag op: "Will it Blend?"quote:
Ik hield altijd de oude telefoon en nam 50% korting voor de rest vanhet jaar...quote:Op donderdag 6 september 2007 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook KPN (mobiel abonnement), maar weet niet hoe makkelijk zij zijn mbt verlenging + foons.
Dus net zo goed als de iPhonequote:Op donderdag 6 september 2007 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan komt bij mij de vraag op: "Will it Blend?".
Had die vent ook al met de iPhone gedaan.
Zou je denken?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus net zo goed als de iPhone
Kan ook blender ook in de blender?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zou je denken?.
Wel grappig, wat ze daar allemaal niet in die blender gooien.
En wat die blender kostecht 700 of 800 dollar ofzo. Voor een blender...
.
Ja die zijn kut idd ook een tijdje gehadquote:Op donderdag 6 september 2007 10:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit bij T-Mobile () maar daar ga ik dus vanaf einde van het jaar
Geeeeen idee.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Kan ook blender ook in de blender?
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef FredvZ het volgende:
He, niet zo negatief doen over T-Mobile, anders ga ik straks spijt krijgen dat ik bij hen net een contract heb afgesloten.
He, niet zo negatief doen over T-Mobile, anders ga ik straks spijt krijgen dat ik bij hen net een contract heb afgesloten.
Goed we zullen het duidelijk maken dan en het er niet invrijven.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef FredvZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Telfort zit toch op het netwerk van KPN?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef FredvZ het volgende:
nouja, slechter dan Orange en Telfort kan het toch niet worden, als ik daarmee in huis bel en ik loop van voor naar achter, dan ben ik halverwege de verbinding kwijt.
Maarja ik woon dan ook in het kleine, afgelegen Rotterdam.
Je hebt gelijk...quote:Op donderdag 6 september 2007 12:07 schreef JortK het volgende:
Telfort zit toch op het netwerk van KPN?
Das wel raar... neem dan Vodafonequote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Slechter dan Orange, Telfort en kPN kan het niet worden, als ik daarmee in huis bel...
Net zo not done als het uitmaken van een verkeringquote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Hoe *not done* is het nemen van je ontslag via een SMSje?
Pindakaas ftwquote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is ze broodje zalm salade aan het oppeuzelen
Ook hapje JortK?
LOL gewoon echt niet doen...quote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Hoe *not done* is het nemen van je ontslag via een SMSje?
quote:Sep 06 13:25:29 <whoops> lolol http://digg.com/linux_uni(...)said_in_a_bug_report
Sep 06 13:25:33 <digiweed> <http://tinyurl.com/2o9nxk> (at digg.com)
Sep 06 13:28:28 <WyriHaximus2nd> how fucking stupid can you be!
Sep 06 13:28:36 <WyriHaximus2nd> post hem ff in SC whoops of moet ik het doen?
Sep 06 13:32:32 <whoops> WyriHaximus2nd: doe jij maar effe
Sep 06 13:32:37 <whoops> ik moet geloof ik met andere dingen bezig
Sep 06 13:32:37 <WyriHaximus2nd> aye
Minder.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net zo not done als het uitmaken van een verkering
Daarom hij is te vroegquote:Op donderdag 6 september 2007 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
4 uur cup a soup (naja uurtje wachten dus)
Ik ben geen programmeur...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Of muziek veel te hard in je oordoppies.
Mooie kleur, dus goed.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:28 schreef JortK het volgende:
KLIK
Is dit wat voor gewoon wat dev werk, downloaden en af en toe wat games en fotobewerking (iets boven normaal gebruik dus)
The pleasure is all mine!quote:
Op het HBO sta ik inmiddels ingeschreven, dat is geen probleem meer. MBO zullen we morgen zien.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
The pleasure is all mine!![]()
Hoe gaat het nu met je school/werk problematiek? Je timing om weinig te FOK!ken was perfect btw, het was/is al dagen rete-traag.![]()
Wel een vrije dag. Waren ze niet al te blij mee.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:33 schreef phluphy het volgende:
Om hoe laat moet ik duimen?
En je werk? Heb je nou ontslag genomen![]()
Da's best wel slecht.. Ze willen je al te graag houden, maar even wat rust en een vrije dag gunnen ze je niet. Leuke baas danquote:Op donderdag 6 september 2007 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wel een vrije dag. Waren ze niet al te blij mee.
Ik gaf het wel veel te laat door.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's best wel slecht.. Ze willen je al te graag houden, maar even wat rust en een vrije dag gunnen ze je niet. Leuke baas dan
Ah, dat zal dan wel de reden zijn. Bij mijn huidige baas heeft de manager geen probleem als ik vrij vraag 1 week van te voren, enkel moet de helldesk wel 'normaal' bemant zijn..quote:Op donderdag 6 september 2007 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gaf het wel veel te laat door.
Had ik niet aan het begin van de week geadviseerd om op het werk wat verlof te regelen deze week?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gaf het wel veel te laat door.
Pssst. Ik ga maar weer huilen oid.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Had ik niet aan het begin van de week geadviseerd om op het werk wat verlof te regelen deze week?
Volgende keer luisteren naar oude wijven!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me pa vond gelijk dat ik veels te veel had gevraagd...
Druk op het werkquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:55 schreef Jump het volgende:
Zo, even geleden dat ik in de week nog zolang opgebleven ben
Dat reken ik per uurquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:04 schreef mschol het volgende:
zoo vanmiddag eff 50 euro gevangen voor 2,5 uur werk..
[...]
me pa vond gelijk dat ik veels te veel had gevraagd...
LOL mijn tarief is 115 euroquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat reken ik per uur![]()
Incl voorrijkosten en de hele meuk.
Muziekje aanzettenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:40 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus kan nog maar amper ze ogen open krijgen.
Fok?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:58 schreef JortK het volgende:
Niet slecht trouwen 400.000 records over 9 verschillende DB's ophalen in 1,3 seconden![]()
De huis-klusserquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb niks tegen geboor op de ochtend, maar doe het dan niet als een mietje. Dus zachtjes beginnen, harder boren, dan opeens stoppen, kijken of je ver genoeg bent, een beetje "klooien" met de boor om het gat wat dieper te krijgen (constant hard-zacht gejengel) en dan pas de schroef erin. Irritant....
Goeiemorgen overigens!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan kontjes avatars... dus stuur er maar een op
Thxquote:
Met grof geweld neuk je een olifant.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb niks tegen geboor op de ochtend, maar doe het dan niet als een mietje. Dus zachtjes beginnen, harder boren, dan opeens stoppen, kijken of je ver genoeg bent, een beetje "klooien" met de boor om het gat wat dieper te krijgen (constant hard-zacht gejengel) en dan pas de schroef erin. Irritant....
Goeiemorgen overigens!
Of je pakt een beton-boor, zet de afstandshouder op het aantal mm dat je de muur in wilt, en ramt hem in één keer erin.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met grof geweld neuk je een olifant.
Ik heb altijd geleerd:quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met grof geweld neuk je een olifant.
quote:
Nah heb vrij vandaag dus lekker lui in bed lost SE2 afkijken en daarna half SE3quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
Spullen vandaag binnengekomen
Ik kan van het weekend hobby-en.
lolquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*zucht*
2 harde schijven en een voeding
Vertel wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Ik ben een goede MBO Applicatie Ontwikkelaar. Ik heb daar bewijs van, en ik voldoe aan alle competenties zoals deze op door ECABO uitgegeven zijn. Mijn stagebedrijf is blij met me, ik werk er nu al twee maanden lang fulltime als Applicatie Ontwikkelaar.
Verder heb ik voor Java en UML twee 8 minus-en gehaalt op mijn Technische Informatica opleiding, en ben ik probleemloos door het eerste jaar van deze opleiding gegaan.
Maar door de in nederland doorgedrukte BUREAUCRATIE is mijn toekomst in puin. Dank je wel!
Het is dus niet gelukt als ik je zo hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Ik ben een goede MBO Applicatie Ontwikkelaar. Ik heb daar bewijs van, en ik voldoe aan alle competenties zoals deze op door ECABO uitgegeven zijn. Mijn stagebedrijf is blij met me, ik werk er nu al twee maanden lang fulltime als Applicatie Ontwikkelaar.
Verder heb ik voor Java en UML twee 8 minus-en gehaalt op mijn Technische Informatica opleiding, en ben ik probleemloos door het eerste jaar van deze opleiding gegaan.
Maar door de in nederland doorgedrukte BUREAUCRATIE is mijn toekomst in puin. Dank je wel!
"Ja bobbie, als het voorkantje van je verslag niet exact zoals het template is, zal de examencommisie het waarschijnlijk niet eens lezen. Al helemaal niet als je geen examenplanning gemaakt hebt".quote:
Dat i genaaid is is zeker maar ben ff benieuwt naar wat er precies gebeurt isquote:
Of te wel: Ja sorry we hebben je niet alles verteld dus ben jij nu de lul en wij geven niks meer om jequote:Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Ja bobbie, als het voorkantje van je verslag niet exact zoals het template is, zal de examencommisie het waarschijnlijk niet eens lezen. Al helemaal niet als je geen examenplanning gemaakt hebt".
"Examenplanning? Die planning waar je in zet wat je wanneer gaat doen in je stage? Dat is niet meer nodig, ik heb mijn stage al succesvol afgesloten".
"Sja, dan moet je hem toch maken, maar dan terugwerkend. Er zijn nou eenmaal procedures waar je je aan moet houden".
Je doet aan gebruik aan onderwijs een jaar lang geen ene fuck op de opleiding, naast het spelen van games en het kijken van films, en dan komen ze opeens met procedures? Fuck toch een eind op.
Geloof me, op het HBO is dat niet veel anders...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Je doet aan gebruik aan onderwijs een jaar lang geen ene fuck op de opleiding, naast het spelen van games en het kijken van films, en dan komen ze opeens met procedures? Fuck toch een eind op.
Eerlijk is eerlijk, ik wist van de procedures, echter heb ik mijn verslag geschreven gericht op waar de stage op gebaseerd is: Bewijzen dat je in alle compenties vaardig bent. Maar ja, regeltjes en procedures he.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of te wel: Ja sorry we hebben je niet alles verteld dus ben jij nu de lul en wij geven niks meer om je!
Ik denk dat je weinig kans maakt danquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik wist van de procedures, echter heb ik mijn verslag geschreven gericht op waar de stage op gebaseerd is: Bewijzen dat je in alle compenties vaardig bent. Maar ja, regeltjes en procedures he.
Als ik dinsdag het je-bent-gezakt-woord krijg zet ik er gelijk rechtsbijstand op.
Ik ga in ieder geval lachen als ik om mijn derdejaars cijferlijst vraag.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig kans maakt dan
Tsja hoort er bij lijkt mij en om het nou weg te stoppen is ook weer zo lomp. Moet gewoon over te praten zijn lijkt mij. Van mij hoef je iig niet op te rottenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:05 schreef Geqxon het volgende:
School vergeet soms wel eens dat ik een betalende klant ben. En dat ik op het moment meer dan een MBO-leraar verdien.
Sorry dat ik hier de sfeer ietwat negatief maak. Zeg het maar als ik op moet rotten.
Ja het is natuurlijk wel te proberenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval lachen als ik om mijn derdejaars cijferlijst vraag.
Heb de zelfde opleiding gedaan maar wist niet dat we dat soort procedures haddenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik wist van de procedures, echter heb ik mijn verslag geschreven gericht op waar de stage op gebaseerd is: Bewijzen dat je in alle compenties vaardig bent. Maar ja, regeltjes en procedures he.
Als ik dinsdag het je-bent-gezakt-woord krijg zet ik er gelijk rechtsbijstand op.
school inspectie , alleen geen idee of die wat kunnen uitrichten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij zijn er zat bedrijven die zitten te springen om mensen die regels los durven te laten en hun eigen creativiteit tonen. Lijkt me wel een goed argument om je te laten slagen.
Valt toch wel mee, zolang ze de andere bekende delen maar scheren (en daarna ook blijven scheren, zo'n stoppelbeen voelt nou niet echt prettig aan)quote:
Phluphy!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:13 schreef phluphy het volgende:
Ach Bertje![]()
Vechten tegen onrechtvaardigheid met alle riciso's en gezeik van dien?
of
Spelen volgens "hun" regels en je beoogde doelen (makkelijker) halen?
Wat is wijsheid?
Dilemma, heur.![]()
Even als hart onder de riem: "hoe zwaarder het gevecht, hoe mooier de overwinning".![]()
Wij zullen er in elk geval altijd zijn om je te steunen. "In sickness and in health!"![]()
Over de hele armen. Bah bah bah.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bedoel je ONDER de armen? Of de hele armen?![]()
Nee, lange zwarte haren. Nevermind overigens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:21 schreef phluphy het volgende:
Ik ga echt niet mijn hele armen scheren of harsen, heur. Die paar witte donshaartjes? Die zie je toch niet?
H��l even IRC dan... moet eigenlijk gaan inpakken (langweekendjeweg punt nl)![]()
Nee ben ff naar de stad geweest om een voetmassage apparaat voor me vriendin te halen en lig nu weer in bed te rotte en angry beavers te kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:15 schreef phluphy het volgende:
Jort, get your ass into gear! [afbeelding]
Enneh Harry, leg je nog steeds op de bank te rottuh?
Ik vind zelf dat hij het anders best goed voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef FredvZ het volgende:
Je hebt een én een bed én een vriendin bij de hand, dan zou ik toch wel betere dingen weten om in bed te gaan doen.
(Of is je vriendin aan het werk en was het: "Schat, ze hebben bij die winkel dat voetmassageapparaat in de aanbieding, wil jij het even gaan halen?")
quote:
Ik ben altijd paraatquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:15 schreef phluphy het volgende:
Jort, get your ass into gear! [afbeelding]
Enneh Harry, leg je nog steeds op de bank te rottuh?
He is being usedquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef FredvZ het volgende:
Je hebt een én een bed én een vriendin bij de hand, dan zou ik toch wel betere dingen weten om in bed te gaan doen.
(Of is je vriendin aan het werk en was het: "Schat, ze hebben bij die winkel dat voetmassageapparaat in de aanbieding, wil jij het even gaan halen?")
Nee vriendin woont nog bij der oudersquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef FredvZ het volgende:
alle standaard overstap problemen kaarten ze eigenlijk aan....quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:30 schreef FredvZ het volgende:
http://www.nu.nl/news/122(...)r_Windows_Vista.html
Ik dacht: nou, dat is interressant, maar blijkt over klachten van de consumentenbond te gaan... (En die klagen altijd)
met dit verschil dat het niet de schuld van MS is dat bepaalde hardware het niet meer doet, dat is een taak van de hardware fabrikant..quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:31 schreef Geqxon het volgende:
mschol. Hou eens in je achterhoofd dat Apple twee jaar terug van de PowerPC naar de Intel processor is gegaan, zonder enig probleem met backwards compatibility. Dan is het toch niet zo lastig je drivers compatible te maken?
Maak dan op zijn minst de kernel backwards compatible. Dat er dan brakke drivers op kunnen komen valt op te vangen, waarna je met je vinger naar de driverbakker wijst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
met dit verschil dat het niet de schuld van MS is dat bepaalde hardware het niet meer doet, dat is een taak van de hardware fabrikant..
MS levert een standaard set drivers mee die voor heel veel apparatuur werken, maar ja je kan niet alles ondersteunen.
en backwards compatible is leuk, totdat je beslist dat je je kernell wilt beschermen van brakke drivers en dus je complete driver model omgooit...
heb je 2 opties:
a) backwards compatible maken -> dan is je kernell weer vatbaar voor brakke drivers... (maar 3th party ontwikkelaars hoeven niks te veranderen)
b) niet backwards compatible maken -> kernell is veilig voor brakke drivers (maar ja dan moeten 3th party ontwikkelaars aan de slag om goede nieuwe drivers te maken.)
DRM?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:43 schreef phluphy het volgende:
Bertje, hoe heette dat ene? DMR?
Ow je vroeg laatst ergens om een nieuwe avatar en was vergeten te zeggen dat er niks mis is met dezequote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow je vroeg laatst ergens om een nieuwe avatar en was vergeten te zeggen dat er niks mis is met deze. (Bij deze dus
.)
Ah jaquote:
Zeker online gekocht die mp3?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ah jaThat makes more sence. Thank you Sir Harry.
![]()
Ik geef het nog niet op met die mp3. Potver, hoe durven ze die te blokkeren.![]()
Laat ze dat maar met Jantje Smit doen of zo.![]()
Of met Harry's metal![]()
Of Jort's neurotische gestamp![]()
sorry
![]()
Haha je hoeft niet te slijmen hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alles ok hier met Flash![]()
En ik probeer me bij jullie een beetje in te slijmen voor mn toekomstige PC problemen![]()
Maar dat van mij is tenminste DRM vrijquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Ik geef het nog niet op met die mp3. Potver, hoe durven ze die te blokkeren.![]()
sorry
![]()
Tsja dat moet je ook gewoon niet doen, dan vraag je er omquote:
Als het kon, deed ik het. Ik heb mijn meeste muziek legaal.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja dat moet je ook gewoon niet doen, dan vraag je er om.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha je hoeft niet te slijmen hoor! Als we wat weten helpen we toch wel in de meeste gevallen
.
Ow, Shut Up!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Maar dat van mij is tenminste DRM vrij.
Deze was inderdaad gratis, maar daar voel ik me niet schuldig om, ik koop straks toch meteen de CD.quote:Tsja dat moet je ook gewoon niet doen, dan vraag je er om.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
Naar bijscholingsavond van de sportvereniging
quote:
Heb alles gedownload maar weiger CD's te kopen die ik niet in me computer kan afspelen en al die DRM etc ongeinquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Deze was inderdaad gratis, maar daar voel ik me niet schuldig om, ik koop straks toch meteen de CD.![]()
neurotisch gestampquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
sorry
![]()
Eh ja, mijn gekochte muziek kan ik toch ook op alle apparatuur afspelenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Sorry hoor maar wil me gekochte muziek op al me aparatuur kunnen afspelen ipv alleen wat de platenlabels wille.
Ja!quote:
Heb het een aantal keer gehad dat een CD niet in me computer werkte en sindsdien kunnen ze me rug op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Eh ja, mijn gekochte muziek kan ik toch ook op alle apparatuur afspelen![]()
Oh, wist niet dat dat kon. Ja, da's lullig dan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb het een aantal keer gehad dat een CD niet in me computer werkte en sindsdien kunnen ze me rug op.
Kut, die staat op een van mijn tikkende harde schijvenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:43 schreef JortK het volgende:
Defqon_One_-_Deepack_and_Charly_Lownoise-FM-06-17-2006-HSALIVE
mp3 met drm blokkering?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef phluphy het volgende:
Ik heb een MP3 die niet tot audio bestand om te zetten was door een DRM blokkering, toch om weten te zetten.
Oftewel: ik heb DRM gekraakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lullige is dat ik alleen niet meer weet hoe!![]()
![]()
![]()
Yupquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat kon. Ja, da's lullig dan.
Moet jij nou eens een mp3tje aanschaffen.. Wedden dat die met DRM beveiligd is?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
mp3 met drm blokkering?
MP3 was nou toch juist 1 van de formaten waar dat never nooit in zou komen?
ik schaf geen mp3's aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet jij nou eens een mp3tje aanschaffen.. Wedden dat die met DRM beveiligd is?
* WyriHaximus waagt zich er voorlopig nog niet aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schaf geen mp3's aan
hoog uit cd's.. (en die zijn voor het grootste deel inmiddels niet meer beveiligd als ik de nieuwsberichten mag geloven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |