Er moet toch heel veel van op beeld zijn. Dat kan gewoon niet anders, 102 camera's en ze missen precies de actie?quote:Op maandag 3 september 2007 14:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze de schuldige van wat er allemaal getollereerd wordt. Op deze manier wordt het alleen maar erger.
Ik vind dat ze maar eens een voorbeeld moeten stellen. Een Brian of Huub eruit sturen na fysiek geweld van zaterdagavond. Dan is het gelijk afgelopen.
Het lijkt mij sterk dat er niets te zien is op een van de camera's.
Of er gewoon mee op z'n harses slaan. Lijk me leuker.quote:Op maandag 3 september 2007 14:21 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze Brian niet eens pakken met zijn gitaarspel.. Gewoon er naast gaan zitten en zeggen dat het kansloos is voor hem om gitaar te spelen aangezien hij het niet kant
quote:Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Eric is het huis uit getreiterd, ik vond het vreselijk walchelijk om te zien hoe hij behandeld is door de rest. Anders moet je de filmpjes nog maar eens terugzien.
Klopt..dit is ook erger...dit is persoonlijke hat die onderling heel erg aangewakkerd wordt bij elkaar...ze drijven elkaar steeds meer nar een punt dart er één doorflipt en echt iets ergs doet.quote:Op maandag 3 september 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, maar dit vind ik 10 keer enger, omdat de haat er van af druipt. Dit is persoonlijk.
oooh, dat zou een mooi gezicht zijn. Niet een te grote ontploffing, gewoon een beetje zielige plof met wat verschroeid haar en zwarte vegen voor Brian.quote:Op maandag 3 september 2007 14:19 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat die gitaar ontploft!
Omdat het een gluipert is.quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waarom gaat hij niet gewoon bij het gesprek van Huub en Palma staan?
Inderdaad, dat duurt nooit lang.quote:Op maandag 3 september 2007 14:21 schreef ruby het volgende:
Wat is Palma een soort van zachtaardig. Ik word er enigszins argwanend van.
huub en angstquote:Op maandag 3 september 2007 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub praat weer, de angst van een exit is van hem afgevallen
Het is een spel.... oproepen zoals dit worden hier normaal gesproken niet getolereerd. Ook al pak je het mooi in.quote:Op maandag 3 september 2007 14:19 schreef Nomrc2 het volgende:
KNIP
Ik geloof er geen bal van, ze kunnen in principe ieder hoekje zien, en moeten er plotseling camera's extra opgehangen worden.quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet toch heel veel van op beeld zijn. Dat kan gewoon niet anders, 102 camera's en ze missen precies de actie?
Ja dat geloof ik echt niet hoor. Er staat echt wel wat op beeld.quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet toch heel veel van op beeld zijn. Dat kan gewoon niet anders, 102 camera's en ze missen precies de actie?
Waarom ging Lieke niet de Chill in om het gesprek te volgen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waarom gaat hij niet gewoon bij het gesprek van Huub en Palma staan?
En er zijn ook mensen die zowel Huub als het Brian-groepje niet leuk vindenquote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef maril het volgende:
Kom op allemaal er worden hier op dit forum meer positieve berichten geschreven over Huub (En Lieke, mens werd eerst uitgekost maar vw langdurige trouuw aan Huub geaccepteerd)dan negatieve er zijn mensen hier ,die, zoals ik Huub niet leuk vinden en onbetrouwbaar /agressief.
Accepteer dat.
quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef maril het volgende:
Kom op allemaal er worden hier op dit forum meer positieve berichten geschreven over Huub (En Lieke, mens werd eerst uitgekost maar vw langdurige trouuw aan Huub geaccepteerd)dan negatieve er zijn mensen hier ,die, zoals ik Huub niet leuk vinden en onbetrouwbaar /agressief.
Accepteer dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |