Haaj Sbasjequote:Op donderdag 6 september 2007 10:09 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh, kusje aan aSj.![]()
En de rest.![]()
Als dat zo was geweest had je daar niet over hoeven twijfelenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat een reply op mij?.
Feestje van een studiegenootje en daarna gaan we uit. Dus ik wil even iets leuks uitgaanderigs aan.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las WAAR ik vanavond aan moet trekken
Wat is er vanavond dan?
Jaja. Help me liever bepalen wat ik aan moet.quote:
Bedankt hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde de jongens in de ub, eigenlijk..
Een jutezak. Anders denken mannen (en dat zijn ALLEMAAL, nietmand uitgezonderd, vuile goorlappen) dat ze je kunnen versieren.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jaja. Help me liever bepalen wat ik aan moet.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry schat. No hard feelings?
Twee over elkaar heen? Weet je hoe kort die dingen zijn? Komen maar net halverwege m'n kont ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
oh nee, wacht. Twee jutezakken. Jij bent zelfs in een jutezak nog sexy (mental image)
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
oh nee, wacht. Twee jutezakken. Jij bent zelfs in een jutezak nog sexy (mental image)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |