quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12
Maanden’ besteld met bestelnummer ********.
Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De
omschrijving had moeten zijn ‘Xbox Live Halo 3 Special Edition
Gold Card - 13 Maanden’, dus zonder de game Halo 3. Onze
oprechte excuses voor de verwarring.
Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet
te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw
Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de
bestelling plaatste, namelijk ¤ 59,99. Eind september ontvangt
u de artikelen.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd en wensen u veel gameplezier.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Nou geloof mij, ik ook heur...quote:Op maandag 3 september 2007 15:58 schreef Rossdale het volgende:
En Rossdale nog steeds zeer ongeduldig op de CoD4 BETA wacht
Ik ben dan ook heel blij met de kèke tag achter mijn naamquote:Op maandag 3 september 2007 16:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou geloof mij, ik ook heur...
Maar tis nu wel moeilijk mensen te herkennen zonder icoontjes![]()
Nou moet ik ook nog een taggje hebben..quote:Op maandag 3 september 2007 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel blij met de kèke tag achter mijn naam
Ik! Staat al 2 maanden in de pre-order!quote:Op maandag 3 september 2007 16:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie haalt Stranglehold?
quote:Op maandag 3 september 2007 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook de mail van BOL gehad, TOPwinkel!![]()
Erger me nu al kapot aan die irritante icoontjes
quote:Op maandag 3 september 2007 16:09 schreef Filay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke? [afbeelding] icoontjes?
Were looking kinda bladieblaaaaquote:
Nee juist niet en ik wil toch geen Wii dusquote:Op maandag 3 september 2007 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe dan vrolijk mee zou ik zeggen.
Oké.quote:Op maandag 3 september 2007 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee juist niet en ik wil toch geen Wii dus
Ik geef hem aan mijn zusje of ik rij er over heen met m'n auto.quote:Op maandag 3 september 2007 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee juist niet en ik wil toch geen Wii dus
Zeg Fliepke....quote:Op maandag 3 september 2007 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik..............of ik rij er over heen met m'n auto.
Ik wil best een WII hebben.. als erbij.. Voor in die bezopen buitjes lekker met vrienden kuttenquote:
Ik wil wel kutten met Mario Galaxy en SSBBquote:Op maandag 3 september 2007 16:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wil best een WII hebben.. als erbij.. Voor in die bezopen buitjes lekker met vrienden kutten![]()
Owja tis et 360 topiquequote:Op maandag 3 september 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wil wel kutten met Mario Galaxy en SSBB![]()
Maar goed back ontopic maar weer
Meen ik niet Fliepkequote:
quote:Op maandag 3 september 2007 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
wtf doe mijn icoontje terug kutfok, flikker op met je wii
Euh ja... maar je hebt geen punten..quote:Op maandag 3 september 2007 17:15 schreef Myers het volgende:
Ik maakte even een tweede gamertag aan, krijg ik er een maand gratis Gold bijDie had ik al opgemaakt bij m'n eerste account.
En als je weer een nieuwe tag aanmaakt, krijg je weer een maand gold.quote:Op maandag 3 september 2007 17:15 schreef Myers het volgende:
Ik maakte even een tweede gamertag aan, krijg ik er een maand gratis Gold bijDie had ik al opgemaakt bij m'n eerste account.
Had ik dit eerder gewetenquote:Op maandag 3 september 2007 17:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En als je weer een nieuwe tag aanmaakt, krijg je weer een maand gold.
Aankomende zondag, en dan is het maar afwachten of iedereen zijn eigen icoontje weer terug paktquote:Op maandag 3 september 2007 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tot hoe lang duurt die Wii icoontjes actie?
Je moet op het kleine witte knopje drukken op de xbox..quote:Op maandag 3 september 2007 18:29 schreef Dark_Prince het volgende:
Zo, gisteren eindelijk een xbox360 elite gehaald met GoW + 2e zwarte controller erbij.
Maar nu krijg ik die 2e controller niet aan de praat als ik hem aanzet blijven de groene lampjes knipperen. Heeft er iemand een idee of gaat die controller niet samen met de Elite?
Met de controller die het wel doet gaat hij inderdaad aan, maar met die andere niet.quote:Op maandag 3 september 2007 18:30 schreef Leonos het volgende:
Zet de xbox is aan met die ronde knop in het midden met de controller die het niet doet. Werkt altijd bijmij
Raar ja, maar wel verrekte handig!quote:Op maandag 3 september 2007 17:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En als je weer een nieuwe tag aanmaakt, krijg je weer een maand gold.
Zoekt en gij zult vinden.. Er staat zon tekentje bij: : ))))quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Met de controller die het wel doet gaat hij inderdaad aan, maar met die andere niet.
En ik kan geen klein wit knopje vinden
Zonder gebanned te worden ofzo?quote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef Henk-B het volgende:
Hee jongens er is een truuk om de beta te kunnen spelen van Call of Duty 4.
Alstu:
http://www.avatarmagic.com/cod4/
Ik weet het niet, maar er zijn al mensen die er zo zijn ingekomen.quote:
Top 14.gifquote:Op maandag 3 september 2007 18:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar er zijn al mensen die er zo zijn ingekomen.
Wat voor tv heb je?quote:Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef Henk-B het volgende:
BTW
Wat een kleine K#tletters bij Dead rising, weet soms niet wat ik moet doen.
Anders instellen misschien? En dan bedoel ik de scherpte van je tv..quote:Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef Henk-B het volgende:
BTW
Wat een kleine K#tletters bij Dead rising, weet soms niet wat ik moet doen.
Nee, de letters zuigen in die game. Hadden ze daar niet een update van uitgebracht?quote:Op maandag 3 september 2007 19:14 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Anders instellen misschien? En dan bedoel ik de scherpte van je tv..![]()
nope, nooit een update voor gekomen, maar op m'n 32" tv kon ik alles prima lezen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, de letters zuigen in die game. Hadden ze daar niet een update van uitgebracht?
Op een hdtv waren ze wel leesbaar maar op een normale niet echt super.quote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, de letters zuigen in die game. Hadden ze daar niet een update van uitgebracht?
Ze hebben mijn preorders bij bol gezien en hebben toen maar iedereen de hele shit gegevenquote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Boef het volgende:
Ook die mail van Bol gehad, die Gold kaart is zelfs 12 maanden + 1 gratis. 13 maanden Live en Halo 3 voor zes tientjes.
Erg klantgericht gehandeld van ze, immers waren ze gewoon gerechtigd ons te melden dat het feest niet doorging en dat we maar moesten annuleren als we het er niet mee eens waren, ofzo.![]()
Had je er veel dan? Of wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 3 september 2007 20:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze hebben mijn preorders bij bol gezien en hebben toen maar iedereen de hele shit gegeven
Ik heb nog 15 360 games bij bol in de preorder staan ongeveerquote:Op maandag 3 september 2007 21:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Had je er veel dan? Of wat bedoel je hiermee?![]()
Wacht gewoon nog een paar daagjes voor de europese beta, dan loop je in ieder geval geen risico. Plus je hoeft het geschreeuw van die amerikaantjes niet aan te horenquote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef Henk-B het volgende:
Alstu:
"Stfu, Go vote Bush!"quote:Op maandag 3 september 2007 21:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht gewoon nog een paar daagjes voor de europese beta, dan loop je in ieder geval geen risico. Plus je hoeft het geschreeuw van die amerikaantjes niet aan te horen
Helemaal gelijk in.. Ik wacht wel ff. Heb trouwens GoW binnen.. alleen ben niet thuis..quote:Op maandag 3 september 2007 21:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht gewoon nog een paar daagjes voor de europese beta, dan loop je in ieder geval geen risico. Plus je hoeft het geschreeuw van die amerikaantjes niet aan te horen
Spamquote:Op maandag 3 september 2007 21:25 schreef Leonos het volgende:
[TK] Gloednieuwe Creative I-Trigue 5.1 NeoTitanium speakers
Kijk dit setjeEcht super voor jou
Want jij reageerd alleen op mensen die 30x per dag posten anders ben je niet stoer.quote:Op maandag 3 september 2007 21:28 schreef DJ_ het volgende:
tvp dan maar , leuk nu moet ik namen gaan lezen ipv naar de ava kijken wie wat zegt
we zijn weer origineel hier deel deze man een prijs voor zijn commentquote:Op maandag 3 september 2007 21:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Want jij reageerd alleen op mensen die 30x per dag posten anders ben je niet stoer.
quote:Op maandag 3 september 2007 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
wtf doe mijn icoontje terug kutfok, flikker op met je wii
quote:Op maandag 3 september 2007 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
tee tot de v tot de p
Tering jezus ik vond die andere Halo 350 nog wel vet maar deze is verschrikkelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 21:50 schreef Rossdale het volgende:
Stop nou eens met elkaar afzeiken, het wordt er echt niet minder irritant op
[afbeelding]
Dat is dus waar diegene het over had uit mijn friendslist. En dan vroeg ie of ik hem mijn emailadres plus password wou geven. Maar ja ik ken 'm niet persoonlijk dus forget it maar. Dan wacht ie maar netjes twee wekenquote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef Henk-B het volgende:
Alstu:
waarom was dat nou niet de limited edition halo3 xbox , dan had ik hem wel gewildquote:Op maandag 3 september 2007 21:50 schreef Rossdale het volgende:
Stop nou eens met elkaar afzeiken, het wordt er echt niet minder irritant op
[afbeelding]
tja die ps3's zijn ook zo lomp groot en zwaar :pquote:
Nooooooooooquote:Op maandag 3 september 2007 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF Guitar Hero III gaat waarschijnlijk ¤ 100,- kosten
ach ja, waarschijnlijk gaan ze die nog allemaal verkopen ook nogquote:Op maandag 3 september 2007 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net als deel 2 dus?quote:Op maandag 3 september 2007 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
100 gewoon.quote:Op maandag 3 september 2007 22:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deel 2 was ¤ 80,- dacht ik...
Doet dat maar ja. Het spel zal toch volledig ondergesneuveld worden door titels als Mass Erect, Assassin's Creed en Call of Duty 4 (quote:Mercenaries 2 verzet naar 2008 volgens GameStop
Wederom komt een webwinkel met interessant game nieuws. GameStop heeft namelijk de releasedate van Mercenaries 2: World in Flames verschoven naar april 2008. De originele release stond gepland voor november van dit jaar. Dit uitstel zou voor alle platformen gelden. Pandemic heeft zelf nog niets laten weten over dit nieuws, het is dus nog even wachten op een officiële bevestiging.
quote:Op maandag 3 september 2007 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn er overigens hier meer mensen die zich ook hebben geregistreerd op charlieoscardelta.com voor de CoD 4 beta maar nog steeds geen activeringsmail hebben ontvangen? Ik vraag dit namelijk aangezien ik zelf al een member ben maar een vriend van me nog niet.
Vaag....quote:
Zit nu te wachten op IRC voor ik 't password krijg voor die beta account waarover eerder is gepost hier. Ik sta pas 50e in de rijquote:Op maandag 3 september 2007 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vaag....
Misschien dat ze wachten op groen licht voor de 2e ronde en dan pas de mailtjes versturen? Dat kan haast niet zou je zeggen![]()
Oepsquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zit nu te wachten op IRC voor ik 't password krijg voor die beta account waarover eerder is gepost hier. Ik sta pas 50e in de rij![]()
Zeggen die OP's af en toe. Maar het schiet ook niet bepaald op zie ik.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OepsMaar hoe weet je nou voor welke plek je toegewezen bent dan?
godklere en een tijdje terug zeikte gamedemon nog dat FFX voice acting slecht wasquote:Op maandag 3 september 2007 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/they/videos/4237
Best voice-acting confirmed![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Kun je ook mensen verkrachten in Fable2?
Zoja, dan is dat het eerste wat ik met die Uruk-Hai ga doen
Ok, nu ben ik hitsig.quote:
hoelang was je hem totaal kwijt ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:37 schreef Klonk het volgende:
yeah, ik heb m'n 360 weer terug, is toch verrekte snel gegaan
Dan heb je echt te veel betaald, ik was er namelijk 80 euro bij de MM voor kwijt.quote:
Dan koop je m zonder gitaar, zeiksnor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:31 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan heb je echt te veel betaald, ik was er namelijk 80 euro bij de MM voor kwijt.
En ik vond het een keer wel leuk zo'n dure game maar ik ga voor een licht geupdate niet nog eens zo'n absurd bedrag betalen.
Ik had hem ook voor 70,- maar hij lag voor de rest overal voor 100.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:31 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan heb je echt te veel betaald, ik was er namelijk 80 euro bij de MM voor kwijt.
En ik vond het een keer wel leuk zo'n dure game maar ik ga voor een licht geupdate niet nog eens zo'n absurd bedrag betalen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso, games waarbij je op een plastic gitaartje zit te spelen
Idd, mensen die niet echt kunnen gitaar spelen gaan het maar op een computertje doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Leg ik er graag voor neer, koop toch geen Halo 3. Kutspel.quote:
Heb ik wel over voor een game waar je maanden mee zoet bent. Guitar Hero daarentegen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leg ik er graag voor neer, koop toch geen Halo 3. Kutspel.
Ik heb anders nog veel plezier aan halo2quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die regel gaat op voor Call of Duty 4 ja.
Als je eenmaal een andere hebt gekregen kun je er donder op zeggen dat die ook weer snel stuk gaatquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:42 schreef Klonk het volgende:
volgens de papieren wel ja...
Je krijgt iig nu een presentje toegestuurdquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:13 schreef Klonk het volgende:
Godgloeiende godverdomme, ben net aan het gamen, begeeft dat ding het weer
Idd daar boft die wel meequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je krijgt iig nu een presentje toegestuurd
En dat is?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je krijgt iig nu een presentje toegestuurd
Maandje live ofzo terwijl je hem 6 weken kwijt bentquote:
maandje live heb ik al binnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maandje live ofzo terwijl je hem 6 weken kwijt bent![]()
Nee soms een controller o.i.d.
Scheer je weg! Ga de CoD4 Beta spelenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef MMaRsu het volgende:
Gelukkig spelen Cyberia en ik al de Cod4 beta
[afbeelding]
Boos opbellen dat dat ding diezelfde dag weer kapot is gegaan en je krijgt er met spoed (!) weer 1 terug + een extra'tje.quote:
Dat is toch geen grapje maar de waarheidquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn Xbox ook als ie even aanstaat.
Nee grapje.
De mijne wordt niet warm hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is toch geen grapje maar de waarheid![]()
idd gedaan, kreeg een of andere mafkees aan de lijn die alles nog een keer wou proberen wat in het verleden al mislukt wasquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Boos opbellen dat dat ding diezelfde dag weer kapot is gegaan en je krijgt er met spoed (!) weer 1 terug + een extra'tje.
Gekke meisquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn Xbox ook als ie even aanstaat.
Nee grapje.
Probeer het nog een keer. Ik zeg ijsmeis.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
idd gedaan, kreeg een of andere mafkees aan de lijn die alles nog een keer wou proberen wat in het verleden al mislukt was![]()
Yep erg leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef BMH het volgende:
Halo 3 gratis..... Zoals het hoort.
Alleen er zijn nog altijd wel webshops die geen drol om dit argument geven. Bol daarentegen gelukkig wel. Grote klasse.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef BMH het volgende:
Halo 3 gratis..... Zoals het hoort.
Dan reageer ik hier gewoon opnieuw op. Ik was het niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer. Ik zeg ijsmeis.
![]()
Amilia?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Rossdale het volgende:
OMG! Een vriend van me heeft Two Worlds gekocht en zit hem al een hele avond te spelen...!
Stuur hem nu dan op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn disc tray gaat steeds moeilijker open. Zul je zien dat ik hem net voor Halo op moet sturen
.
Hou het nog even vol, lief Xboxje![]()
?
I pity the foolquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Rossdale het volgende:
OMG! Een vriend van me heeft Two Worlds gekocht en zit hem al een hele avond te spelen...!
dat die het nog zo lang vol houdquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij is er al een patch uit die een en ander fixt dus wie weet is het nu wel een leuk spelquote:
quote:Gamespy Two Worlds Review
Beyond the horror show of Two Worlds' graphics, looking past the amateur-hour-at-the-Apollo balancing, and even ignoring the bitingly bad dialogue, Two Worlds manages to raise the bar for technical issues as well. In spurts from every few minutes to every few seconds, the game will come to a complete standstill as it tries to load its unimpressive-seven-years-ago graphics. Magical effects (like healing) will also tend to create fatal slowdown, and the framerate isn't all that hot anyways. AAA bugs that require restarting your 360 also abound, the perfect frosting to a cake made of garbage and offal.
It's rare that a game releases that is so shockingly incompetent. Online options don't make it any better; they're simply a chance to play a terrible game with other people, in a few innovative modes like "Team Deathmatch." When something this just plain malign comes out, it's cause for a sort of celebration, because every other game will seem better by comparison. If you absolutely insist on playing Two Worlds, at least you can rest easy in the knowledge that every other 360 game you play afterward -- and we're including Sneak King on that list -- will be a better, more polished experience.
Wij zouden commissie moeten krijgen voor het hypen ervan. We hebben toch minimaal 1 persoon aan Two Worlds gekregenquote:
Alleen jammer dat hij niet op fok! zit danquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Wij zouden commissie moeten krijgen voor het hypen ervan. We hebben toch minimaal 1 persoon aan Two Worlds gekregen![]()
Ons aura is groter dan FOK, net als onze ego'squote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet op fok! zit dan
Wat is er mis met Blue Dragon dan? Afgezien van het feit dat ie rete-makkelijk is?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:45 schreef CecilBDemented het volgende:
2 world erger dan blue dragon? kan toch haast niet?
Meer dan dat.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat is er mis met Blue Dragon dan? Afgezien van het feit dat ie rete-makkelijk is?
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:59 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dan koop je m zonder gitaar, zeiksnor.
Dus... wat houdt het in? Waarom wil ik een lege doos?quote:# Repair Status: Empty Box Shipped to Customer
Lekker helderquote:
Mensen die in het echt geen andere mensen/zombies/aliens/crackheads neer kunnen schieten, gaan het maar op een computertje doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Idd, mensen die niet echt kunnen gitaar spelen gaan het maar op een computertje doen![]()
Deze ? http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_NL&WT.svl=PriNavquote:Op woensdag 5 september 2007 09:49 schreef Klonk het volgende:
waar kun je dat vinden die repair status ?
En met een echte gitaar ben je zeker veel stoerderquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Dus is het andere argument dat mensen die op een plastic gitaar spelen omdat ze dat leuk vindenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:33 schreef -Dries- het volgende:
Ik speel gitaar maar niet om chicks te scoren ofzo wtf
Mensen voelen zich beter over zichzelf, als ze een ander af kunnen zeiken.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
EDIT: Ik wil maar even zeggen dat het elke keer weer op dit argument aankomt. 'Plastic gitaren zijn triest'. En so what als ze diep triest zijn? Het is niet alsof iemand daar last van ondervindt. Dus waarom moet het dan steeds weer herhaald worden?
WHAHAHA.. Doe datquote:Op woensdag 5 september 2007 14:01 schreef Klonk het volgende:
nog even en ik ga mijn ups chauffeur voor m'n verjaardag uitnodigen, morgen komt ie weer langs
Ik kijk hier: http://service.xbox.com/servicehome.aspxquote:Op woensdag 5 september 2007 09:49 schreef Klonk het volgende:
waar kun je dat vinden die repair status ?
Dan houden ze hem maar. Ik ben er nu flauw vanquote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Zo snel? Nee, dan is er iets fout gegaan en moet je m waarschijnlijk opnieuw opsturen......
Ik zeg ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:13 schreef Filay het volgende:
[..]
Dan houden ze hem maar. Ik ben er nu flauw van
Weet ikquote:Op woensdag 5 september 2007 15:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zeg ook waarschijnlijk.Kan zijn dat ze door de hoeveelheid van reparaties dat ding vervangen en meteen weer met de volgende koerier meegeven.
Afwachten dus.
Ik wil em wel hier van het balkon af pleuren en het opnemen zodat al die tere wii zieltjes eeuwig pijn zullen hebben aan hun ogen!quote:Op maandag 3 september 2007 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik geef hem aan mijn zusje of ik rij er over heen met m'n auto.
Och, ik zit aan mn 2e 360 en die is ook deels stuk. Ga m niet opsturen omdat ik m dan veel te lang kwijt ben... Alleen de ethernet poort is doorgefikt door bliksem. Wilde m toch wireless gaan doenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:32 schreef Filay het volgende:
[..]
Weet ikIk las laatst dat iemand anders het ook had. Ik zei ook "Dan" mogen ze hem houden
Ah, nu weet ik zeker wat je vorige account was.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Och, ik zit aan mn 2e 360 en die is ook deels stuk. Ga m niet opsturen omdat ik m dan veel te lang kwijt ben... Alleen de ethernet poort is doorgefikt door bliksem. Wilde m toch wireless gaan doen.
stoer hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 15:38 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ik wil em wel hier van het balkon af pleuren en het opnemen zodat al die tere wii zieltjes eeuwig pijn zullen hebben aan hun ogen!![]()
Enchanted Arms was inderdaad belabberd, maar dat tot dusver BD de eerste échte JRPG is van nog degelijke kwaliteit zegt genoeg over het aanbodquote:Op woensdag 5 september 2007 07:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ik vind hem wel leuk wegspelen tot nu toe (ben net in Jibral aangekomen) het is geen geniaal spel, maar speelt qua JRPG al wel een heel stuk beter dan Enchanted Arms.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:01 schreef Klonk het volgende:
nog even en ik ga mijn ups chauffeur voor m'n verjaardag uitnodigen, morgen komt ie weer langs
vergeet niet op je kabel de switch op HD te zetten en een hoge native resolutie te kiezen.quote:
Two Worlds heeft een triest einde gebracht aan het hand in hand paardrijdenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zit in een Xbox 360 dip op het moment heb helemaal geen zin om te xboxenAl een paar dagen niet! Is hier een remedie voor?
And a another 120 bucksquote:Guitar Hero IV op komst?
Het concept van Guitar Hero is simpel, je houdt een gitaarcontroller in je handen en terwijl je de instructies op het scherm volgt, druk je op de gekleurde knoppen van de controller. Dit simpele concept heeft ons al drie goede games opgeleverd en binnenkort komt daar een vierde bij met Guitar Hero III: Legends of Rock.
Iedereen verwachtte natuurlijk dat Guitar Hero III niet het laatste deel zou worden, maar de aankondiging van Guitar Hero IV verwachtte niemand echter voor de release van die game. Joe Perry van Aerosmith beweert nu echter dat de band nauw samenwerkt met Activision aan Guitar Hero IV. Volgens hem zal Guitar Hero IV draaien rond de muziek van de groep. Gaat Guitar Hero IV een nieuwe kant op of heeft deze muziekster iets te veel "Sex, Drugs & Rock & Roll" gehad? Dat weten we nog niet want Activision zelf heeft geen commentaar op dit gerucht.
Besides the album, Aerosmith is also working closely with the makers of "Guitar Hero IV," which will be dedicated to the Boston group's music. "I don't know much about the technical part of it," Perry [Joe Perry, Aerosmith guitarist] says, "but artistically we're working hand in hand."
Speelde vanmiddag nog Call of Duty 4 en helemaal niets aan de handquote:Op woensdag 5 september 2007 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Doet bij jullie Live het alweer? Ik heb al 2 dagen geen connectie meer. Ook de Market place is currently unavailable.
Ja, vrijdag pasquote:Op woensdag 5 september 2007 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
gamer.nl en eurogamer geven keys weg..
Hoe bedoel je pas? Dan wacht je toch lekker nog 2 weken totdat ze worden uitgedeeld op charlieoscardeltaquote:
Met HDMI aansluiting?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoppa, 24-08 360 opgehaald door UPS, vandaag een nieuwe gehad.
En die oude was van oktober 2006, deze is van 22-08-2007
en damn wat is ie stil in vergelijking met de oude
Geluksvogel! Ik wil m'n xbox ook terugquote:Op woensdag 5 september 2007 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Omdat Sala-adin vroeg hoe hij het kon spelen en ik nu dus zeg dat je pas vanaf vrijdag die keys voor de europese beta kan krijgen snuggerequote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je pas? Dan wacht je toch lekker nog 2 weken totdat ze worden uitgedeeld op charlieoscardelta
MC demo vond ik nog wel vermakelijk. Bad Company koop ik zeker, Battefield in multiplayer is gewoon altijd gaaf.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company Teaser Trailer
Modern Combat zoog aan alle kanten, maar Bad Company lijkt de eerste échte goede BF op een console te worden![]()
Pak dan ook de juiste quote hapsnurkquote:Op woensdag 5 september 2007 20:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat Sala-adin vroeg hoe hij het kon spelen en ik nu dus zeg dat je pas vanaf vrijdag die keys voor de europese beta kan krijgen snuggere
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik quote de reactie op die reactie, omdat wat ik zeg die quote betrefte en dat dus indirect op de eerste reactie slaat. Dus wat loop je nou te zeiken?![]()
Transcode? jaquote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Scarface2004 het volgende:
ook op vista?
Nee, ik kwam vandaag thuis en hij lag op de trap, benedenburen hebben 'm aangenomen.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:08 schreef Ash het volgende:
Heb je trouwens nog een tracking nummer gekregen om het pakketje te volgen, nadat hij was gerepareerd in Duitsland?
Maar ff tussen ons Exi is Two Worlds met die patch nu wel of niet te doen?quote:
vast niequote:Op woensdag 5 september 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ff tussen ons Exi is Two Worlds met die patch nu wel of niet te doen?
En, had ie een HDMI-poort?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik kwam vandaag thuis en hij lag op de trap, benedenburen hebben 'm aangenomen.
Ben er ook bang voorquote:
Eh, weet niet. Had hem eigenlijk alweer snel gecancelled nadat ik hem in een dronken bui had gepreorderedquote:Op woensdag 5 september 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ff tussen ons Exi is Two Worlds met die patch nu wel of niet te doen?
mijn moeder heeft paarden en het bos is onze achtertuin , kan je ook rijden als je wiltquote:Op woensdag 5 september 2007 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voorWel balen opzich want ik weet zo gauw geen ander soortgelijk spel.
weg paardrijden door de bossen![]()
Apeldoorn was het toch? Dat is wel te doenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn moeder heeft paarden en het bos is onze achtertuin , kan je ook rijden als je wilt![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Apeldoorn was het toch? Dat is wel te doenMaar alleen als jij mee gaat en we een haas neerschieten en opeten bij een kampvuur
![]()
is goed neem jij een pijl en boog mee ? ik gebruik wel een katana om het konijn open te snijden enzoquote:Op woensdag 5 september 2007 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Apeldoorn was het toch? Dat is wel te doenMaar alleen als jij mee gaat en we een haas neerschieten en opeten bij een kampvuur
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:04 schreef gijsje79 het volgende:
teaser van Battlefield: Bad Company
tvp
Lamzakquote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company Teaser Trailer
Modern Combat zoog aan alle kanten, maar Bad Company lijkt de eerste échte goede BF op een console te worden![]()
Ik vind hem leuk, lekker alle fantasy clichés aanwezig en spelen maar. Eternal Sonata ben ik ook wel benieuwd naar ondanks dat de 'Tales of..' serie me niet zo kon boeien op de gamecube.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Enchanted Arms was inderdaad belabberd, maar dat tot dusver BD de eerste échte JRPG is van nog degelijke kwaliteit zegt genoeg over het aanbod
Ench. Arms niet eens uitgespeeld... ik moet die blonde nicht verslaan voordat ik naar de ice queen mag en ik kom er gewoon niet voorbij. En als ik dan lees hoe het laatste gevecht gaat heb ik al he-le-maal geen zin meerquote:Op woensdag 5 september 2007 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
Enchanted Arms vond ik een erg tof spelKwam ook wel door gebrek aan beters op de 360 maar toch best leuke elementen zaten er in.
Oja DJ_ Dat is dan geregeld ik neem m'n Robin Hood pak mee + pijl en boog en jij zorgt voor de paarden!
Klinkt echt heerlijkquote:Er is weer wat nieuwe informatie verschenen van Project Gotham Racing 4, waaronder ook een aantal screenshots. De ontwikkelaars zijn hard bezig met het afmaken van de game zodat hij gecertificeerd kan worden en op 12 oktober in de Europese winkels kan liggen.
In PGR4 zal een Arcade Mode zitten, zoals we kennen van de vorige series. Hierbij is het de bedoeling om medailles te halen in verschillende races en uiteindelijk overal goud te halen. Maar waar PGR4 eigenlijk om gaat is de Career Mode. Hier begin je als 76e van de wereldranglijst en zul je je omhoog moeten werken naar de top. Dit gaat in verschillende seizoenen, en je moet natuurlijk wel de wedstrijden winnen.
Multiplayer is wederom erg belangrijk en ze hebben een soort van het systeem van Halo 2 overgenomen. Je kunt nu met een groep vrienden bij elkaar blijven en zo van playlist naar playlist kunnen verhuizen. Cat and Mouse is gebleven en verbeterd, nu ook met motoren. De meest interessante modus is Bulldog. Hierbij start de Bulldog in een open stad (dus geen hekken) en moet de Bulldog iedereen aantikken.
Kudos zijn dit keer nog belangrijker geworden en je kunt ze gebruiken om allerlei ingame artikelen te kopen. Je kunt bijvoorbeeld auto-pakketten kopen, picture-packs en nieuwe game-modi. Het mooiste is ook dat je screenshots in de game 3D kunt maken. Dit gebeurt met behulp van een 3D-brilletje en het speciaal renderen in de kleuren rood en groen (net als Boogie op de Nintendo DS).
Project Gotham TV is terug en heet nu PGR Demand. Het is uiteraard veel uitgebreider dan in deel drie en binnenkort zullen we meer info hierover kunnen lezen.
de mijne is 30-8 weg gegaan.. jij hebt er bijna 2 weken op moeten wachten.. is niet verkeerd..quote:Op woensdag 5 september 2007 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Klinkt allemaal wel goed idd, maar ik heb PGR wel een beetje gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Michelin laat zich zien in PGR4 screenshots
[..]
Klinkt echt heerlijk
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik zeker wat je vorige account was.
is goed , dan ga ik een groene tunic en muts kopen en wat elfen oortjesquote:Op woensdag 5 september 2007 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
Enchanted Arms vond ik een erg tof spelKwam ook wel door gebrek aan beters op de 360 maar toch best leuke elementen zaten er in.
Oja DJ_ Dat is dan geregeld ik neem m'n Robin Hood pak mee + pijl en boog en jij zorgt voor de paarden!
Ik heb gewoon bijna geen tijd voor Forza.. Daar moet echt teveel tijd ingestoken worden naar mijn mening..quote:Op donderdag 6 september 2007 07:40 schreef Bastard het volgende:
Heb het ook gehad met PGR... ben ook nog lang niet klaar met Forza!
Begin die grootste map echt ruk te vinden (groendorpje) al die ruk autosnipers , met m16/m4 kunnen ze niet over weg op andere maps dan staan ze onder aan gg en ik bovenaan!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Zojuist weer online lopen te knallen met Mmarsu in Call of Duty 4. Was leuk alleen de connection errors die soms om de haverklap vallen hangen nogal mijn strot uit
Maar ja voor de rest is het natuurlijk een wereldgame!Of had ik dat al eerder gezegd? Nou bij deze nog een keer dan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:48 schreef Varr het volgende:
Ik heb net een COD4 MP filmpje gezien en moet zeggen dat ik het spel toch wel een beetje ...Ik kan ech niet wachten op die beta.. Laat staan tot het spel uitkomt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot die tijd houdt ik me bezig met Gears of War.. en ik denk dat ik mijn portemonnee toch niet in mijn zak kan houden als ik Guitar Hero tegen het lijf loop..
Iemand nog een idee waar hij tegen een schappelijke prijs te koop is?
------------------
Vraag het hier eens:quote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik kan ech niet wachten op die beta.. Laat staan tot het spel uitkomt..
Tot die tijd houdt ik me bezig met Gears of War.. en ik denk dat ik mijn portemonnee toch niet in mijn zak kan houden als ik Guitar Hero tegen het lijf loop..
Iemand nog een idee waar hij tegen een schappelijke prijs te koop is?![]()
er waren toch mensen hier die dit gedaan hebben?quote:Microsoft heeft 23.000 users een ban van 24-uur gegeven wegens het misbruiken van een glitch in de Call of Duty 4-beta. Users konden hun beta-key gebruiken om de beta te installeren op een tweede console, waardoor de accounts op die console vervolgens de beta konden spelen.
Ongeveer 23.000 users hebben dus gebruikt gemaakt van deze glitch en hadden illegaal toegang tot de beta. De glitch is intussen opgelost, en de illegale spelers hebben een 24-uurs ban gekregen op Xbox Live wegens het schenden van de Xbox Live Terms of Use. Daarnaast hebben ze ook een bericht gekregen dat er andere, zwaardere, maatregelen zullen volgen als ze in de toekomst een zelfde soort actie proberen uit te halen. Of de users met illegale toegang tot de beta na de ban nog steeds toegang hebben tot de beta is niet helemaal duidelijk, maar de kans is erg groot dat dit niet meer mogelijk is.
Terms of use, je accepteert ze of je gaat live niet op.. simpelquote:Op donderdag 6 september 2007 12:46 schreef DarkShine het volgende:
Kinderachtige ban.
Als een glitch in het nadeel van de user is hoor je ze ook niet. Wat te denken van glitched achievements?
Zoals gezegd, reageer dan ook op glitches die in het nadeel van de users zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Terms of use, je accepteert ze of je gaat live niet op.. simpel
Het is net alsof je een contract onder tekent, hou je je er niet aan dan krijg je ontslag.
Ik denk dat ik in de SP nu op iets van 75 uur zit, als het goed is nog iets van 10 a 12 uur om hem uit te spelen.. maar ben er voor mn gevoel nog lang niet klaar mee, wil nog een hele tijd op live rond rijden, tunen, painten etcquote:Op donderdag 6 september 2007 10:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijna geen tijd voor Forza.. Daar moet echt teveel tijd ingestoken worden naar mijn mening..![]()
Mja.. en een glitch is wat anders dan een cheat vind ik. Een glitch is een fout van de ontwerper en dan kan je verwachten dat er gebruik van gemaakt word ook, om daar de mensen voor te straffen vind ik een beetje vreemd.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals gezegd, reageer dan ook op glitches die in het nadeel van de users zijn.
je kan wel verwachten dat er misbruik van gemaakt gaat worden, maar dan is het nog steeds wel 'illegaal'quote:Op donderdag 6 september 2007 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. en een glitch is wat anders dan een cheat vind ik. Een glitch is een fout van de ontwerper en dan kan je verwachten dat er gebruik van gemaakt word ook, om daar de mensen voor te straffen vind ik een beetje vreemd.
Maar goed, 24 uur is netjes.
Gister hadden ze het ook al over glitches en ik ben nieuw tot het spel..quote:Op donderdag 6 september 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
Ze mogen van mij die glitchende honden bij Gears of War wel eens aanpakken, File complaint helpt geen kut, ik kom iedere avond weer dezelfde pestlijers tegen waarbij ik met de rest van de hoeren een complaint tegen gefiled heb.
Ze doen er echt niks mee
Ik heb bij forza het gevoel alsof ik er heel veel tijd in moet stoppen.. Qua tunen en om een beetje fatsoenlijk online mee te kunnen.. Dat gevoel wil ik niet hebben, ik wil weten waar het op aan komt.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de SP nu op iets van 75 uur zit, als het goed is nog iets van 10 a 12 uur om hem uit te spelen.. maar ben er voor mn gevoel nog lang niet klaar mee, wil nog een hele tijd op live rond rijden, tunen, painten etc
Voor mij beste spel tot nu toe op de 360... tot eind van deze maand dan.
Daarna hoeft het gamen voor mij niet meer, als in nieuwe games kopen bedoel ik, dan is het klaar.
Door ontwerpfouten in het spel kunnen ze door bepaalde knoppencombinaties je bijv zagen zonder daadwerkelijk de zaag te moeten gebruiken, heel snel "crabwalken", dus snel lopen kunnen schieten tegelijk, of buiten het level komen zodat ze niet gevonden kunnen worden als ze alleen overblijven.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gister hadden ze het ook al over glitches en ik ben nieuw tot het spel..
Wat doen ze dan?
lijken net 2 can die worstelaars met die helmen op en die vlammen eroverquote:Op donderdag 6 september 2007 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Army of Two
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopelijk wel de N64 versie hé?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
op perfect dark en halo na heb ik niks met shooters
Weet je wel waarover het gaat of lijkt het je gewoon leuk om dit te zeggen?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lijken net 2 can die worstelaars met die helmen op en die vlammen erover![]()
maarja zal wel weer een inspiratie loze shooter worden =/
op perfect dark en halo na heb ik niks met shooters
ja de n64 versiequote:Op donderdag 6 september 2007 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk wel de N64 versie hé?![]()
Perfect Dark Zero![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |