Mijn vriendin woont en studeert er en ik heb er zelf ook een jaar gestudeerd. Verder vermijd ik het liever ook behalve stratumseindquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga jij voor je lol naar Eindhoven?
Twee binnenlandse clubs supporten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens voor de lol naar 020 geweest![]()
Koninginnedag dit jaar. Wel in mijn Feyenoord-shirt natuurlijk![]()
Mwoah, RBC support ik niet echt hoor. Ik vind het wel een leuke club en volg ze ook wel, maar echt supporten: nee. Ik vind het erg leuk als ze winnen maar lig niet wakker als ze verliezen. Bij Feyenoord ligt dat heel anders, dat is echt mijn club. En dan lig ik wel wakker als ze verliezenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twee binnenlandse clubs supporten?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, RBC support ik niet echt hoor. Ik vind het wel een leuke club en volg ze ook wel, maar echt supporten: nee. Ik vind het erg leuk als ze winnen maar lig niet wakker als ze verliezen. Bij Feyenoord ligt dat heel anders, dat is echt mijn club. En dan lig ik wel wakker als ze verliezen![]()
Misschien moet ik idd maar een keer een andere avatar nemen dan![]()
Ik dacht iedereen heeft al een Feyenoordavatar dus ga ik rondlopen met een avatar van RBCquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lijkt me handig alvorens we je uit dit topic gooien!!
1-1 voor PSV - vitessequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Roda JC zondag ff van de mat vegen, Vitesse gelijk zien spelen tegen PSV en iets steviger aan kop![]()
Mm bij nader inzien zie ik Vitesse liever winnen, aangezien dat geen concurrent voor ons gaat zijn op de langere termijn.quote:
Mja, maar alleen zie ik dat nou net weer niet gebeuren..quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mm bij nader inzien zie ik Vitesse liever winnen, aangezien dat geen concurrent voor ons gaat zijn op de langere termijn.
En als Ajax nou opnieuw lekker op z'n bek gaat is het helemaal genieten![]()
Het 2e zie ik zeker wel gebeuren, labiel overschat ploegje uit A'dam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, maar alleen zie ik dat nou net weer niet gebeuren..
Goed dat jij je eigen club niet overschat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het 2e zie ik zeker wel gebeuren, labiel overschat ploegje uit A'dam.
Goed dat jij op PI's let.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat jij je eigen club niet overschat.
Hoogmoed komt voor de val, wanneer hebben we het voor het laatst makkelijk gehad in Duitsland?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Roda JC zondag ff van de mat vegen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val, wanneer hebben we het voor het laatst makkelijk gehad in Duitsland?
Het 'danke schon, bitte sehr' heb ik nog nooit in de Goffert gehoord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef DarkShine het volgende:
Iemand uit Nimwegen begint over Duitsland
Schon en sehr heb ik bij Roda ook nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het 'danke schon, bitte sehr' heb ik nog nooit in de Goffert gehoord.
Héhé, eindelijk eens iemand bij Feyenoord die het woord kampioen uit durft te spreken! Gioquote:Gio: "Héél Feyenoord wil kampioen worden"
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 14-09-2007 Bron: Voetbal Magazine en Voetbalprimeur.nl
Giovanni van Bronckhorst streeft het allerhoogste na met Feyenoord. De routinier hoopt logischerwijs op het kampioenschap, maar waakt voor voorbarige euforie.
"Ik ben hier niet teruggekomen vanwege de mooie lichtmasten", stelt Van Bronckhorst in maandblad Voetbal Magazine. "Ik ben teruggekomen bij Feyenoord om prijzen te winnen. Ik heb bij al mijn buitenlandse clubs om de prijzen gespeeld en dat wil ik nu dus hier ook. Maar ik ben niet de enige hoor, dat willen we allemaal. Héél Feyenoord wil kampioen worden."
Of de huidige selectie ook titel-waardig is, durft de international niet te garanderen: "Ik vind dat we over een goede selectie beschikken. Maar we hebben helaas óók te maken met concurrenten. En dan zie ik nog drie clubs die kampioen kunnen worden."
Daar zou ik ook voor tekenenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mm bij nader inzien zie ik Vitesse liever winnen, aangezien dat geen concurrent voor ons gaat zijn op de langere termijn.
Laten we eerst eens zorgen dat we zondag weer winnen (het liefste opnieuw zonder tegengoals al zal dat lastig worden, Roda heeft een goed aanvals-duo rondlopen).quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laten we eerst eens zorgen dat we zondag weer winnen (het liefste opnieuw zonder tegengoals al zal dat lastig worden, Roda heeft een goed aanvals-duo rondlopen).
We behoorden vorig seizoen tot de minst gepasseerde verdedigingen van Nederlandquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
UiteraardVoordeel is dat Roda niet zo verdedigend speelt als Willem II, en we dus veel meer ruimte krijgen om aan te vallen.
Bert heeft wel gelijk dat het vreemd is, en van Basten gewoon raar bezig is. De Cler was basisspeler in Oranje totdat ie naar Feyenoord ging, en een klasse beter dan die Emanudinges, Hofland is beter dan die mafkees van een Melchiot, Huntelaar mag Makaays veters nog niets eens strikken, en de Guzman en Bruins doen niets onder voor Maduro en Landzaat.quote:Van Marwijk verbaasd over selectie Van Basten
Uitgegeven: 14 september 2007 15:47
Laatst gewijzigd: 14 september 2007 15:57
AMSTERDAM - Bert van Marwijk heeft in de aanloop naar de wedstrijd van Feyenoord tegen Roda JC verbaasd gereageerd op het selectiebeleid van bondscoach Marco van Basten. De Rotterdamse coach kan niet begrijpen dat er maar één Feyenoorder bij de selectie van het Nederlands elftal zit.
"Wij hebben meerdere Nederlandse jongens die volgens mij goed bezig zijn", verklaarde de oefenmeester tegenover Sportweek. Feyenoord telt inmiddels negen basisspelers met de Nederlandse nationaliteit, waarvan vooral Tim de Cler en Kevin Hofland aanspraak lijken te kunnen maken op een plek in Oranje.
Afgelopen week was Giovanni van Bronckhorst echter de enige Feyenoorder in de selectie van Van Basten voor de ontmoetingen tegen Bulgarije en Albanië. "De bondscoach zal er zijn redenen voor hebben", was het enige wat Van Marwijk er verder over wilde zeggen.
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Makaay heeft kansen zat gehad.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bert heeft wel gelijk dat het vreemd is, en van Basten gewoon raar bezig is. De Cler was basisspeler in Oranje totdat ie naar Feyenoord ging, en een klasse beter dan die Emanudinges, Hofland is beter dan die mafkees van een Melchiot, Huntelaar mag Makaays veters nog niets eens strikken, en de Guzman en Bruins doen niets onder voor Maduro en Landzaat.
Maar ik ben er blij om, de kans op blessures is veels te groot tijdens al die kut-potjes tegen die klote-landjes. Dus laat de Cler, Hofland, Makaay en Gio maar lekker buiten oranje. De jonge spelers mogen van mij wel opgeroepen worden, is goed voor hun ontwikkeling en marktwaarde.
Niet onder die neus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:55 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Makaay heeft kansen zat gehad.
Bluf...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens voor de lol naar 020 geweest![]()
Koninginnedag dit jaar. Wel in mijn Feyenoord-shirt natuurlijk![]()
Nee, wel meer niet.quote:
Ja, De Cler zou er best inpassen. Hofland heb ik nog niet genoeg gezien, maar is wel potentieel materiaal. Wil De Guzman nou voor NL spelen of niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bert heeft wel gelijk dat het vreemd is, en van Basten gewoon raar bezig is. De Cler was basisspeler in Oranje totdat ie naar Feyenoord ging, en een klasse beter dan die Emanudinges, Hofland is beter dan die mafkees van een Melchiot, Huntelaar mag Makaays veters nog niets eens strikken, en de Guzman en Bruins doen niets onder voor Maduro en Landzaat.
Pssst, het is gewoon De Cler en De Jong, met hoofdletter D. Groetjes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nee, wel meer niet.
Van Makaay snap ik t wel. Heb ik zelf ook nooit echt goed gevonden in oranje.
Er zijn zat beter voorbeelden dan Makaay. Zoals gezegd; de Cler, Hofland, Emanuelson, de Jong, Maduro...![]()
Bezig met z'n paspoortquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, De Cler zou er best inpassen. Hofland heb ik nog niet genoeg gezien, maar is wel potentieel materiaal. Wil De Guzman nou voor NL spelen of niet?
Over Slory, Greene en Vlaar kun je nog twijfelen (al zouden die er gewoon bij moeten zijn als je zelfs Landzaat en dat soort kneuzen al oproept) maar Bruins is verreweg het grootste talent van Nederland momenteel. Als je al die AZ en Ajax-talentjes een kans geeft, verdient Luigi die toch zeker ook. Helaas zie ik eerder Poepon en Schilder erbij komen dan Bruinsquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef BobbyHill het volgende:
Maar Slory, Bruins, Greene en Vlaar? Kom op zeg. Van Basten stelt af en toe ook een stel horken op, maar deze namen zouden perfect in dat rijtje passen.
Mee eens, al denk ik dat Vlaar wel redelijk op z'n top zit nu.quote:Bruins en Vlaar komen er wel, maar dat lijkt me nu nog wat vroeg.
Lekker laten lullen, joh. Aan het eind van het seizoen zal hij weer het hardst schreeuwen, wanneer ze weer geen kampioen geworden zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val, wanneer hebben we het voor het laatst makkelijk gehad in Duitsland?
Nee hoor, bij de 1e 5 eindigen en hun uiterste best hebben gedaan om CL-voetbal te behalen ben ik tevreden. Maar het seizoen hierna moet het wel serieus worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker laten lullen, joh. Aan het eind van het seizoen zal hij weer het hardst schreeuwen, wanneer ze weer geen kampioen geworden zijn.
pssst, dat heb je nou al weet-ik-hoe-vaak verkondigd, en je hebt helemaal gelijk maar ik blijf het lekker zo doen. Vind ik mooierquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pssst, het is gewoon De Cler en De Jong, met hoofdletter D. Groetjes.
Zelfs vorig jaar met die bagger ploeg waren we bijna vijfde. Wat dat betreft mogen we best de lat wat hoger leggen. De aansluiting met de eerste 3 moeten we gaan vinden. Ik zie niet in waarom onze ploeg lager zou moeten eindigen dan bv. AZ.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij de 1e 5 eindigen en hun uiterste best hebben gedaan om CL-voetbal te behalen ben ik tevreden. Maar het seizoen hierna moet het wel serieus worden.
4e of 5e maakt natuurlijk ook niet zoveel meer uitquote:Op zaterdag 15 september 2007 08:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Zelfs vorig jaar met die bagger ploeg waren we bijna vijfde. Wat dat betreft mogen we best de lat wat hoger leggen. De aansluiting met de eerste 3 moeten we gaan vinden. Ik zie niet in waarom onze ploeg lager zou moeten eindigen dan bv. AZ.
bijnaquote:Op zaterdag 15 september 2007 08:40 schreef Staanplaats het volgende:
Zelfs vorig jaar met die bagger ploeg waren we bijna vijfde.
Laat hem dan ze debuut maar met 3 goals opluisterenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Lee's papieren ook in orde nu. Tegen PSV kan ie meedoen... Ik hoop dat Feyenoord iets in hem gezien heeft wat niemand anders ziet, maar ik ben er bang voor.
Als dat gebeurt loop ik een seizoen lang met een Bosz-avatar + Bosz is een held-sig rond hierquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Laat hem dan ze debuut maar met 3 goals opluisterenWeten we meteen wat Bosz in hem zag!!
Nee, want hij wil niet via de intertoto toetreden tot Europees voetbal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
4e of 5e maakt natuurlijk ook niet zoveel meer uit
Maar ik vind het ook laf dat Bert als doelstelling Europees voetbal behalen heeft, nu mag ie in principe 9e worden
Welke 4 zwakzinnigen hebben op Mols gestemd, of zou het z'n familie geweest zijn?quote:FR-Fans : De beste aankoop van de zomer is?
Moeilijke keus (349 / 41 %)
Gio (184 / 22 %)
Roy Makaay (158 / 19 %)
Nuri Sahin (69 / 8 %)
Tim de Cler (32 / 4 %)
Luigi Bruins (20 / 2 %)
Kevin Hofland (16 / 2 %)
CS-Lee (5 / 1 %)
Andy Slory (4 / 0 %)
Michael Mols (4 / 0 %)
Jij vind het gek dat van Bronckhorst populairder is? Makaay is maar een passant, waar Giovanni dat niet is. Voor mij en heel veel andere supporters is dat belangrijker dan status.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Overigens zegt deze poll wat mij al opgevallen was : Gio populairder dan Makaay bij het Legioen, en dat terwijl Makaay toch een stuk belangrijker is geweest tot nu toe. Op de een of andere manier heeft Makaay nog niet echt een band met de supporters zoals b.v. Kuyt dat had. Misschien moet dat nog groeien, maar het viel mij op in ieder geval.
Als je 9e wordt mag je nog meedoen met de UEFA Cup play-offsquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, want hij wil niet via de intertoto toetreden tot Europees voetbal.
Dan zijn we het eens, maar Feyenoord spreekt van 'Europees voetbal behalen' en dat kan desnoods ook via de 9e plek of zelfs de Intertoto idd.quote:Eerste vijf en niet lager.
Bert mag best wat ambitieuzer zijn. Hij hoeft echt niet te roepen dat Feyenoord kampioen gaat worden, want dat is nog veels te vroeg. Maar hij mag best zeggen dat de doelstelling CL-voetbal behalen is. En niet teveel terugwijzen op vorig seizoen, want dat is verleden tijd en er staat een heel ander team nu.quote:Ik snap ook niet wat er laf aan deze doelstelling is en al helemaal niet wat Bert er mee te maken heeft, aangezien hij niet degene is die dit doel heeft vasgesteld.
Makaay is idd een passant, maar wel eentje die met z'n hart voor Feyenoord koos, op dat moment voor buitenstaanders een miezerig clubje dat geen eens Europees voetbal had behaald, terwijl ie naar vele Europese topclubs had gekund. Daardoor staat ie bij mij zo ongeveer even hoog als Gio, ondanks dat hij idd veel meer een verleden (en een toekomst) bij de club heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij vind het gek dat van Bronckhorst populairder is? Makaay is maar een passant, waar Giovanni dat niet is. Voor mij en heel veel andere supporters is dat belangrijker dan status.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |