En vriendje van huisgenootje OOK!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoorde dus net van m'n huisgenootje dat m'n andere huisgenootje hetzelfde probleem heeft als ik! Maar bij haar is wel al het collegegeld afgeschreven..
Zal wel ja, omdat het bij bijna iedereen erg lang duurtquote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een complot!
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan je denken als ik m'n sudoku niet opgelost krijg..
Minstens wachten tot novemberquote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kruidnoten bij de supermarkt, trouwens, vandaag.
Ze beginnen er steeds vroeger meequote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze liggen er al sinds zaterdagquote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ff onder de oksels van danny likken, dan doet ie het weer.
Oh dat kan, ik zag ze pas gister.quote:Op donderdag 6 september 2007 05:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ze liggen er al sinds zaterdag
(als je nog steeds boodschappen doet bij dezelfde supermarkt als ik)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 september 2007 08:16 schreef teigan het volgende:
Iedereen roept dat die sinterklaasdingen ieder jaar al op 1 september in de winkel liggen, maar ik kan me van "vroeger" toch niet herinneren dat dat spul er al met mijn verjaardag lag..
Ah. Je lest dus bij de ANWB.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ik na 4 lessen al weet in wat voor auto ik les, schat.
Ja, met rené er inquote:Op donderdag 6 september 2007 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
Moeten we uit gaan kijken voor een lesauto met gevaarlijke capriolen of valt het mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |