abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53072916
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:14 schreef avotar het volgende:
Laat je maar gewoon als een slut neuken door jan en alleman.. niets op tegen hoor.. :p

goed voor resistentie tegen soa's
Gewoon reageren was teveel moeite?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_53073061
Zucht daarvoor is sex niet bedoeld,
om maar wat te rollebollen met iedereen zonder enige emoties.
Je moet van elkaar houden!
Dan is sex iets prachtigs om samen te delen,
niet om je eigen jeuk door egoisme te botvieren op een ander menselijk wezen toch?
Het is allemaal zo gemakkelijk geworden voor iedereen...
Nu gaan zelfs de vrouwtjes nog geloven dat ze het lekker vinden om gebruikt te worden als vuilnisbakkie, ja sure!
Ts je laat je lekker misbruiken, maar als je een beetje trots in je donder had, zou je dit niet accepteren nml.
Maar je vind het allang prima.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You are lost!
En ja dit is het begin van je slettebakkenstaat, er is niets meer aan te doen nu.
Je zult afglijden tot een object , niets meer dan een gat tussen den benen..
Nou veel plezier hoor verder, i rest my casa!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53073642
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:14 schreef avotar het volgende:
Laat je maar gewoon als een slut neuken door jan en alleman.. niets op tegen hoor.. :p

goed voor resistentie tegen soa's
miss ff beter lezen wat in mijn OP staat
  dinsdag 11 september 2007 @ 07:05:13 #54
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_53088416
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Gewoon reageren was teveel moeite?
ehm neej eigenlijk niet.. als je je kop boven het maaiveld steekt, moet je er rekening mee houden dat ie afgemaaid kan worden....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_53091998
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:05 schreef avotar het volgende:

[..]

ehm neej eigenlijk niet.. als je je kop boven het maaiveld steekt, moet je er rekening mee houden dat ie afgemaaid kan worden....
alsje beter had gelezen had je dus gezien dat ik het niet met jan en alleman doe maar alleen met hem ....

en ddat dit de eerte keer is dat ik sex heb met imand terwijl ik geen relatie heb.....
pi_53123124
intressant, ik zou ook wel zo relatie willen.
pi_53242292
GEWOON LEKKER DOEN WAAR JE ZIN IN HEBT. HET IS JOUW LEVEN, EN NIET DIE VAN JE VRIENDIN. ZOLANG JE MAAR NIETS DOET WAAR JE ACHTEREAF SPIJT VAN KRIJGT.
Who dares wins
pi_53242318
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:27 schreef SuCom het volgende:
GEWOON LEKKER DOEN WAAR JE ZIN IN HEBT. HET IS JOUW LEVEN, EN NIET DIE VAN JE VRIENDIN. ZOLANG JE MAAR NIETS DOET WAAR JE ACHTEREAF SPIJT VAN KRIJGT.
Doe 's even zonder Caps Lock aan.
pi_53246722
ik heb ook zoiets, gewoon een open relatie zonder relatie
het fijn hebben bij elkaar, maar je bent gewoon niet verliefd, kan toch?
mag je dan niet genieten van lekkere sex en leuk gezeldschap?
als je het maar niet tegen iedereen verteld want dan krijg je gewoon roddels
je moet wel kunne stoppen als je een echte relatie krijgt met een ander
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
pi_53250403
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Meeka het volgende:
je moet wel kunne stoppen als je een echte relatie krijgt met een ander
Daar knelt veelal het schoentje

Volgens mij vergt het meer energie om een open relatie te hebben dan een gewone.
pi_53251677
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
intressant, ik zou ook wel zo relatie willen.
ja , gevoelens maken het allemaal zo verdome ingewikkeld!
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 17 september 2007 @ 20:13:04 #62
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_53252717
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef 2h2h het volgende:

[..]

alsje beter had gelezen had je dus gezien dat ik het niet met jan en alleman doe maar alleen met hem ....

en ddat dit de eerte keer is dat ik sex heb met imand terwijl ik geen relatie heb.....
w44r h3p jy l3r3n typ3n?

shit he.. lastig....
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_53263612
gevoelens kunnen het verdomd ingewikkeld maken....
ik heb een sex relatie met iemand gehad die nu een relatie heeft met een vriend van mij.
en dat is best lastig om aan te zien als ze hand in hand lopen enzo....
pi_53270833
Doe wat je wil. Ik ehb er geen probleem mee.
pi_53270970
hoe oud is TS eigelijk?
pi_53271538
ik ben 23
pi_53272427
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef F04 het volgende:
hoe oud is TS eigelijk?
Anders lees je in ieder geval de eerste zin van de OP...
pi_53272869
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:57 schreef katerwater het volgende:

valt heel erg mee hoor
ik vertel het gewoon niet aan iedereen en je bent zoizo vrij
we zijn niet verliefd dus
[..]

Daar knelt veelal het schoentje

Volgens mij vergt het meer energie om een open relatie te hebben dan een gewone.
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
pi_53331253
in een open relatie of puur sex relatie moet je iig van elkaar kunnen accepteren dan je ook geinteresseerd bent in anderen en wellicht ook neukt met anderen dan met elkaar

ik zou het iig niet kunnen (open/sex relatie dus, het kan ik natuurlijk wel)
pi_53338248
Ben je sexverslaafd? Het gevoel dat je eens in de zoveeltijd gewoon sexuele aandacht wilt hebben? Wat als hij het wel met andere meiden zou doen, zou je dan de sexrelatie beeindigen? Wat als je een vriendje krijgt, stop je dan met je sexrelatie?
pi_53351636
als hij met andere meiden sex zou hebben zou het stoppen idd en als ik een andere jongen tegen kom stopt het ook.

we hebben een esprek gehad en hij heeft heet me verteld dat hij niks vast wilt omdat hij dit vaker heeft gehad en zodra ze dan hebben uitgesproken dat ze weleen vaste relatie hebben het allemaal heel erg veranderde dat die meiden erg jaloers werden en achterdochtig .

bv als hij zei dat hij met zijn maten was gaan chillen dat ze dan ineen moesten weten wie daarbij waren en of er meiden bij waren.
En dat hij ineens niet meer alleen uit kon .

dat is 1 van de redenen dat hij het nu gewoon zo wil laten gaan en dan nog wat andere redenen die ik ook wel begrijp en ik vind het ook niet erg dat we geen vaste relatie hebben omdat het mij ook bevalt zo,
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:40:26 #72
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_53355277
Met andere woorden als hij een ander tegenkomt wil hij zo kunnen overstappen naar de volgende zonder problemen van jouw kant? Misschien heel bot gezegd maar daar komt het in mijn ogen wel op neer.
Het lijkt mij dat je nu ontkent dat je gevoelens voor hem hebt maar zodra hij "gevlogen" is , denk je echt niet : ok leuk , next!
Maar het blijft jouw keus, tenslotte leer je van alles wat je doet.
Ik hoop alleen dat het je niet een gebroken hart oplevert.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_53356617
nee hij is nu niet eens bezig met andere meiden daar staat zijn hoofd niet naar en daar ben ik ok niet bang voor en er staat ergens geschreven dat we ook gevoelens voor elkaar hebben anders hadden we geen sex met elkaar.

maar ik be niet verliefd en zal ook geen liefdes verdriet hebben als het voorbij is heb hem al eens een maand niet gezien omdat ik meer gevoelens voor hem had dan hij voor mij en toen had ik ereigenlijk helemaal geen problemen mee dat ik hem niet meer zag ja ok de gezelligeheid enzo mis je maar had niet echt verdriet zoals toen het uitging met me exvriend deze gevoelens zijn anders
  zondag 30 september 2007 @ 12:31:35 #74
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_53585901
23 jaar en dan zo typen.. doe je toevallig pabo?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_53875473
nou ja het is voorbij hij had het gevoel dat hij verantwoording moest afleggen tegenover mij terwijl ik dat helemaal niet wil.

en zo nog wat dingen hij maakte het moeilijker en meer dan het was terwijl hij dat zelf niet wou en gaf er dan ook mij de schuld van , beetje vreemd.

nu is het dus voorbij vonden het allebij te ingewikkeld worden en hadden er beide geen zin in op deze manier.
pi_53875558
- edit-

[ Bericht 82% gewijzigd door Sexy_Sadie op 12-10-2007 10:12:26 (Doe normaal.) ]
Who the fuck is Fcuker?
pi_53876018
Ooit gehoord van fatsoensnormen?
pi_53881942
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef 2h2h het volgende:
nee hij is nu niet eens bezig met andere meiden daar staat zijn hoofd niet naar en daar ben ik ok niet bang voor en er staat ergens geschreven dat we ook gevoelens voor elkaar hebben anders hadden we geen sex met elkaar.

maar ik be niet verliefd en zal ook geen liefdes verdriet hebben als het voorbij is heb hem al eens een maand niet gezien omdat ik meer gevoelens voor hem had dan hij voor mij en toen had ik ereigenlijk helemaal geen problemen mee dat ik hem niet meer zag ja ok de gezelligeheid enzo mis je maar had niet echt verdriet zoals toen het uitging met me exvriend deze gevoelens zijn anders
Er is al een opmerking over gemaakt, maar uh.... in dit hele verhaal staat GEEN komma en maar 1 punt Onleesbaar.
pi_53903764
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:09 schreef erikkll het volgende:

[..]

Er is al een opmerking over gemaakt, maar uh.... in dit hele verhaal staat GEEN komma en maar 1 punt Onleesbaar.
tjah niet iedereen heeft zeeen tijd om een tekst perfect te typen
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:03:02 #80
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_53904626
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:53 schreef 2h2h het volgende:

[..]

tjah niet iedereen heeft zeeen tijd om een tekst perfect te typen

Hoezo heeft punten, komma's en alineaeindes zetten met je beschikbare tijd te maken?? Geloof ik niets van. Ik schrijf namelijk een betere zin in minder tijd. Kijk:
quote:
Tjah, niet iedereen heeft tijd om een tekst perfect te typen.
Score?
Komma erbij. Punt erbij. Verkeerd gespeld woord 'zeeen' verwijderd. Less is more
Gone.... :')
pi_54014450
Ik heb ook een sex relatie met mijn beste vriend.
Als beide er geen probleem mee hebben moet het toch kunnen.
Het is alleen wel lastig als er een van de twee wel gevoelens bij krijgt. Wat in mijn geval dus zo is.
Vaak de voornemens gehad om het alleen bij de vriendschap te houden, maar ja lust wint het eigenlijk altijd van het verstand. hahahaah
pi_54083215
Ach suzanne, geniet er van en jammer als het niet lukt. Maar misschien eens een andere relatie proberen voor de sex. Denk dat je anders te veel gevoelens krijgt en het dan scheef loopt met die vriend.

Verder heb ik nooit sexrelaties gehad, maar ben nu wel aan het zoeken, want heb ook zo mijn behoeftes.... haha
pi_54093075
Ik geniet er ook van, het is toch een keuze die je daarin maakt.
Die gevoelens heb ik al 2 jaar. En wat hij ook wist/weet.
En ik weet ze aardig uit te schakelen. En heel soms heb ik er wel een beetje moeite mee.
Het heeft veel voordelen een sexrelatie. hahahahaha En zeker als je vrijgezel bent dan heb je toch je behoeftes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Susanne1980 op 22-10-2007 22:37:57 ]
pi_54095686
Zeker heb ik mijn behoeftes als vrijgezel zijnde Suzanne. Dus ben op zoek naar een sexpartner. Dus als iemand zich geroepen voelt om mij te helpen stuur maar een pm....
pi_54098614
Dat is nog eens een duidelijke vraag.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:19:07 #86
27929 piere
doe mij maar bier
pi_54103824
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef Susanne1980 het volgende:
Dat is nog eens een duidelijke vraag.
Nu nog toehappen Suus
fok you ja!
pi_54116435