Mekaars kennis delen en een megagoed product leveren met alle voordelen van beide lijkt me een beter plan, maar denk helaas niet dat dat haalbaar is.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:54 schreef Scarface2004 het volgende:
Woensdag 05 september 2007 - Waar de twee grootmachten geregeld in de meest uiteenlopende discussies belanden, verliep het onlangs ietwat anders. Sony, de producent van Blu-Ray discs en hiermee de directe concurrent van Microsoft, heeft de Amerikaanse gigant namelijk openlijk 'uitgenodigd' om bij het Blu-Ray kamp te komen. Lees verder voor meer details.
In een recent interview met Sony kopstukken Don Eklund en Rich Marty, bleek namelijk dat het bedrijf graag Microsoft en Toshiba in kamp Blu-Ray zou zien.
"We would love to have Toshiba and Microsoft on board" (Don Eklund)
Is dit een teken voor verdere onderhandelingen of zullen Microsoft en Sony blijven vechten tot op het bot?
Hij staat op de grond, niet heel dichtbij een muur.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:21 schreef Neverstop het volgende:
Heb je 'm heel toevallig in een kastje gezet...? Daar kunnen ze namelijk erg slecht tegen hehe.
Verder klinkt ie idd gewoon stuk, binnen een dag omruilen lijkt me totaal geen probleem.
Btw vergeet m'n verhaal over RGB kabels en andere troep, ik heb net m'n LCD tv binnen. Koop gewoon zo'n ding. Je gelooft je ogen niet. Ik ben spelen.
Je staat in je recht.. gewoon doenquote:Op woensdag 5 september 2007 17:52 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Doen ze daar echt niet moeilijk over?
dank dat dat te maken heeft met het renderen van de beelden.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Neverstop het volgende:
Die "rafelige" schaduwen heb ik ook, vielen mij ook op toen ik voor het eerst ging spelen. Nu ben ik er wel aan gewend. Dirt heeft het volgens mij niet, of een stuk minder.
Mooiquote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Badabingea het volgende:
Omgeruild en is nu een systeemupdate aan het uitvoeren
betere werkquote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Badabingea het volgende:
Gratis?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef Tumble het volgende:
[..]
betere werk
je vakt met je neus in de boter vandaag als het goed is een extra track voor motorstorm
Mooi, zo te horen gaat deze een stuk beter bevallen.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Badabingea het volgende:
Felici!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:59 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie meldt ook als trotse bezitter van een ps3
Ik heb de Sony 40D3000 (geen Full HD, maar wel 100hz en MotionFlowquote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef rakotto het volgende:
Een FullHD TV gekocht 2 dagen geleden, nu nog een PS3.![]()
LC-37XD10E van Sharp is het geworden.
ik verwacht het niet maar verwacht dat de prijs gaat meevallenquote:
TV ziet er strak uit.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb de Sony 40D3000 (geen Full HD, maar wel 100hz en MotionFlow) sinds maandag, en in combinatie met de PS3 is dat erg mooi
![]()
Maar aangezien je nu een mooie zwart gelakte Sharp tv hebt staan, daar moet natuurlijk wel een mooie zwarte 'shiny' PS3 onder.quote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar aangezien je nu een mooie zwart gelakte Sharp tv hebt staan, daar moet natuurlijk wel een mooie zwarte 'shiny' PS3 onder.(anders is het niet af....)
Laat me ff genieten van de TV en geef me niet het gevoel dat het niet compleet is.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar aangezien je nu een mooie zwart gelakte Sharp tv hebt staan, daar moet natuurlijk wel een mooie zwarte 'shiny' PS3 onder.(anders is het niet af....)
Ik wilde het ook al zeggen. Het gaat goed de laatste tijdquote:Op donderdag 6 september 2007 11:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Felici!![]()
Gaat wel hard de laatste tijd, steeds meer PS3 bezitters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |