abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52988167
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef Viajero het volgende:
Actieve steun aan een terroristische organisatie is prima zolang je maar niet zelf moordt?
Lekkere denkbeelden hou jij erop na.
Pprrrphft!

Schenk even wat te drinken in...

Megaul.

donderdag 6 september 2007 @ 19:05:24 #177
111528 Viajero
Who dares wins
pi_52988208
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Pfff, milagro en Pietverdriet stellen jullie niet zo aan. Hoe weten jullie zo zeker dat zij burgers heeft vermoord?

Of vindt Pietverdriet die paramilitairen in Columbia ook brave meneren die strijden voor democratie?

Het enige wat je haar kan verwijten is "lidmaatschap van een criminele organisatie". Dat is heel wat anders dan Marc Dutroux heeft gedaan.
De paramilitairen hebben vrede gesloten met de regering van Uribe en hebben hun wapens ingeleverd. De FARC strijden vooral tegen het regeringsleger.

Ik ben tegen paramilitairen, FARC, ELN, en alle andere drugsbendes daar. Ik sta wel achter het regeringsleger.

Colombia is een stuk rustiger geworden de laatste vijf jaar dankzij Uribe, en de FARC zijn op hun retour.

Voor jou trouwens ook de vraag: je vindt het ok om een terroristische organisatie te steunen die duizenden doden op zijn geweten heeft, zolang je zelf maar niet moordt?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_52988224
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef Viajero het volgende:

[..]

Actieve steun aan een terroristische organisatie is prima zolang je maar niet zelf moordt?

Lekkere denkbeelden hou jij erop na. Zou je hetzelfde denken als je zusje of je vriendin door de FARC ontvoerd zou zijn en als sexslavin wordt gebruikt?
Wat een opgewonden standjes hier zeg

En gewoon L-E-Z-E-N is er, bij alle opwinding, ook al niet bij. Ik zeg nergens dat het 'prima' is wat ze doet. Wel dat ze geen Dutroux is zolang niet vast staat dat ze zelf heeft gemoord en gemarteld. Dat is niet alleen een ethisch maar ook gewoon een juridisch verschil (strafmaat, kans op amnestie, etc.)
  donderdag 6 september 2007 @ 19:15:30 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_52988434
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:06 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Wat een opgewonden standjes hier zeg

En gewoon L-E-Z-E-N is er, bij alle opwinding, ook al niet bij. Ik zeg nergens dat het 'prima' is wat ze doet. Wel dat ze geen Dutroux is zolang niet vast staat dat ze zelf heeft gemoord en gemarteld. Dat is niet alleen een ethisch maar ook gewoon een juridisch verschil (strafmaat, kans op amnestie, etc.)
Dus bij dit soort organisaties zitten is in jouw ogen prima zolang je zelf niet moord?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_52988568
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus bij dit soort organisaties zitten is in jouw ogen prima zolang je zelf niet moord?
Ben je nou serieus?
pi_52988616
Lastig verhaal toch. Als je zo die dagboekstukken leest zit ze in een moeilijke situatie, maar een beetje intelligentie had ze niet in deze positie gebracht. Als ik naar de taliban ga in Afghanistan weten ze mij ook wel een mooi verhaal te vertellen dat wat hun geloven de waarheid is en dat ze het doen voor het goede doel.

Dat artikel dat een paar pagina's terug werd gepost geeft als een reden ook de Amerikaanse war on drugs. Hiertegen strijden is bijna dezelfde situatie wat de boeren en de taliban nu doen in Afghanistan voor al die papavervelden.
  donderdag 6 september 2007 @ 20:48:53 #182
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_52989681
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:28 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus?
Veel verder dan zwart of wit, links of rechts, moslim of westers gaan de gemiddelde discussies en denkbeelden hier niet hoor.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_52989702
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Doe eens ctrl f op zijn post met het woord "prima".
pi_52989737
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:05 schreef Viajero het volgende:

[..]

De paramilitairen hebben vrede gesloten met de regering van Uribe en hebben hun wapens ingeleverd. De FARC strijden vooral tegen het regeringsleger.

Ik ben tegen paramilitairen, FARC, ELN, en alle andere drugsbendes daar. Ik sta wel achter het regeringsleger.

Colombia is een stuk rustiger geworden de laatste vijf jaar dankzij Uribe, en de FARC zijn op hun retour.

Voor jou trouwens ook de vraag: je vindt het ok om een terroristische organisatie te steunen die duizenden doden op zijn geweten heeft, zolang je zelf maar niet moordt?
Of ik het "ok" vind? Waar zeg ik dat?

Zo zwart wit kun je het helemaal niet stellen.
pi_52991390
ik heb medelijden met de familie ...
pi_52991639
Van mij hoeft ze niet terug te komen,,,
pi_52991645
Eerlijk gezegd vind ik dat ook het ergste, wat ze haar familie heeft aangedaan. Die FARC bestaat ook wel zonder haar en, until proven otherwise, is er door haar niet méér gemoord, gemarteld en ellende veroorzaakt dan zonder haar.

Maar als je je ouders en familie jarenlang op deze manier in onzekerheid laat zitten, dan ben je gewoon een ongelooflijk egoïstisch eigenwijs stuk vreten. Als ik haar vader was zou ik haar, als ze ooit nog terugkwam, na een eerste liefdevolle omhelzing een enorm pak rammel geven + een nachtje ondersteboven aan het plafond hangen.
pi_52991784
tvp....
pi_52991930
als ze in NL nog had gewoond was ze vast de vrouwelijke Volkert geweest
pi_52992008
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Van mij hoeft ze niet terug te komen,,,
Liever Ingrid Betancourt terug dan, ja, laat de semi begaanden daar eens aan denken ipv aan deze meid die bij volle verstand als volwassene gekózen heeft om zich aan te sluiten bij een club die al sinds jaar en dag bekend staat om hun meer dan onfrisse praktijken.

en áls je dan zonodig begrip wil opbrengen voor geronselden , breng dat dan op voor de kinderen die zich aansloten als laatste uitweg, want geen nagels om hun kont mee te krabben of omdat ze de ongoddelijke pech hebben geboren te worden uit Farc ouders.
heb je enig idee hoe die kinderen misbruikt cq ingezet worden, door de volwassenen daar, hun eigen ouders dus soms.

deze dame Tanja is wmb gewoon een domme verwende westerse tuthola met destijds ws een zwak voor een paar mooie bruine ogen en een vlotte geile spaanse babbel, wiens dagboekje nu toevallig boven water gekomen is en oh ach en wee, wat erg allemaal.

enig idee hoe lang Ingrid Betancourt al weg is, begaanden?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52992108
ach die ligt nu hoogstwaarschijnlijk te rotten in de jungle denk niet dat het Farc de moeite neemt om haar te begraven
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_52992239
en anders was ze wel overleden aan AIDS..ik bedoel maar als ze al zo moeilijk aan sigaretten kon komen.....
pi_52992337
En nu maar wachten op de spandoeken aan menig Gronings kraakpand: "FARC zijn moordenaars"
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52993318
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:12 schreef milagro het volgende:

enig idee hoe lang Ingrid Betancourt al weg is, begaanden?
Betancourt en de geronselde Farc kinderen erbij slepen en dan quasi-verontwaardigd veronderstellen dat al die lieden die enig mededogen met domme doos Tanja kunnen opbrengen, daar zeker niks om geven.

Wat een goedkope retorische truc zeg
pi_52993416
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef Soul79 het volgende:
goedkope
Nee, jij staat rechtop in de wind.
pi_52993421
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Liever Ingrid Betancourt terug dan, ja, laat de semi begaanden daar eens aan denken ipv aan deze meid die bij volle verstand als volwassene gekózen heeft om zich aan te sluiten bij een club die al sinds jaar en dag bekend staat om hun meer dan onfrisse praktijken.
Wow, "semi-begaanden". Proef ik daar voor het eerst nuance?
pi_52993463
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Betancourt en de geronselde Farc kinderen erbij slepen en dan quasi-verontwaardigd veronderstellen dat al die lieden die enig mededogen met domme doos Tanja kunnen opbrengen, daar zeker niks om geven.

Wat een goedkope retorische truc zeg
ja, wie sleept er nu familie bij

jij met de arme ouders

denk dan ook aan de arme kinderen van Betancourt, die hun moeder al vijf jaar moeten missen, en die moeder heeft zich dus niet vrijwillig aangesloten bij die moordenaars, hè.

zo, nog meer goedkope retoriek voor je
weltrusten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52993469
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef Dodecahedron het volgende:
nuance
Dat doen ze bij Geenstijl.
pi_52993674
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef milagro het volgende:

[..]

jij met de arme ouders

denk dan ook aan de arme kinderen van Betancourt, die hun moeder al vijf jaar moeten missen, en die moeder heeft zich dus niet vrijwillig aangesloten bij die moordenaars, hè.
Ja, denk ook eens aan de joden in Auschwitz en de muziek van Frans Bauer.

Waar gaat dit over.
pi_52993708
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef milagro het volgende:

[..]

jij met de arme ouders

zo, nog meer goedkope retoriek voor je
weltrusten
ik ga nooit geen wereldverbeteraar worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')