Hallo,
Ik heb op 6 augustus een 5.1 setje van Creative gekocht. Tot mijn grote teleurstelling kwam ik er later achter dat ik hem niet kan aansluiten op mijn systeem. Hierom verkoop ik hem weer, hieronder staat de informatie van het setje.
quote:
"Creative I-Trigue 5600 5.1 Neo Titanium speakers"
Met deze I-Trigue 5600 laat Creative weer zien wat een speakers zij kunnen maken! Een set met een prachig design en natuurlijk een geweldige geluidskwaliteit. Nu denk je misschien ‘wat moet ik met 5 boxen en een subwoofer naast mijn PC’? Maar zodra je het geluid gehoord hebt wil je niet meer zonder! Je krijgt het gevoel dat je midden in je games en films zit. Deze 5.1 set ziet er niet onopvallend uit, maar dat is met dit design zeker geen nadeel. Er is veel zorg besteed aan het prachtige design van de speakers waardoor ze een mooi plaatsje krijgen naast je pc!
# Merk: Creative
# Type: I-Trigue 5600
# 5.1 PC speakerset
# 4x 9 Watt RMS per speaker
# 1x 14 Watt RMS center speaker
# 24 Watt RMS subwoofer
# Afmetingen: Subwoofer: 18.0cm x 26.8cm x 31.0cm
# Satellite speakers: 6.1cm x 8.8cm x 16.3cm (LxWxH)
# Verbinding: Audio
Dit setje is hooguit een week gebruikt en in perfecte staat. Het is hier in Bergambacht (Dorpje naast Gouda) ook te beluisteren en eventueel optehalen.
Mijn richtprijs is 65 euro terwijl ik hem zelf voor 85 euro nieuw gekocht heb. Zelfde staat als nieuw alleen 20 euro goedkoper
Mvg,
...
[ Bericht 33% gewijzigd door NanKing op 27-12-2008 14:26:56 ]