Er is al een opmerking over gemaakt, maar uh.... in dit hele verhaal staat GEEN komma en maar 1 puntquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef 2h2h het volgende:
nee hij is nu niet eens bezig met andere meiden daar staat zijn hoofd niet naar en daar ben ik ok niet bang voor en er staat ergens geschreven dat we ook gevoelens voor elkaar hebben anders hadden we geen sex met elkaar.
maar ik be niet verliefd en zal ook geen liefdes verdriet hebben als het voorbij is heb hem al eens een maand niet gezien omdat ik meer gevoelens voor hem had dan hij voor mij en toen had ik ereigenlijk helemaal geen problemen mee dat ik hem niet meer zag ja ok de gezelligeheid enzo mis je maar had niet echt verdriet zoals toen het uitging met me exvriend deze gevoelens zijn anders
tjah niet iedereen heeft zeeen tijd om een tekst perfect te typenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
Er is al een opmerking over gemaakt, maar uh.... in dit hele verhaal staat GEEN komma en maar 1 puntOnleesbaar.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:53 schreef 2h2h het volgende:
[..]
tjah niet iedereen heeft zeeen tijd om een tekst perfect te typen
Score?quote:Tjah, niet iedereen heeft tijd om een tekst perfect te typen.
Nu nog toehappen Suusquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef Susanne1980 het volgende:
Dat is nog eens een duidelijke vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |