Nee... ik zit vandaag achter de telefoon te supportenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Danke schön! En nog succes die 1,5 uur. Heb je vandaag wat leuker werk dan gisteren?
Nja, daarom ben ik ook aan het rondloeren. Ik wil best rotklusjes doen, maar niemand die het verder wilt doen, en dus op mijn bord schuift.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef phluphy het volgende:
Doe je goed Sjowhan!
Zoiets dus ook; kennisgebrek, dus schuiven ze 't door naar mij toequote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... ik zit vandaag achter de telefoon te supporten
Mensen zijn zo dom, maar mijn support collega's hebben allemaal dingen laten liggen waar ze niet uitkomen, daardoor heb ik vandaag 43 calls op kunnen lossen
Wij zoeken nog een supporter voor CRM en ERPquote:Op woensdag 5 september 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets dus ook; kennisgebrek, dus schuiven ze 't door naar mij toe(en dan gaat 't enkel over domein vragen/verhuizingen/opzeggingen etc). Leuk, maar ik wil ook wel eens van het domeingedoe af..
Dat is het voordeel als je al om half 8 op je werk bentquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je al om half 8 op je werk bent.
Ow mailtje nog gehad?
Niet bestquote:Op woensdag 5 september 2007 22:39 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker, hoorde tikken in mijn systeemkast, bleken het 2 harde schijven (1x 80, 1x 120) te zijn. Morgen maar als de wiede weerga 2x 500gB aanschaffen, dat ik de data iig veilig kan stellen
![]()
Nu bed in, morgen dus weer vroeg op
quote:
Zeker niet best, aangezien daar ook mijn documenten op staanquote:
Je kan er niet eens mee bellen...quote:Op donderdag 6 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Die nieuw aai-pod ziet er trouwens verrukkelijk uit![]()
[afbeelding][afbeelding]
Tsja op je nokia staat toch ook nokiaquote:
Ja dat vergeten ze tegenwoordig best vaak met telefoonquote:Op donderdag 6 september 2007 09:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan er niet eens mee bellen...
Da's wel jammer jaquote:Op donderdag 6 september 2007 09:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan er niet eens mee bellen...
Veel te gadget achtigquote:Op donderdag 6 september 2007 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja
Maar voor de rest is 't een leuk apparaatje zo te zien.
* FredvZ heeft over enkele dagen een HTC P3600.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef JortK het volgende:
Veel te gadget achtig
* JortK heeft HTC s710
HTCquote:Op donderdag 6 september 2007 09:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
* FredvZ heeft over enkele dagen een HTC P3600.
Ook touchscreen, ook een mediaspeler en je kan er nog mee bellen en tomtom-en ook.
Je hebt geen keus anders zit je met zonder telefoonquote:Op donderdag 6 september 2007 09:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Mewh ben benieuwt wat ik volgend jaar als mobieltje heb. Moet eens kijken of ik me contract verleng of niet.
Kan altijd ergens anders gaanquote:Op donderdag 6 september 2007 10:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt geen keus anders zit je met zonder telefoon
KPN ftwquote:Op donderdag 6 september 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan altijd ergens anders gaan.
Ja zit nu bij Hi (quote:
Ik zit bij T-Mobile (quote:Op donderdag 6 september 2007 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja zit nu bij Hi () (ook KPN dus
) en ben eingelijk best wel tevreden heb altijd bereik (ook bij me ouders waar iedereen bereik problemen heeft). Dus denk dat ik me contract wel verleng
.
Lijkt veel op de iPhone?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Die nieuw aai-pod ziet er trouwens verrukkelijk uit![]()
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb ook KPN (mobiel abonnement), maar weet niet hoe makkelijk zij zijn mbt verlenging + foons.quote:
Dan komt bij mij de vraag op: "Will it Blend?"quote:
Ik hield altijd de oude telefoon en nam 50% korting voor de rest vanhet jaar...quote:Op donderdag 6 september 2007 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook KPN (mobiel abonnement), maar weet niet hoe makkelijk zij zijn mbt verlenging + foons.
Dus net zo goed als de iPhonequote:Op donderdag 6 september 2007 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan komt bij mij de vraag op: "Will it Blend?".
Had die vent ook al met de iPhone gedaan.
Zou je denken?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus net zo goed als de iPhone
Kan ook blender ook in de blender?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zou je denken?.
Wel grappig, wat ze daar allemaal niet in die blender gooien.
En wat die blender kostecht 700 of 800 dollar ofzo. Voor een blender...
.
Ja die zijn kut idd ook een tijdje gehadquote:Op donderdag 6 september 2007 10:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit bij T-Mobile () maar daar ga ik dus vanaf einde van het jaar
Geeeeen idee.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Kan ook blender ook in de blender?
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef FredvZ het volgende:
He, niet zo negatief doen over T-Mobile, anders ga ik straks spijt krijgen dat ik bij hen net een contract heb afgesloten.
He, niet zo negatief doen over T-Mobile, anders ga ik straks spijt krijgen dat ik bij hen net een contract heb afgesloten.
Goed we zullen het duidelijk maken dan en het er niet invrijven.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef FredvZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |