terug gaan nieuwe vragen moeten ze niet moeilijk over doenquote:
Ik probeer het straks dan nog wel ffquote:Op woensdag 5 september 2007 17:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
terug gaan nieuwe vragen moeten ze niet moeilijk over doen
Omruilen..quote:
Allereerst bij de demo van FormulaOne, toen bij Fall of men, en toen bij Moterstormquote:Op woensdag 5 september 2007 17:52 schreef Fallen het volgende:
bij dezelfde game? Geen smerige vinger afdrukken ofzo? (you never know...)
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:53 schreef DrDentz het volgende:
Heb je hem wel helemaal geupdate?
Waardeloze update trouwens laatst. Wow ik kan nu flash-wallpapers :/
Draait de fan wel wanneer je aan het spelen bent? Lijkt mij dat je PS3 overhit raakt, gewoon omruilen.quote:
Niemandquote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Gstyles het volgende:
je zo dus middels update 1.92 flash-wallpapers kunnen plaatsen op je PS3... iemand een mooi flash/wallpapertje in de aanbieding`
E-Plaza.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:10 schreef RedemptioN het volgende:
lol, ik heb nog echt geen probs gehad met me ps3, wel balen dat je het meteen bij je aankoop hebt...terug gaan en omruilen, waar heb je hem eigenlijk gehaald?
Hij is wel snel warm. maar ik ga er nu niet meer aanzitten, ik breng m morgen gelijk terug.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:30 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Draait de fan wel wanneer je aan het spelen bent? Lijkt mij dat je PS3 overhit raakt, gewoon omruilen.
Verschil is alleen dat de iPhone voor $300 geproduceerd wordtquote:Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef Aurelius het volgende:
Apple heeft zojuist bekend gemaakt dat de prijs van de iPhone van $599 wordt verlaagd naar $399.
Kijk Sony, het kan dus wel.
Is het nou zo moeilijk om te zien dat de PS3 tegenwoordig ook rond de 400 euro kostquote:Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef Aurelius het volgende:
Apple heeft zojuist bekend gemaakt dat de prijs van de iPhone van $599 wordt verlaagd naar $399.
Kijk Sony, het kan dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |