Inderdaad! Bij zowel mij als mijn broertje had het effect.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef jogy het volgende:
Als de reguliere artsen wisten dat het gevaarlijk was maar er niets tegen konden doen dan doet dat niets af aan hun diagnose dat het geen goede zaak is als je darmen niet werken, op zich, qua voedselopname enzo. Ookal is de medische wetenschap nog niet op het niveau van miracleworker, vermoedelijk weten ze wel waar ze over lullen als ze een diagnose stellen. En ja, als hij in zijn eentje was geweest was het eventueel een ander verhaal geweest, zover ik kan lezen waren het er twee dus dan is het al wat opmerkelijker.
Als jouw vader andere artsen er niet van kan overtuigen dat ie geen fantast is, wat verwacht je dan van mij..?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Darkwolf het volgende:
En nog een opmerkelijke feit dan wel notie:
Als mijn vader zijn research heeft vast gelegd en naar de artsen is gegaan om vervolgens af gewezen te worden, wat verwachten de mensen hier dan van mij qua het leveren van maatstaven en bewijs?
De enige reden waarom jij jezelf blijft herhalen is omdat je heel zwart-wit ziet en leest wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:52 schreef L.Denninger het volgende:
Tuurlijk snapten ze dat het gevaarlijk was, maar ik blijf herhalen - als je niet wist wat de oorzaak was, weet je ook niet wat de oorzaak heeft weggenomen - of dat ie uit zichzelf beter is geworden.
Ik heb je al ugh keer gevraagd welke ziekte het was en wat de oorzaak was.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
De enige reden waarom jij jezelf blijft herhalen is omdat je heel zwart-wit ziet en leest wat je wilt lezen.
Ik heb al gezegd dat mijn vader een arts is en geen prutser.
Uiteindelijk is hij erachter gekomen wat het was en heeft op basis daarvan een remedy kunnen maken.
Hoe toch eens op met het oordelen over iets of iemand waar jij totaal geen kaas van hebt gegeten!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:59 schreef L.Denninger het volgende:
Je bent er dus trots op dat je vader andere artsen niet kan overtuigen dat ie geen fantast is ?
Terwijl jij 'm quote was ik 'm aan het editten om beter aan te geven wat ik bedoel :quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoe toch eens op met het oordelen over iets of iemand waar jij totaal geen kaas van hebt gegeten!
Meningen over iets hebben als skeptiscus is prima en je schiet maar raak hoor, maar opmerkingen als deze vind ik alles behalve constructief (zie ook vorige post betreft deze opmerking) en tevens zeer kinderachtig.
Als je zo gaat beginnen over mijn vader vraag ik mij uberhaupt af of deze discussie nog iets van nut heeft.![]()
En ik heb je al gezegd: weet ik het fijne niet van. En zo wel wat doet jou van mening veranderen betreft hoe je er nu tegenover staat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:04 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb je al ugh keer gevraagd welke ziekte het was en wat de oorzaak was.
Geen idee. I'll ask him!quote:Als je vader de oorzaak wist, wat was het dan ? En wat vonden de reguliere artsen daarvan ?
Dude come on!quote:En hadden zij ook een remedie tegen die ziekte toen je vader ze eenmaal kon vertellen wat het was ?
Nu staat het er inderdaad iets tactvoller ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
Terwijl jij 'm quote was ik 'm aan het editten om beter aan te geven wat ik bedoel.
Zal het hem eens vragen en laat het je dan weten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Geartsjuh het volgende:
Darkwolf, welke ziekte hadden jij en je broer?
En welke methode gebruikte je vader om het op te lossen?
Dat bedoel ik dus !!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En ik heb je al gezegd: weet ik het fijne niet van. En zo wel wat doet jou van mening veranderen betreft hoe je er nu tegenover staat?
Kom op zeg, je zegt dat je vader er achter is gekomen wat het was.quote:Dude come on!
Ook al ga ik moeite doen om deze vragen te beantwoorden... nou ja zie mijn vorige post.
De manier waarop je over mijn vader praat lijkt uberhaupt een verloren zaak betreft het uitzoeken van deze gespecificeerde vragen!
Yupquote:Nu staat het er inderdaad iets tactvoller ja!
Maar we gaan dan ook vrij rap over en weer op het moment!
You need to get your facts straight mate!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
Terwijl jij 'm quote was ik 'm aan het editten om beter aan te geven wat ik bedoel :
Als jouw vader andere artsen er niet van kan overtuigen dat ie geen fantast is, wat verwacht je dan van mij..?
Ja ik snap heel goed wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Dat bedoel ik dus !!!!
Jij roept "Mijn vader wist heel goed waar ie mee bezig was, hij wist wat het was !".
En als ik dan vraag wat het was - "Ja weet ik veel !".
Ja, het is heel belangrijk.
Zoals ik al de hele tijd zeg, als je een oorzaak weet, weet je waar je het over hebt.
Zo niet, dan zul je nooit kunnen zeggen of het een helpt of het ander, want het had net zo goed uit zichzelf over gegaan kunnen zijn.
Jij let of niet op of jij leest wederom wat jij wilt lezen.quote:Kom op zeg, je zegt dat je vader er achter is gekomen wat het was.
Dan zou ik het niet meer dan normaal vinden om dat ook even tegen de reguliere artsen te zeggen, zodat die er ook hun voordeel mee kunnen doen - en het voordeel van mensen na jou die met hetzelfde probleem bij ze aankomen.
Is dat nou zo vreemd ?
Of is het logisch om te zeggen "Ik ben er achter gekomen, maar ik ga de reguliere artsen mooi niet vertellen wat het is !" ?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You need to get your facts straight mate!
Ik ben 25 en dit was dus meer als 20 jaar geleden.
Mijn vader begon klein en had nog niet echt een (grote) naam.
De net vertelde ik een feit betreft zijn trip naar Zwitserland omtrent de situatie 20 jaar later.
Zowel onder zijn clienten, leerlingen en verschillende artsen is hij zeer gerespecteerd in zowel binnen en buitenland ondertussen.
?quote:Als mijn vader zijn research heeft vast gelegd en naar de artsen is gegaan om vervolgens af gewezen te worden, wat verwachten de mensen hier dan van mij qua het leveren van maatstaven en bewijs?
Ik bedoel daar mee te zeggen dat jij (en wellicht andere hier) in het stadia zitten net als die artsen van 20 jaar terug. Jou houding is naar mijn idee namelijk indentiek hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:39 schreef L.Denninger het volgende:
Ik maak daar uit op dat de andere artsen de 'technieken' van jouw vader afwijzen.
Dus daarom draai ik jouw stelling om :
als jouw vader andere artsen niet kan overtuigen, wat verwacht je dan van mij ?
Als ie ze wel kan overtuigen, wat bedoelde je dan met bovenstaande text ?
Pssst, ik neem aan dat je identiek bedoelt, en "identiek hetzelfde" is een pleonasmequote:Op dinsdag 11 september 2007 12:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik bedoel daar mee te zeggen dat jij (en wellicht andere hier) in het stadia stadium zitten net als die artsen van 20 jaar terug. Jou Jouw houding is naar mijn idee namelijk indentiek hetzelfde.
quote:Als we niet wisten wat griep was en jij zou er last van hebben, zou het best kunnen dat iemand je voorschrijft om elke dag 3 dropjes te eten.
Als jouw griepje dan weer overgaat na een paar dagen, zou je roepen - "Het is over ! Dat kan geen toeval zijn ! 3 dropjes per dag helpt tegen griep !".
Terwijl je zonder die 3 dropjes ook wel uitgeziekt zou zijn.
Je kunt volgens mij net zo goed tegen een bos wortelen gaan lullen. Dat er simpelweg sprake kan zijn van verbanden (willen) zien die er niet zijn wil gewoon echt niet doordringen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
En dat jij toevallig beter werd terwijl je iets gebruikte wil niet zeggen dat die 2 gerelateerd zijn.
Zie mijn dropjes-voorbeeld :
Cheers! Je hebt gelijk. Daarom ging ik maar even wat lunch halen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
Pssst, ik neem aan dat je identiek bedoelt, en "identiek hetzelfde" is een pleonasme
Dat is inderdaad jou mening en standpunt.quote:Mijn houding is inderdaad hetzelfde, ik wil bewijs.
En dat jij toevallig beter werd terwijl je iets gebruikte wil niet zeggen dat die 2 gerelateerd zijn.
Nee, de feiten liggen niet anders, zolang niet bekend is wat er mis was weet je ook niet of die 2 zaken gerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Cheers! Je hebt gelijk. Daarom ging ik maar even wat lunch halen!
[..]
Dat is inderdaad jouW mening en standpunt.
De feiten liggen toch echt anders
Nou, je zou op z'n minst eens kunnen aankomen met de diagnose die je vader bij je gesteld heeft.quote:gaat het nut hebben dat ik met concrete termen en behandelswijze aan kom zetten?
2 personen kunnen ook griep hebben en dropjes eten, en natuurlijk zijn ze bezorgd als ze de oorzaak niet weten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef jogy het volgende:
Wat betreft het dropjesgedoe kan ik maar één ding zo even 'of the bat' verzinnen. Het was niet maar één persoontje, de artsen waren voor zover ik kan opmaken wel een beetje bevreest voor hun leven maar konden niks doen en daarna zijn ze onder alternatieve zorg gegaan en zijn ze genezen.
Daar ben ik het mee eens, al ben ik bang dat dat inderdaad aan veel (huis/ziekenhuis-)artsen niet besteed is.quote:Blijft het vreemde dat artsen na het zien van een genezing van een door reguliere artsen onbehandelbaar geachte ziekte ( chronisch/terminaal Whatever ) geen onderzoek hebben gedaan of er misschien niet iets nuttigs tussen zat of omdat het spontane genezing was door een hoopje geluk. Dat is alles, een onderzoekje naar de aanleiding van genezing en meer niet. Lijkt me een goede zaak om de ziekenzorg vooruit te helpen, op zich. Ookal leidt het nergens naar. één persoon met een bepaalde aandoening die geneest kan uiteraard best heel makkelijk toeval zijn, een goede weerstand ofzo, twee mensen die door dezelfde behandeling genezen is al wat opmerkelijker te noemen. Jammer dat er niet een heel weeshuis dezelfde aandoening had, dan was het misschien pas interessant genoeg, statistisch gezien, om er een uurtje onderzoek aan te besteden.
Mijn vaders woord is wet, niet de mijne wist je nog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef L.Denninger het volgende:
Nee, de feiten liggen niet anders, zolang niet bekend is wat er mis was weet je ook niet of die 2 zaken gerelateerd zijn.
En over dat "bekend zijn wat er mis was" doe je nogal ontwijkend en vaag.
Het heeft niks met "mijn gesloten houding" te maken, meer met jouw onvermogen om de relatie tussen je herstel en de homeopathische behandeling aannemelijk te maken.
Omdat jij geen flauw idee hebt waar jij en Jernau het over hebben en mijn vader wel?quote:Nogmaals - zie mijn dropjes voorbeeld, en leg me anders eens uit waarom dat NIET vergelijkbaar zou zijn met jouw geschetste situatie.
Ik begin te denken dat Jernau inderdaad gelijk heeft.
Ik zit hier echt met mijn hoofd te schudden.quote:Nou, je zou op z'n minst eens kunnen aankomen met de diagnose die je vader bij je gesteld heeft.
Welke ziekte had je nu last van ? Wat was de oorzaak ?
Want daar wordt al ellenlang om gevraagd, maar er wordt maar geen antwoord op gegeven.
OMFGquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn vaders woord is wet, niet de mijne wist je nog?
Daarom is het een feit.
Hij nodigt je meerdere keren uit om maar eens naar een open dag te gaan als je 'bewijs' wilt hebben of in ieder geval een goed beeld over wie er geluld wordt, ga je niet op in. Dus als jij zo happig bent van bewijs en het blijft eisen dan zou het op zich handig zijn dat wanneer je er oprecht in geinteresseerd bent ingaat op de uitnodiging van een open dag en zelf kijken. Maarja. En voor darkwolf is het een feit ( omdat hij niet ziek meer is ) , dat klinkt misschien wat minder cirkelredenatieachtigquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
OMFG
Einde discussie, zo werkt het niet.
Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |