doet me denken aan = hetzelfde? Goh, weer wat geleerdquote:Op donderdag 6 september 2007 13:36 schreef DarkElf het volgende:
je bedoelt die man die ontvoert werd? dus buiten zijn schuld meemoest met die querilla' s de bergen in... mishandeld werd, en uiteindelijk gered door die wifestealer?
ja klinkt hetzelfde![]()
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
doet me denken aan = hetzelfde? Goh, weer wat geleerd
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze met een nekschot in een greppel ligt.
Het is een fucking terroriste, maar omdat je het een lekker wijf vindt is het okay?
Tssss, wat een Telegraaf reactiequote:Op donderdag 6 september 2007 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze met een nekschot in een greppel ligt.
Het is een fucking terroriste, maar omdat je het een lekker wijf vindt is het okay?
boe fucking hoequote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tssss, wat een Telegraaf reactie![]()
Lekker wijf of terroriste, ze is het allebei, maar voor haar ouders hoop ik ze ooit levend terug komt. Ik geloof niet dat iemand hier ook maar een idee heeft wat haar ouders al jarenlang aan angst en onzekerheid moeten doorstaan.
Ik zie (gelukkig) weinig mensen begrip tonen, eerlijk gezegd. En voorzover ze dat doen heeft dat weinig met haar uiterlijk te maken als wel met versleten jaren '70 retoriek als 'dit meisje heeft tenminste idealen, kun je van andere volgevreten jongeren niet zeggen' etc.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik denk ook zeker dat dat scheelt, ja, zoals ik al zei.
was het een lelijke trol geweest , was men vast niet zo begripvol geweest "ach, ze is nog jong, en zo zonde, ik snap niet wat zo'n mooie meid doet bij zo'n club.."
we nemen een Meinhof bijvoorbeeld...
[afbeelding] oogt toch al wat minder romantisch, niet![]()
Wat hebben die ouders daar in godsnaam mee te makenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
boe fucking hoe
Wat te denken van al die mensen die door FARC vermoord, gemarteld, etc etc zijn?
Ik wijs je erop dat jij schijnbaar liever aan het lekkere wijf en haar ouders denkt dan aan de slachtoffers.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat hebben die ouders daar in godsnaam mee te maken![]()
![]()
alle vreselijke slechte foute mensen, die bloed aan hun handen hebben, hebben vast hele leuke liefhebbende ouders thuiszitten?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
![]()
En ik wijs jou er op dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten. Mooie redenering: omdat ik wijs op haar ouders denk ik automatisch niet aan slachtoffersquote:Op donderdag 6 september 2007 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wijs je erop dat jij schijnbaar liever aan het lekkere wijf en haar ouders denkt dan aan de slachtoffers.
Zeg, draaf eens niet zo door met je Dutrouxquote:Op donderdag 6 september 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
[..]
alle vreselijke slechte foute mensen, die bloed aan hun handen hebben, hebben vast hele leuke liefhebbende ouders thuiszitten?
waarom nu ineens aan de ouders denken?
je zegt zelf "wat hebben die ouders er mee te maken?"
precies, we kunnen de grootste engnekken wel veilig thuis wensen omdat ze zulke bezorgde ouders thuis hebben zitten, ook Dutroux was ooit een leuke kleuter vast
ik denk dat het feit dat dit meisje leuk oogt wel degelijk meespeelt in hoe men , sommigen dan, oordeelt.
net als met die dame in Indonesié, die Australische schone, die de doodstraf kreeg voor heroinesmokkel, heel Australie over de zeik, want het was een lekker wijf.... dat er in hetzelfde gevang minder mooie exemplaren al jaren vastzitten voor dito vergrijpen, ach ja, dat is ook sneu, maar ja, het oog wil ook op death row wat ... of zo blijkbaar.
dit meisje heeft gewoon bloed aan haar handen, hoe je het ook wendt of keert.
ze hoeft niet dood, maar om er nu medelijden mee te hebben, direct of via vast en zeker en logisch ook bezorgde ouders (zou het mijn dochter zijn, was ik die ouder geweest , maar het is mijn dochter niet) , nee dank u.
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Het enige wat je haar kan verwijten is "lidmaatschap van een criminele organisatie".
De ouders van mohammed B interesseren mij ook geen enkele Fuckquote:Op donderdag 6 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
![]()
Spuit 11, hierboven was Dutroux al genoemdquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef CANARIS het volgende:
[..]
De ouders van mohammed B interesseren mij ook geen enkele Fuck
ja, maar daarna wel met volle overtuiging, maar goed, idd geen eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:37 schreef deedeetee het volgende:
Hmmm Patrica Hearst is niet zo'n beste vergelijking. Die is ontvoerd en mishandeld vóór ze mee ging doen met een * verkeerde * partij.
Bottomline.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:52 schreef milagro het volgende:
bloed aan je handen.
Misleid of niet, ze heeft deelgenomen aan een terroristische organisatie die duizenden en duizenden doden op zijn geweten heeft.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef Soul79 het volgende:
Er schijnt overleg op hoog niveau te zijn tussen NL overheid en Colombia.
Laten we hopen dat Tanja over een paar weken okselfris bij Jensen! op de bank in Colombia in de bak zit.
Wat zit je nou te zeiken man?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:41 schreef Soul79 het volgende:
Als iemand nou de ouders van Hitler nog noemt dan kunnen we kwartetten![]()
Actieve steun aan een terroristische organisatie is prima zolang je maar niet zelf moordt?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:07 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zeg, draaf eens niet zo door met je Dutroux![]()
Laten we die vergelijking maken zodra vast staat dat ze zelf actief gedood en gemarteld heeft. Tot zover kan ik dit hele geval eerlijk gezegd niet serieus nemen, in die zin dat ik het idd meer als een familiedrama zie dan als onderdeel van een gruwelijke oorlog.
Pprrrphft!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef Viajero het volgende:
Actieve steun aan een terroristische organisatie is prima zolang je maar niet zelf moordt?
Lekkere denkbeelden hou jij erop na.
De paramilitairen hebben vrede gesloten met de regering van Uribe en hebben hun wapens ingeleverd. De FARC strijden vooral tegen het regeringsleger.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Pfff, milagro en Pietverdriet stellen jullie niet zo aan. Hoe weten jullie zo zeker dat zij burgers heeft vermoord?
Of vindt Pietverdriet die paramilitairen in Columbia ook brave meneren die strijden voor democratie?
Het enige wat je haar kan verwijten is "lidmaatschap van een criminele organisatie". Dat is heel wat anders dan Marc Dutroux heeft gedaan.
Wat een opgewonden standjes hier zegquote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Actieve steun aan een terroristische organisatie is prima zolang je maar niet zelf moordt?
Lekkere denkbeelden hou jij erop na. Zou je hetzelfde denken als je zusje of je vriendin door de FARC ontvoerd zou zijn en als sexslavin wordt gebruikt?
Dus bij dit soort organisaties zitten is in jouw ogen prima zolang je zelf niet moord?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:06 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een opgewonden standjes hier zeg![]()
En gewoon L-E-Z-E-N is er, bij alle opwinding, ook al niet bij. Ik zeg nergens dat het 'prima' is wat ze doet. Wel dat ze geen Dutroux is zolang niet vast staat dat ze zelf heeft gemoord en gemarteld. Dat is niet alleen een ethisch maar ook gewoon een juridisch verschil (strafmaat, kans op amnestie, etc.)
Ben je nou serieus?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus bij dit soort organisaties zitten is in jouw ogen prima zolang je zelf niet moord?
Veel verder dan zwart of wit, links of rechts, moslim of westers gaan de gemiddelde discussies en denkbeelden hier niet hoor.quote:
Doe eens ctrl f op zijn post met het woord "prima".quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus bij dit soort organisaties zitten is in jouw ogen prima zolang je zelf niet moord?
Of ik het "ok" vind? Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
De paramilitairen hebben vrede gesloten met de regering van Uribe en hebben hun wapens ingeleverd. De FARC strijden vooral tegen het regeringsleger.
Ik ben tegen paramilitairen, FARC, ELN, en alle andere drugsbendes daar. Ik sta wel achter het regeringsleger.
Colombia is een stuk rustiger geworden de laatste vijf jaar dankzij Uribe, en de FARC zijn op hun retour.
Voor jou trouwens ook de vraag: je vindt het ok om een terroristische organisatie te steunen die duizenden doden op zijn geweten heeft, zolang je zelf maar niet moordt?
Liever Ingrid Betancourt terug dan, ja, laat de semi begaanden daar eens aan denken ipv aan deze meid die bij volle verstand als volwassene gekózen heeft om zich aan te sluiten bij een club die al sinds jaar en dag bekend staat om hun meer dan onfrisse praktijken.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Van mij hoeft ze niet terug te komen,,,
Betancourt en de geronselde Farc kinderen erbij slepen en dan quasi-verontwaardigd veronderstellen dat al die lieden die enig mededogen met domme doos Tanja kunnen opbrengen, daar zeker niks om geven.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:12 schreef milagro het volgende:
enig idee hoe lang Ingrid Betancourt al weg is, begaanden?
Nee, jij staat rechtop in de wind.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef Soul79 het volgende:
goedkope
Wow, "semi-begaanden". Proef ik daar voor het eerst nuance?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Liever Ingrid Betancourt terug dan, ja, laat de semi begaanden daar eens aan denken ipv aan deze meid die bij volle verstand als volwassene gekózen heeft om zich aan te sluiten bij een club die al sinds jaar en dag bekend staat om hun meer dan onfrisse praktijken.
ja, wie sleept er nu familie bijquote:Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Betancourt en de geronselde Farc kinderen erbij slepen en dan quasi-verontwaardigd veronderstellen dat al die lieden die enig mededogen met domme doos Tanja kunnen opbrengen, daar zeker niks om geven.
Wat een goedkope retorische truc zeg![]()
Dat doen ze bij Geenstijl.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef Dodecahedron het volgende:
nuance
Ja, denk ook eens aan de joden in Auschwitz en de muziek van Frans Bauer.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, wie sleept er nu familie bij
jij met de arme ouders
denk dan ook aan de arme kinderen van Betancourt, die hun moeder al vijf jaar moeten missen, en die moeder heeft zich dus niet vrijwillig aangesloten bij die moordenaars, hè.
ik ga nooit geen wereldverbeteraar wordenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, wie sleept er nu familie bij
jij met de arme ouders
denk dan ook aan de arme kinderen van Betancourt, die hun moeder al vijf jaar moeten missen, en die moeder heeft zich dus niet vrijwillig aangesloten bij die moordenaars, hè.
zo, nog meer goedkope retoriek voor je
weltrusten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |