ik denk niet dat je van tevoren inschat dat je aangerand wordt als je aan een spel meedoet. Zeker niet als fysiek geweld tegen de regels is.......quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Kinga het volgende:
Mensen doe eens rustig. De FOKkers hier zijn ook redelijk agressief als ik het zo lees. Heeft totaal geen nut om je op te winden. Het is gewoon een kut programma en die mensen wéten toch waar ze aan zijn begonnen.
Toch denk ik dat ze niets kunnen zien, waarom andere camera's erbij hangen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:20 schreef Sug4r het volgende:
Het lijkt mij sterk dat er niets te zien is op een van de camera's.
Ik zie Lieke niet staan.quote:Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom ging Lieke niet de Chill in om het gesprek te volgen.
Idem, ik ook maar die zijn echt in de minderheid.quote:Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En er zijn ook mensen die zowel Huub als het Brian-groepje niet leuk vinden
Dat zeg ik!quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef maril het volgende:
Kom op allemaal er worden hier op dit forum meer positieve berichten geschreven over Huub (En Lieke, mens werd eerst uitgekost maar vw langdurige trouuw aan Huub geaccepteerd)dan negatieve er zijn mensen hier ,die, zoals ik Huub niet leuk vinden en onbetrouwbaar /agressief.
Accepteer dat.
nou ja, dat was wel duidelijk. Hij zat er niet voor de gezelligheid maar voor de kijkcijfers. Op zich vind ik dat nog niet zo´n rare actie van de febo, neem aan dat het niet de bedoeling was dat het zo uit de hand zou lopen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dus de redactie heeft Nathanael er bewust bij gehaald om de boel op te fokken, hoezo partijdig...
dat vraag ik ernstig afquote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Kinga het volgende:
Mensen doe eens rustig. De FOKkers hier zijn ook redelijk agressief als ik het zo lees. Heeft totaal geen nut om je op te winden. Het is gewoon een kut programma en die mensen wéten toch waar ze aan zijn begonnen.
Ik denk niet dat iemand die aangerand is zo ontzettend blond is om tussen de aanranders te blijven zitten en om geen aangifte te doen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk niet dat je van tevoren inschat dat je aangerand wordt als je aan een spel meedoet. Zeker niet als fysiek geweld tegen de regels is.......
Ach kom op. De redactie bepaalt álles.quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk niet dat je van tevoren inschat dat je aangerand wordt als je aan een spel meedoet. Zeker niet als fysiek geweld tegen de regels is.......
Uiteraard staat alles op beeld, maar waarschijnlijk zal uit die beelden blijken dat ze allemaal geweld gebruikt hebben (afgaande op wat de bewoners beweren), en dan moeten ze ineens 7 mensen gaan vervangen. Ik denk dus dat alles gewoon de doofpot in gaat, dat is een makkelijkere oplossing...quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Ja dat geloof ik echt niet hoor. Er staat echt wel wat op beeld.
Om kort te gaan: Ze hebben het hele programma verkloot en zitten nu met de gebakken peren.quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef dieenebart het volgende:
Hmmm... wat een gedoe zeg. Echt gezellig is het daar niet meer, lijkt mke. Goeie plek om een maagzweer op te lopen, die Gouden Kooi.
Zo'n klein uur geleden heeft ze ook staan afluisteren , accepteer het maar dat het speltechnisch is en dat iederen het doet ook Huub en Lieke.quote:
Als deze haat naar Dennis en Nadia was gericht, zou het hier dan ook zo erg gevonden worden? Nee, dat denk ik niet. Dus objectief wordt het allemaal niet bekeken hier.quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef riri het volgende:
[..]
[..]
Klopt..dit is ook erger...dit is persoonlijke hat die onderling heel erg aangewakkerd wordt bij elkaar...ze drijven elkaar steeds meer nar een punt dart er één doorflipt en echt iets ergs doet.
Eic heeft niets geen kwade gevoelens naar Huub,hij wist dat het spel zo gespeeld moest worden,het was lang zo erg niet als nu,ze blijven als mensen buiten het spel gewoon vrienden,Huub kreeg van Eric vanmorgen via Palma heel veel liefs toegewenst...dus dat zit wel goed
Dit wat er nu gebeurt is veel erger......het is dezelfde sfeer, waar ook Huub net al voor waarschuwde, die er hing in het huis voordat die molestatie van Lieke plaatsvond.
Dit gaat enorm fout...kan ik nu al aangeven
quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Kinga het volgende:
ja ja we moeten heel wat accepterenquote:Op maandag 3 september 2007 14:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zo'n klein uur geleden heeft ze ook staan afluisteren , accepteer het maar dat het speltechnisch is en dat iederen het doet ook Huub en Lieke.
Amanda zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |