quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:45 schreef Dromer het volgende:
Ja maar zij mogen het. Zij hebben een opleiding tot superman gevolgd en dan is het niet meer gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:45 schreef hamkaastosti het volgende:
gingen die niet naar dat bijna ongeluk heen?
Deze foto opsturen naar het politiebureau?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef Okiedokie86 het volgende:
Heheh, mja tis fraai maar wat doe je er tegen
Nou ik heb zo'n oorplugje bij mijn telefoon en die had ik in, mijn gsm lag dus op schoot..quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Talleke het volgende:
En wat deed jij dan met je telefoon in je hand achter het stuur? of had je m binnen een seconde aan de kant gezet en je telefoon gepakt?![]()
kwas al aan het denken om hem uit te printen en langs te gaan.. maja... of ze dat zo leuk zullen vinden?!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze foto opsturen naar het politiebureau?
Ze komen je heus niet thuis opzoeken hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
kwas al aan het denken om hem uit te printen en langs te gaan.. maja... of ze dat zo leuk zullen vinden?!
Ja.. op de foto wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Die politieauto staat gewoon stil. Dus wat zeur je nou?
Probeer jij eens een foto te schieten van een rijdende auto en kijk dan naar de wieldoppen van die rijdende auto op je foto.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |