Ja, die mocht ik niet zien!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook nog wel oude, incl. foto.
Aan vernieuwing toe.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe is de waterpomp van die collegekaarten?
Volgens mij nog redelijk in ordequote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe is de waterpomp van die collegekaarten?
Ik heb gelijkquote:Op woensdag 5 september 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, de verkopers spreken elkaar tegen!
Niet te vertrouwens, die collegekaartverkopers
Ik kom ook niet met het argument dat het van een oud vrouwtje is geweest. Het is prima spul. Ik heb er 2 in de aanbieding. Indien je er eentje wilt hebben, dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En toch vertrouw ik die andere verko(o)p(st)er een stuk meer...
Je vriend.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
De mijne is lelijk, zeldzaam, en heeft een slecht imago.
De mijne ookquote:Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor m'n vriend gold ooit dat laatste, nu niets meer.quote:
Dank daarvoor,quote:Op woensdag 5 september 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zég, ik geef je een compliment hoor.
Maar niet Marxistischquote:Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoorde dus net van m'n huisgenootje dat m'n andere huisgenootje hetzelfde probleem heeft als ik! Maar bij haar is wel al het collegegeld afgeschreven.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef teigan het volgende:
goh, en ik heb nog steeds geen collegekaart..
* teigan word jaloers...
Die van mij is waarschijnlijk over een maand alweer overbodig, dan mag je hem wel hebben Alexxxxx
Nog een paar dagen wachten, Teiganquote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef teigan het volgende:
goh, en ik heb nog steeds geen collegekaart..
* teigan word jaloers...
Die van mij is waarschijnlijk over een maand alweer overbodig, dan mag je hem wel hebben Alexxxxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |