Hier het speelgoed dat Bink in ruil geeft:quote:Op donderdag 6 september 2007 20:22 schreef NorthernStar het volgende:
Een blauwe tennisbal met een stuk touw er doorheen. Hey het is maar waar je blij mee bent als hond.![]()
Supergrappig beestje.Oh sorry, stoere Bink
bedoel ik natuurlijk.
Zelfde euvel als Zwollequote:Op donderdag 6 september 2007 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Echt top, deze actie!
Jammergenoeg staat een ander opvangcentrum me nu ff dichter aan het hart (degene waar ik mijn katjes vandaan heb), en wel hierom:
http://www.brabantsdagbla(...)l/article1823877.ece
Aaaah gossiequote:Op donderdag 6 september 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
Goed zeg!!!! Die lijst!!!
[..]
Hier het speelgoed dat Bink in ruil geeft:
[afbeelding]
Postbank naar Postbankquote:Op donderdag 6 september 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEE, wat een goed nieuws!!!! Onwijs bedankt, ook voor je moeder!
Van Postbank naar Postbank, toevallig? Of vanaf een andere bank?
Ik zal morgen weer ff een tussenstandje melden!
Owww DAT bedoelde je!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
Ja ik vroeg al aan ingetje waar ik dr moest plaatsen Greys maar nog geen antwoord gehad
Dat is superlief, maar Fe203 rijdt al vrij ver waarschijnlijk bij een andere rit, dus als het in de Smart past, doen we deze met mijn auto en benzinequote:Op donderdag 6 september 2007 21:36 schreef purplerose het volgende:
Past die niet in de smart dan past die wel in Fe zn auto
Als je dat kopje ziet moet toch gewoon lachen. Zo een beetje afwachtend Wat gaan we doen? Gaan we spelen? Blij doen? Ja heh?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
Northern, wat leuk dat jij als man zijnde Bink leuk vindt! Meestal hebben mannen het niet zo op van die kleine hondjes, die vinden ze niet stoer genoeg! Maar Bink is natuurlijk wel heel stoer, da's ook de enige kleine terriër in het land die WEL van zwemmen houdt, geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |