quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12
Maanden’ besteld met bestelnummer ********.
Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De
omschrijving had moeten zijn ‘Xbox Live Halo 3 Special Edition
Gold Card - 13 Maanden’, dus zonder de game Halo 3. Onze
oprechte excuses voor de verwarring.
Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet
te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw
Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de
bestelling plaatste, namelijk ¤ 59,99. Eind september ontvangt
u de artikelen.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd en wensen u veel gameplezier.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Nou geloof mij, ik ook heur...quote:Op maandag 3 september 2007 15:58 schreef Rossdale het volgende:
En Rossdale nog steeds zeer ongeduldig op de CoD4 BETA wacht
Ik ben dan ook heel blij met de kèke tag achter mijn naamquote:Op maandag 3 september 2007 16:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou geloof mij, ik ook heur...
Maar tis nu wel moeilijk mensen te herkennen zonder icoontjes![]()
Nou moet ik ook nog een taggje hebben..quote:Op maandag 3 september 2007 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel blij met de kèke tag achter mijn naam
Ik! Staat al 2 maanden in de pre-order!quote:Op maandag 3 september 2007 16:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie haalt Stranglehold?
quote:Op maandag 3 september 2007 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook de mail van BOL gehad, TOPwinkel!![]()
Erger me nu al kapot aan die irritante icoontjes
quote:Op maandag 3 september 2007 16:09 schreef Filay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke? [afbeelding] icoontjes?
Were looking kinda bladieblaaaaquote:
Nee juist niet en ik wil toch geen Wii dusquote:Op maandag 3 september 2007 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe dan vrolijk mee zou ik zeggen.
Oké.quote:Op maandag 3 september 2007 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee juist niet en ik wil toch geen Wii dus
Ik geef hem aan mijn zusje of ik rij er over heen met m'n auto.quote:Op maandag 3 september 2007 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee juist niet en ik wil toch geen Wii dus
Zeg Fliepke....quote:Op maandag 3 september 2007 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik..............of ik rij er over heen met m'n auto.
Ik wil best een WII hebben.. als erbij.. Voor in die bezopen buitjes lekker met vrienden kuttenquote:
Ik wil wel kutten met Mario Galaxy en SSBBquote:Op maandag 3 september 2007 16:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wil best een WII hebben.. als erbij.. Voor in die bezopen buitjes lekker met vrienden kutten![]()
Owja tis et 360 topiquequote:Op maandag 3 september 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wil wel kutten met Mario Galaxy en SSBB![]()
Maar goed back ontopic maar weer
Meen ik niet Fliepkequote:
quote:Op maandag 3 september 2007 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
wtf doe mijn icoontje terug kutfok, flikker op met je wii
Euh ja... maar je hebt geen punten..quote:Op maandag 3 september 2007 17:15 schreef Myers het volgende:
Ik maakte even een tweede gamertag aan, krijg ik er een maand gratis Gold bijDie had ik al opgemaakt bij m'n eerste account.
En als je weer een nieuwe tag aanmaakt, krijg je weer een maand gold.quote:Op maandag 3 september 2007 17:15 schreef Myers het volgende:
Ik maakte even een tweede gamertag aan, krijg ik er een maand gratis Gold bijDie had ik al opgemaakt bij m'n eerste account.
Had ik dit eerder gewetenquote:Op maandag 3 september 2007 17:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En als je weer een nieuwe tag aanmaakt, krijg je weer een maand gold.
Aankomende zondag, en dan is het maar afwachten of iedereen zijn eigen icoontje weer terug paktquote:Op maandag 3 september 2007 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tot hoe lang duurt die Wii icoontjes actie?
Je moet op het kleine witte knopje drukken op de xbox..quote:Op maandag 3 september 2007 18:29 schreef Dark_Prince het volgende:
Zo, gisteren eindelijk een xbox360 elite gehaald met GoW + 2e zwarte controller erbij.
Maar nu krijg ik die 2e controller niet aan de praat als ik hem aanzet blijven de groene lampjes knipperen. Heeft er iemand een idee of gaat die controller niet samen met de Elite?
Met de controller die het wel doet gaat hij inderdaad aan, maar met die andere niet.quote:Op maandag 3 september 2007 18:30 schreef Leonos het volgende:
Zet de xbox is aan met die ronde knop in het midden met de controller die het niet doet. Werkt altijd bijmij
Raar ja, maar wel verrekte handig!quote:Op maandag 3 september 2007 17:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En als je weer een nieuwe tag aanmaakt, krijg je weer een maand gold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |