Gewoon reageren was teveel moeite?quote:Op maandag 10 september 2007 14:14 schreef avotar het volgende:
Laat je maar gewoon als een slut neuken door jan en alleman.. niets op tegen hoor.. :p
goed voor resistentie tegen soa's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You are lost!![]()
En ja dit is het begin van je slettebakkenstaat, er is niets meer aan te doen nu.
Je zult afglijden tot een object , niets meer dan een gat tussen den benen..
Nou veel plezier hoor verder, i rest my casa!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
miss ff beter lezen wat in mijn OP staatquote:Op maandag 10 september 2007 14:14 schreef avotar het volgende:
Laat je maar gewoon als een slut neuken door jan en alleman.. niets op tegen hoor.. :p
goed voor resistentie tegen soa's
ehm neej eigenlijk niet.. als je je kop boven het maaiveld steekt, moet je er rekening mee houden dat ie afgemaaid kan worden....quote:Op maandag 10 september 2007 14:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Gewoon reageren was teveel moeite?
alsje beter had gelezen had je dus gezien dat ik het niet met jan en alleman doe maar alleen met hem ....quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:05 schreef avotar het volgende:
[..]
ehm neej eigenlijk niet.. als je je kop boven het maaiveld steekt, moet je er rekening mee houden dat ie afgemaaid kan worden....
Doe 's even zonder Caps Lock aan.quote:Op maandag 17 september 2007 13:27 schreef SuCom het volgende:
GEWOON LEKKER DOEN WAAR JE ZIN IN HEBT. HET IS JOUW LEVEN, EN NIET DIE VAN JE VRIENDIN. ZOLANG JE MAAR NIETS DOET WAAR JE ACHTEREAF SPIJT VAN KRIJGT.
Daar knelt veelal het schoentjequote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Meeka het volgende:
je moet wel kunne stoppen als je een echte relatie krijgt met een ander
ja , gevoelens maken het allemaal zo verdome ingewikkeld!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
intressant, ik zou ook wel zo relatie willen.
w44r h3p jy l3r3n typ3n?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef 2h2h het volgende:
[..]
alsje beter had gelezen had je dus gezien dat ik het niet met jan en alleman doe maar alleen met hem ....
en ddat dit de eerte keer is dat ik sex heb met imand terwijl ik geen relatie heb.....
Anders lees je in ieder geval de eerste zin van de OP...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef F04 het volgende:
hoe oud is TS eigelijk?
quote:Op maandag 17 september 2007 18:57 schreef katerwater het volgende:
valt heel erg mee hoor
ik vertel het gewoon niet aan iedereen en je bent zoizo vrij
we zijn niet verliefd dus
[..]
Daar knelt veelal het schoentje![]()
Volgens mij vergt het meer energie om een open relatie te hebben dan een gewone.![]()
Er is al een opmerking over gemaakt, maar uh.... in dit hele verhaal staat GEEN komma en maar 1 puntquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef 2h2h het volgende:
nee hij is nu niet eens bezig met andere meiden daar staat zijn hoofd niet naar en daar ben ik ok niet bang voor en er staat ergens geschreven dat we ook gevoelens voor elkaar hebben anders hadden we geen sex met elkaar.
maar ik be niet verliefd en zal ook geen liefdes verdriet hebben als het voorbij is heb hem al eens een maand niet gezien omdat ik meer gevoelens voor hem had dan hij voor mij en toen had ik ereigenlijk helemaal geen problemen mee dat ik hem niet meer zag ja ok de gezelligeheid enzo mis je maar had niet echt verdriet zoals toen het uitging met me exvriend deze gevoelens zijn anders
tjah niet iedereen heeft zeeen tijd om een tekst perfect te typenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
Er is al een opmerking over gemaakt, maar uh.... in dit hele verhaal staat GEEN komma en maar 1 puntOnleesbaar.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:53 schreef 2h2h het volgende:
[..]
tjah niet iedereen heeft zeeen tijd om een tekst perfect te typen
Score?quote:Tjah, niet iedereen heeft tijd om een tekst perfect te typen.
Nu nog toehappen Suusquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef Susanne1980 het volgende:
Dat is nog eens een duidelijke vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |