quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:45 schreef Dromer het volgende:
Ja maar zij mogen het. Zij hebben een opleiding tot superman gevolgd en dan is het niet meer gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:45 schreef hamkaastosti het volgende:
gingen die niet naar dat bijna ongeluk heen?
Deze foto opsturen naar het politiebureau?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef Okiedokie86 het volgende:
Heheh, mja tis fraai maar wat doe je er tegen
Nou ik heb zo'n oorplugje bij mijn telefoon en die had ik in, mijn gsm lag dus op schoot..quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Talleke het volgende:
En wat deed jij dan met je telefoon in je hand achter het stuur? of had je m binnen een seconde aan de kant gezet en je telefoon gepakt?![]()
kwas al aan het denken om hem uit te printen en langs te gaan.. maja... of ze dat zo leuk zullen vinden?!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze foto opsturen naar het politiebureau?
Ze komen je heus niet thuis opzoeken hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
kwas al aan het denken om hem uit te printen en langs te gaan.. maja... of ze dat zo leuk zullen vinden?!
Ja.. op de foto wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Die politieauto staat gewoon stil. Dus wat zeur je nou?
Probeer jij eens een foto te schieten van een rijdende auto en kijk dan naar de wieldoppen van die rijdende auto op je foto.quote:
Nu lijkt het wel dat de auto voorgesorteerd staat en dus heeft gereden en dat later ook weer zal doen. Op het moment echter staan ze stil... (en moet TS niet zeiken...)quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Probeer jij eens een foto te schieten van een rijdende auto en kijk dan naar de banden van die rijdende auto op je foto.
kansloos. ze mogen ook prutsen aan de boorcomputer om gegevens op te vragen, mobilofoon, camera, zonder gordel rijden, op de vluchtstrook rijden e.d.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
kwas al aan het denken om hem uit te printen en langs te gaan.. maja... of ze dat zo leuk zullen vinden?!
Dat zeg ik toch... zie paar post er boven...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nu lijkt het wel dat de auto voorgesorteerd staat en dus heeft gereden en dat later ook weer zal doen. Op het moment echter staan ze stil... (en moet TS niet zeiken...)
Ik wordt moe van iemand als jou...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:59 schreef The_stranger het volgende:
Oh ja, vergeten:
Hoe zielig ben je als je de moeite neemt om een foto te maken als een politieagent iets doet wat niet mag? Alsof je een klein kind bent dat een pak onder zijn broek krijgt omdat je een snoepje gepakt hebt en dan al huilend een ander kind verlinkt omdat hij ook een snoepje gepakt heeft.
Wordt zo moe van dat soort huilies...
als je goed kijkt zie je ook zijn hand op het stuur idd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef Deadbeaf het volgende:
Hij stond idd still op dat moment, maar hij kwam over de brug wachtte voor een auto en sloeg af... al bellend... dus ja...
dat doet hij dus niet. hij is aan het rijden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Als je stilstaat in de auto mag het wel.
Maar vertel me nu eens wat je dan wilt bereiken met dit topic? Wat denk je dat er gaat gebeuren als je die foto inderdaad langsbrengt, of wat wil je dat er gebeurd?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:00 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
Ik wordt moe van iemand als jou...![]()
![]()
ze zijn niet altijd je vijand hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef Woffel het volgende:
Huh, zijn er echt mensen die de politieagent in dit topic gaan verdedigen?![]()
![]()
Tis maar de vraag of ze die gast kunnen achterhalenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze foto opsturen naar het politiebureau?
Nee en gelukkig zeg ik dat ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
ze zijn niet altijd je vijand hoor![]()
Fout, een vriend kreeg onlangs een boete. De motor moet ook nog eens uitstaan namelijk. Stoppen en aan de kant gaan is niet afdoende volgens de agenten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Wat ik wil bereiken met dit topic... moet ik iets bereiken dan??? We zitten hier in de klaagbaak... en wat doe ik in dit topic??? Juist klagen... heel goed..quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
als jij
Maar vertel me nu eens wat je dan wilt bereiken met dit topic? Wat denk je dat er gaat gebeuren als je die foto inderdaad langsbrengt, of wat wil je dat er gebeurd?
Ondanks de vermoeidheid, vraag ik me dat toch af, wat denk je dat het nut zal zijn?
Dat is onzin, ze zijn dus wel altijd je vijand. Niet zo naief hoor...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
ze zijn niet altijd je vijand hoor![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is onzin, ze zijn dus wel altijd je vijand. Niet zo naief hoor...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Blijkbaar wil je je frustratie kwijt door een topic als dit aan te maken. En daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:11 schreef Deadbeaf het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken met dit topic... moet ik iets bereiken dan??? We zitten hier in de klaagbaak... en wat doe ik in dit topic??? Juist klagen... heel goed..
Dat is dus het nut.. klagen... en ik vraag me idd wel af wat ze zouden zeggen als ik langs zou gaan.
De politie zou het goede voorbeeld moeten geven, maar al te vaak blijkt dat ze dat niet doen. Dan hebben ze het recht ook niet om mij te bekeuren als ik eens iets fout doe... (althans dat is mijn mening)
Zoals ik al zei, ik ben benieuwd naar jouw beweegredenen.. En nee werk absoluut neit bij de politie en ja, ik krijg ook wel eens boetes, ben echter slim genoeg om ze voor het grootste gedeelte te omzeilen....quote:Maar wat wil jij eigenlijk bereiken met al dit gezeiks... of werk je soms zelf bij de politie???
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |