Nu al teveel bierquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Ynske het volgende:
Je bent mooi, maar als ik je mag zoenen ben je ook nog eens lief!
Trustequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga slapen, fijne avond nog verder.![]()
![]()
nee teveel te doen op een avond nu t zomerseizoen weer over isquote:
Misschien moet je de zoekfunctie 's loslaten op dat 'plompzakken'quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Ynske het volgende:
Iets over plompzakken, grote tieten borsten
Zin in bier!
nee dat doe ik bewust nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je de zoekfunctie 's loslaten op de 'plompzakken'.
Is dat dit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je de zoekfunctie 's loslaten op dat 'plompzakken'.
Vergeef me dan maar dat ik net zo hard lachtequote:
geen probleemquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Vergeef me dan maar dat ik net zo hard lachte.
neeeeheeeeequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Yns google eens op plompzakken en lees dan de 1e link eens
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Yns google eens op plompzakken en lees dan de 1e link eens
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]you sick fuck
Ik heb nog wel een filmpje wat duikboot.mpeg heet
Hequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]you sick fuck
Ik heb nog wel een filmpje wat duikboot.mpeg heet
Nou, ik denk niet dat je het echt wilt zienquote:
nee daarom juistquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat je het echt wilt zien
enneh wat doet dat op jouw pcquote:
Resideren, een paar honderd kilobytes in beslag nemen, veel meer niet eigenlijk.quote:
Een tof knuffeltje. Een wat duurdere cadeaubon van Prenatal zodat ze zelf leuke kleertjes kan uitzoeken daar. Of ehm, Een treintje met de lettertjes van de naam van het kindjequote:Op woensdag 5 september 2007 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, als een hele goede vriendin van je net moeder geworden is, en je gaat daar langs om het schepsel te inspecteren, wat zou je dan mee kunnen nemen? Sokjes hebben ze geloof ik al
Wel oké. Nog steeds beperkt aan het werk. Vandaag van half 12 tot half 3.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukja hoor, net op kantoor
Hoe is't kopke?
Dat lijkt me echt een kutkado om te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
Een tof knuffeltje. Een wat duurdere cadeaubon van Prenatal zodat ze zelf leuke kleertjes kan uitzoeken daar. Of ehm, Een treintje met de lettertjes van de naam van het kindje.
Like duh. Als het van jou af komt wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me echt een kutkado om te krijgen
Rest zijn goeie ideeën![]()
Is dit een tof knuffeltje denk je? [afbeelding]
Da's een goeie voor mensen die treinen willen koppenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een tof knuffeltje denk je? [afbeelding]
koffie is alleen al kutquote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
lauwe koffie is kut, en een klapperend netwerk nog veel kutter
Volgens mij zijn alle dierentuinen op zondag druk. Dan maakt het niet al te veel uit waar je heen gaat wat dat betreftquote:Op woensdag 5 september 2007 11:46 schreef Ynske het volgende:
marc, zou artis erg druk zijn zondag?
ben aan t twijfelen, of k naar arnhem zou rijden, of toch maar gewoon richting artis fo blijdorp of iets dergelijks
dank je, zit een beetje te stoeien met manieren van bewerkingquote:Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef buzzer het volgende:
Die zijn mooi geworden
Ik heb ze helaas niet gefotografeerd...
Flesjequote:
Nou, dan kan je dus weer terugquote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef es70 het volgende:
Ik heb maar 20 foto's gemaakten volgens mij zit er niet eens iets postwaardigs bij
.
quote:
daar heb ik niets aan. dan hang ik er maar bij, en leer nog niets extra'squote:Op woensdag 5 september 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
GOTGLOEIENDE TERINGPOKKE
Dan ga je leuk een nachtje organiseren met Shark en PdH of zo. Veel leuker, minstens zo leerzaam, en ook gratisser. EN gratis brownies.
Lijkt je dat niet een iets handiger idee?
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:wat een kleur zeg, het lijkt wel een neger
Onzin. Dat is echt onzin en de weet je best. Best okeeje kerels, die graag iemand anders instructie geven. Lanceer dat gewoon ff in FOT, ik weet zeker dat er best mensen oren naar zullen hebbenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:43 schreef Ynske het volgende:
daar heb ik niets aan. dan hang ik er maar bij, en leer nog niets extra's
Ja, hoiquote:Op woensdag 5 september 2007 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Dat is echt onzin en de weet je best. Best okeeje kerels, die graag iemand anders instructie geven. Lanceer dat gewoon ff in FOT, ik weet zeker dat er best mensen oren naar zullen hebben
en toch is dat geen onzin. bij mij zit het gevoel gewoon verkeerd, P is heel lief, shark ken ik niet echt, maar als ik dat zoals jij lanceert in FOT, dan voel ik weer heel erg het moeten presteren. het is gewoon geen optiequote:Op woensdag 5 september 2007 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Dat is echt onzin en de weet je best. Best okeeje kerels, die graag iemand anders instructie geven. Lanceer dat gewoon ff in FOT, ik weet zeker dat er best mensen oren naar zullen hebben
Nou ja, misschien, tenzij je het van tevoren gewoon goed duidelijk maakt wat de bedoeling is natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:02 schreef Ynske het volgende:
als ik dat zoals jij lanceert in FOT, dan voel ik weer heel erg het moeten presteren.
Zijn ze aan het opbouwen ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 15:54 schreef es70 het volgende:
De kermis is er nog niet eens en ik word er al knetterdol van.
Leuke muziek weer?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:54 schreef es70 het volgende:
De kermis is er nog niet eens en ik word er al knetterdol van.
Nee, da's morgen pas. Elk gesprek hier gaat over die stomme kermis... Vooral de vraag 'hoeveel dagen ga je' schijnt belangrijk te zijn. En als je dan zegt 'we gaan alleen zondag met de kinderen even' kijken ze je aan of ze water zien brandenquote:
Altijdquote:
Ga je voor mij koken?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |