Nu al teveel bierquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Ynske het volgende:
Je bent mooi, maar als ik je mag zoenen ben je ook nog eens lief!
Trustequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga slapen, fijne avond nog verder.![]()
![]()
nee teveel te doen op een avond nu t zomerseizoen weer over isquote:
Misschien moet je de zoekfunctie 's loslaten op dat 'plompzakken'quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Ynske het volgende:
Iets over plompzakken, grote tieten borsten
Zin in bier!
nee dat doe ik bewust nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je de zoekfunctie 's loslaten op de 'plompzakken'.
Is dat dit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je de zoekfunctie 's loslaten op dat 'plompzakken'.
Vergeef me dan maar dat ik net zo hard lachtequote:
geen probleemquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Vergeef me dan maar dat ik net zo hard lachte.
neeeeheeeeequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Yns google eens op plompzakken en lees dan de 1e link eens
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Yns google eens op plompzakken en lees dan de 1e link eens
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]you sick fuck
Ik heb nog wel een filmpje wat duikboot.mpeg heet
Hequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]you sick fuck
Ik heb nog wel een filmpje wat duikboot.mpeg heet
Nou, ik denk niet dat je het echt wilt zienquote:
nee daarom juistquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat je het echt wilt zien
enneh wat doet dat op jouw pcquote:
Resideren, een paar honderd kilobytes in beslag nemen, veel meer niet eigenlijk.quote:
Een tof knuffeltje. Een wat duurdere cadeaubon van Prenatal zodat ze zelf leuke kleertjes kan uitzoeken daar. Of ehm, Een treintje met de lettertjes van de naam van het kindjequote:Op woensdag 5 september 2007 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, als een hele goede vriendin van je net moeder geworden is, en je gaat daar langs om het schepsel te inspecteren, wat zou je dan mee kunnen nemen? Sokjes hebben ze geloof ik al
Wel oké. Nog steeds beperkt aan het werk. Vandaag van half 12 tot half 3.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukja hoor, net op kantoor
Hoe is't kopke?
Dat lijkt me echt een kutkado om te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
Een tof knuffeltje. Een wat duurdere cadeaubon van Prenatal zodat ze zelf leuke kleertjes kan uitzoeken daar. Of ehm, Een treintje met de lettertjes van de naam van het kindje.
Like duh. Als het van jou af komt wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me echt een kutkado om te krijgen
Rest zijn goeie ideeën![]()
Is dit een tof knuffeltje denk je? [afbeelding]
Da's een goeie voor mensen die treinen willen koppenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een tof knuffeltje denk je? [afbeelding]
koffie is alleen al kutquote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
lauwe koffie is kut, en een klapperend netwerk nog veel kutter
Volgens mij zijn alle dierentuinen op zondag druk. Dan maakt het niet al te veel uit waar je heen gaat wat dat betreftquote:Op woensdag 5 september 2007 11:46 schreef Ynske het volgende:
marc, zou artis erg druk zijn zondag?
ben aan t twijfelen, of k naar arnhem zou rijden, of toch maar gewoon richting artis fo blijdorp of iets dergelijks
dank je, zit een beetje te stoeien met manieren van bewerkingquote:Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef buzzer het volgende:
Die zijn mooi geworden
Ik heb ze helaas niet gefotografeerd...
Flesjequote:
Nou, dan kan je dus weer terugquote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef es70 het volgende:
Ik heb maar 20 foto's gemaakten volgens mij zit er niet eens iets postwaardigs bij
.
quote:
daar heb ik niets aan. dan hang ik er maar bij, en leer nog niets extra'squote:Op woensdag 5 september 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
GOTGLOEIENDE TERINGPOKKE
Dan ga je leuk een nachtje organiseren met Shark en PdH of zo. Veel leuker, minstens zo leerzaam, en ook gratisser. EN gratis brownies.
Lijkt je dat niet een iets handiger idee?
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:wat een kleur zeg, het lijkt wel een neger
Onzin. Dat is echt onzin en de weet je best. Best okeeje kerels, die graag iemand anders instructie geven. Lanceer dat gewoon ff in FOT, ik weet zeker dat er best mensen oren naar zullen hebbenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:43 schreef Ynske het volgende:
daar heb ik niets aan. dan hang ik er maar bij, en leer nog niets extra's
Ja, hoiquote:Op woensdag 5 september 2007 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Dat is echt onzin en de weet je best. Best okeeje kerels, die graag iemand anders instructie geven. Lanceer dat gewoon ff in FOT, ik weet zeker dat er best mensen oren naar zullen hebben
en toch is dat geen onzin. bij mij zit het gevoel gewoon verkeerd, P is heel lief, shark ken ik niet echt, maar als ik dat zoals jij lanceert in FOT, dan voel ik weer heel erg het moeten presteren. het is gewoon geen optiequote:Op woensdag 5 september 2007 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Dat is echt onzin en de weet je best. Best okeeje kerels, die graag iemand anders instructie geven. Lanceer dat gewoon ff in FOT, ik weet zeker dat er best mensen oren naar zullen hebben
Nou ja, misschien, tenzij je het van tevoren gewoon goed duidelijk maakt wat de bedoeling is natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:02 schreef Ynske het volgende:
als ik dat zoals jij lanceert in FOT, dan voel ik weer heel erg het moeten presteren.
Zijn ze aan het opbouwen ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 15:54 schreef es70 het volgende:
De kermis is er nog niet eens en ik word er al knetterdol van.
Leuke muziek weer?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:54 schreef es70 het volgende:
De kermis is er nog niet eens en ik word er al knetterdol van.
Nee, da's morgen pas. Elk gesprek hier gaat over die stomme kermis... Vooral de vraag 'hoeveel dagen ga je' schijnt belangrijk te zijn. En als je dan zegt 'we gaan alleen zondag met de kinderen even' kijken ze je aan of ze water zien brandenquote:
Altijdquote:
Ga je voor mij koken?quote:
quote:
Beetje jammer dat 'ie klein en duur isquote:
jah hequote:Op woensdag 5 september 2007 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
Even die foto-meet SC/topic gekeken, en wat een mooie en leuke foto's
Jaquote:Op woensdag 5 september 2007 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 'ie klein en duur is.
wel doen hequote:Op woensdag 5 september 2007 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Zo weer een aantal vacatures gezien die mogelijk wat zijn, Van het weekend maar eens kijken of ik wat stuur
Het wordt me steeds duidelijker dat ik nooit op dat soort meets moet gaan komenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
Even die foto-meet SC/topic gekeken, en wat een mooie en leuke foto's
wat uitgetestquote:Op woensdag 5 september 2007 18:22 schreef Ynske het volgende:
We hebben Justeat uitgetest vandaag, ben benieuwd.
Oh dat wat net nog Hapgids was?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:22 schreef Ynske het volgende:
We hebben Justeat uitgetest vandaag, ben benieuwd.
die site van Fles, voor het bezorgen van etenquote:
ideaal, gewoon een portal van alle bezorgketens bij jou in de buurtquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wat net nog Hapgids was?
ah datquote:Op woensdag 5 september 2007 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wat net nog Hapgids was?
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt me steeds duidelijker dat ik nooit op dat soort meets moet gaan komen![]()
Dat lijkt me niet zo handigquote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef Ynske het volgende:
we dachten alleen dat het ook mogelijk was om vanuit 1 bestelling meerdere restaurants te gebruiken
maar dsat was niet zo
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo handig
Dan gaan die marokkanen voor de deur staan knokken om broodroof etc
Hebben we het over gehad hequote:Op woensdag 5 september 2007 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]hoezo dat dan?
heb bijna niemand gezien
als je niet wilt socializen hoeft dat helemaal niet
Als je niet met je smoel op het net wil, dan is dat maar beter van niet iddquote:Op woensdag 5 september 2007 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt me steeds duidelijker dat ik nooit op dat soort meets moet gaan komen![]()
ach joh, gewoon doen, en niets van aantrekkenquote:
Dat ook liever niet, maar dat was het punt nietquote:Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet met je smoel op het net wil, dan is dat maar beter van niet idd
Nee, juist die modellen meets gaat het omquote:Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach joh, gewoon doen, en niets van aantrekken
ook niet van die doos
Nou ziequote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zieanders was je van de honger omgekomen
Ik heb je gered
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Ligt het nu aan het product of aan jou, dat er regelmatig iets kaduk gaat bij jouw fles?
Dan had je minder kapot gemaakt?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik had nooit de IT in moeten rollen
Mwoa, dan had ik andere dingen kapot gemaaktquote:Op woensdag 5 september 2007 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan had je minder kapot gemaakt?Goede ITer ben je.
Waarom ben je dan niet bij een sloop bedrijf begonnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dan had ik andere dingen kapot gemaakt
Toen ik 7 was noemde mijn pa me al "Jacobus de Sloper"
ja, leuk, bij de tokkies op Vinkenslag hmmquote:Op woensdag 5 september 2007 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet bij een sloop bedrijf begonnen.![]()
De tokkies waren toch werkeloos?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, leuk, bij de tokkies op Vinkenslag hmm
archimeet in Rtd? Nou, waarom nietquote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef Ynske het volgende:
Sooow Fles, jij komt dus ook de 16e
nee dat is de 15equote:Op woensdag 5 september 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
archimeet in Rtd? Nou, waarom niet
Oh ja, toffiteitquote:Op woensdag 5 september 2007 21:35 schreef Ynske het volgende:
16e is OUD-Kids schieten in Utrecht, Julianapark
quote:
Gaan joh, is echt wat voor jou, foto's maken in de stromende regenquote:
Precies.quote:
Misschien kom ik dan de dag door zonder gek te wordenquote:Op donderdag 6 september 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Nu al?!!
Toch weer een plek op het dakquote:Op donderdag 6 september 2007 09:00 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Ik voel me vandaag eens een pak frisser.. Misschien omdat ik een leuke avond in het verschiet heb met een etentje op restaurant
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:54 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien kom ik dan de dag door zonder gek te worden
que?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kom ik dan de dag door zonder gek te worden
Yep, heb gisteren weer leuke vacatures gezien, dus van het weekend rustig een paar sollicitaties maken?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Marc: geen idee om een andere werkgever te gaan zoeken? Waar je jezelf niet gek laat maken
Yep, het is weer zover,quote:Op donderdag 6 september 2007 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het weet zo ver?
Goedemorgen allen.![]()
![]()
Dat vraagteken zou je eigenlijk moeten weglaten. Solliciteren.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, heb gisteren weer leuke vacatures gezien, dus van het weekend rustig een paar sollicitaties maken?
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vraagteken zou je eigenlijk moeten weglaten. Solliciteren.![]()
Alleen zit ik met die studiequote:Op donderdag 6 september 2007 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vraagteken zou je eigenlijk moeten weglaten. Solliciteren.![]()
Je doet een studie via je werkgever?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zit ik met die studie
Nee, doe een studie die bijna af is, en zit te wachten op een stagevrijstelling. Tot die tijd is het zo moeilijk zeggen hoe ik er precies voorsta.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je doet een studie via je werkgever?
Er had wel meer gekund, maar het is nou eenmaal niet zoquote:
solliciteren kan altijd, wie zegt dat je meteen een nieuwe baan hebtquote:Op donderdag 6 september 2007 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, doe een studie die bijna af is, en zit te wachten op een stagevrijstelling. Tot die tijd is het zo moeilijk zeggen hoe ik er precies voorsta.
Je kan toch solliciteren, je doet die studie nu ook naast je werk. Maakt danquote:Op donderdag 6 september 2007 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er had wel meer gekund, maar het is nou eenmaal niet zo
Yep, maar het is wel zo handig als ik kan aangeven wat ik nog precies moet. En moet ergens mogen afstuderen. Weet dat dat hier iig wel kanquote:Op donderdag 6 september 2007 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan toch solliciteren, je doet die studie nu ook naast je werk. Maakt dan
toch geen verschil. Of wil je percé het eerst afmaken en dan ander werk?
Je kan toch bij de sollicitatie (wanneer het zover is) aangeven dat je nog bezig bent met een studie waar ook afstuderen bij zit?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maar het is wel zo handig als ik kan aangeven wat ik nog precies moet. En moet ergens mogen afstuderen. Weet dat dat hier iig wel kan
Jawel, alleen wil ik dan ook kunnen aangeven of ik nog stage moet lopen of nietquote:Op donderdag 6 september 2007 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan toch bij de sollicitatie (wanneer het zover is) aangeven dat je nog bezig bent met een studie waar ook afstuderen bij zit?
maar dan nogquote:Op donderdag 6 september 2007 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, alleen wil ik dan ook kunnen aangeven of ik nog stage moet lopen of niet
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch weer een plek op het dak
WHZ.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:59 schreef buzzer het volgende:
In ieder geval heel veel succes met solliciteren
Valt toch wel meequote:Op donderdag 6 september 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Boh, wat is het koud.
T is vies warm zelf als je fietst. Zweet me de te****quote:Op donderdag 6 september 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Boh, wat is het koud.
hier ook totaal bezweetquote:Op donderdag 6 september 2007 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vies warm zelf als je fietst. Zweet me de te****
Hoe is het? Al naar de neuroloog geweest?
Heb je niet een vuilniszak die je alvast kan gaan vullen?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook totaal bezweet
zit nu in een kamer waar ik totaal geen poot meer kan verzetten zonder ergens op te staan
ik wilde dat ik niet zoveel spullen en troep had
kan nu zelfs niets weggooien
deur staat euhm helemaal geblokkeerd
ben nu bezig met kleine zakjes te vullen, vuilniszakken gaan de stortkoker niet af helaasquote:Op donderdag 6 september 2007 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je niet een vuilniszak die je alvast kan gaan vullen?
Hoezo lukt dat niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef Ynske het volgende:
Iemand zin om te helpen
moet mijn bed uiteenslopen
t lukt niet om 2 meter binnen een breedte van 2.80 te draaien
krijg de draai niet gehaaldquote:
Bed schuinhouden dan? kan je vaak met een stukje minder ruimtequote:
kan ik niet tillen, maar t is uiteindelijk geluktquote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bed schuinhouden dan? kan je vaak met een stukje minder ruimte
Jahquote:Op donderdag 6 september 2007 16:24 schreef Ynske het volgende:
lekker zoetjes Es
Jahquote:
Oh okee, dan ish et goedquote:Op donderdag 6 september 2007 16:37 schreef es70 het volgende:
Jah. De laatste keer dat ik checkte was ik ook gewoon nog steeds een wij vrouw
. En dan mag dat
.
hier totaal niet, mn bed ligt nog helemaal volquote:
tsss, snel en veel is een heel slechte combiquote:Op donderdag 6 september 2007 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
Weinig op dat ik snel veel moet afvallen na
je moet watquote:En moet bijna even van mijn med af om iets te laten wegbranden en snijden in mijn gezichtDus weer extra bloedprikken
Ik ben iets te zwaar zeg maar. Dus er moet nu snel en boel af en daarna moet het gecontroleerdquote:Op donderdag 6 september 2007 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss, snel en veel is een heel slechte combi
mn enig lekker zittende broek hier past niet meer
zakt van mn kont af
Stoppen met mijn bloedverdunners. Als hij nu gaat snijden loop ik leegquote:je moet wat
dat je te zwaar bent snap ik. maar er word juist steeds op gehamerd door artsen dat het slecht is om snel af te vallen, daarom vind ik het vreemd dat ze je nu juist adviseren snel en veel af te vallenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben iets te zwaar zeg maar. Dus er moet nu snel en boel af en daarna moet het gecontroleerd
[..]
aaaaahquote:Stoppen met mijn bloedverdunners. Als hij nu gaat snijden loop ik leeg
Ach, een deel kan ik wel snel kwijt zonder schadequote:Op donderdag 6 september 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je te zwaar bent snap ik. maar er word juist steeds op gehamerd door artsen dat het slecht is om snel af te vallen, daarom vind ik het vreemd dat ze je nu juist adviseren snel en veel af te vallen
ok als je gezondheid dusdanig in gevaar is dat je anders het niet overleeft, dan snap ik het wel een beetje maar dan zou ik zelf als ik een arts was dat onder begeleiding laten doen
Niet neequote:aaaaah
das niet handig nee
dat gaat de goede kant opquote:Op donderdag 6 september 2007 19:11 schreef Ynske het volgende:
de vloer is om van te eten
helft van de kamer is klaar
nu alles nog wat op mijn bed ligt
dat valt niet echt mee inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
eens kijken of het me gegund is een post te plaatsen vanavond
Deze is iig geluktquote:Op donderdag 6 september 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
het mag wel in de moederneukende krantquote:
moest wel lachen om deze uitlegquote:Op donderdag 6 september 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Had je daar niet zojuist een ideale oplossing voor ontdekt?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:03 schreef Ynske het volgende:
t enige dat minder is, dat ik nu moe ben en eigenlijk nog moet koken
dat wel, maar t is gezonder nu gewoon te kokenquote:Op donderdag 6 september 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je daar niet zojuist een ideale oplossing voor ontdekt?
quote:
Dat had ik ook al gelezen.. Wel een goed begrijpelijke avond, enkel pakken zij het waarschijnlijk toch verkeerd aan. Een grote DB kan niet de reden zijn dat het traag is, aangezien je dan de DB zal optimaliseren..quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens wat koken denk ik
over een half uurtje of zo
optimaliseren kan ook maar tot op zekere hoogte. Daarna komen de queries (dmv views, indexen etc). En als de database server de connecties niet meer aan kan (dus niet sneller meer kan inpakken om in die metafoor te blijven) dan moet er power bij. Ik heb het idee dat de server nog sneller kan inpakken, maar goed, als je een tweede inpakker inhuurt los je het ook opquote:Op donderdag 6 september 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gelezen.. Wel een goed begrijpelijke avond, enkel pakken zij het waarschijnlijk toch verkeerd aan. Een grote DB kan niet de reden zijn dat het traag is, aangezien je dan de DB zal optimaliseren..
Maar ach, ik ga me niet druk maken.. Dan maar even wat anders doen
Mja, en dat afvangen middels een load balancer. Helaas zal FOK! hier waarschijnlijk geen geld voor hebben, en moeten we het doen met de spullen die ze nu hebben.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
optimaliseren kan ook maar tot op zekere hoogte. Daarna komen de queries (dmv views, indexen etc). En als de database server de connecties niet meer aan kan (dus niet sneller meer kan inpakken om in die metafoor te blijven) dan moet er power bij. Ik heb het idee dat de server nog sneller kan inpakken, maar goed, als je een tweede inpakker inhuurt los je het ook op
Alhoewel het nu weer lekker gaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:10 schreef Ynske het volgende:
t boeit me niet wat ze eraan doen
als ze er maar wat aan doen
Ja, en als Iteejer nog een keer de rafels aan zijn tong lult dan sponsort Dell wel weer een paar servers zoals 3 jaar geleden, maar ERGENS houdt het op natuurlijk. Dan gaat het een tijdje goed, en over anderhalf jaar zitten we weer tegen hetzelfde gezeik aan te hikkenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, en dat afvangen middels een load balancer. Helaas zal FOK! hier waarschijnlijk geen geld voor hebben, en moeten we het doen met de spullen die ze nu hebben.
quote:
Cola lightje hierquote:Op donderdag 6 september 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe mij maar een grote koele fles Spa Reine
Bierrrrrrquote:Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, wat hij "aan het drinken is"
Inmiddels dan he
ja lekker, zit ik net aan de spa, gaat ineens iedereen bier drinkenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Bierrrrrr. Londen is niet goed voor me
.
Spaquote:Op donderdag 6 september 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker, zit ik net aan de spa, gaat ineens iedereen bier drinken
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:55 schreef Ynske het volgende:
owjah heb nu een Hyperactieve hamster
had zn holletje ook schoongemaakt. onderin houtsnippers maar niet in holletje
daar alleen tissues in gedaan
nu issie als een razende roeland houtsnippers aan het vervoeren
GMTAquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:55 schreef Ynske het volgende:
owjah heb nu een Hyperactieve hamster
had zn holletje ook schoongemaakt. onderin houtsnippers maar niet in holletje
daar alleen tissues in gedaan
nu issie als een razende roeland houtsnippers aan het vervoeren
De hardwerkende razende roeland.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
ik dacht dat ie alleen houtsnippers verzamelde
nu gaat ie ook nog gras en tissues uit de andere kooi ophalen door een buizenstelsel
doe je dr niets mee mee?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb nog een hele berg/zak van die houtsnippers in mijn tuinhuisje staan.![]()
Nee man, Spa is echt stukken lekkerder dan het kraanwater hierquote:Op donderdag 6 september 2007 21:49 schreef es70 het volgende:
Spa. Dan kan je net zo goed kraanwater drinken... Goudgeel gerstenat enzo
.
We hebben het altijd gebruikt voor het konijn, net zo'n baal gekocht en toen stierf hij.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe je dr niets mee mee?
en is t van die houtvezel voor konijnen/cavia/hamsters?
Heeft de hamster 2 kooien dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
ik dacht dat ie alleen houtsnippers verzamelde
nu gaat ie ook nog gras en tissues uit de andere kooi ophalen door een buizenstelsel
quote:
gaat niet, rusjes kunnen maar samen tot ze 3 weken zijn, daarna gaan ze vechten en bijten ze de zwakste dood. en dat wil ik niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
moet er niet een speelmaatje bij? Met zijn twee is het veul leuker toch?
Niks wat ik niet al jaren met massa's andere sticks doe. Het is gewoon een klotedingquote:Op donderdag 6 september 2007 22:36 schreef Ynske het volgende:
wat doe je daar dan mee fles?
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks wat ik niet al jaren met massa's andere sticks doe. Het is gewoon een kloteding
quote:
Die drink ik dan ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en Grimbergen Blond is echt goor bier
Er moet een oplossing komen dat ook op de langere termijn nog werkbaar isquote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en als Iteejer nog een keer de rafels aan zijn tong lult dan sponsort Dell wel weer een paar servers zoals 3 jaar geleden, maar ERGENS houdt het op natuurlijk. Dan gaat het een tijdje goed, en over anderhalf jaar zitten we weer tegen hetzelfde gezeik aan te hikken
Jij ook alquote:Op donderdag 6 september 2007 21:29 schreef Ynske het volgende:
tijd om nog een flesje desperado's open te trekken
damn ben bijna verslaafd
Bitchfight!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:20 schreef leonieke het volgende:
Is het vandaag "geef-kritiek-op-uw-collega's-dag" ofzo?
"Wow Leonie, je ziet er echt wel slecht uit vandaag!" was de eerste reactie vandaag.
Tegen een vrouw met een ochtendhumeur moet je zoiets dus niet zeggen![]()
![]()
Hm. Nee hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |