Maak dan op zijn minst de kernel backwards compatible. Dat er dan brakke drivers op kunnen komen valt op te vangen, waarna je met je vinger naar de driverbakker wijst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
met dit verschil dat het niet de schuld van MS is dat bepaalde hardware het niet meer doet, dat is een taak van de hardware fabrikant..
MS levert een standaard set drivers mee die voor heel veel apparatuur werken, maar ja je kan niet alles ondersteunen.
en backwards compatible is leuk, totdat je beslist dat je je kernell wilt beschermen van brakke drivers en dus je complete driver model omgooit...
heb je 2 opties:
a) backwards compatible maken -> dan is je kernell weer vatbaar voor brakke drivers... (maar 3th party ontwikkelaars hoeven niks te veranderen)
b) niet backwards compatible maken -> kernell is veilig voor brakke drivers (maar ja dan moeten 3th party ontwikkelaars aan de slag om goede nieuwe drivers te maken.)
DRM?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:43 schreef phluphy het volgende:
Bertje, hoe heette dat ene? DMR?
Ow je vroeg laatst ergens om een nieuwe avatar en was vergeten te zeggen dat er niks mis is met dezequote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow je vroeg laatst ergens om een nieuwe avatar en was vergeten te zeggen dat er niks mis is met deze. (Bij deze dus
.)
Ah jaquote:
Zeker online gekocht die mp3?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ah jaThat makes more sence. Thank you Sir Harry.
![]()
Ik geef het nog niet op met die mp3. Potver, hoe durven ze die te blokkeren.![]()
Laat ze dat maar met Jantje Smit doen of zo.![]()
Of met Harry's metal![]()
Of Jort's neurotische gestamp![]()
sorry
![]()
Haha je hoeft niet te slijmen hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alles ok hier met Flash![]()
En ik probeer me bij jullie een beetje in te slijmen voor mn toekomstige PC problemen![]()
Maar dat van mij is tenminste DRM vrijquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Ik geef het nog niet op met die mp3. Potver, hoe durven ze die te blokkeren.![]()
sorry
![]()
Tsja dat moet je ook gewoon niet doen, dan vraag je er omquote:
Als het kon, deed ik het. Ik heb mijn meeste muziek legaal.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja dat moet je ook gewoon niet doen, dan vraag je er om.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha je hoeft niet te slijmen hoor! Als we wat weten helpen we toch wel in de meeste gevallen
.
Ow, Shut Up!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Maar dat van mij is tenminste DRM vrij.
Deze was inderdaad gratis, maar daar voel ik me niet schuldig om, ik koop straks toch meteen de CD.quote:Tsja dat moet je ook gewoon niet doen, dan vraag je er om.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
Naar bijscholingsavond van de sportvereniging
quote:
Heb alles gedownload maar weiger CD's te kopen die ik niet in me computer kan afspelen en al die DRM etc ongeinquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Deze was inderdaad gratis, maar daar voel ik me niet schuldig om, ik koop straks toch meteen de CD.![]()
neurotisch gestampquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
sorry
![]()
Eh ja, mijn gekochte muziek kan ik toch ook op alle apparatuur afspelenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Sorry hoor maar wil me gekochte muziek op al me aparatuur kunnen afspelen ipv alleen wat de platenlabels wille.
Ja!quote:
Heb het een aantal keer gehad dat een CD niet in me computer werkte en sindsdien kunnen ze me rug op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Eh ja, mijn gekochte muziek kan ik toch ook op alle apparatuur afspelen![]()
Oh, wist niet dat dat kon. Ja, da's lullig dan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb het een aantal keer gehad dat een CD niet in me computer werkte en sindsdien kunnen ze me rug op.
Kut, die staat op een van mijn tikkende harde schijvenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:43 schreef JortK het volgende:
Defqon_One_-_Deepack_and_Charly_Lownoise-FM-06-17-2006-HSALIVE
mp3 met drm blokkering?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef phluphy het volgende:
Ik heb een MP3 die niet tot audio bestand om te zetten was door een DRM blokkering, toch om weten te zetten.
Oftewel: ik heb DRM gekraakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lullige is dat ik alleen niet meer weet hoe!![]()
![]()
![]()
Yupquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat kon. Ja, da's lullig dan.
Moet jij nou eens een mp3tje aanschaffen.. Wedden dat die met DRM beveiligd is?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
mp3 met drm blokkering?
MP3 was nou toch juist 1 van de formaten waar dat never nooit in zou komen?
ik schaf geen mp3's aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet jij nou eens een mp3tje aanschaffen.. Wedden dat die met DRM beveiligd is?
* WyriHaximus waagt zich er voorlopig nog niet aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schaf geen mp3's aan
hoog uit cd's.. (en die zijn voor het grootste deel inmiddels niet meer beveiligd als ik de nieuwsberichten mag geloven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |