gebrainwashed met extreem-linkse idealen?quote:Op woensdag 5 september 2007 08:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das de hypocrisie idd... terwijl het sowieso vind ik interessant is waarom iemand uit ons land zich geroepen voelt om daar mee te gaan vechten bij zo'n organisatie![]()
Tja, daarvoor hebben we te weinig informatie he.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gebrainwashed met extreem-linkse idealen?![]()
Daar zullen we ook wel nooit achter komen, ik vrees dat ze met een kogel in haar hoofd ergens in die jungle begraven ligt.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Tja, daarvoor hebben we te weinig informatie he.
Pardon?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef Super7fighter het volgende:
Dan had ze beter bij het Tsjetsjeense verzet kunnen aansluiten. Die vechten tenminste voor een hoger en nobel doel i.t.t de Farc. De Farc-commandanten lijken zich meer bezig te houden met seksueel misbruik dan met vechten tegen de Colombiaanse strijdkrachten.
Ook in Tsjetsejenie vechten buitenlandse verzetsstrijders, inclusief Europeanen en Amerikanen. Deze worden daar door de Tsjetsjeense bevolking als helden gezien en zowat op handen en voeten gedragen door het Tsjetsjeense volk.
Hezbollah was ook een optie geweest. Eerzame strijders die tot dood vechten en zelfs het sterkste leger van het Midden-Oosten wisten te verslaan.
Maar Farc...?
exact!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Colombia is een democratie, al zo een 200 jaar, een democratie die het moeilijk heeft door dat mensen in noordamerika en europa maar al te graag cocaine kopen.
Ondanks alle ellende doet Colombia haar best een democratie te blijven.
De FARC zijn Communisten die een dictatuur willen hebben in Colombia-
Eerder jong en naief, met een verstoord wereldbeeld.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gebrainwashed met extreem-linkse idealen?![]()
Eh ja die ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eerder jong en naief, met een verstoord wereldbeeld.
Dat weet zo'n beetje de hele wereld, alleen zij heeft het wat te laat door gehad. Verder is strijden voor cummuniistische idealen een beetje pase. Iedereen met een beetje verstand kan inzien dat de theorie prachtig is, alleen dat de praktische uitwerking altijd gedoemd zal zijn om te falen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef salutem het volgende:
[..]
Eh ja die ja.
Farc is gewoon een medogenloos clubje wat idd niet maalt om een doorgesneden keeltje meer of minder.
Dat zou zo een scene uit Southpark kunnen zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef SuperMocio het volgende:
Dit verhaal deed me een beetje denken aan dat van Rachel Corrie. Een amerikaanse die uit eigen initiatief als menselijk schild optrad bij de ontruiming van palestijnse nederzettingen en zodoende onder een bulldozer de dood vond. Haar ouders klaagden vervolgens o.a. het israelische leger en Caterpillar aan.
Als je verhalen uit het dagboek leest zie je dat de strijders voor het communisme van het FARC zelf in de praktijk 180 graden het tegenovergestelde doen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat weet zo'n beetje de hele wereld, alleen zij heeft het wat te laat door gehad. Verder is strijden voor cummuniistische idealen een beetje pase. Iedereen met een beetje verstand kan inzien dat de theorie prachtig is, alleen dat de praktische uitwerking altijd gedoemd zal zijn om te falen.
Maar a) dat is geen lekker wijf en b) geplet worden door een bulldozer spreekt nu eenmaal minder tot de verbeelding dan naakt door de jungle rennen met hitsige Colombiaanse soldaten achter je aan.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef SuperMocio het volgende:
Dit verhaal deed me een beetje denken aan dat van Rachel Corrie. Een amerikaanse die uit eigen initiatief als menselijk schild optrad bij de ontruiming van palestijnse nederzettingen en zodoende onder een bulldozer de dood vond. Haar ouders klaagden vervolgens o.a. het israelische leger en Caterpillar aan.
Wat gaat jou dat aan aan ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lees eerst eens dit : http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang31/03/05a.htm
voordat je gaat blaten.
Wat doe jij voor je medemens ?
bronhttp://dvhn.nl/quote:Mogelijk tweede Nederlandse in Colombiaans verzet
anp | Gepubliceerd op 05 september 2007, 06:26
Laatst bijgewerkt op 05 september 2007, 06:37
BOGOTA - De Colombiaanse strijdkrachten onderzoeken of een tweede Nederlandse actief is binnen de communistische guerrillabeweging FARC. Het leger zou zijn vizier ook op twee activisten uit Noorwegen hebben gericht, aldus de Colombiaanse krant El Tiempo dinsdag.
Het dagblad meldde eerder dat militairen in een verlaten kamp van de FARC het dagboek van een Nederlandse studente hadden aangetroffen. Deze Tanja Nijmeijer zou in haar dagboek de schuilnaam Eileen hebben gebruikt.
Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken verklaarde maandag geen idee te hebben wie deze Nederlandse is. 'Eileen' noch haar familie heeft ooit contact gezocht met de Nederlandse ambassade in Colombia of het ministerie.
heel libanon lag in puin door die debielen , als israel serieus achter ze aangegaan waren dan was hezbolla van de aardbodem verdwenen en zich verstoppen en raketjes afvuren vanuit woon gebieden , burgers gebruiken als schild , ja echt eerzaam :/ , ze hebben geen flikker gewonnen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef Super7fighter het volgende:
Dan had ze beter bij het Tsjetsjeense verzet kunnen aansluiten. Die vechten tenminste voor een hoger en nobel doel i.t.t de Farc. De Farc-commandanten lijken zich meer bezig te houden met seksueel misbruik dan met vechten tegen de Colombiaanse strijdkrachten.
Ook in Tsjetsejenie vechten buitenlandse verzetsstrijders, inclusief Europeanen en Amerikanen. Deze worden daar door de Tsjetsjeense bevolking als helden gezien en zowat op handen en voeten gedragen door het Tsjetsjeense volk.
Hezbollah was ook een optie geweest. Eerzame strijders die tot dood vechten en zelfs het sterkste leger van het Midden-Oosten wisten te verslaan.
Maar Farc...?
heeft dit meisje geen auteursrecht, recht op privacy en portretrecht? Als ik de media zo met haar gegevens zie gooien slaat het gezeur over wat downloaden van MP3tjes nergens meer op..quote:Op maandag 3 september 2007 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nederlandse vertaling van haar dagboek
Jezus, en ik dacht dat mannen geobsedeerd waren door het andere geslacht.quote:Op maandag 3 september 2007 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nederlandse vertaling van haar dagboek
ja maar die wijven met die jetsers, verdomme, die krijgen alle aandacht en en en en en zo kunnen we niet strijden voor de goede zaak, met die jetsers om ons heen, jetsers out!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Jezus, en ik dacht dat mannen geobsedeerd waren door het andere geslacht.
als ze terugkomt kan ze meteen door naar het INternational Court of Justicequote:Op woensdag 5 september 2007 16:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik snap er echt niets van.
Ze doet mee aan zo'n strijd, maar mag niets? Wordt vernederd "En Plein" publiek?
Waarom zou je dan in godsnaam aan zoiets beginnen?
Volgens mij missen er delen van het verhaal?
Je hebt 'r alleen maar last van, van die jetsers!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef milagro het volgende:
ja maar die wijven met die jetsers, verdomme, die krijgen alle aandacht en en en en en zo kunnen we niet strijden voor de goede zaak, met die jetsers om ons heen, jetsers out!
LEger deed een inval in een legerkamp, legerkamp was leeg en dit dagboek lag er.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:06 schreef Mauveen het volgende:
Maar wat even aan mij voorbij is gegaan is hoe en wanneer dat dagboek nu teruggevonden is?
Toch zou er wel wat inzitten als deze vrouw (of een ghostwriter) een boek zou schrijven hieroverquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je Orwell en Hemingway daar nu eens over zou lezen dan zou je beter weten.
Orwell en Hemingway streden tegen het Facisme, deze dame strijdt tegen een democratie..
quote:deze dame strijdt tegen een democratie
Is dat niet inherent aan elke langstrijdende guerillabeweging. Op een gegeven moment vlakken de idealen wat af omdat de strijd bijna onmogelijk te winnen is. Het leidende volk van de guerillabeweging is echter gewend en verslaafd aan de macht die ze hebben, en zullen alles doen om die te behouden. Dus wordt er gerekt en andere bronnen van inkomsten gezocht. Om een guerillabeweging draaiende te houden heb je nogal wat centen nodig, dus met een uurloon van de Mac kun je niet thuiskomen. Criminele activiteiten levert op koprte termijn veel geld opquote:Op woensdag 5 september 2007 23:20 schreef koen_pijl het volgende:
De FARC is als iets goeds begonnen, jamemr dat het helemaal mis is gegaan.
Ik denk niet echt dat we ooit iets nog van haar zullen horen.
Of ze is dood, vermoord door FARC of gesneuveld in gevecht en haar lichaam wordt anoniem begraven. Of ze blijft daar en neemt alleen contact op met ouders en dat wordt gewoon dood gezwegen, niet in de pers gebracht. Of ze komt terug en leeft verder onder valse naam in NL.
Ik ben bang dat het optie 1 wordt.
Grootheidswaanzinquote:Op woensdag 5 september 2007 23:06 schreef Mauveen het volgende:
Ze dacht volgens mij echt dat ze iets goeds aan het doen was. Dat ze door daar te zijn de situatie zou kunnen helpen, veranderen,
Waarom zouden ze in hemelsnaam haar ouders af gaan makenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:04 schreef Viajero het volgende:
Haar ouders lijken me ondergedoken voor de FARC.
Colombia is al een slordige 200 jaar een democratiequote:
Ja waarom zouden ze dat nou doenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in hemelsnaam haar ouders af gaan maken
Zal ze veel goodwill opleveren
Domme muts komt loverboy achtige ronselaar tegen en laat zich inpakken, wordt voor karretje gespannen met een hondeworst en daarna regelmatig gepakt.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:44 schreef Knip het volgende:
[..]
Toch zou er wel wat inzitten als deze vrouw (of een ghostwriter) een boek zou schrijven hierover
Het idealisme
Het avontuur
De confrontatie
Het verval van idealen
De identiteitscrisis
Internationaal politiek gekonkel
De slechte afloop
Hier moet literatuur van de bovenste plank in zitten.
Ja hoor veel moeite; even een vliegtuigje pakken en vervolgens een treintaxi nemenquote:
Het gaat niet zozeer om haar, maar om een voorbeeld te stellen voor de anderen.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef milagro het volgende:
is dat niet een beetje te veel moeite voor een 'huppelkutje vol idealen uit Holland' , eerst haar ouders ombrengen?
volgens mij krijgt ze 'gewoon' een pak rammel, mag het mannelijke deel er drie keer overheen en als ze dan nog wat te miepen heeft over grotere borsten die voorgetrokken worden en geen inspraak, maken ze plantenmest van d'r.
Waarom zou Al Qaida in hemelsnaam mensen afmakenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in hemelsnaam haar ouders af gaan maken
Zal ze veel goodwill opleveren
Ik denk zelfs dat ze dat gewoon uitbesteden, drugsmaffias werken op dit gebied wel vaker samen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja hoor veel moeite; even een vliegtuigje pakken en vervolgens een treintaxi nemen
Kan dat zomaar? Je aansluiten bij een terroristische organisatie en dan jaren later gewoon terug in Nderland komen alsof er niks gebeurd is?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef Soul79 het volgende:
Er schijnt overleg op hoog niveau te zijn tussen NL overheid en Colombia.
Laten we hopen dat Tanja over een paar weken okselfris bij Jensen! op de bank zit.
Huhuh, jawel. Ze kan zowel in Colombia als in Nederland vervolgd worden voor deze grap.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:30 schreef NED het volgende:
[..]
Kan dat zomaar? Je aansluiten bij een terroristische organisatie en dan jaren later gewoon terug in Nderland komen alsof er niks gebeurd is?
Zijn daar geen regels of wetten voor?
nou, laten we hopen dat ze lekker thuis blijft dan en een gezond verstand gaat kweken,quote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef Soul79 het volgende:
Laten we hopen dat Tanja over een paar weken okselfris bij Jensen! op de bank zit.
Laten we hopen dat ze met een nekschot in een greppel ligt.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef Soul79 het volgende:
doet me denken aan = hetzelfde? Goh, weer wat geleerdquote:Op donderdag 6 september 2007 13:36 schreef DarkElf het volgende:
je bedoelt die man die ontvoert werd? dus buiten zijn schuld meemoest met die querilla' s de bergen in... mishandeld werd, en uiteindelijk gered door die wifestealer?
ja klinkt hetzelfde![]()
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
doet me denken aan = hetzelfde? Goh, weer wat geleerd
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze met een nekschot in een greppel ligt.
Het is een fucking terroriste, maar omdat je het een lekker wijf vindt is het okay?
Tssss, wat een Telegraaf reactiequote:Op donderdag 6 september 2007 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze met een nekschot in een greppel ligt.
Het is een fucking terroriste, maar omdat je het een lekker wijf vindt is het okay?
boe fucking hoequote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tssss, wat een Telegraaf reactie![]()
Lekker wijf of terroriste, ze is het allebei, maar voor haar ouders hoop ik ze ooit levend terug komt. Ik geloof niet dat iemand hier ook maar een idee heeft wat haar ouders al jarenlang aan angst en onzekerheid moeten doorstaan.
Ik zie (gelukkig) weinig mensen begrip tonen, eerlijk gezegd. En voorzover ze dat doen heeft dat weinig met haar uiterlijk te maken als wel met versleten jaren '70 retoriek als 'dit meisje heeft tenminste idealen, kun je van andere volgevreten jongeren niet zeggen' etc.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik denk ook zeker dat dat scheelt, ja, zoals ik al zei.
was het een lelijke trol geweest , was men vast niet zo begripvol geweest "ach, ze is nog jong, en zo zonde, ik snap niet wat zo'n mooie meid doet bij zo'n club.."
we nemen een Meinhof bijvoorbeeld...
[afbeelding] oogt toch al wat minder romantisch, niet![]()
Wat hebben die ouders daar in godsnaam mee te makenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
boe fucking hoe
Wat te denken van al die mensen die door FARC vermoord, gemarteld, etc etc zijn?
Ik wijs je erop dat jij schijnbaar liever aan het lekkere wijf en haar ouders denkt dan aan de slachtoffers.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat hebben die ouders daar in godsnaam mee te maken![]()
![]()
alle vreselijke slechte foute mensen, die bloed aan hun handen hebben, hebben vast hele leuke liefhebbende ouders thuiszitten?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
![]()
En ik wijs jou er op dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten. Mooie redenering: omdat ik wijs op haar ouders denk ik automatisch niet aan slachtoffersquote:Op donderdag 6 september 2007 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wijs je erop dat jij schijnbaar liever aan het lekkere wijf en haar ouders denkt dan aan de slachtoffers.
Zeg, draaf eens niet zo door met je Dutrouxquote:Op donderdag 6 september 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
[..]
alle vreselijke slechte foute mensen, die bloed aan hun handen hebben, hebben vast hele leuke liefhebbende ouders thuiszitten?
waarom nu ineens aan de ouders denken?
je zegt zelf "wat hebben die ouders er mee te maken?"
precies, we kunnen de grootste engnekken wel veilig thuis wensen omdat ze zulke bezorgde ouders thuis hebben zitten, ook Dutroux was ooit een leuke kleuter vast
ik denk dat het feit dat dit meisje leuk oogt wel degelijk meespeelt in hoe men , sommigen dan, oordeelt.
net als met die dame in Indonesié, die Australische schone, die de doodstraf kreeg voor heroinesmokkel, heel Australie over de zeik, want het was een lekker wijf.... dat er in hetzelfde gevang minder mooie exemplaren al jaren vastzitten voor dito vergrijpen, ach ja, dat is ook sneu, maar ja, het oog wil ook op death row wat ... of zo blijkbaar.
dit meisje heeft gewoon bloed aan haar handen, hoe je het ook wendt of keert.
ze hoeft niet dood, maar om er nu medelijden mee te hebben, direct of via vast en zeker en logisch ook bezorgde ouders (zou het mijn dochter zijn, was ik die ouder geweest , maar het is mijn dochter niet) , nee dank u.
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Het enige wat je haar kan verwijten is "lidmaatschap van een criminele organisatie".
De ouders van mohammed B interesseren mij ook geen enkele Fuckquote:Op donderdag 6 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
![]()
Spuit 11, hierboven was Dutroux al genoemdquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef CANARIS het volgende:
[..]
De ouders van mohammed B interesseren mij ook geen enkele Fuck
ja, maar daarna wel met volle overtuiging, maar goed, idd geen eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:37 schreef deedeetee het volgende:
Hmmm Patrica Hearst is niet zo'n beste vergelijking. Die is ontvoerd en mishandeld vóór ze mee ging doen met een * verkeerde * partij.
Bottomline.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:52 schreef milagro het volgende:
bloed aan je handen.
Misleid of niet, ze heeft deelgenomen aan een terroristische organisatie die duizenden en duizenden doden op zijn geweten heeft.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef Soul79 het volgende:
Laten we hopen dat Tanja over een paar weken okselfris bij Jensen! op de bank in Colombia in de bak zit.
Wat zit je nou te zeiken man?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:41 schreef Soul79 het volgende:
Als iemand nou de ouders van Hitler nog noemt dan kunnen we kwartetten![]()
Actieve steun aan een terroristische organisatie is prima zolang je maar niet zelf moordt?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:07 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zeg, draaf eens niet zo door met je Dutroux![]()
Laten we die vergelijking maken zodra vast staat dat ze zelf actief gedood en gemarteld heeft. Tot zover kan ik dit hele geval eerlijk gezegd niet serieus nemen, in die zin dat ik het idd meer als een familiedrama zie dan als onderdeel van een gruwelijke oorlog.
Pprrrphft!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef Viajero het volgende:
Actieve steun aan een terroristische organisatie is prima zolang je maar niet zelf moordt?
Lekkere denkbeelden hou jij erop na.
De paramilitairen hebben vrede gesloten met de regering van Uribe en hebben hun wapens ingeleverd. De FARC strijden vooral tegen het regeringsleger.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Pfff, milagro en Pietverdriet stellen jullie niet zo aan. Hoe weten jullie zo zeker dat zij burgers heeft vermoord?
Of vindt Pietverdriet die paramilitairen in Columbia ook brave meneren die strijden voor democratie?
Het enige wat je haar kan verwijten is "lidmaatschap van een criminele organisatie". Dat is heel wat anders dan Marc Dutroux heeft gedaan.
Wat een opgewonden standjes hier zegquote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Actieve steun aan een terroristische organisatie is prima zolang je maar niet zelf moordt?
Lekkere denkbeelden hou jij erop na. Zou je hetzelfde denken als je zusje of je vriendin door de FARC ontvoerd zou zijn en als sexslavin wordt gebruikt?
Dus bij dit soort organisaties zitten is in jouw ogen prima zolang je zelf niet moord?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:06 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een opgewonden standjes hier zeg![]()
En gewoon L-E-Z-E-N is er, bij alle opwinding, ook al niet bij. Ik zeg nergens dat het 'prima' is wat ze doet. Wel dat ze geen Dutroux is zolang niet vast staat dat ze zelf heeft gemoord en gemarteld. Dat is niet alleen een ethisch maar ook gewoon een juridisch verschil (strafmaat, kans op amnestie, etc.)
Ben je nou serieus?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus bij dit soort organisaties zitten is in jouw ogen prima zolang je zelf niet moord?
Veel verder dan zwart of wit, links of rechts, moslim of westers gaan de gemiddelde discussies en denkbeelden hier niet hoor.quote:
Doe eens ctrl f op zijn post met het woord "prima".quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus bij dit soort organisaties zitten is in jouw ogen prima zolang je zelf niet moord?
Of ik het "ok" vind? Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
De paramilitairen hebben vrede gesloten met de regering van Uribe en hebben hun wapens ingeleverd. De FARC strijden vooral tegen het regeringsleger.
Ik ben tegen paramilitairen, FARC, ELN, en alle andere drugsbendes daar. Ik sta wel achter het regeringsleger.
Colombia is een stuk rustiger geworden de laatste vijf jaar dankzij Uribe, en de FARC zijn op hun retour.
Voor jou trouwens ook de vraag: je vindt het ok om een terroristische organisatie te steunen die duizenden doden op zijn geweten heeft, zolang je zelf maar niet moordt?
Liever Ingrid Betancourt terug dan, ja, laat de semi begaanden daar eens aan denken ipv aan deze meid die bij volle verstand als volwassene gekózen heeft om zich aan te sluiten bij een club die al sinds jaar en dag bekend staat om hun meer dan onfrisse praktijken.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Van mij hoeft ze niet terug te komen,,,
Betancourt en de geronselde Farc kinderen erbij slepen en dan quasi-verontwaardigd veronderstellen dat al die lieden die enig mededogen met domme doos Tanja kunnen opbrengen, daar zeker niks om geven.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:12 schreef milagro het volgende:
enig idee hoe lang Ingrid Betancourt al weg is, begaanden?
Nee, jij staat rechtop in de wind.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef Soul79 het volgende:
goedkope
Wow, "semi-begaanden". Proef ik daar voor het eerst nuance?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Liever Ingrid Betancourt terug dan, ja, laat de semi begaanden daar eens aan denken ipv aan deze meid die bij volle verstand als volwassene gekózen heeft om zich aan te sluiten bij een club die al sinds jaar en dag bekend staat om hun meer dan onfrisse praktijken.
ja, wie sleept er nu familie bijquote:Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Betancourt en de geronselde Farc kinderen erbij slepen en dan quasi-verontwaardigd veronderstellen dat al die lieden die enig mededogen met domme doos Tanja kunnen opbrengen, daar zeker niks om geven.
Wat een goedkope retorische truc zeg![]()
Dat doen ze bij Geenstijl.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef Dodecahedron het volgende:
nuance
Ja, denk ook eens aan de joden in Auschwitz en de muziek van Frans Bauer.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, wie sleept er nu familie bij
jij met de arme ouders
denk dan ook aan de arme kinderen van Betancourt, die hun moeder al vijf jaar moeten missen, en die moeder heeft zich dus niet vrijwillig aangesloten bij die moordenaars, hè.
ik ga nooit geen wereldverbeteraar wordenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, wie sleept er nu familie bij
jij met de arme ouders
denk dan ook aan de arme kinderen van Betancourt, die hun moeder al vijf jaar moeten missen, en die moeder heeft zich dus niet vrijwillig aangesloten bij die moordenaars, hè.
zo, nog meer goedkope retoriek voor je
weltrusten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |