Ik heb ook een Sharp Aquos, maar dan de grotere variant (42inchquote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef rakotto het volgende:
Een FullHD TV gekocht 2 dagen geleden, nu nog een PS3.![]()
LC-37XD10E van Sharp is het geworden.
meestal rond 19.00quote:Op donderdag 6 september 2007 13:28 schreef Tumble het volgende:
iemand enig idee hoelaat we een store update kunnen verwachten?
LE32S81B toevallig? Die heb ik ook. Voor mn consoles ga ik geen grotere TV halen. Had eerst een 70cm Samsung, maar die hangt nu in de slaapkamer. Ben aan het sparen voor een goede 3LCD beamer en wanddoek. Goedkoper dan een TV en VEEL groter beeld.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:40 schreef RedemptioN het volgende:
ik begin het steeds minder te vinden dat ik "maar" een 32" samsung heb, woon nu in enschede en met de woonkamer ziet er toch wat kleiner uit
, over een jaartje maar eens naar een nieuwe kijken als ik wat meer geld weer heb
alleen geen HD en dus waardeloos met een PS3quote:Op donderdag 6 september 2007 13:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
LE32S81B toevallig? Die heb ik ook. Voor mn consoles ga ik geen grotere TV halen. Had eerst een 70cm Samsung, maar die hangt nu in de slaapkamer. Ben aan het sparen voor een goede 3LCD beamer en wanddoek. Goedkoper dan een TV en VEEL groter beeld.
Iemand een tip voor een HD tv die niet al te duur is?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
alleen geen HD en dus waardeloos met een PS3
www.google.nlquote:Op donderdag 6 september 2007 13:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Iemand een tip voor een HD tv die niet al te duur is?![]()
dingen kosten geen hol meer.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Iemand een tip voor een HD tv die niet al te duur is?![]()
37 inch vindt ik toch al groot genoeg tbh. Wat een ding. In de winkel leek ie kleiner.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Sharp Aquos, maar dan de grotere variant (42inch).
Geeft een erg strak beeld in combinatie met de PS3
Ow, jij woont ook in Enschede? Leuk~ Waar als ik vragen mag.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:40 schreef RedemptioN het volgende:
ik begin het steeds minder te vinden dat ik "maar" een 32" samsung heb, woon nu in enschede en met de woonkamer ziet er toch wat kleiner uit
, over een jaartje maar eens naar een nieuwe kijken als ik wat meer geld weer heb
Inmiddels bestaan die al hoor, die dingen blijven in prijs verlagen.quote:
quote:Star Ocean 4 scans
Famitsu has the scoop this week on the announcement of Star Ocean 4, to be released sometimes in the next few years on an announced platform(s?) with "hardware that can display beautiful graphics".
Ach, dat went snel hoor. Ik vond de 42" eerst groot, maar nu vind ik het echt ideaalquote:Op donderdag 6 september 2007 14:00 schreef rakotto het volgende:
37 inch vindt ik toch al groot genoeg tbh. Wat een ding. In de winkel leek ie kleiner.
Dat is hetzelfde als een blingbling PS3quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef capital_P het volgende:
en wat is een "shiny" ps3?
Een glimmende PS3. Niks anders. Het ding glimt nu eenmaal als een achterlijke. Over vette vingers maar niet te spreken.... PSP syndroom if you will.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef capital_P het volgende:
betekent die nieuwe starterspack van 19 september nou ook dat ik zometeen een ps3 kan kopen met HS en bijvoorbeeld genji of motorstorm? Of kan HS alleen met F1?
Dat ligt aan de winkel waar je je PS3 koopt. En met shiny bedoelen we gewoon de normale PS3. Die glinstert zo mooi.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef capital_P het volgende:
betekent die nieuwe starterspack van 19 september nou ook dat ik zometeen een ps3 kan kopen met HS en bijvoorbeeld genji of motorstorm? Of kan HS alleen met F1?
Hehe, inderdaad. Een kleinere scherm is helemaal ieuw vergleken met deze.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ach, dat went snel hoor. Ik vond de 42" eerst groot, maar nu vind ik het echt ideaal
Ik zou zeker geen kleiner scherm meer willen hebben![]()
Kingdom Hearts IIIquote:Square Enix talks FFVII remake; new PS3 project
Everyone saw the breathtaking Final Fantasy VII demo when the PlayStation 3 was first announced back at E3 2005. But Square Enix has remained stern on the position that they would not present the world with a remake for the PS3. This, however, did not stop millions of people asking for one whenever the opportunity presented itself.
This week, Famitsu sat down executive producer Yoshinori Kitase, producer Hideki Imaizumi, director Hajime Tabata, and character designer Tetsuya Nomura to discuss Crisis Core and future iterations from Square-Enix.
After stating how intense Crisis Core is, and how it fills up almost an entire UMD-rom, Nomura and Kitsae were questioned on upcoming games. Aside from Crisis Core, Famitsu editors asked about new developments in the Compilation series, before stating the obvious---fans want a FFVII remake.
Imaizumi said that the remake of FFVII is a question of timing, mentioning that Kitase, Nomura and Tabata are all busy with the Final Fantasy XIII series. He added that a new game of some form would be announced at the Tokyo Game Show. It's not certain if this new game is in the FFXIII series or a completely new title from Kitase, Nomura and Tabata--but PlayStation 3 owners should be very excited.
No--this isn't Kingdom Hearts III, which was already touted to be unveiled for the PlayStation 3 console at TGS.
Imaizumi confirmed again that there is currently no plans for a FFVII remake but noted that this decision could take place very quickly, and mentioned how the decision to make Crisis Core took only two days. So, have no fret PS3 owners!
laar ze nu maar opschieten met een ff7 remake dan koop ik gelijk volgende maand een ps3 als diequote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kingdom Hearts III![]()
New PS3 project![]()
FF VII remake![]()
![]()
Square Enix![]()
quote:Nieuwe PS3 Starter Pack verschijnt alleen in Frankrijk
Sony heeft laten weten dat de 'nieuwe' PS3 Starter Pack alleen voor de Franse markt bedoeld is. Gisteren maakten we melding van de Starters Pack waarin de PlayStation 3 gebundeld zit met de games Heavenly Sword en F1.
"De keuze voor welke games er in de Starter Pack komt, en de vrijheid om die games te veranderen, is aan de individuele markten", aldus een woordvoerder van Sony. "
De Franse Starter Pack zal vanaf 19 september te verkrijgen zijn. De Nederlandse Starter Pack is gebundeld met Resistance: Fall of Man en MotorStorm.
god wat lame weer zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |