Waarschijnlijk voelt het aan als een penis en dat vindt ie fijn.quote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef Lobasca het volgende:
Kan nix is van zijn misvormde neus afblijven? zo Onsmakelijk!!
Dat die zijn dikke gore nek maar mag brekenquote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef rooie3 het volgende:
Jaap moet naar achter.
Dit moet Amanda 10 minuten overkomen, dan is zij aan het vechten en Brian draait ook helemaal door.quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En steeds maar weer bij H en L.
Geen 1 van die andere vijf zou het ook maar vijf minuten uithouden in zo'n situatie
Het wordt tijd dat er een stuk of vier tijdelijke miljonairs inkomen die nou eindelijk eens aan de kant van H en L staan.
Ik ben verdomme bijna in staat om me zelf aan te melden
Doe dat nou maar niet, dan vallen er zeker dooienquote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen 1 van die andere vijf zou het ook maar vijf minuten uithouden in zo'n situatie
Het wordt tijd dat er een stuk of vier tijdelijke miljonairs inkomen die nou eindelijk eens aan de kant van H en L staan.
Is toch ook zo.Dit gaat nergens meer over.En niemand is zo hard aangepakt als Lieke.Zou dit ook niet normaal vinden bij Amanda of Nadia.Een op een is oke maar niet met drie man op een vrouw.quote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeik niet, alle Huub en Lieke fans lopen te weeklagen en te mekkeren over onrecht.
Ik vind dat zo'n zeikstrraal die Dennis.quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef Darklight het volgende:
Nu moet Dennix het alleen doen
Jaap moet naar achter
quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als alles wat de bewoners vertellen waar is, en alleen ALS, dan hebben ze alle 7 geweld gebruikt...quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef maril het volgende:
Zijn daar beelden van? laat dan zien, anders onzin.net als de beschuldigingen van de andere 5
Ja daar zijn ze de schuldige van wat er allemaal getollereerd wordt. Op deze manier wordt het alleen maar erger.quote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Js, maar met goedkeuring door achter hé.
quote:Op maandag 3 september 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet, dan vallen er zeker dooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |