quote:
'Ajax en Feyenoord gaan shirtsponsor combineren'
Gepubliceerd op 08-09-07 om 11:56 door Stefan Ashouwer
ABN AMRO, de huidige shirtsponsor van Ajax Amsterdam, wordt hoogstwaarschijnlijk op korte termijn overgenomen door Britse bank Barclays of het consortium Royal Bank of Scotland, Banco Santander en Fortis. Fortis, een bank uit België en Nederland, is op dit moment de shirtsponsor van Feyenoord.
De mogelijkheid bestaat dus dat de aartsrivalen Ajax en Feyenoord op korte termijn met dezelfde shirtsponsor gaan spelen. Frank van den Wall Bake, een sportmarketingdeskundige, heeft echter aangegeven dat het merk ABN AMRO echter gewoon blijft bestaan. Mogelijk wordt er dan een regeling getroffen dat zowel Ajax áls Feyenoord met zowel ABN AMRO áls Fortis gaan spelen.
“Het merk is sterker dan Fortis. Ajax kan thuis bijvoorbeeld met ‘ABN AMRO’ op de shirts spelen en uit met ‘Fortis’. Voor Feyenoord geldt het omgekeerde”, zegt Frank van den Wall Bake over de aanstaande overnameperikelen.
Ik verwacht dat het sowieso niet geaccepteerd zal gaan worden..quote:Op zondag 9 september 2007 16:22 schreef Brownietje het volgende:
En wie koopt er dan nog een uitshirt?
Van mij mag Frank de tyfus krijgen. ABN Amro op een Feijenoordshirtquote:Op zondag 9 september 2007 16:42 schreef Erasmusch het volgende:
Als Frank het zegt, moet het wel zo zijn
En natuurlijk lekker lui en arrogant zijn..quote:Op zondag 9 september 2007 18:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij mag Frank de tyfus krijgen. ABN Amro op een Feijenoordshirt![]()
Whats next? Keppeltjes bij het clubkostuum?![]()
laten we hopen van niequote:
niemand, en dan zijn ze gauw genezenquote:Op zondag 9 september 2007 16:22 schreef Brownietje het volgende:
En wie koopt er dan nog een uitshirt?
Nou dat laatste zit al goed met deze TT. Snap die reclamevoering ook niet helemaal. Alhoewel, nu heeft wel iedereen het er over.quote:Op zondag 9 september 2007 18:35 schreef ursel het volgende:
[..]
En natuurlijk lekker lui en arrogant zijn..
Bronquote:10/9/2007 - Duitse politie geirriteerd over berichtgeving in Nederland
(Gepost door K)
Dagblad De Limburger meldt dat de Duitse politie is sufgebeld over de vermeende veldslag tussen Ajax en Feyenoord aanhangers bij een housefeest in Duitsland. De Duitse politie ontkende het bericht van de NOS direct, maar dat kon niet verhinderen dat het in binnen- en buitenland breed werd uitgemeten.
Een woordvoerder van de Duitse politie: „Waar de media het nieuws over een veldslag vandaan hebben, weet ik niet. Er zijn wel supporters gesignaleerd, maar volgens mij alleen van Feyenoord en die zijn vandaag (zondag, red.) weer keurig naar huis gegaan."
Volgens De Limburger heeft de NOS inmiddels toegegeven dat het bericht niet klopt.
Vincken, blessure-billyquote:Tim Vincken nog onzeker voor Roda Jc
Datum: 10-09-2007 Bron: Feyenoord.nl
Het is nog niet zeker of Tim Vincken op tijd fit is voor die wedstrijd. De hamstringblessure waar de aanvaller enige weken mee kampte is nagenoeg volledig hersteld, maar afgelopen vrijdag kreeg Vincken op de training een tik op zijn knieband.
Maandagmiddag trainde Vincken daarom, evenals Jacob Lensky, apart van de groep. Aanvankelijk zou hij maandagavond in actie komen met Jong Feyenoord, om weer wedstrijdritme op te doen, maar na zijn lichte kniekwetsuur slaat hij die wedstrijd over.
Voor Serginho Greene komt het treffen met Roda JC sowieso te vroeg. De verdediger traint na zijn zware knieblessure wel weer bijna volledig met de groep mee, maar is nog niet wedstrijdfit.
Zeker, overbodige speler.quote:Op maandag 10 september 2007 17:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Vincken, blessure-billy
In de winterstop verkopen aan NEC die gast![]()
Pokerstars is rigged.quote:Op zondag 9 september 2007 19:09 schreef LongOne het volgende:
Het toernooi wordt gespeelt op Pokerstars
Net zoals de rest van de media..quote:Op maandag 10 september 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
de NOS is sensatiemakerij/ stemmingsmakerij ... Net zoals de Telegraaf.
Een 0 op 12 missen is toch niet zo erg.quote:Op maandag 10 september 2007 22:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik mis nogal wat interessante potjes voetbal tijdens mijn vakantie; roda uit, psv uit, heerenveen thuis en vitesse uit....
Dat rapport staat inderdaad vol fouten en aannames.quote:Op maandag 10 september 2007 18:53 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Net zoals de rest van de media..
Waarheidvinding staat niet meer op het prioriteitslijstje.
Zelfs wanneer men een officieel rapport uitbrengt over voetbalvandalisme kan je er niet eens van op aan of het wel betrouwbaar is. Meeste trieste is nog dat hier wel de opinie mee wordt bespeeld en er dus uiteindelijk beleid mee wordt gemaakt.
kippenvelquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:http://geusoes.com/nostalgie.html
Mijn Feyenoord tijdens een 3-1 voorsprong tegen Ajax(2000).
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=05PAOnxXJrE&mode=related&search=
goede school
uitstekende voetballer, daarom staat ie ook linksbackquote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Hopenlijk ziet Bert wel welke waarde Tim kan hebben (mits fit)!!
Second that.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Nulwaardequote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Mooie geluiden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:http://geusoes.com/nostalgie.html
Mijn Feyenoord tijdens een 3-1 voorsprong tegen Ajax(2000).
Dat zal voor jullie dan wel weer de buscombi worden.quote:De politie in Arnhem heeft besloten dat Vitesse supporters geen extra kaart kunnen kopen met de seizoenkaart voor de wedstrijd tegen Feyenoord. Clubkaart houders kunnen slechts één kaart kopen. Vorig seizoen reisde een groot aantal Feyenoord-supporters buiten de buscombi om af naar Arnhem.
Met name seizoenkaarthouders van Vitesse voorzagen de supporters van het bezoekende team destijds van kaartjes
klein opstootje op west, maar stelde weinig voor, me was er al bij.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:48 schreef ruud_fr het volgende:
ze werken problemen ook wel echt in de hand hè?
vorig jaar niets gebeurd toch?
zal de OP trouwens ff updaten
"Als de combi goed verloopt, dan volgend jaar vrij vervoer blabla.."quote:Op woensdag 12 september 2007 18:48 schreef ruud_fr het volgende:
ze werken problemen ook wel echt in de hand hè?
vorig jaar niets gebeurd toch?
zal de OP trouwens ff updaten
ja al die koekerts die gewoon weer in het combivak gaan zitten snap je toch ook nietquote:Op woensdag 12 september 2007 19:22 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
"Als de combi goed verloopt, dan volgend jaar vrij vervoer blabla.."
Hebben die gasten hun spandoek alweer klaar liggen met "Laatste keer combi"![]()
Als ze gewoon 2.000 kaarten geven is er niks aan de hand. Zit het daar ook nog es een keertje gevuld.
Hmm dat was niet het eerste wat bij me te binnen schoot bij dat bord.quote:Sinds 7 september jl. staat er op het Stadhuisplein staat een bouwbord met een foto van een huldiging van de Feyenoord selectie en de tekst 'Balkon klaar voor huldiging op 20 mei 2008. Het vier meter brede bord van ontwerper Nils Hilbers is neergezet om voorbijgangers te attenderen op de invloed van de mens op zijn omgeving. Het bord laat zien hoe de mensen ervoor zorgen dat de Coolsingel - alle andere dagen van het jaar een drukke verkeersader - tijdens een huldiging spontaan verandert in een groot plein zonder auto's, fietsers of trams. Hoe een plek in de stad waar men vaak gedachteloos aan voorbij loopt, verandert in het meest begeerde stukje Rotterdam van dat moment.
Het is een van de zes bouwborden die in het centrum van Rotterdam is geplaatst in het kader van 'Rotterdam 2007. City of architecture'. De borden vormen, samen met een expositie in galerie Magazijn Vomberg, de tentoonstelling 'Oplevering 2007'.
ga jij voor je lol naar Eindhoven?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:01 schreef hippo-clippo het volgende:
vanmiddag even boem boem theo in een gokhal in eindhoven gespot..![]()
Vroeg aan hem of ze niet hoefden te trainen; nee we hadden vandaag vrij gekregen. Dus dan ga je maar naar de gokhal, dacht dat hij was afgekickt![]()
Ik ben wel eens voor de lol naar 020 geweestquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga jij voor je lol naar Eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |