Ja, die mocht ik niet zien!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook nog wel oude, incl. foto.
Aan vernieuwing toe.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe is de waterpomp van die collegekaarten?
Volgens mij nog redelijk in ordequote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe is de waterpomp van die collegekaarten?
Ik heb gelijkquote:Op woensdag 5 september 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, de verkopers spreken elkaar tegen!
Niet te vertrouwens, die collegekaartverkopers
Ik kom ook niet met het argument dat het van een oud vrouwtje is geweest. Het is prima spul. Ik heb er 2 in de aanbieding. Indien je er eentje wilt hebben, dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En toch vertrouw ik die andere verko(o)p(st)er een stuk meer...
Je vriend.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
De mijne is lelijk, zeldzaam, en heeft een slecht imago.
De mijne ookquote:Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor m'n vriend gold ooit dat laatste, nu niets meer.quote:
Dank daarvoor,quote:Op woensdag 5 september 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zég, ik geef je een compliment hoor.
Maar niet Marxistischquote:Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoorde dus net van m'n huisgenootje dat m'n andere huisgenootje hetzelfde probleem heeft als ik! Maar bij haar is wel al het collegegeld afgeschreven.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef teigan het volgende:
goh, en ik heb nog steeds geen collegekaart..
* teigan word jaloers...
Die van mij is waarschijnlijk over een maand alweer overbodig, dan mag je hem wel hebben Alexxxxx
Nog een paar dagen wachten, Teiganquote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef teigan het volgende:
goh, en ik heb nog steeds geen collegekaart..
* teigan word jaloers...
Die van mij is waarschijnlijk over een maand alweer overbodig, dan mag je hem wel hebben Alexxxxx
En vriendje van huisgenootje OOK!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoorde dus net van m'n huisgenootje dat m'n andere huisgenootje hetzelfde probleem heeft als ik! Maar bij haar is wel al het collegegeld afgeschreven..
Zal wel ja, omdat het bij bijna iedereen erg lang duurtquote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een complot!
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan je denken als ik m'n sudoku niet opgelost krijg..
Minstens wachten tot novemberquote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kruidnoten bij de supermarkt, trouwens, vandaag.
Ze beginnen er steeds vroeger meequote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze liggen er al sinds zaterdagquote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ff onder de oksels van danny likken, dan doet ie het weer.
Oh dat kan, ik zag ze pas gister.quote:Op donderdag 6 september 2007 05:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ze liggen er al sinds zaterdag
(als je nog steeds boodschappen doet bij dezelfde supermarkt als ik)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 september 2007 08:16 schreef teigan het volgende:
Iedereen roept dat die sinterklaasdingen ieder jaar al op 1 september in de winkel liggen, maar ik kan me van "vroeger" toch niet herinneren dat dat spul er al met mijn verjaardag lag..
Ah. Je lest dus bij de ANWB.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ik na 4 lessen al weet in wat voor auto ik les, schat.
Ja, met rené er inquote:Op donderdag 6 september 2007 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
Moeten we uit gaan kijken voor een lesauto met gevaarlijke capriolen of valt het mee?
Hehehe. Zo erg zal het toch niet zijn. Lesauto's in het verkeer zijnquote:
Danbenik verbaasd dat er nog meer rijscholen met Toyota lessen.quote:
dankje, maar probeer het over 8 dagen nog eens.. Ik ben pas de 14de jarigquote:
Ik dacht ook dat het een verkapte-ik-ben-jarig-geweest-en-niemand-zei-iets-post wasquote:Op donderdag 6 september 2007 11:49 schreef teigan het volgende:
[..]
dankje, maar probeer het over 8 dagen nog eens.. Ik ben pas de 14de jarig
Heeeeeeeeeequote:
Wie so? (Of is dat 1 woord?)quote:Op donderdag 6 september 2007 11:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Danbenik verbaasd dat er nog meer rijscholen met Toyota lessen.
weet je het in ieder gevalquote:Op donderdag 6 september 2007 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
DaD naar de studentenbalie, nummertje 33 terwijl net 15 aan de beurt was, je kent dat wel, tijden wachten, rug verneukt, aan de beurt, geef m''n studentnummer op: "Oh ja, gisteravond geregeld, je staat ingeschreven, doei!"
Omdat nog niemand eerder in deze topicreeks op die gedachte gekomen is.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom staat er geen verjaardagskalender in de OP?
!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde de jongens in de ub, eigenlijk..
Braaf zo.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij mag er ook zijn, hoor..
.
.
Haaj Sbasjequote:Op donderdag 6 september 2007 10:09 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh, kusje aan aSj.![]()
En de rest.![]()
Als dat zo was geweest had je daar niet over hoeven twijfelenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat een reply op mij?.
Feestje van een studiegenootje en daarna gaan we uit. Dus ik wil even iets leuks uitgaanderigs aan.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las WAAR ik vanavond aan moet trekken
Wat is er vanavond dan?
Jaja. Help me liever bepalen wat ik aan moet.quote:
Bedankt hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde de jongens in de ub, eigenlijk..
Een jutezak. Anders denken mannen (en dat zijn ALLEMAAL, nietmand uitgezonderd, vuile goorlappen) dat ze je kunnen versieren.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jaja. Help me liever bepalen wat ik aan moet.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry schat. No hard feelings?
Twee over elkaar heen? Weet je hoe kort die dingen zijn? Komen maar net halverwege m'n kont ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
oh nee, wacht. Twee jutezakken. Jij bent zelfs in een jutezak nog sexy (mental image)
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
oh nee, wacht. Twee jutezakken. Jij bent zelfs in een jutezak nog sexy (mental image)
een over je bovenkant en een over je benen en billen. Ik weet dnek ik als geen ander in dit topic hoe kort ze zijn, heb er een half jaar mee gewerkt. Ik had btw het model voor 50 kg aardappelen in gedachten. Die heeft mij destijds mn kracht gegeven.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Twee over elkaar heen? Weet je hoe kort die dingen zijn? Komen maar net halverwege m'n kont ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |