quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:45 schreef Dromer het volgende:
Ja maar zij mogen het. Zij hebben een opleiding tot superman gevolgd en dan is het niet meer gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:45 schreef hamkaastosti het volgende:
gingen die niet naar dat bijna ongeluk heen?
Deze foto opsturen naar het politiebureau?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef Okiedokie86 het volgende:
Heheh, mja tis fraai maar wat doe je er tegen
Nou ik heb zo'n oorplugje bij mijn telefoon en die had ik in, mijn gsm lag dus op schoot..quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Talleke het volgende:
En wat deed jij dan met je telefoon in je hand achter het stuur? of had je m binnen een seconde aan de kant gezet en je telefoon gepakt?![]()
kwas al aan het denken om hem uit te printen en langs te gaan.. maja... of ze dat zo leuk zullen vinden?!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze foto opsturen naar het politiebureau?
Ze komen je heus niet thuis opzoeken hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
kwas al aan het denken om hem uit te printen en langs te gaan.. maja... of ze dat zo leuk zullen vinden?!
Ja.. op de foto wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Die politieauto staat gewoon stil. Dus wat zeur je nou?
Probeer jij eens een foto te schieten van een rijdende auto en kijk dan naar de wieldoppen van die rijdende auto op je foto.quote:
Nu lijkt het wel dat de auto voorgesorteerd staat en dus heeft gereden en dat later ook weer zal doen. Op het moment echter staan ze stil... (en moet TS niet zeiken...)quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Probeer jij eens een foto te schieten van een rijdende auto en kijk dan naar de banden van die rijdende auto op je foto.
kansloos. ze mogen ook prutsen aan de boorcomputer om gegevens op te vragen, mobilofoon, camera, zonder gordel rijden, op de vluchtstrook rijden e.d.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
kwas al aan het denken om hem uit te printen en langs te gaan.. maja... of ze dat zo leuk zullen vinden?!
Dat zeg ik toch... zie paar post er boven...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nu lijkt het wel dat de auto voorgesorteerd staat en dus heeft gereden en dat later ook weer zal doen. Op het moment echter staan ze stil... (en moet TS niet zeiken...)
Ik wordt moe van iemand als jou...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:59 schreef The_stranger het volgende:
Oh ja, vergeten:
Hoe zielig ben je als je de moeite neemt om een foto te maken als een politieagent iets doet wat niet mag? Alsof je een klein kind bent dat een pak onder zijn broek krijgt omdat je een snoepje gepakt hebt en dan al huilend een ander kind verlinkt omdat hij ook een snoepje gepakt heeft.
Wordt zo moe van dat soort huilies...
als je goed kijkt zie je ook zijn hand op het stuur idd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef Deadbeaf het volgende:
Hij stond idd still op dat moment, maar hij kwam over de brug wachtte voor een auto en sloeg af... al bellend... dus ja...
dat doet hij dus niet. hij is aan het rijden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Als je stilstaat in de auto mag het wel.
Maar vertel me nu eens wat je dan wilt bereiken met dit topic? Wat denk je dat er gaat gebeuren als je die foto inderdaad langsbrengt, of wat wil je dat er gebeurd?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:00 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
Ik wordt moe van iemand als jou...![]()
![]()
ze zijn niet altijd je vijand hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef Woffel het volgende:
Huh, zijn er echt mensen die de politieagent in dit topic gaan verdedigen?![]()
![]()
Tis maar de vraag of ze die gast kunnen achterhalenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze foto opsturen naar het politiebureau?
Nee en gelukkig zeg ik dat ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
ze zijn niet altijd je vijand hoor![]()
Fout, een vriend kreeg onlangs een boete. De motor moet ook nog eens uitstaan namelijk. Stoppen en aan de kant gaan is niet afdoende volgens de agenten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Wat ik wil bereiken met dit topic... moet ik iets bereiken dan??? We zitten hier in de klaagbaak... en wat doe ik in dit topic??? Juist klagen... heel goed..quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
als jij
Maar vertel me nu eens wat je dan wilt bereiken met dit topic? Wat denk je dat er gaat gebeuren als je die foto inderdaad langsbrengt, of wat wil je dat er gebeurd?
Ondanks de vermoeidheid, vraag ik me dat toch af, wat denk je dat het nut zal zijn?
Dat is onzin, ze zijn dus wel altijd je vijand. Niet zo naief hoor...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
ze zijn niet altijd je vijand hoor![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is onzin, ze zijn dus wel altijd je vijand. Niet zo naief hoor...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Blijkbaar wil je je frustratie kwijt door een topic als dit aan te maken. En daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:11 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken met dit topic... moet ik iets bereiken dan??? We zitten hier in de klaagbaak... en wat doe ik in dit topic??? Juist klagen... heel goed..
Dat is dus het nut.. klagen... en ik vraag me idd wel af wat ze zouden zeggen als ik langs zou gaan.
De politie zou het goede voorbeeld moeten geven, maar al te vaak blijkt dat ze dat niet doen. Dan hebben ze het recht ook niet om mij te bekeuren als ik eens iets fout doe... (althans dat is mijn mening)
Zoals ik al zei, ik ben benieuwd naar jouw beweegredenen.. En nee werk absoluut neit bij de politie en ja, ik krijg ook wel eens boetes, ben echter slim genoeg om ze voor het grootste gedeelte te omzeilen....quote:Maar wat wil jij eigenlijk bereiken met al dit gezeiks... of werk je soms zelf bij de politie???
![]()
Juist, dat de motor uitmoet weet niet iedereen, getuige die vriend van me...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:25 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Niet dus, je moet geparkeerd staan. Dat is dus op een parkeerplaats met je motor UIT!
Fout!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fout, een vriend kreeg onlangs een boete. De motor moet ook nog eens uitstaan namelijk. Stoppen en aan de kant gaan is niet afdoende volgens de agenten.
Je zag t wel eens bij Blik op de Weg, dat ze dus echt wachtte tot de bestuurder weg reed bij t stoplicht. "Even wachten tot ie gaat rijden".quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:25 schreef nokia6200 het volgende:
Niet dus, je moet geparkeerd staan. Dat is dus op een parkeerplaats met je motor UIT!
Neehoor, dat is nog precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zag t wel eens bij Blik op de Weg, dat ze dus echt wachtte tot de bestuurder weg reed bij t stoplicht. "Even wachten tot ie gaat rijden".Of dat nu veranderd is weet ik niet.
funquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
GeenStijl is er snel bij.
http://www.geenstijl.nl/
Mede gezien de hoge boete op het bellen onder het rijden brengt het blijkbaar een groot risico met zich mee. Leuke ontheffing dan, maar maak dan ook gebruik van je lichtshow op je dak oid..quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef kevin85 het volgende:
Verder snap ik de ophef niet van geenstijl bijv.
Want op het moment dat de politie bezig is met de uitvoering van hun politietaak hebben zij ontheffing van het RVV.
Dus op dat moment doen zij niks wat niet mag!
Niet-handsfree bellen valt namelijk onder het RVV.
Ik vind het ook niet het de schoonheidsprijs verdienen, maar daar heb ik het ook niet over.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:40 schreef Woffel het volgende:
[..]
Mede gezien de hoge boete op het bellen onder het rijden brengt het blijkbaar een groot risico met zich mee. Leuke ontheffing dan, maar maak dan ook gebruik van je lichtshow op je dak oid..
Het blijft natuurlijk hypocriet, ontheffing of niet..
Ik was trouwens al bang dat jij je vriendjes niet kwam verdedigen, maar gelukkig![]()
ze moeten traceren waar hij heen gebeld heeft. voor het zelfde geld belde zijn vrouw om te vragen of ze nog kruimige aardapels moest kopen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:46 schreef michiel5 het volgende:
Wat een huilies hier zeg.
Ga lekker bij de politie allemaal, dan mag je dingen die de gewone burger niet mag.
Ik zag trouwens laatst een agent lopen en die had gewoon een pistool aan zijn riem hangen, terwijl ik niet een een busje pepper-spray in mijn zak mag hebben
Al belt ie de moeder van Koos Spee om langs te komen voor wippie, de politie mag dingen die wij niet mogen, face it.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze moeten traceren waar hij heen gebeld heeft. voor het zelfde geld belde zijn vrouw om te vragen of ze nog kruimige aardapels moest kopen.
Zag je die agenten bij Wegmisbruikers laatst? 200 km/u over de snelweg. Over het goede voorbeeld gepsroken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef Woffel het volgende:
[afbeelding]
Naja misschien stond ie stil, dan zorgt deze collega wel voor het 'goede' voorbeeld.
Die is van de afdeling 'Voorlichting'. Dit is dus een voorlichting over hoe het niet moet!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef Woffel het volgende:
[afbeelding]
Naja misschien stond ie stil, dan zorgt deze collega wel voor het 'goede' voorbeeld.
Verdomd je hebt gelijk, vooral in deze context is dit echt een super argument. Huldequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:58 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Zag je die agenten bij Wegmisbruikers laatst? 200 km/u over de snelweg. Over het goede voorbeeld gepsroken!![]()
De auto stond in ieder geval niet geparkeerd of met de motor uit. Dit is een vrij drukke brug in Maastricht (als ik het goed zie boven de oude platte zaal/Maastricht Music Hall) en is de beste man bezig met afslaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Hoe kun je met die foto bewijzen dat die agent rijdt. Want dat zie ik er niet aan. Sterker nog, het lijkt veel meer alsof de beste man stil staat. Maar als iemand er anders over denkt, leg het me maar eens uit.
Juist... dat is precies de plaats der delict!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:17 schreef Suusz het volgende:
[..]
De auto stond in ieder geval niet geparkeerd of met de motor uit. Dit is een vrij drukke brug in Maastricht (als ik het goed zie boven de oude platte zaal/Maastricht Music Hall) en is de beste man bezig met afslaan.
Waar het mij simpelweg om gaat is het volgende:quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:27 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je je frustratie kwijt door een topic als dit aan te maken. En daar is niets mis mee.
Echter met die laatste zin kan ik het niet eens zijn. Ten eerste weet je niet alle feiten. Misschien kreeg de beste man wel via de telefoon een belangrijke tip door waardoor hij een diefstal kon oplossen danwel verijdelen. Kans is klein, maar wel mogelijk. In dat geval heeft het telefoontje meer goed gedaan dan slecht (ga ervan uit dat hij niet tegen iets aan is gereden). En weet je überhaupt of je wel of niet mogen telefoneren achter eht stuur zonder handsfree?
Ten tweede is de politie slechts een uitvoerende partij. Zij bedenken de regels niet, ze voeren slechts het beleid van de regering uit. Is het dan netjes dat zij (mogelijk) regels overtreden? Nee, natuurlijk niet, maar dat maakt ze niet minder geschikt om je te bekeuren als jij die regels overtreedt. Alsof jij op je werk altijd alle regels voor 100% opvolgt.
[..]
Zoals ik al zei, ik ben benieuwd naar jouw beweegredenen.. En nee werk absoluut neit bij de politie en ja, ik krijg ook wel eens boetes, ben echter slim genoeg om ze voor het grootste gedeelte te omzeilen....
Jij gaat ervan uit dat deze man nooit gestrafd zal worden voor dit ene foutje, terwijl jij altijd gestrafd wordt, wanneer je ook maar iets verkeerd doet, zoals een doorgetrokken streep overschrijden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat als zo iemand in het blauw een "foutje" maakt nooit gepakt zal worden, want dat is altijd iets wat dan toevallig nodig is voor zijn werk.![]()
maar owee als iemand anders een foutje maakt... tja betalen dan maar... want ze moeten hun quota halen!!![]()
![]()
![]()
Een beetje meer en als het ook een kopje thee mag zijn, kan ik best eens langs komen als ik voor mijn werk in Maastricht moet zijn.quote:Snap je nu enigzins mijn beweegredenen? of moet ik je uitnodigen voor een kop koffie of zo hier in maastricht!
Aan die wieldoppen is al te zien dat hij op dat moment niet stil stondquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef Woffel het volgende:
[afbeelding]
Op die brug vlak voor het nieuwe gemeentehuis staan geen auto's stil, dat kan ik je garanderen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Die politieauto staat gewoon stil. Dus wat zeur je nou?
Is een politieauto niet standaard uitgerust met een handsfree set? Dat weet jij vast wel,quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef kevin85 het volgende:
Want op het moment dat de politie bezig is met de uitvoering van hun politietaak hebben zij ontheffing van het RVV.
Nee, niet standaard.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is een politieauto niet standaard uitgerust met een handsfree set? Dat weet jij vast wel,
Yep.. maar het komt zo dom over na al die ophef over hun extra acties tegen niet-handsfree bellen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef kevin85 het volgende:
Jammer, want met een kleine investering (zoals Koos Spee altijd zo treffend zegt) kan dit soort akkefietjes in de toekomst voorkomen worden.quote:
Koffie / Thee... het mag zelfs bier zijn als je dat wilt!! Laat maar weten als je in de buurt bent..quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Een beetje meer en als het ook een kopje thee mag zijn, kan ik best eens langs komen als ik voor mijn werk in Maastricht moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |