Dit moet Amanda 10 minuten overkomen, dan is zij aan het vechten en Brian draait ook helemaal door.quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En steeds maar weer bij H en L.
Geen 1 van die andere vijf zou het ook maar vijf minuten uithouden in zo'n situatie
Het wordt tijd dat er een stuk of vier tijdelijke miljonairs inkomen die nou eindelijk eens aan de kant van H en L staan.
Ik ben verdomme bijna in staat om me zelf aan te melden
Doe dat nou maar niet, dan vallen er zeker dooienquote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen 1 van die andere vijf zou het ook maar vijf minuten uithouden in zo'n situatie
Het wordt tijd dat er een stuk of vier tijdelijke miljonairs inkomen die nou eindelijk eens aan de kant van H en L staan.
Is toch ook zo.Dit gaat nergens meer over.En niemand is zo hard aangepakt als Lieke.Zou dit ook niet normaal vinden bij Amanda of Nadia.Een op een is oke maar niet met drie man op een vrouw.quote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeik niet, alle Huub en Lieke fans lopen te weeklagen en te mekkeren over onrecht.
Ik vind dat zo'n zeikstrraal die Dennis.quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef Darklight het volgende:
Nu moet Dennix het alleen doen
Jaap moet naar achter
quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als alles wat de bewoners vertellen waar is, en alleen ALS, dan hebben ze alle 7 geweld gebruikt...quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef maril het volgende:
Zijn daar beelden van? laat dan zien, anders onzin.net als de beschuldigingen van de andere 5
Ja daar zijn ze de schuldige van wat er allemaal getollereerd wordt. Op deze manier wordt het alleen maar erger.quote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Js, maar met goedkeuring door achter hé.
quote:Op maandag 3 september 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet, dan vallen er zeker dooien![]()
Er moet toch heel veel van op beeld zijn. Dat kan gewoon niet anders, 102 camera's en ze missen precies de actie?quote:Op maandag 3 september 2007 14:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze de schuldige van wat er allemaal getollereerd wordt. Op deze manier wordt het alleen maar erger.
Ik vind dat ze maar eens een voorbeeld moeten stellen. Een Brian of Huub eruit sturen na fysiek geweld van zaterdagavond. Dan is het gelijk afgelopen.
Het lijkt mij sterk dat er niets te zien is op een van de camera's.
Of er gewoon mee op z'n harses slaan. Lijk me leuker.quote:Op maandag 3 september 2007 14:21 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze Brian niet eens pakken met zijn gitaarspel.. Gewoon er naast gaan zitten en zeggen dat het kansloos is voor hem om gitaar te spelen aangezien hij het niet kant
quote:Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Eric is het huis uit getreiterd, ik vond het vreselijk walchelijk om te zien hoe hij behandeld is door de rest. Anders moet je de filmpjes nog maar eens terugzien.
Klopt..dit is ook erger...dit is persoonlijke hat die onderling heel erg aangewakkerd wordt bij elkaar...ze drijven elkaar steeds meer nar een punt dart er één doorflipt en echt iets ergs doet.quote:Op maandag 3 september 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, maar dit vind ik 10 keer enger, omdat de haat er van af druipt. Dit is persoonlijk.
oooh, dat zou een mooi gezicht zijn. Niet een te grote ontploffing, gewoon een beetje zielige plof met wat verschroeid haar en zwarte vegen voor Brian.quote:Op maandag 3 september 2007 14:19 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat die gitaar ontploft!
Omdat het een gluipert is.quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waarom gaat hij niet gewoon bij het gesprek van Huub en Palma staan?
Inderdaad, dat duurt nooit lang.quote:Op maandag 3 september 2007 14:21 schreef ruby het volgende:
Wat is Palma een soort van zachtaardig. Ik word er enigszins argwanend van.
huub en angstquote:Op maandag 3 september 2007 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub praat weer, de angst van een exit is van hem afgevallen
Het is een spel.... oproepen zoals dit worden hier normaal gesproken niet getolereerd. Ook al pak je het mooi in.quote:Op maandag 3 september 2007 14:19 schreef Nomrc2 het volgende:
KNIP
Ik geloof er geen bal van, ze kunnen in principe ieder hoekje zien, en moeten er plotseling camera's extra opgehangen worden.quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet toch heel veel van op beeld zijn. Dat kan gewoon niet anders, 102 camera's en ze missen precies de actie?
Ja dat geloof ik echt niet hoor. Er staat echt wel wat op beeld.quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet toch heel veel van op beeld zijn. Dat kan gewoon niet anders, 102 camera's en ze missen precies de actie?
Waarom ging Lieke niet de Chill in om het gesprek te volgen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waarom gaat hij niet gewoon bij het gesprek van Huub en Palma staan?
En er zijn ook mensen die zowel Huub als het Brian-groepje niet leuk vindenquote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef maril het volgende:
Kom op allemaal er worden hier op dit forum meer positieve berichten geschreven over Huub (En Lieke, mens werd eerst uitgekost maar vw langdurige trouuw aan Huub geaccepteerd)dan negatieve er zijn mensen hier ,die, zoals ik Huub niet leuk vinden en onbetrouwbaar /agressief.
Accepteer dat.
quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef maril het volgende:
Kom op allemaal er worden hier op dit forum meer positieve berichten geschreven over Huub (En Lieke, mens werd eerst uitgekost maar vw langdurige trouuw aan Huub geaccepteerd)dan negatieve er zijn mensen hier ,die, zoals ik Huub niet leuk vinden en onbetrouwbaar /agressief.
Accepteer dat.
ik denk niet dat je van tevoren inschat dat je aangerand wordt als je aan een spel meedoet. Zeker niet als fysiek geweld tegen de regels is.......quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Kinga het volgende:
Mensen doe eens rustig. De FOKkers hier zijn ook redelijk agressief als ik het zo lees. Heeft totaal geen nut om je op te winden. Het is gewoon een kut programma en die mensen wéten toch waar ze aan zijn begonnen.
Toch denk ik dat ze niets kunnen zien, waarom andere camera's erbij hangen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:20 schreef Sug4r het volgende:
Het lijkt mij sterk dat er niets te zien is op een van de camera's.
Ik zie Lieke niet staan.quote:Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom ging Lieke niet de Chill in om het gesprek te volgen.
Idem, ik ook maar die zijn echt in de minderheid.quote:Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En er zijn ook mensen die zowel Huub als het Brian-groepje niet leuk vinden
Dat zeg ik!quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef maril het volgende:
Accepteer dat.
nou ja, dat was wel duidelijk. Hij zat er niet voor de gezelligheid maar voor de kijkcijfers. Op zich vind ik dat nog niet zo´n rare actie van de febo, neem aan dat het niet de bedoeling was dat het zo uit de hand zou lopen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dus de redactie heeft Nathanael er bewust bij gehaald om de boel op te fokken, hoezo partijdig...
dat vraag ik ernstig afquote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Kinga het volgende:
Mensen doe eens rustig. De FOKkers hier zijn ook redelijk agressief als ik het zo lees. Heeft totaal geen nut om je op te winden. Het is gewoon een kut programma en die mensen wéten toch waar ze aan zijn begonnen.
Ik denk niet dat iemand die aangerand is zo ontzettend blond is om tussen de aanranders te blijven zitten en om geen aangifte te doen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk niet dat je van tevoren inschat dat je aangerand wordt als je aan een spel meedoet. Zeker niet als fysiek geweld tegen de regels is.......
Ach kom op. De redactie bepaalt álles.quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk niet dat je van tevoren inschat dat je aangerand wordt als je aan een spel meedoet. Zeker niet als fysiek geweld tegen de regels is.......
Uiteraard staat alles op beeld, maar waarschijnlijk zal uit die beelden blijken dat ze allemaal geweld gebruikt hebben (afgaande op wat de bewoners beweren), en dan moeten ze ineens 7 mensen gaan vervangen. Ik denk dus dat alles gewoon de doofpot in gaat, dat is een makkelijkere oplossing...quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Ja dat geloof ik echt niet hoor. Er staat echt wel wat op beeld.
Om kort te gaan: Ze hebben het hele programma verkloot en zitten nu met de gebakken peren.quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef dieenebart het volgende:
Hmmm... wat een gedoe zeg. Echt gezellig is het daar niet meer, lijkt mke. Goeie plek om een maagzweer op te lopen, die Gouden Kooi.
Zo'n klein uur geleden heeft ze ook staan afluisteren , accepteer het maar dat het speltechnisch is en dat iederen het doet ook Huub en Lieke.quote:
Als deze haat naar Dennis en Nadia was gericht, zou het hier dan ook zo erg gevonden worden? Nee, dat denk ik niet. Dus objectief wordt het allemaal niet bekeken hier.quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef riri het volgende:
[..]
[..]
Klopt..dit is ook erger...dit is persoonlijke hat die onderling heel erg aangewakkerd wordt bij elkaar...ze drijven elkaar steeds meer nar een punt dart er één doorflipt en echt iets ergs doet.
Eic heeft niets geen kwade gevoelens naar Huub,hij wist dat het spel zo gespeeld moest worden,het was lang zo erg niet als nu,ze blijven als mensen buiten het spel gewoon vrienden,Huub kreeg van Eric vanmorgen via Palma heel veel liefs toegewenst...dus dat zit wel goed
Dit wat er nu gebeurt is veel erger......het is dezelfde sfeer, waar ook Huub net al voor waarschuwde, die er hing in het huis voordat die molestatie van Lieke plaatsvond.
Dit gaat enorm fout...kan ik nu al aangeven
quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Kinga het volgende:
ja ja we moeten heel wat accepterenquote:Op maandag 3 september 2007 14:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zo'n klein uur geleden heeft ze ook staan afluisteren , accepteer het maar dat het speltechnisch is en dat iederen het doet ook Huub en Lieke.
Amanda zeker?quote:
spijker, kop.quote:Op maandag 3 september 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om kort te gaan: Ze hebben het hele programma verkloot en zitten nu met de gebakken peren.
De grootste fout is imo de selectie van de wanabres na het vertrek van de echte miljonairs in spé en het constant bijschaven of veranderen van de regels. Trek de stekker uit dat zooitje en verdeel de pot op een of andere eerlijke manier en gooi dat hok in de verkoop. Punt.![]()
Hij wel, omdat hij redelijk onzichtbaar is in de kooi. Amanda en Brian daarentegen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat vraag ik ernstig af
denk je dat dennix na de kooi nog veilig over straat kan ?
ben ik met je eens, dat dat met Eric ook niet kon, terwijl ik wel een huub -en liekefan ben, blijkbaar kan dat toch samen gaan.quote:Op maandag 3 september 2007 14:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als deze haat naar Dennis en Nadia was gericht, zou het hier dan ook zo erg gevonden worden? Nee, dat denk ik niet. Dus objectief wordt het allemaal niet bekeken hier.
Er worden hier dingen geroepen over Dennis, daar lusten de honden geen brood van![]()
En ik ben geen Dennis fan hoor.
Ik was ook geen Eric fan, maar hoe hij behandeld is (met of zonder hulp van achter) vind ik gewoon niet kunnen.
En nu op een holletje naar D en J, lafbek.quote:Op maandag 3 september 2007 14:34 schreef riri het volgende:
Kan je het goed horen Brian??
Interessant gesprek hé....Huub zegt niets wat je al niet weet jongen...komt omdat hij altijd open is over alles dus luisterviknje spelen heeft weinig zin
Dat zal geen invloed hebben op de dalende 'kijkcijfers', of wat dat ook mag betekenenquote:Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
nou ja, dat was wel duidelijk. Hij zat er niet voor de gezelligheid maar voor de kijkcijfers. Op zich vind ik dat nog niet zo´n rare actie van de febo, neem aan dat het niet de bedoeling was dat het zo uit de hand zou lopen.
Er zullen hopelijk ook nog wel oud bewoners komen die meer op de hand van H&L zijn.
Die Lieke, ik hoop dat het mag, maar ach, eigenlijk mag alles weer.quote:
Maar moeten Huub en Lieke dan maar op de bank gaan zitten, handjes over elkaar, en niet meer bewegen? Niks meer doen omdat de anderen misschien wel door kunnen flippen?quote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is niet slim van Lieke, die krijgt ze met rente terug.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |