Mekaars kennis delen en een megagoed product leveren met alle voordelen van beide lijkt me een beter plan, maar denk helaas niet dat dat haalbaar is.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:54 schreef Scarface2004 het volgende:
Woensdag 05 september 2007 - Waar de twee grootmachten geregeld in de meest uiteenlopende discussies belanden, verliep het onlangs ietwat anders. Sony, de producent van Blu-Ray discs en hiermee de directe concurrent van Microsoft, heeft de Amerikaanse gigant namelijk openlijk 'uitgenodigd' om bij het Blu-Ray kamp te komen. Lees verder voor meer details.
In een recent interview met Sony kopstukken Don Eklund en Rich Marty, bleek namelijk dat het bedrijf graag Microsoft en Toshiba in kamp Blu-Ray zou zien.
"We would love to have Toshiba and Microsoft on board" (Don Eklund)
Is dit een teken voor verdere onderhandelingen of zullen Microsoft en Sony blijven vechten tot op het bot?
Hij staat op de grond, niet heel dichtbij een muur.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:21 schreef Neverstop het volgende:
Heb je 'm heel toevallig in een kastje gezet...? Daar kunnen ze namelijk erg slecht tegen hehe.
Verder klinkt ie idd gewoon stuk, binnen een dag omruilen lijkt me totaal geen probleem.
Btw vergeet m'n verhaal over RGB kabels en andere troep, ik heb net m'n LCD tv binnen. Koop gewoon zo'n ding. Je gelooft je ogen niet. Ik ben spelen.
Je staat in je recht.. gewoon doenquote:Op woensdag 5 september 2007 17:52 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Doen ze daar echt niet moeilijk over?
dank dat dat te maken heeft met het renderen van de beelden.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Neverstop het volgende:
Die "rafelige" schaduwen heb ik ook, vielen mij ook op toen ik voor het eerst ging spelen. Nu ben ik er wel aan gewend. Dirt heeft het volgens mij niet, of een stuk minder.
Mooiquote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Badabingea het volgende:
Omgeruild en is nu een systeemupdate aan het uitvoeren
betere werkquote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Badabingea het volgende:
Gratis?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef Tumble het volgende:
[..]
betere werk
je vakt met je neus in de boter vandaag als het goed is een extra track voor motorstorm
Mooi, zo te horen gaat deze een stuk beter bevallen.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Badabingea het volgende:
Felici!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:59 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie meldt ook als trotse bezitter van een ps3
Ik heb de Sony 40D3000 (geen Full HD, maar wel 100hz en MotionFlowquote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef rakotto het volgende:
Een FullHD TV gekocht 2 dagen geleden, nu nog een PS3.![]()
LC-37XD10E van Sharp is het geworden.
ik verwacht het niet maar verwacht dat de prijs gaat meevallenquote:
TV ziet er strak uit.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb de Sony 40D3000 (geen Full HD, maar wel 100hz en MotionFlow) sinds maandag, en in combinatie met de PS3 is dat erg mooi
![]()
Maar aangezien je nu een mooie zwart gelakte Sharp tv hebt staan, daar moet natuurlijk wel een mooie zwarte 'shiny' PS3 onder.quote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar aangezien je nu een mooie zwart gelakte Sharp tv hebt staan, daar moet natuurlijk wel een mooie zwarte 'shiny' PS3 onder.(anders is het niet af....)
Laat me ff genieten van de TV en geef me niet het gevoel dat het niet compleet is.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar aangezien je nu een mooie zwart gelakte Sharp tv hebt staan, daar moet natuurlijk wel een mooie zwarte 'shiny' PS3 onder.(anders is het niet af....)
Ik wilde het ook al zeggen. Het gaat goed de laatste tijdquote:Op donderdag 6 september 2007 11:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Felici!![]()
Gaat wel hard de laatste tijd, steeds meer PS3 bezitters.
Ik heb ook een Sharp Aquos, maar dan de grotere variant (42inchquote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef rakotto het volgende:
Een FullHD TV gekocht 2 dagen geleden, nu nog een PS3.![]()
LC-37XD10E van Sharp is het geworden.
meestal rond 19.00quote:Op donderdag 6 september 2007 13:28 schreef Tumble het volgende:
iemand enig idee hoelaat we een store update kunnen verwachten?
LE32S81B toevallig? Die heb ik ook. Voor mn consoles ga ik geen grotere TV halen. Had eerst een 70cm Samsung, maar die hangt nu in de slaapkamer. Ben aan het sparen voor een goede 3LCD beamer en wanddoek. Goedkoper dan een TV en VEEL groter beeld.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:40 schreef RedemptioN het volgende:
ik begin het steeds minder te vinden dat ik "maar" een 32" samsung heb, woon nu in enschede en met de woonkamer ziet er toch wat kleiner uit
, over een jaartje maar eens naar een nieuwe kijken als ik wat meer geld weer heb
alleen geen HD en dus waardeloos met een PS3quote:Op donderdag 6 september 2007 13:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
LE32S81B toevallig? Die heb ik ook. Voor mn consoles ga ik geen grotere TV halen. Had eerst een 70cm Samsung, maar die hangt nu in de slaapkamer. Ben aan het sparen voor een goede 3LCD beamer en wanddoek. Goedkoper dan een TV en VEEL groter beeld.
Iemand een tip voor een HD tv die niet al te duur is?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
alleen geen HD en dus waardeloos met een PS3
www.google.nlquote:Op donderdag 6 september 2007 13:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Iemand een tip voor een HD tv die niet al te duur is?![]()
dingen kosten geen hol meer.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Iemand een tip voor een HD tv die niet al te duur is?![]()
37 inch vindt ik toch al groot genoeg tbh. Wat een ding. In de winkel leek ie kleiner.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Sharp Aquos, maar dan de grotere variant (42inch).
Geeft een erg strak beeld in combinatie met de PS3
Ow, jij woont ook in Enschede? Leuk~ Waar als ik vragen mag.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:40 schreef RedemptioN het volgende:
ik begin het steeds minder te vinden dat ik "maar" een 32" samsung heb, woon nu in enschede en met de woonkamer ziet er toch wat kleiner uit
, over een jaartje maar eens naar een nieuwe kijken als ik wat meer geld weer heb
Inmiddels bestaan die al hoor, die dingen blijven in prijs verlagen.quote:
quote:Star Ocean 4 scans
Famitsu has the scoop this week on the announcement of Star Ocean 4, to be released sometimes in the next few years on an announced platform(s?) with "hardware that can display beautiful graphics".
Ach, dat went snel hoor. Ik vond de 42" eerst groot, maar nu vind ik het echt ideaalquote:Op donderdag 6 september 2007 14:00 schreef rakotto het volgende:
37 inch vindt ik toch al groot genoeg tbh. Wat een ding. In de winkel leek ie kleiner.
Dat is hetzelfde als een blingbling PS3quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef capital_P het volgende:
en wat is een "shiny" ps3?
Een glimmende PS3. Niks anders. Het ding glimt nu eenmaal als een achterlijke. Over vette vingers maar niet te spreken.... PSP syndroom if you will.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef capital_P het volgende:
betekent die nieuwe starterspack van 19 september nou ook dat ik zometeen een ps3 kan kopen met HS en bijvoorbeeld genji of motorstorm? Of kan HS alleen met F1?
Dat ligt aan de winkel waar je je PS3 koopt. En met shiny bedoelen we gewoon de normale PS3. Die glinstert zo mooi.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef capital_P het volgende:
betekent die nieuwe starterspack van 19 september nou ook dat ik zometeen een ps3 kan kopen met HS en bijvoorbeeld genji of motorstorm? Of kan HS alleen met F1?
Hehe, inderdaad. Een kleinere scherm is helemaal ieuw vergleken met deze.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ach, dat went snel hoor. Ik vond de 42" eerst groot, maar nu vind ik het echt ideaal
Ik zou zeker geen kleiner scherm meer willen hebben![]()
Kingdom Hearts IIIquote:Square Enix talks FFVII remake; new PS3 project
Everyone saw the breathtaking Final Fantasy VII demo when the PlayStation 3 was first announced back at E3 2005. But Square Enix has remained stern on the position that they would not present the world with a remake for the PS3. This, however, did not stop millions of people asking for one whenever the opportunity presented itself.
This week, Famitsu sat down executive producer Yoshinori Kitase, producer Hideki Imaizumi, director Hajime Tabata, and character designer Tetsuya Nomura to discuss Crisis Core and future iterations from Square-Enix.
After stating how intense Crisis Core is, and how it fills up almost an entire UMD-rom, Nomura and Kitsae were questioned on upcoming games. Aside from Crisis Core, Famitsu editors asked about new developments in the Compilation series, before stating the obvious---fans want a FFVII remake.
Imaizumi said that the remake of FFVII is a question of timing, mentioning that Kitase, Nomura and Tabata are all busy with the Final Fantasy XIII series. He added that a new game of some form would be announced at the Tokyo Game Show. It's not certain if this new game is in the FFXIII series or a completely new title from Kitase, Nomura and Tabata--but PlayStation 3 owners should be very excited.
No--this isn't Kingdom Hearts III, which was already touted to be unveiled for the PlayStation 3 console at TGS.
Imaizumi confirmed again that there is currently no plans for a FFVII remake but noted that this decision could take place very quickly, and mentioned how the decision to make Crisis Core took only two days. So, have no fret PS3 owners!
laar ze nu maar opschieten met een ff7 remake dan koop ik gelijk volgende maand een ps3 als diequote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kingdom Hearts III![]()
New PS3 project![]()
FF VII remake![]()
![]()
Square Enix![]()
quote:Nieuwe PS3 Starter Pack verschijnt alleen in Frankrijk
Sony heeft laten weten dat de 'nieuwe' PS3 Starter Pack alleen voor de Franse markt bedoeld is. Gisteren maakten we melding van de Starters Pack waarin de PlayStation 3 gebundeld zit met de games Heavenly Sword en F1.
"De keuze voor welke games er in de Starter Pack komt, en de vrijheid om die games te veranderen, is aan de individuele markten", aldus een woordvoerder van Sony. "
De Franse Starter Pack zal vanaf 19 september te verkrijgen zijn. De Nederlandse Starter Pack is gebundeld met Resistance: Fall of Man en MotorStorm.
god wat lame weer zegquote:
Voorspelling:quote:
Ik was met de GoT PS3 demo op 10 maart echt helemaal verkocht toen ik speelde op de 40W2000 Bravia die daar stond.. uiteindelijk ook gekocht toen voor ¤1750.. Nu is ie voor zo'n 1450 euro te krijgen. Full HD 40 inch LCD.. Ik wil ook echt niet meer kleiner!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ach, dat went snel hoor. Ik vond de 42" eerst groot, maar nu vind ik het echt ideaal
Ik zou zeker geen kleiner scherm meer willen hebben![]()
[..]
quote:The PS3 version didn't appear on the publisher's most recent release schedule and a spokesperson told us in response to a follow-up query that "[the 360 and PC versions] are the first to be released".
But now Atari has explained it's all been a misunderstanding - and AitD PS3 should have been listed on the schedule all along.
Ik was daar toen ookquote:Op donderdag 6 september 2007 15:48 schreef Vince22 het volgende:
Ik was met de GoT PS3 demo op 10 maart echt helemaal verkocht toen ik speelde op de 40W2000 Bravia die daar stond.. uiteindelijk ook gekocht toen voor ¤1750.. Nu is ie voor zo'n 1450 euro te krijgen. Full HD 40 inch LCD.. Ik wil ook echt niet meer kleiner!![]()
velve-lindehof, anti-kraakpand, 80 volle euri's per maandquote:Op donderdag 6 september 2007 14:00 schreef rakotto het volgende:
[..]
37 inch vindt ik toch al groot genoeg tbh. Wat een ding. In de winkel leek ie kleiner.
[..]
Ow, jij woont ook in Enschede? Leuk~ Waar als ik vragen mag.![]()
Zostraks weer sinds maanden gespeeld (360 versie)quote:
Tegenvaller! En dat voorspelt weinig goeds voor de extra's die nog komen voor Motorstorm.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:11 schreef Fallen het volgende:
PSN Updates zijn er:
MotorStorm update ¤ 5,99
Heavenly Sword anime & making of
Lair E3 trailer
Gran Turismo trailer
damn, ik wilde een demo!!! *zucht*
Mja,6 euro voor een track en 2 voertuigen... en 1 unlockable. Nou, woehoe.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:14 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Tegenvaller! En dat voorspelt weinig goeds voor de extra's die nog komen voor Motorstorm.
True true...quote:Op donderdag 6 september 2007 19:34 schreef Tumble het volgende:
ach ja 5,99 voor in ieder geval een avondje lol. ik heb ze er sneller doorheen gejaagd.
*now downloading*
vraag me wel af waar die demo blijft.
Stomme schedel, had liever dit erop gezien dan:quote:
Weet niet, een witte PS3 met de tekst:quote:Op donderdag 6 september 2007 21:31 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Stomme schedel, had liever dit erop gezien dan:
[afbeelding]
nee, mij lijkt het helemaal niks.quote:MobyGames
The definitive
resource
for PC Games
mobygames.com
Hallo, ga een game vergelijken die al gold is met een game die nog in Pre-Alpha is.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
EGM: "Halo 3 beste AI, Killzone domste'
Denk dat Killzone best tegen gaat vallen, zag er kwa GFX super uit maar het spel lijkt me ook wel best saai een een goeie A.I. is wel vereist.
Aah okay, heb ook op lindehof gewoond een paar jaar terug. Woon nu op het hogeland.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:24 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
velve-lindehof, anti-kraakpand, 80 volle euri's per maandexcle gwe maar dat is niet zoveel extra =]
@ J.Clarkson
heb de samsung 32"r72b, heb te weinig research gedaan anders had ik 3 weken later de r81 kunnen halen...maar ja werd half gepushed door me pa...en nu wil ik weer groter, voor op me kamer was het wel groot genoeg, maar nu die in een huiskamer staat vind ik hem weer te klein, en het was toen nog onduidelijk of ik uberhaupt ging verhuizen...maar ja
hijs wel mooi heur
Toch ben ik bang voor een tegenvaller Killzone was ook niet zo heel goed als de meeste zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hallo, ga een game vergelijken die al gold is met een game die nog in Pre-Alpha is.
Je weet dat Killzone op de afgelopen E3 de eerste keer was dat het überhaupt aan het publiek werd getoond? Wat een vergelijking...![]()
quote:Druk lijstje met PlayStation Network games
Calling All Cars, flOw, Pain, High Velocity Bowling, Blast Factor, Go! Sudoku, LittleBigPlanet en SOCOM: Confrontation. Het zijn maar enkele van de titels waaraan je denkt als het over PlayStation Network titels gaat. Vandaag heeft Sony een lijstje met games vrijgegeven die we van oktober tot december in de Europese PlayStation Store mogen verwachten.
04/10/2007 – SnakeBall
04/10/2007 – Pixel Junk Racers
11/10/2007 – Home (provisional)
18/10/2007 – High Velocity Bowling
24/10/2007 – Aqua Vita
25/10/2007 – Operation C.F
25/10/2007 – Trials of Topoq
25/10/2007 – Eye Create
08/11/2007 – Tori Emaki
15/11/2007 – Mesmerize
05/12/2007 – Sky Diving
06/12/2007 – Elefunk
13/12/2007 – Pain
December 2007 – Dark Mist
TBA - Gran Turismo 5 Prologue
Toch denk ik dat het te vroeg is om hier een uitspraak over te kunnen doen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch ben ik bang voor een tegenvaller Killzone was ook niet zo heel goed als de meeste zeggen.
Heb je wel gelijk in iddquote:Op donderdag 6 september 2007 22:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het te vroeg is om hier een uitspraak over te kunnen doen.
GameInformer omschreef de AI van Killzone2 overigens als "aggressively good"
http://www.n4g.com/ps3/News-64600.aspx
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 is coming...to the Xbox 360![]()
![]()
Shut up AQuila...
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=7713730&postcount=1quote:SCEE has sent a new schedule :
Playstation 3
17/10/2007 – Folklore
19/10/2007 – Lair
24/10/2007 – Eye of Judgment
07/11/2007 – Ratchet&Clank : Opération Destruction
28/11/2007 – Time Crisis 4
05/12/2007 – Uncharted : Drake’s Fortune
December 2007 – Gran Turismo 5 Prologue
Playstation 2
19/10/2007 – Buzz! Hollywood Quiz
02/11/2007 – Syphon Filter : Dark Mirror
07/11/2007 – EyeToy Play : Astro Zoo
07/11/2007 – Buzz Junior : Les petits monstres
December 2007 – ATV Off Road Fury 4
February 2008 – Pursuit Force : Extreme Justice
Playstation Portable
17/10/2007 – Pursuit Force : Extreme Justice
02/11/2007 – Syphon Filter : Logan’s Shadow
November 2007 – ATV Off Road : Fury Pro
December 2007 – WipEout Pulse
February 2008 – God of War : Chains of Olympus
-there will be more titles to be released on the PSP from SCEE, however they didn't sent any date for them-
Playstation Network (PS3)
04/10/2007 – SnakeBall
04/10/2007 – Pixel Junk Racers
11/10/2007 – Home (provisional)
18/10/2007 – High Velocity Bowling
24/10/2007 – Aqua Vita
25/10/2007 – Operation C.F
25/10/2007 – Trials of Topoq
25/10/2007 – Eye Create
08/11/2007 – Tori Emaki
15/11/2007 – Mesmerize
05/12/2007 – Sky Diving
06/12/2007 – Elefunk
13/12/2007 – Pain
December 2007 – Dark Mist
Nee, hier is het bewijs van MGS4 op de Xbox360:quote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Shut up AQuila...
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Shut up AQuila...
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, hier is het bewijs van MGS4 op de Xbox360:
Klik ->![]()
Bron: http://blog.us.playstatio(...)ation-store-updates/quote:More PlayStation Store Updates
+ Posted by Grace Chen // Senior Manager, PLAYSTATION Store
Hi, it’s time for the PLAYSTATION Store update again, so if you can manage to put Warhawk down for a second, head on over to the Store to check out all the new content we have for you this week.
The new demos include:
• Stranglehold
• NBA Live 08
There are also new add-ons for two popular PS3 games – MotorStorm and Ninja Gaiden Sigma. For all the MotorStorm fans, the add-on pack includes a new track, 4 new vehicles, 9 races and a new online mode. Now, for those of you who are just interested in the vehicles, we give you the option to buy those individually, at $0.99 each. The vehicles that are sold individually are the same ones that are in the add-on pack, making the pack a great deal! The Ninja Gaiden Sigma add-on (first of three) includes 5 survival modes for $2.99.
• MotorStorm Revenge Weekend Add-on Pack (New track, vehicles, races and race mode) — $5.99
• MotorStorm Add-on Vehicle 1 (Wakazashi Razor bike) — $0.99
• MotorStorm Add-on Vehicle 2 (Wombat Mudslide ATV) — $0.99
• MotorStorm Add-on Vehicle 3 (Atlas Varjack mudplugger) — $0.99
• MotorStorm Add-on Vehicle 4 (Atlas Arizona big rig) — $0.99
• Ninja Gaiden Sigma Weapons Master Add-on (5 survival modes) — $2.99
And, finally, plenty of trailers and wallpapers:
• Turok “Quiet Kills” Trailer
• PixelJunk Racers Trailer
• Heavenly Sword “Making Of” No. 5
• Heavenly Sword Anime No. 5
• Lair “World in Chaos” Video
• MotorStorm “Coyote Revenge” Video
• Drillbit Tailer Trailer
• Resident Evil: Extinction Trailer
• Heavenly Sword Anime No. 5 Wallpaper
Thanks, and enjoy this week’s update!
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:58 schreef Fallen het volgende:
Officiële US-update:
[..]
Bron: http://blog.us.playstatio(...)ation-store-updates/
Weer?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef Cid het volgende:
[..]
moet ik weer een US account aan gaan maken
![]()
waar oh waar is singstar ik begin het ergste te vrezen.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:34 schreef Fallen het volgende:
Volledige lijst data:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=7713730&postcount=1
Volgens Bartsmit wordt ie volgende week verwacht?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef Tumble het volgende:
[..]
waar oh waar is singstar ik begin het ergste te vrezen.
ik had zit me er zo op te verheugen, verjaardag met wat vrienden. flesje baco verder. singstar uit de kast.
Yup, een van de betere podcasts! Moet die van vandaag nog downloaden. Was het wat?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn er overigens meer mensen die hier wekelijks luisteren naar de Insomniac Full Moon Show?
Heb het zojuist voor een uur beluisterdquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:07 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Yup, een van de betere podcasts! Moet die van vandaag nog downloaden. Was het wat?
Nou... ik hoop voor je dat je hem al binnen hebt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:07 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Yup, een van de betere podcasts! Moet die van vandaag nog downloaden. Was het wat?
En Stranglehold demo is aan het downloaden, kan niet wachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |