Slechte publiciteit is ook publiciteit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:48 schreef lookinforyou het volgende:
Sien zijn 2-de naamtopic alweer![]()
Gaat goed Sien....
hmmm lui en hebberig.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:52 schreef appelsientje het volgende:mijn 2e naamtopic in 1 week tijd
Luiquote:
En niet eens even afbellen dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:05 schreef VoreG het volgende:
Half 9 naar de tandarts, kom ik daar aan.
Ja de afspraak gaat niet door..
Sta ik !@%@!%^^!^^!@%1 voor niks zo vroeg op!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:05 schreef VoreG het volgende:
Half 9 naar de tandarts, kom ik daar aan.
Ja de afspraak gaat niet door..
Sta ik !@%@!%^^!^^!@%1 voor niks zo vroeg op!
Mwah ik ben nog nooit zo gelukkig bij de tandarts de deur uitgelopen, dat dan weer welquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
lekker is dat..... en het is al zo'n pretje om naar de tandarts te gaan
Heb er ook altijd wel lolquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen de tandarts. Ik vind het altijd wel gezellig.
Ik heb een hekel aan mensen die met haken en spiegeltjes in m'n mond zitten te porren! Waarschijnlijk een trauma dat ik heb overgehouden aan m'n bezoekjes bij de orthodontist. Op de een of andere manier kreeg ik altijd de stagaire die niet zo goed met die dingen om kon gaan (er moesten nieuwe dingetjes om die 'brackets' heen die op je tanden zaten), de orthodontist deed dat binnen 10 seconden en die stagaire stond 10 minuten te klungelen met 1 zo'n ding..quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Ja, ik heb ook een beugel gehad en dat was ook eens in de zoveel tijd naar die gast toe om er weer aan te pielen. Maar ook daar was het wel gezellig, alleen 5 tampons in je muil is wat minder prettig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die met haken en spiegeltjes in m'n mond zitten te porren! Waarschijnlijk een trauma dat ik heb overgehouden aan m'n bezoekjes bij de orthodontist. Op de een of andere manier kreeg ik altijd de stagaire die niet zo goed met die dingen om kon gaan (er moesten nieuwe dingetjes om die 'brackets' heen die op je tanden zaten), de orthodontist deed dat binnen 10 seconden en die stagaire stond 10 minuten te klungelen met 1 zo'n ding..
Het was wel aardig zolang de orthodontist dat deed, maar die had 50 assistentes rondlopen, omdat hij ongeveer heel Voorne-Putten van beugels voorzag. Verdiende blijkbaar erg goed, want hij was altijd op vakantie en had de mooiste en duurste spullen in de praktijk staan. Al zijn LCD tv's, spelcomputers en iMac's de gewoonste zaak van de wereld voor zo'n praktijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een beugel gehad en dat was ook eens in de zoveel tijd naar die gast toe om er weer aan te pielen. Maar ook daar was het wel gezellig, alleen 5 tampons in je muil is wat minder prettig.
Ik heb ook nergens last van, behalve dat m'n tandvlees altijd ontstoken is. Volgens mij komt dat gewoon omdat ze er altijd met allemaal enge haken in zitten porren 'kijk het bloed dat hoort niet!'quote:Heb verder ook nog nooit geen gaatjes gehad of wortelkanaalbehandeling of wat dan ook. Ook al mijn verstandskiezen nog aanwezig, dus misschien dat dat ook meespeelt.
TJa gezellig.. nee dat kan ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Die zijn er gelukkig uit gehaald bij mij.. ze kwamen mooi recht eruit..quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook al mijn verstandskiezen nog aanwezig, dus misschien dat dat ook meespeelt.
Vind je het gek. Je bent de enige hier die zo is!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:52 schreef appelsientje het volgende:mijn 2e naamtopic in 1 week tijd
Dan moet je toch eens een foto van je tandarts (of is het de assistente die het 'm doet?) plaatsen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Ja, jij hebt geen tanden meer en elke keer trapt die vent er weer in.quote:
Het zal vast door de lucht in Almere komen. Ik heb ook nooit iets gehadquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb verder ook nog nooit geen gaatjes gehad of wortelkanaalbehandeling of wat dan ook. Ook al mijn verstandskiezen nog aanwezig, dus misschien dat dat ook meespeelt.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:50 schreef sjimz het volgende:
Ray had wel weer een mooie dooddoener!
Iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Een nieuwe gebouw, jeweet!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:06 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Meteen een dagje vrij ivm de opening van een nieuwe gebouw door onze HM Bea en JP Balk
En dan deze opmerking ertussen, ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:36 schreef Ole het volgende:
erg he..
Schilder buurman van broer van Henk Leeuwis overleden
quote:
Al draait die drol zich om in de pot, erboven staan Clau en voor jezelf opkomen, en het lekker naast je neer leggenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja boe, ik ook binnenkort. Moet het nog even verzetten want ik schijn dan in Italië te zitten
Ik ben me toch pissed. Ik werk, in goed overleg, deze week 50%. Gisteren 16u thuis, nu ook nog maar net thuis en vrijdag moet ik ook de hele dag komen. Dat klopt dus al niet.
Loopt die gast me net ff uit te foeteren over iets waar ik part nog deel aan heb en gaat ie moeilijk doen over mn weekje vrij in oktober i.v.m. een beurs. Na wel een, let u op mensen, hele week vakantie afgelopen zomer. 'Met wie ik dat geregeld had'!!! Met jou, dikke drol, en de vlucht is al geboekt dus nee, Clau gaat het mooi niet verzetten.
Sjezus. Zo. Mag ik een cassisje lieve mensen?
Mensen die overlijdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan deze opmerking ertussen, ik kom niet meer bij![]()
![]()
[..]
Koffieautomaat.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef Ole het volgende:
Zo handig, een vergadering plannen maar lekker niet zeggen waar![]()
Daar hebben we hier een stuk of 30 vanquote:
Op het terras bedoel je? Dacht ook al iemand te herkennenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:01 schreef clauwheee het volgende:
Sandje!!
Ja heel veel zin! Is natuurlijk supermoeilijk maar leuk tripje!
Zullen wij ff mailcontact houden over het een en ander? (ze hebben onze relatie ondekt)
Zo maar eens kijken voor een hotelletje.
Ow ja Grulezzzzz, was jij dat nu wel of niet vorige wk zaterdag voor de Drie???
Ja! Dat was je dus wel!quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op het terras bedoel je? Dacht ook al iemand te herkennen
heheh ja ik heb/ had jeje nog nooit irl gezien he, dan durf ik dat niet hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja! Dat was je dus wel!
Ik wist het niet zeker. Lekker stom van ons, beide dan ook gewoon niks zeggen![]()
![]()
Ik dacht nog, zal ik zn naam es zeggen, als ie niet reageert weet ik t gelijk. Maar je had zoveel vriendjes bij je dat ik dat ook niet durfdequote:Op dinsdag 4 september 2007 15:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh ja ik heb/ had jeje nog nooit irl gezien he, dan durf ik dat niet hoor![]()
Dat zijn mn nieuwe voetbalvriendenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik zn naam es zeggen, als ie niet reageert weet ik t gelijk. Maar je had zoveel vriendjes bij je dat ik dat ook niet durfde
Zegt mn vriendin ook nog hardop Ooooo die met dat rode shirt aan????? Hihi
Heb ik op de website van Afonso geplaatstquote:Dear misses Alves,
I understand you read the comments at this website. Don't be too sad and worried about the things written here about you're son. Most important is that the supporters of sc Heerenveen cheered and yelled last season their heart out for you're son. Afonso made us proud, he made the most goals of the Dutch Eredivisie and for the first time in history the topscorer belongs to sc Heerenveen. We think that Afonso is a very good soccer player en we are proud that he signed a contract for 5 years.
These days there are some troubles about you're son. But in three weeks Afonso plays again for sc Heerenveen and when he works hard the supporters are proud again. Maybe you, as his mother, can tell him that he is a wellpaid grown up adult who made appointments. My mother always learned me how important appointments are.
I hope you understand that some supporters are very emotional because they love sc Heerenveen with whole their heart.
greetings from Holland where it is cold and rainy today!
Jaap
Je weet tog.quote:
quote:
Drink, maar geniet met mate.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb ik net mn glas leeg naast me neergezet, moet ik weer opnieuw inschenken van Fok!
Ja je weet wel. Eendje is erachter gekomen dat ik weer eenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Clau. Wie heeft wat en hoe ontdekt
.
Eu não compreendoquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net of ma Alves zo goed Engels kan.
Als we Alves moeten geloven kan ze ook Nederlands...quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft het een tijd ook echt gedacht hequote:Op dinsdag 4 september 2007 16:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja je weet wel. Eendje is erachter gekomen dat ik weer eenheb, en dat ben jij natuurlijk! Zei hij
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft het een tijd ook echt gedacht he.
En kom maar op met die Wiiiiiii.
Drogreden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
en dan 7 tafels tegelijkquote:
idd, schande!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Nee, je bent eigenlijk gewoon een hebberige gast die zijn identiteit (ok, usericon) verkoopt voor een speeltje.
dat klopt maar er zijn mensen die zeggen dat alle publiciteit goed isquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Slechte publiciteit is ook publiciteit.
en ik was niet de enigequote:Op dinsdag 4 september 2007 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
wat ik ook?quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:28 schreef RayMania het volgende:
Niet geschoten is....
Na duizend keer proberen eindelijk gelukt te posten:
Het Doelpunt van het Jaar - Speelronde #3
Jij ook rubber.
Stemmenquote:
Hey!! Dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook halloquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
:w oi
[..]
en dan 7 tafels tegelijk
[..]
idd, schande!
[..]
dat klopt maar er zijn mensen die zeggen dat alle publiciteit goed is
Jij was de eerste.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey!! Dat kan natuurlijk nietnu moet de Op worden veranderd
Wat zou er aan de OP veranderd moeten worden danquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey!! Dat kan natuurlijk nietnu moet de Op worden veranderd
Golfer zou er nog een nieuwe deur inzettenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:18 schreef Suijk het volgende:
Hey!
De deur klemt, ik kom Hools bijna niet in, heb mezelf al aardig wat te drinken ingeschonken. Is het al lang zo traag?
michquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Hugo Borst.
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/41787
Gewenning.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is al lang zo traag ja, typerend dat bijna niemand het er hier over heeft. We kennen deze shit wel inmiddels.
Ik denk als Nederland klote speelt. We lijken wel Italianen. De anderen meer in balbezit maar we winnen toch.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gewenning.
Als je nu naar een pot van Oranje kijkt die weer ruk is, ben je dan nog immer erg teleurgesteld en geschokt, of denk je dan "tuurlijk, had het kunnen weten"
De vrouw werd niet aangehouden, ze werd staande gehouden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef pascalheister het volgende:
Bij Blik op de weg net
Houden ze een vrouw aan
>Politieman u draagt uw gordel niet?
<vrouw, ja dat doe ik nooit
Als jij nu eens je agenten in opleiding nou eens goed opvoed ipv slapende mensen op bankjes te bekeurenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
De vrouw werd niet aangehouden, ze werd staande gehouden.![]()
Burgers die begrippen door elkaar halen... zucht....
waar zeg ik aangehouden dan? en ze zit toch in de auto?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
De vrouw werd niet aangehouden, ze werd staande gehouden.![]()
Burgers die begrippen door elkaar halen... zucht....
Komt er nog een Slavia logo in je avatar, of hoe zit dat??quote:
Excelsior en Slavia, het zit je niet mee he Rayquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt er nog een Slavia logo in je avatar, of hoe zit dat??
Dat Slavia logo laat Ray erin staan totdat Ajax weer eens CL voetbal haalt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Excelsior en Slavia, het zit je niet mee he Ray![]()
Maar elke minuut dat het logo nu niet in je avatar staat wordt er natuurlijk gewoon bij opgeteld he, dat snap je wel..quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ja hallo, misschien moet ik die avatar m'n hele FOK!-leven dragen, mag ik eerst even zonder.
.
Misschien moet je toch maar eens op je woorden gaan lettenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ja hallo, misschien moet ik die avatar m'n hele FOK!-leven dragen, mag ik eerst even zonder.
.
Je bent een held...!!quote:
Ik heb zo het gevoel dat binnen enkele maanden het Dynamo Zagreb logo erbij zitquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:10 schreef dndiek het volgende:
Nu nog een Real Madrid-logo en je bent klaar
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat binnen enkele maanden het Dynamo Zagreb logo erbij zit.
Ik wil graag even zeggen dat ik hoop dat je:quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ja hallo, misschien moet ik die avatar m'n hele FOK!-leven dragen
Dus ook die wordt toegevoegd als er verloren wordtquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat binnen enkele maanden het Dynamo Zagreb logo erbij zit.
Geen idee. Zovaak kom ik hier overigens niet (meer).quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:22 schreef borisz het volgende:
Franky ben jij de enige feijenoord hools fan of zijn er nog meer ?![]()
Ik zag jou avatar en dacht daar aanquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geen idee. Zovaak kom ik hier overigens niet (meer).
Nou idd. Ik hoop dat ze de volgende keer niet smaken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer, dat verveelt niet Grulez?
In dat geval weet je gewoon dat je te weinig gekregen hebtquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op mijn kosten!
* FrankyMcG heeft vandaag opslag gekregen zonder erom te vragen!
die schatten ze nog hoger in als Sparta Praag dus dan weet je het welquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sparta Praag speelt ook geen CL.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die schatten ze nog hoger in als Sparta Praag dus dan weet je het wel
Hahaha! Zo kun je het ook bekijken ja!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef DIGGER het volgende:
In dat geval weet je gewoon dat je te weinig gekregen hebt
Lijkt me ook, wees eens wat kieskeuriger. Ik ga twijfelen of je wel echt een Grunninger bent.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou idd. Ik hoop dat ze de volgende keer niet smaken.
Ik ben volgens mij de enige vaste hool uit de regio Eindhoven hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zag jou avatar en dacht daar aanhet grooste kamp zit in Amsterdam en Eindhoven, verder wat Groningen, Utrecht en ohja Almere
![]()
oh en Den Haag was ik al weer vergeten![]()
gewoon de plaatsnamen met de ploegen vervangenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige vaste hool uit de regio Eindhoven hoor
gaat het ook niet overquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom daar allemaal niet vandaan borisz.
morgen heb ik die van mij een week, hij draait als een zonnetjequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef borisz het volgende:
Nieuwe laptop besteld![]()
wordt tijd, mijn oude laptop is min of meer overleden.
Ah, ik krijg iets half mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
gaat het ook niet over, gaat over wie in HOOLS fan van welke ploeg is
![]()
Waarbij ik achterkwam dat er nauwelijks feijenoord mensen zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige vaste hool uit de regio Eindhoven hoor
Beek en Donk is niet ver van EIndhoven af. Maar het is eerder regio Helmond dan regio Eindhoven.quote:
Vooruit danquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beek en Donk is niet ver van EIndhoven af. Maar het is eerder regio Helmond dan regio Eindhoven.
Nee hoorquote:Daarnaast verblijf je ook nog vaak in Tilburg. Dus....
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daarnaast verblijf je ook nog vaak in Tilburg. Dus....
Nee hoor, maar andere studie etc niet meer in Tilburg blablablaquote:
OKeequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee hoor, maar andere studie etc niet meer in Tilburg blablabla
Trusteh tong.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:16 schreef tong80 het volgende:
Doen jullie me terusten wensen nu ik naar bed ga ?
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:16 schreef tong80 het volgende:
Doen jullie me terusten wensen nu ik naar bed ga ?
Ik maakte de omhaal vanaf de penaltystip en ik raakte em echt perfect. Dus hij ging snoeihard.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een boogje erin, of snoeihard, in de hoek of door het midden?
Kun je me dan uitleggen hoe jequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:47 schreef VoreG het volgende:
Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest...
Een combo waardoor de utieindelijke odds 15.6 waren met 10 euro inlegquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kerel, de wereld ligt aan je voeten!
Hoe gewonnen? Bad beat jackpot?
Kan voor zover ik weet alleen met Firefoxquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je me dan uitleggen hoe je O+ als PI krijgt?
1 |
Fijn werk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een combo waardoor de utieindelijke odds 15.6 waren met 10 euro inleg
Okee, dat gebruik ik dus niet meerquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan voor zover ik weet alleen met Firefox
[ code verwijderd ]
Hiervan een bladwijzer maken en dan naar het reageer venster gaan. Dan op die bladwijzer klikken en dan krijg je een pop-up en dara kan je het nummer invoeren.
Vb.
17 is
16 is
Niet zo druk hier.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:31 schreef dndiek het volgende:
Hoezo?
Gewoon een pornofilm dus, die bejaarden van tegenwoordig...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
We gooien er hier nog een nachtfilmpje tegenaan.
Geen X-film?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Alweer uitgezet
Wát een Z-filmGewoon maar lekker naar bed gaat
't was idd steenkoud op de fiets!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:37 schreef DarkShine het volgende:
Een goede morgen uit een ijskoud Maastricht!
Is de winter begonnen?
Meer appelsientje drinken... Goed voor de weerstand.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't was idd steenkoud op de fiets!
Kan bijna mijn muts op doen
Of wat haar laten groeien.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:
dank voor de tip, ik stap zo op de fiets!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als het weer zo doorgaat is dat eersdaags sneeuwquote:
Zou Maxpower al staan te kijken voor een Elftstedentocht?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:46 schreef appelsientje het volgende:
Zul je zien dat we dit jaar een super strenge winter krijgen...nog meer uitstel van ons huis..
zou mooi zijn, kan ik eindelijk eens vanuit mijn woonkamer op de schaats stappen!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:46 schreef appelsientje het volgende:
Zul je zien dat we dit jaar een super strenge winter krijgen...
Nou .... van mij mag dat wel over 2 jaar gebeuren, maar nu ff nietquote:Op woensdag 5 september 2007 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou mooi zijn, kan ik eindelijk eens vanuit mijn woonkamer op de schaats stappen!
Zolang de vrouw maar in de keuken blijft.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou mooi zijn, kan ik eindelijk eens vanuit mijn woonkamer op de schaats stappen!
De combinatie een met hebberige appelsientje klopt niet helemaal volgens mij.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, wat is er mis?
En toen ik de nieuwe gebouw zei, werd VoreG heel boosquote:Op woensdag 5 september 2007 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De combinatie een met hebberige appelsientje klopt niet helemaal volgens mij.
met het hebberige appelsientje
of
met een hebberig appelsientje
zoiets geloof ik.
Of het zit het m in het verkleinwoord.
met een hebberig appelsientje
met een hebberige appelsien
Je studeert dan ook in die hippie stad.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:47 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
Hoezo eten studenten niet gezond? Net een broodje kaas-sandwichspread-tomaat-komkommer op.
Vanavond eten met de afdeling
Weet ook niet wat het is, maar mijn taalgevoel zegt heel duidelijk nee tegen deze constructiequote:Op woensdag 5 september 2007 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij wel hoor Sandman, niet te moeilijk denken.
Niks mis met hippies.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je studeert dan ook in die hippie stad.
Het kan wel, als je Appelsientje als een gewone persoonsnaam ziet.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet ook niet wat het is, maar mijn taalgevoel zegt heel duidelijk nee tegen deze constructie.
Daar stond iets heel andersquote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Een hebberige Sandman gaat als een chirurg te werk, haalt alle onderdelen uit de buik en legt alles uiteindelijk precies op de goede plek er weer in.
Jawel, allemaal naive mensen net als communisten. Of 'vrijheidsstrijders' van de FARC die er na een paar jaar achter komen dat het toch niet zo'n lieve vereniging is.quote:
Maar appelsien is niet de persoonsnaam, dat is appelsientjequote:Op woensdag 5 september 2007 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
En met appelsientje als persoonsnaam is het correct natuurlijk, maar het staat niet.
Clauwia,
!
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jawel, allemaal naive mensen net als communisten. Of 'vrijheidsstrijders' van de FARC die er na een paar jaar achter komen dat het toch niet zo'n lieve vereniging is.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
OK
Maar omdat een Wageningse student lijkt op een communist, eet iedereen hier gezond?
Dan kan het ook niet, dan is het wel hebberig. Zal Appelsientje leuk vinden dat je hem ziet als een kleinere versie van sjimz.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar stond iets heel anders.
Maar, als je daar nu een hebberige Sandmannetje van maakt, klinkt dat voor geen meter.
Woohoo!quote:
Dat is dubbelop en onmogelijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kan het ook niet, dan is het wel hebberig. Zal Appelsientje leuk vinden dat je hem ziet als een kleinere versie van sjimz.
En daar stond iets anders, maar ik was natuurlijk supersnel!
Sandjeeeequote:Op woensdag 5 september 2007 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
En met appelsientje als persoonsnaam is het correct natuurlijk, maar het staat niet.
Clauwia,
!
Stagiaire Loes misschienquote:Op woensdag 5 september 2007 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, wie zit er bij Paul Rabbering in de studio?
Ik gun je die Wii wel hoor sienquote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Zo ff mijn gal spuwen....![]()
![]()
![]()
Wat een gezeik met ons huis zeg... bah... schiet maar niet op.. vandaag maar eens wezen bellen..
Kreeg een niet echt geïnteresseerd persoon aan de lijn, die lekker lomp wasen kreeg meteen te horen dat ons huis nog later klaar is.. nu pas NA de bouwvak (volgend jaar) dus zo zijn we van December 2006, naar Mei 2007 gegaan en nu zitten we dus op September 2007
![]()
![]()
Het zijn gewoon een stel klootzakken... onbetrouwbare honden........ *stoom afblaast* vuile ********* en *********
bah
Dat staat er ook. Kan je niet lezen ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, Loes inderdaad.
En het is stagiaire EC.
Jaquote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, Loes inderdaad.
Getverdimme Sien, kunnen ze dat zomaar allemaal maken?
En het is stagiaire EC.
Klasse, zonder sporen achter te laten.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat staat er ook. Kan je niet lezen ofzo?
Die edit is natuurlijk van het toevoegen van de foto die er eerst niet stondquote:Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klasse, zonder sporen achter te laten.![]()
En sien, is die tijdelijke opvang elders wel goed geregeld?
Worden er meerdere huizen daar gebouwd? Misschien met de toekomstige bewoners toch maar eens een gesprek met een advocaat maken ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jaben bang van wel.. zolang de vloer er nog niet is... dan pas beginnen de 200 werkdagen te tellen..
![]()
Nee nog niet... en tja dat gaat volgens mij steeds lastiger worden...quote:Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klasse, zonder sporen achter te laten.![]()
En sien, is die tijdelijke opvang elders wel goed geregeld?
Hier hadden we ook een leuk: Bij de overdracht gaven de oud bewoners ons aan dat er problemen waren met de ketel.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Zo ff mijn gal spuwen....![]()
![]()
![]()
Wat een gezeik met ons huis zeg... bah... schiet maar niet op.. vandaag maar eens wezen bellen..
Kreeg een niet echt geïnteresseerd persoon aan de lijn, die lekker lomp wasen kreeg meteen te horen dat ons huis nog later klaar is.. nu pas NA de bouwvak (volgend jaar) dus zo zijn we van December 2006, naar Mei 2007 gegaan en nu zitten we dus op September 2007
![]()
![]()
Het zijn gewoon een stel klootzakken... onbetrouwbare honden........ *stoom afblaast* vuile ********* en *********
bah
Ze plannen de bouwvak niet in?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:40 schreef DIGGER het volgende:
Je zou trouwens maar "eerst huis, dan huwelijk" oid gepland hebben, dan kom je door dit soort ongein ineens met een huwelijk midden in een verhuizing oid op de proppen
Belgische klant van ons had ook z'n huis per eind November verkocht, appartement zou 1 November opgeleverd worden. Da's dus nu al 1 april "ivm de bouwvak en de natte zomer" Jooooooooooooooooooooooooooooh wat een k*tsmoes. Die kan dus een klein halfjaar bij z'n dochter in gaan wonen...
Afgelopen zaterdag hebben we een bijeenkomst gehouden met de aankomende bewoners, want niemand is echt blij.. en we gaan een kopersvereniging oprichten, zodat we samen de hulp van VEH kunnen inschakelen en controle tijdens de bouwquote:Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Worden er meerdere huizen daar gebouwd? Misschien met de toekomstige bewoners toch maar eens een gesprek met een advocaat maken ofzo?
Dat hebben wij dus..... Was eerste ons huis en dan ons huwelijk.. maar goed dat kan nu dus al niet meer.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:40 schreef DIGGER het volgende:
Je zou trouwens maar "eerst huis, dan huwelijk" oid gepland hebben, dan kom je door dit soort ongein ineens met een huwelijk midden in een verhuizing oid op de proppen
quote:Grolsch introduceert twee nieuwe biersoorten
Grolsch introduceert in het laatste kwartaal van 2007 twee nieuwe bieren op de Nederlandse markt: Grolsch Pilsner Speciale en Grolsch Dunkel Weizen. Dat heeft de bierbrouwer woensdag bekendgemaakt in een persbericht.
Pilsner Speciale, volgens Grolsch een 'stevig fris goudblond pilsner', is vanaf vandaag exclusief te verkrijgen is via het horeca- en slijterijkanaal. Het bier bevat iets meer alcohol dan een regulier premium pilsner, namelijk 5,5%.
Dunkel Weizen, een 'krachtig bovengistend amberkleurig bier met een lichte karamelsmaak', is vanaf 8 oktober verkrijgbaar in de supermarkten, slijterijen en Grolsch horecagelegenheden. Het bier heeft een alcoholpercentage van 6%.
De uitbreiding van het bieraanbod past volgens Grolsch binnen de doelstelling om het homogene aanbod in de biermarkt te doorbreken. Grolsch Pilsner Speciale is naast Grolsch Premium Blond en Grolsch Premium Pilsner een nieuwe derde pilsner variant van Grolsch op de Nederlandse markt.
ik krijg nu al dorstquote:
Moet je minder pornosites bezoeken dan krijg je niet al die spyware op je PC.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Na een uur kan ik eindelijk wat posten. Mijn PC is weer overstuur. Rare schgermen in beeld, knipperend scherm, Fok of andere sites die plots verdwijnen. Moet hem om de tien minuten opnieuw opstarten. Mijn PC vriend is niet thuis. Straks nog maar eens hem proberen te bereiken. Wat kan het leven soms hard zijn
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Af en toe doen we wel iets goeds hoor![]()
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=29214
Ben nog een halve seconde in het filmpje te zien
Ik ben trots dat ie er één van ons isquote:
Wat een held ben je tochquote:Op woensdag 5 september 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
We hebben het filmpje nu 3x bekeken, maar zien nergens een dwerg?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Je ziet net nog de bovenkant van zijn harenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het filmpje nu 3x bekeken, maar zien nergens een dwerg?
Ik ben op het begin als je 4 agenten ziet voorbij lopen, de 3e van het stel.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het filmpje nu 3x bekeken, maar zien nergens een dwerg?
Anders ik wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben trots dat ie er één van ons is
Zoek dekkinggggggggggggggggquote:Op woensdag 5 september 2007 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Nieuwe Hools komt er aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |