Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:50 schreef Harajuku. het volgende:
Jij praat ook niet veel, hè, NS
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:01 schreef Greys het volgende:
Whehehe Splif! Mogguh!
Goed zeg, van je dekbedden! En we spreken volgende week idd even af! Top!
Ik ben een beetje positief zenuwachtig, hihi, voor morgen, ben benieuwd wat we van Starink krijgen!
(Ze belden me dat ze het donderdagmiddag tussen 2 en 3 langs komen brengen!)
PS... ghehe, je sig, deel 666
Aanstellerdquote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Greys het volgende:
Oh, nu ik jou zie, heb ik ineens DRINGEND de behoefte om nog even het lijstje met donateurs in het topic te zetten![]()
Ga ik zo even doen!
Zal ik eens even voor je gaan kijken?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef Leonos het volgende:
Zijn mijn centjes trouwens al binnen?
Hoe kan je nou meer afschrijvingen hebben dan bijschrijvingen? Wat doe je met ons geld?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:55 schreef Greys het volgende:
Wacht anders nog heel eventjesMaar als het niet in die hele lijst staat, waar alle bij- en afschrijvingen staan (meestal veeeeeeeeul meer afschrijvingen dan bijschrijvingen, tenminste in mijn geval, ghehe) dan is het waarschijnlijk niet gelukt. Staat het daar echt niet bij? We houden morgen gewoon nog ff de rekening in de gaten joh, komt goed
Ingetje!
Hahaha pipo, op mijn privé rekening he! Op de asielrekening heb ik niet één afschrijving uiteraardquote:Op woensdag 5 september 2007 16:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe kan je nou meer afschrijvingen hebben dan bijschrijvingen? Wat doe je met ons geld?
Maar ik wacht idd ff
Fe203 heeft de grote auto waar lengte dingen in kunnen zoals de partytent en de zwembadjesquote:Op woensdag 5 september 2007 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha pipo, op mijn privé rekening he! Op de asielrekening heb ik niet één afschrijving uiteraard(Overigens mogen Ingetje en Purple dat ook nog controleren als we klaar zijn, ElisaB controleert hem ook hebben we afgesproken). Weet wel dat je dat niet bedoelde, maar het is altijd goed om dat in dit topic ook weer even te zeggen
Purple! Ingetje!
Ik moet eerst nog een grotere auto regelen Purple, want ik wil bv best aanstaande zaterdagmiddag naar Vianen om het zwembadje op te halen bij Anubis, maar die past ECHT niet in de SmartDus ik moet daar even mijn hoofd over gaan breken, ga ik vanavond ff overleggen of Meneer Greys daar nog een idee over heeft (die heeft een oud sportwagentje waar het ook niet in past, en in onze heule oude kever past het zwembadje ook niet). Fijn he
Ik MOET zelfs met Fe rondcrossen, mag alleen verder nergens aanzittenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Purple![]()
Welkom in het land der levenden![]()
Willen jij en FE nog wat niet gezellig richting Z-O NL touren dan?
Beloof je hem gewoon een knus nachtje op je bank en 1 biertje![]()
En Greys...ik vertrouw je blindelings wat betreft die rekening heur.
Als je nou de 22e plotseling wel met een nieuwe grote stationcar aankomt die op jouw naam staat, dan ga ik wel ff achter m'n oortjes krabben![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh...en Pruttel...ik sta nog niet in de OP als rijder![]()
Kan ik dat zelf aanpassen in de Wiki? Edit:![]()
Ja, lach er maar om...maar me erbij zetten ho maarquote:
En dat Ingetje er niet van kon slapen is ook best logischquote:Op woensdag 5 september 2007 18:46 schreef purplerose het volgende:
Als ik thuiskom zet ik je erbij goed?
Nah, was toch een prima gesprek gister?Muhahahahahahahahaaaaaaaa
en piemols zijn nou eenmaal erg tof
Kewl, huh?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
GreysJe gebruikt PI's
.
En stommerds, 't is kth(n)xbai.
Je wist het echt niet hèquote:Op woensdag 5 september 2007 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kewl, huh?Dat ik uberhaupt al weet wat je bedoelt met PI's maakt je vast ook erg trots!
(Ik leer zo hier en daar nog wel eens wat bij, zoals personen toevoegen aan een gesprek op MSN enzo!)
(En ohw, met dat kthnxbai ging ik toch mooi weer ff de mist in dan. Wilde stoer doen. Mislukt!)![]()
![]()
quote:
Huhu, Mr Greys bljift doablequote:Op woensdag 5 september 2007 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]Zo is Meneer Greys zeker al een stuk minder aantrekkelijk he? In zijn keefje met sigaar
En tof dat je de geadopteerde dieren er even bij zet. Die mogen we zeker niet vergeten
Fe203, wat ontzettend lief van je joh! We zijn er echt ontzettend mee geholpen!
ORLY?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kewl, huh?Dat ik uberhaupt al weet wat je bedoelt met PI's maakt je vast ook erg trots!
(Ik leer zo hier en daar nog wel eens wat bij, zoals personen toevoegen aan een gesprek op MSN enzo!)
(En ohw, met dat kthnxbai ging ik toch mooi weer ff de mist in dan. Wilde stoer doen. Mislukt!)![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Nok, wat klink je kick ass vet strak stoer enzo
Hij doet nijmegen?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
jpg doet Nijmegen misschien. Hij is er vandaag niet aan toegekomen om het rond te krijgen maar probeert het morgen
Ja, berg je maar Nok!quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, berg je maar Nok!![]()
En nu echt trusten...tot morgen![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Mocht niemand zich melden voor Panningen, Pannerden en Veghel dan wil ik die best doen. Kan ik mezelf even uitnodigen bij vrienden in Eindhoven en met een grote omweg terugrijden
Ede ligt daar ook in de buurt ik weet alleen niet of een zwembadje in mn peugeotje past in combinatie met andere spullen? En ik neem aan dat de Partytent gewoon opgevouwen is tot een schattig pakketje?
En mocht Nijmegen nou niet doorgaan....dat ligt daar ook tussen op zich.
Arm autootje...hij was zo blij dat ie geen graniettegels meer hoefde te vervoeren voor de badkamer, strax issie weer afgeladen
Jij mag twee dagen later nog wel storten hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 07:27 schreef HAL9000S het volgende:
Kan de deadline niet 2 dagen uitgesteld worden? Dan doe ik een donatie van 20 euro.
Zijn die beetje duurzaam want als we dan toch bij de ikea zijn neem ik er gelijk 1 voor mijn monsters meequote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef Greys het volgende:
Leuk idee! Oh, het zijn trouwens 66 stuks (!) speelgoed! Echt van alles wat! En ik hoef niet bang te zijn dat Bink het speelgoed gaat inpikken. Want die houdt alleen van zijnIKEA rat
En dus 25 emmers koekjes!
Zie je ze zo allemaal wegkruipen in de hoek.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zijn die beetje duurzaam want als we dan toch bij de ikea zijn neem ik er gelijk 1 voor mijn monsters mee
Damn die beesten willen straks niet meer weg uit het asiel
Dat zou lullig zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 14:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zie je ze zo allemaal wegkruipen in de hoek.![]()
Bink doet al, even denken, zeker twee jaar met zijn rat! En dat ding heeft heel wat te lijden hoor, trust me!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zijn die beetje duurzaam want als we dan toch bij de ikea zijn neem ik er gelijk 1 voor mijn monsters mee
Damn die beesten willen straks niet meer weg uit het asiel
Nét gelezen. Ik heb nog 2 kunststof hondenmanden en volgens mij een rieten én als ik verder ga spitten ook nog wel een knaagdierenhok of zo.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
FOK!forum helpt Bowie en z'n maten
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink doet al, even denken, zeker twee jaar met zijn rat! En dat ding heeft heel wat te lijden hoor, trust me!Hihi, Bink ligt echt een beetje te mokken hier, dat al dat leuke en lekkere spul alweer in de dozen zit!
Hoop dat Ingetje straks tussendoor nog even komt gluren!
Het bericht werktquote:Op donderdag 6 september 2007 15:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Nét gelezen. Ik heb nog 2 kunststof hondenmanden en volgens mij een rieten én als ik verder ga spitten ook nog wel een knaagdierenhok of zo.
Moussie, mogen we je woonplaats weten?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Nét gelezen. Ik heb nog 2 kunststof hondenmanden en volgens mij een rieten én als ik verder ga spitten ook nog wel een knaagdierenhok of zo.
Dinsdagavond vind ik ook goedquote:Op woensdag 5 september 2007 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, spullen van Chipszak zouden naar Hara gebracht worden, ik kan ze evt. dinsdagavond ook ophalen uit Groningen.
Dus voor Groningen op zich hoeft er geen rijder.
Nou, als ze al die 20.000 kroketten voor 1 euro verkopen, dan zit het in Oldenzaal voorlopig wel goed ook geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2007 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik denk adt elk asiel in Nederland zich wel aanbevolen houdt.
En persoonlijk geef ik de leftovers liever aan een asiel wat nog niets krijgt..
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:42 schreef Greys het volgende:Goed geregeld! (Wat blijft er eigenlijk voor Ziggy over om te rijden dan nu?
)
En bedankt voor je lieve mailtje!
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Moussie, mogen we je woonplaats weten?
Dan kunnen we je in het lijstje zetten en ook het meenemen in ons 'vervoersschema'
Oe super moussy daar gaan ze erg blij mee zijn als je zou willen spittenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Tussen de 200 en 450 euro zie ik ze staan op Marktplaats. Why?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
Weet iemand hoe duur een Heilige Birmaan doorgaans is? Ongeveer, enzo.
Tot straks babe!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo....weer thuis.
Tussen de bedrijven door ff gespiekt en het gaat echt super he?![]()
Nu eerst koken en eten enzo...tot straks!![]()
In een asieltopic moeten we natuurlijk geen reclame gaan zitten maken voor raskatten he!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Britse Korthaartjes zij ook errug leuk en lief en mooi enzo![]()
Voor slechts ¤400 heb je al zo'n gekke wolbol in je huis![]()
Nu echt koken...doeiiii![]()
Oi in mijn bericht stond Rijnmond. Dat komt hierdoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Staat alleen wel Roermond lol, vaag.
Maar als er dan TOCH eentje in een asiel zit....quote:Op donderdag 6 september 2007 17:50 schreef purplerose het volgende:
Vindt die exotic poesjes toch altijd een bietje zielig, ze worden gefokt voor platte snoet waar ze ademhalingsproblemen van kunnen krijgen
GMTAquote:Op donderdag 6 september 2007 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als er dan TOCH eentje in een asiel zit....
Ik zou er ook nimmer een paar honderd euro voor betalen, omdat je dan alleen maar die fok stimuleert van die broodfokkers. Bah. Maar eentje uit een asiel redden is weer wat anders natuurlijk
Hehe kijk hem zittenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Greys het volgende:
Bink vraagt zich af waarom die emmers met koekjes toch dicht blijven..... En die andere 2 dozen met emmers blijven ook al dicht...
[afbeelding]
YaY voor meneer Conleche!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb meneer Conleche zover gekregen dat ie ook wat doneert. Of ik het ff wil voorschieten, want hij heeft z'n bankpas niet bij de hand........(verder is het een schat hoor; hij laat al iedere maand automatisch overschrijven naar de wspa, je weet wel, van die ellendige beren-spot).
O ja de foto van Bink tussen de emmers:![]()
tof van jullie dat het toch op FP mocht komenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hehe kijk hem zitten![]()
Tof van Starink.
Daar doe ik het niet voorquote:Op donderdag 6 september 2007 18:09 schreef purplerose het volgende:
Meneer Ingetje leek toch op Meneer Greys?
Er staat er eentje in mijn fobo, samen met ons hondje.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
YaY voor meneer Conleche!
Hebben we ook een pic van die meneer zodat we ff kunnen kijken of die net zo smakelijk is als meneer greys en meneer Ingetje![]()
spiekt: ook niet onsmakelijkquote:Op donderdag 6 september 2007 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Er staat er eentje in mijn fobo, samen met ons hondje.
Maar géén Eddie Vedderquote:Op donderdag 6 september 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
spiekt: ook niet onsmakelijk![]()
![]()
Ik googelde die Eddie net even, (kende hem niet zo van gezichtquote:Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
Neeeeee, zover is die ook weer niet nee
sjucht ende glijEddie
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
Neeeeee, zover is die ook weer niet nee
sjucht ende glijEddie
Ja de eerste keer zat ik echt zo vanquote:Op donderdag 6 september 2007 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik googelde die Eddie net even, (kende hem niet zo van gezicht). Anyway: jouw B&H topic komt als 2e tevoorschijn
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mn zusje een link naar t asiel van Beilen gedaan, dag Birmaan![]()
![]()
Valt het op?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lekker manipulatief ding ben de toch ook. JIJ wil een kat en wel een Birmaan en nu wil opeens je zusje de kat
Die kan zeggen: ja, hallo... Kay heeft al twee konijnen en nu wil ik een kat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Evertquote:Op donderdag 6 september 2007 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog wat Evert foto's voor jullie. Helaas moet ik zo weg en ben ik het kabeltje voor foto's kwijtdus ik hoop vanavond of morgen iets te kunnen posten.
Creepy iddquote:Op donderdag 6 september 2007 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=Hm2BdCbZkKY
Op 1 of andere manier vind ik dit echt creepy. Maar katjes zijn wel lief
Is hier ookquote:Op donderdag 6 september 2007 19:52 schreef Greys het volgende:
Northern!Ieuw!
(Zitten jullie nou ook 23 keer op F5 te drukken voordat je weer iets kunt posten, of ligt het nou gewoon aan hier en zit ik me aan te stellen?![]()
)
Heb alvast een fotootje gemaaktquote:Op donderdag 6 september 2007 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Bink op You Tube! Aaaah, alsjeblieft?
![]()
Ze mag best een speeltje hebben toch? Ze bewaakt alles ook heel goed![]()
Kga even lezen, dank je!quote:Op donderdag 6 september 2007 19:58 schreef senesta het volgende:
Ze doen echt hun stinkende best om het op te lossen.
Er staan overgens een mooie uitleg over de problemen door Iteejer in FB
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb meneer Conleche zover gekregen dat ie ook wat doneert. Of ik het ff wil voorschieten, want hij heeft z'n bankpas niet bij de hand........(verder is het een schat hoor; hij laat al iedere maand automatisch overschrijven naar de wspa, je weet wel, van die ellendige beren-spot).
O ja de foto van Bink tussen de emmers:![]()
Hele leuke toys! Alleen hij kijkt er nooit naar om! Dus dat is dan een goeie ruil, als het van jullie mag?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:15 schreef purplerose het volgende:
Rat? Welke rat?
Maar Bink mag dat speeltje best houden hoor als ie er zo gek van is, hij levert minstens 4 van zijn toys in![]()
Hier het speelgoed dat Bink in ruil geeft:quote:Op donderdag 6 september 2007 20:22 schreef NorthernStar het volgende:
Een blauwe tennisbal met een stuk touw er doorheen. Hey het is maar waar je blij mee bent als hond.![]()
Supergrappig beestje.Oh sorry, stoere Bink
bedoel ik natuurlijk.
Zelfde euvel als Zwollequote:Op donderdag 6 september 2007 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Echt top, deze actie!
Jammergenoeg staat een ander opvangcentrum me nu ff dichter aan het hart (degene waar ik mijn katjes vandaan heb), en wel hierom:
http://www.brabantsdagbla(...)l/article1823877.ece
Aaaah gossiequote:Op donderdag 6 september 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
Goed zeg!!!! Die lijst!!!
[..]
Hier het speelgoed dat Bink in ruil geeft:
[afbeelding]
Postbank naar Postbankquote:Op donderdag 6 september 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEE, wat een goed nieuws!!!! Onwijs bedankt, ook voor je moeder!
Van Postbank naar Postbank, toevallig? Of vanaf een andere bank?
Ik zal morgen weer ff een tussenstandje melden!
Owww DAT bedoelde je!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
Ja ik vroeg al aan ingetje waar ik dr moest plaatsen Greys maar nog geen antwoord gehad
Dat is superlief, maar Fe203 rijdt al vrij ver waarschijnlijk bij een andere rit, dus als het in de Smart past, doen we deze met mijn auto en benzinequote:Op donderdag 6 september 2007 21:36 schreef purplerose het volgende:
Past die niet in de smart dan past die wel in Fe zn auto
Als je dat kopje ziet moet toch gewoon lachen. Zo een beetje afwachtend Wat gaan we doen? Gaan we spelen? Blij doen? Ja heh?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
Northern, wat leuk dat jij als man zijnde Bink leuk vindt! Meestal hebben mannen het niet zo op van die kleine hondjes, die vinden ze niet stoer genoeg! Maar Bink is natuurlijk wel heel stoer, da's ook de enige kleine terriër in het land die WEL van zwemmen houdt, geloof ik![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je dat kopje ziet moet toch gewoon lachen. Zo een beetje afwachtend Wat gaan we doen? Gaan we spelen? Blij doen? Ja heh?![]()
550
Ik zit nog te denken of ik een donatie of een doosje met hondenkluifjes knaagdierenknabbels en kattensnoepjes zal doen. Dat laatste vind ik eigenlijk leuker.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je dat kopje ziet moet toch gewoon lachen. Zo een beetje afwachtend Wat gaan we doen? Gaan we spelen? Blij doen? Ja heh?![]()
550
Ik zit nog te denken of ik een donatie of een doosje met hondenkluifjes en kattensnoepjes zal doen. Dat laatste vind ik eigenlijk leuker.
Van die duntjes, toch? In van die kleine zakjes? Die ruiken zelfs lekker!quote:
Ik zal het haar even mailen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat best mag hoor, als we met al die spullen aan komen zetten!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef purplerose het volgende:
Lief NS![]()
Greys, zou het een idee zijn als we het asiel ff emailen om te laten weten dat we dus graag foto's enzo willen maken met speeltjes en dekens en snoepjes enzo
Vast wel! Maar mag ik voor de zekerheid wat Eddie horen onderweg, als geestelijke ondersteuning?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:57 schreef Greys het volgende:
Had ik al gezegd dat ik je lief vind?
Purple, het is ongeveer drie kwartier heen en drie kwartier terug, durf je dat aan met mij?![]()
Naja, dan weet ze iig dat we niet dingen droppen en gelijk wegrennenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het haar even mailen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat best mag hoor, als we met al die spullen aan komen zetten!
Die zijn wel hoerig duur heb ik gezien in de winkel en er zitten geloof ik maar 2 staafjes in zo een zakje toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die duntjes, toch? In van die kleine zakjes? Die ruiken zelfs lekker!
Dan kiest ie maar iets minder hoerig duursquote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die zijn wel hoerig duur heb ik gezien in de winkel en er zitten geloof ik maar 2 staafjes in zo een zakje toch?
in de lijstquote:Op donderdag 6 september 2007 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kiest ie maar iets minder hoerig duursDie katten vinden het vast lekker, wat hij ook kiest
Hara, waar staat dat? Ik ben scheel, denk ik
Nee ik had een kwartet en toch net nietquote:Op donderdag 6 september 2007 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi Purple...![]()
Je doelde zeker op de avatars onder elkaar?![]()
Ja ik werk bij wooning, maar bij bouwmarkt gedeelte...quote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
MrSpliffy!!!!![]()
Hihi, wat een enthousiasme... en geheel terecht!
Bedank ze maar hartelijk (jij werkt toch bij Wooning? Heeft dat met Starink te maken?) namens ons en zeg nogmaals dat de foto's van de overhandiging na 22 september naar ze toe komen!
(En ik moest erg lachen om je "that's a lot of cookie!") En nogmaals: super tip, je ziet het!
Ingetje!Ik begon me al zorgen om je te maken!
![]()
hahaha nee doe dat maar niet... Staat beetje raar voor een assistent bedrijfsleider he!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:16 schreef Greys het volgende:
Wooning zit nog steeds op het paralelweggetje langs de N209?
Mag het ook dinsdag? Dan ben ik om 13.00 uur klaar namelijk, dan kan ik rond 13.15 uur bij jou zijn, past dat? En moet ik dan vragen naar Spliffy?
Tnx!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:22 schreef Popples het volgende:
Partytent! - Prowl - Panningen (Venlo) we hebben ook nog een mand.
Ohhhh! De laatste keer dat ik keek was je spamquote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, is je mailbox haast al vol met lieve mailers?
Mijn gespam niet meegerekend dan he?![]()
Ow ik rij niet ook mee naar MrSpliffy?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Dinsdag ben ik om 13.00 uur klaar met werken, dan heb ik 's middags vrij en haal ik de spullen van Spliffy. En dan breng ik dat thuis in Bleiswijk en dan daarna spreken wij even een tijd af voor Vianen! Komt allemaal goed!![]()
Ja joh laat ons nog langer in spanning!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
Kabel is gevonden, maar ik ga eerst vriendin lief naar een feest brengen.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
Verzacht het een beetje als ik zeg dat Evert op dit moment languit op een kleed ligt te genieten van ehhh... mijn aanwezigheid?
Dat is juist veel lastiger als ik jou eerst zou ophalen...quote:Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow ik rij niet ook mee naar MrSpliffy?Dan hoef je ook maar 1x heen en weer rijden
awwwwwwwwquote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
Verzacht het een beetje als ik zeg dat Evert op dit moment languit op een kleed ligt te genieten van ehhh... mijn aanwezigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |